Vodafone Mall | Yardım | Vodafone

Hizmet Kanalları

Vodafone Mall

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürünleriniz ‘’Hazırlanıyor’’ statusune geçmeden iptal edilebilir. Ürünlerinizi Profilim> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasında “İptal Et” butonuna basarak iptal edebilirsiniz. Bu statü dışındaki siparişlerinizi iptal edemezsiniz . İade işlemleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.


1. Vodafone Mall anasayfasında yer alan "Profilim" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

2. “Sipariş Detay ” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

3. "İade Talebi " butonuna basın.

4. İade edilecek ürünü seçin.

5. İade talep nedeninizi bildirin.

6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun.

8. Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.

9. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin