Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Bireysel

İnternet

Online işlemler için jetfatura.com şifremi nasıl öğrenebilirim?

Jetfatura şifreniz abonelik esnasında SMS yolu ile gönderilir. Şifrenizi bir nedenden dolayı almadıysanız ya da kaybettiyseniz 0 850 542 0 542’yi arayarak öğrenebilirsiniz.

Ödemelerimi nerelerden ve nasıl yapabilirim?

Ödemelerinizi; web sitemizde belirtilen ödeme noktalarına, Yanımda uygulaması içerisinden (https://vfselfservis.page.link/faturaodeme), kredi kartınız ile veya bankalar ya da anlaşmalı kuruluşların; vezneleri, internet bankacılığı, otomatik ödeme talimatı, telefon ve ATM hizmetleri aracılığıyla yapabilirsiniz. Kredi kartı ile ödemeyi seçtiğiniz takdirde, başvuru sırasında belirttiğiniz kredi kartı bilgileriniz ve onayınıza istinaden, faturalarınız her ay kredi kartınızdan otomatik olarak tahsil edilir.

SüperNet internet hizmetine ilk abonelikte, SüperNet’ten gelecek ilk faturamın tarihi, içeriği ve detayı nedir?

İlk SüperNet internet faturanızda hem kullanım bedeli hem de bir sonraki dönem bedeli belirtilir.

ADSL nedir?

ADSL, İngilizce "Asymmetric Digital Subscriber Line" teriminin kısaltmasıdır. Standart bakır telefon telleri üzerinden daha fazla verinin transfer edilmesini sağlamak üzere geliştirilmiş bir teknolojidir. Asimetrik kelimesi, veri alım (download) ve veri gönderim (upload) hızlarının birbirinden farklı olduğunu göstermektedir.

SüperNet internet hizmetini aldıktan sonra hız ve kota değişikliği yapabilir miyim?

Taahhütlü kampanyalarda taahhüt süresi dolmadan kampanyalar arası geçiş yapılamamaktadır. Aynı kampanya dahilinde hız ve kota düşüremez, sadece yükseltebilirsiniz. Yüksek hız ve kota, hıza göre değil tarifedeki ücretine göre değerlendirilmektedir.

Modemime zarar vermem durumunda nasıl bir uygulama geçerli olacaktır?

Modeminizdeki kullanım hatasından kaynaklanan bozulmalarda, dahil olduğunuz kampanyada belirtilen modem bedeli karşılığında yeni bir modem tedarik edilecektir.

SüperNet internet hizmetini kullanarak internete bağlandığımda, telefon faturama herhangi bir ücret yansır mı?

SüperNet ile internete bağlandığınızda mevcut telefon faturanıza internet (ADSL) kullanımından kaynaklanan herhangi bir ücret yansımayacaktır. SüperNet internet hizmetinin kullanım bedeli ile varsa SüperNet konuş-öde telefon hizmeti kullanımlarınızdan doğan bedel, size SüperNet tarafından her ay düzenli olarak ayrıca faturalanacaktır.

Cihazımın internet ayarlarını nereden yapabilirim?

Cihazınızın internet ayarlarını Yanımda İnternet sayfasında yer alan İnternet Ayarlarım bölümünden düzenleyebilirsiniz.


Vodafone Sorun Giderici'ye ulaşmak için tıklayın.

SüperNet Konuş-Öde telefon görüşmelerim nasıl ücretlendirilir ve faturama nasıl yansıtılır?

SüperNet telefon hizmeti kapsamında yaptığınız telefon görüşmelerinin ücretleri www.vodafone.net.tr adresinde belirtilen güncel SüperNet Telefon tarifeleri üzerinden abonenin faturasına ayrıca yansıtılacaktır.

SüperNet internet ve/veya telefon hizmetimi nasıl iptal ettirebilirim?

SüperNet internet ve/veya telefon hizmetinizi iptal etmek isterseniz detaylı bilgi için 0850 542 0 542 numaralı Müşteri Hizmetleri'mizi arayabilirsiniz. Ayrıca talebinizi belirten SüperNet İptal Talep Formu'nu 0216 5563173 ve 0216 5563177 numaralı faksa imzalı olarak göndererek iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.

SüperNet ADSL nasıl çalışır?

Telefon abonesinin kullanmakta olduğu telefon hattının bir ucu Telekom santraline bağlıdır. Abonenin internet hizmeti alabilmesi için, öncelikle hattının bağlı bulunduğu bu Telekom santralinde uygun cihazların kurulu olması gerekmektedir. Bu cihazlar hem hızlı veri iletişimi sağlayan hem de bir filtre görevi görerek ses ile veriyi birbirinden ayıran özel cihazlardır. Bu cihazlar sayesinde telefon aramaları santral üzerinden standart telefon hatlarına ulaşırken, veri de İnternet Servis Sağlayıcıların internet altyapısına taşınır.

Başvuru yaptıktan sonra, SüperNet hizmetleri ne zaman aktif hale gelecektir?

Evraklarınız teslim alındıktan sonra, Türk Telekom ve SüperNet’teki aktivasyonların tamamlanması 10 gün alabilmektedir. 10 gün içerisinde herhangi bir kesinti olmaksızın ADSL ve telefon hizmetleriniz aktif olacak ve size bilgi iletilecektir.

Vodafone Net faturamda yer alan KDV, ÖİV nedir?

Mevcut VodafoneNet internet paketinizin tarife ücretine dahil olan %10 ÖİV ve %20 KDV vergisi ile VodafoneNet telefon hizmeti kullanımızdan kaynaklanan %10 ÖİV ve %20 KDV vergisi her ay faturanız üzerinden kesilerek sizin adınıza devlete ödenmektedir. Sözleşmeden doğan damga vergisi müşterilerimizin sorumluluğunda olup faturanıza yansıtılmayacaktır. Tarafımızdan iletilen ücretler KDV ve ÖİV dahil olup, faturada ayrı kalemler halinde gösterilmektedir. 30.01.2021 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanan karar gereği %7,5 olan Özel İletişim Vergisi (ÖİV) oranı, %10 olarak güncellenmiştir. 07.07.2023 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanan karar gereği %18 olan Katma Değer Vergisi (KDV) oranı, %20 olarak güncellenmiştir.

ADSL’in avantajları nelerdir?

Standart bakır telefon telleri üzerinden Hızlı İnternet erişimi sağlaması, ses ve datanın aynı hat üzerinden taşınabilmesi.

Sabit Telefon nedir?

Sabit telefon, bakır kablo üzerinden görüşme sağlayan ses hizmetidir.

SüperNet internet ve telefon hizmetlerine nasıl abone olurum?

Hizmetlerimize abone olabilmek için 0850 542 0 542 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Hizmetlerden yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

TC uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi fotokopisi, yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerlilik tarihi uygun pasaport, işlem vekaleten yapılıyorsa, ilgili vekaletname gereklidir.

ADSL kotamın/ telefon dakika paketimin ne kadarını kullandığımı nasıl öğrenebilirim?

www.jetfatura.com adresinden faturalarınızı ve kota detaylarınızı görebilirsiniz.

Modem kurulum hizmetinden nasıl faydalanabilirim?

Kurulum talebiniz olması durumunda ADSL hattınız aktiflendikten sonra servisimiz randevu almak için sizinle irtibata geçecektir. Evde kurulum istemeyen abonelerimiz 0 850 542 0 542 numaralı müşteri hizmetlerinden destek alabilirler.

Taşınma işlemlerinde; SüperNet internet & telefon hizmet aboneliğinizi yeni adresinize nasıl nakil ettirebileceğinizi öğrenmek için yine 0 850 542 0 542 numaralı müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

SüperNet faturalarımın gönderimi nasıl yapılmaktadır?

SüperNet faturanız her ay düzenli olarak belirtmiş olduğunuz iletişim adresinize gönderilmektedir. Şayet ilk abonelikte SüperNet faturanızın, her ay düzenli olarak e-posta adresinize gönderilmesini talep ettiyseniz, faturalarınız aynı zamanda belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize de gönderilecektir.

Ayrıca SüperNet fatura ve kullanım bilgilerinizi, aktivasyon işlemlerinizin SüperNet tarafından tamamlanmasını takiben Yanımda uygulamasını indirerek (https://vfselfservis.page.link/evintgiris) görüntüleyebilirsiniz.

Telefonumdan internete bağlanamıyorum, sorun ne olabilir?

Tarifenize tanımlı internet kullanım haklarınız sona ermişse, bağlantı problemi yaşıyor olabilirsiniz. Yanımda uygulaması ya da Yanımda İnternet sayfası üzerinden kalan GB kullanım haklarınıza göz atabilir, kolaylıkla ek paket yüklemesi yapabilirsiniz.

Eğer kullanmakta olduğunuz cihaz yeniyse 3G/4G ayarlarının yapılmış olduğundan emin olunuz. Cihazınızın internet ayarlarını Yanımda İnternet sayfasında yer alan İnternet Ayarlarım bölümünden düzenleyebilirsiniz.

İnternet bağlantınız olmadığı durumlarda bile Yanımda uygulamasını ya da Yanımda İnternet sayfasını kullanabileceğinizi hatırlatmak isteriz.


Vodafone Sorun Giderici'ye ulaşmak için tıklayın.

4.5G ile ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Vodafone 4.5G ile ilgili kapsamlı bilgi almak için tıklayınız.

İnternet

Yardım Konuları