Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Bireysel

Faturaya Ek Cihazlar

Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'dan satın alabileceğim hiçbir ürün bulamadım. Sebebi nedir?

Abonelik limit puanınız, Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'dan tarifeye ek ürün almak için uygun olmayabilir. Abonelik yaşı, faturaların düzenli ödenmesi, gecikmeye düşen faturaların bedeli gibi değerlendirme kriterleri, abonelik limit puanınıza etki etmektedir.

Kullanıcı hesabıma giriş yapmadan önce gördüğüm bazı modelleri, giriş yaptıktan sonra göremiyorum. Sebebi nedir?

Hesabınıza giriş yapmadan önce https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ sayfasını ziyaret ettiğinizde, o an Faturaya Ek Cihazlar'daki tüm mevcut telefon teklifleri listelenir. Müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra ise, sadece satın alabileceğiniz, yani müşteri limit puanınıza uygun telefon modellerini görüntüleyebilirsiniz.

Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'dan taksitle cihaz alabilmem için hangi kriterleri karşılamam gerekiyor?

Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'dan taksitle cihaz alabilmek için;

• Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone kullanıcısı olmanız,

• Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun müşteri limit puanına sahip olmanız,

• Telefon satın alırken tarife değişikliği de yapmak istiyorsanız, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapmamış olmanız,

• Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız,

• Önceden ödenmemiş borcunuzun bulunmaması veya hattınızda herhangi bir kısıtlamanın olmaması gerekmektedir.

Bunlara ek olarak, adınıza kayıtlı her telefon numarası üzerinden en fazla 2 cihaz kampanyasına katılabileceğinizi de belirtmek isteriz.

Müşteri Limit Puanı nedir?

Müşteri Limit Puanı, her kullanıcıya özel olarak kullanıcının abonelik süresi, hattın geçmişe dönük kapanma/açılma durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanan puandır.

Müşteri Limit Puanımı nasıl artırabilirim?

Müşteri Limit Puanı, her kullanıcıya özel olarak kullanıcının abonelik süresi, hattın geçmişe dönük kapanma/açılma durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanmaktadır. Cihaz kampanyalarına, kullanıcıya ait tüm hatlar için hesaplanan bu puan üzerinden giriş yapılabilir. Aboneliğiniz bahsi geçen kriterlere uygun nitelikte olduğunda müşteri limit puanınız olumlu şekilde etkilenecektir.

Seçtiğim bir telefonla ilgili tüm özellikleri ve detayları nereden inceleyebilirim?

İncelemek istediğiniz telefonun/ürünün görseline tıkladığınızda ürünün fotoğraflarını, renk ve hafıza alternatifleri ile ödeme seçeneklerini görebileceğiniz telefon/ürün detay sayfasına erişebilirsiniz.

Ürün detay sayfasında yer alan "Karşılaştır" özelliği ile, satın almak istediğinizi cihazı farklı cihazlarla karşılaştırabilirsiniz.

Ürün detay sayfasının aşağısında yer alan "Cihaz Hakkında" bölümünden telefonun teknik özelliklerine, iade koşullarına ve taahhütname gibi detaylara erişebilirsiniz.

Tarife indirimi kontratım var. Cihaz kampanyasına geçiş yapabiliyor muyum?

Evet.

Cihaz kampanyasına geçiş yaptığında tarife indirimi kontratım devam eder mi?

Evet. Cihaz kampanyasına geçiş yapmanız durumunda, eski kampanyaya ait tarife indiriminiz devam edecektir.

Cihaz satın alırken tarife değişikliği yapmak zorunda kalır mıyım?

Eğer mevcut tarifeniz, seçtiğiniz cihazın kampanyasına uygunsa herhangi bir tarife değişikliği yapmak zorunda kalmazsınız.

Hattınız için geçerli bir tarife kontratınız varsa, cihaz kampanyasına girmeniz durumunda bu kontrattan da çıkış yapılmaz. Tarifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edersiniz.

Nasıl ödeme yapabilirim?

Satın aldığınız cihazın ücreti, sipariş oluşturma işlemi sırasında seçtiğiniz taksit sayısına göre 6 ay veya 12 aylık taksitlerle Vodafone faturanıza tarifenize ek olarak yansıtılacaktır.

Cihaz kampanyasına girdikten sonra tarife değişikliği yapabiliyor muyum?

Evet. Cihaz kampanyasına giriş yaptıktan sonra tarife içeriği ve ücreti daha yüksek olan tarifelere geçiş yapabilmeniz mümkündür.

Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişiniz ile ilgili gelişmeler ve kaydedilen aşamaları https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparislerim

"Siparişlerim" adımından takip edebilirsiniz.

Ek olarak, bu bilgiler SMS yolu ile satın alma işlemi sağladığınız telefon hattına iletilecektir.

Siparişim onaylanmadı. Sebebi nedir?

Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda sipariş oluşturma işlemini gerçekleştirdiğiniz hatta SMS yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

Satın aldığım ürün elime ne zaman ulaşır?

Satın aldığını ürün, siparişinizi onaylanmasını takiben 2-4 gün içinde tarafınıza teslim edilecektir.

Eğer ön sipariş kapsamında bir ürün satın aldıysanız, siparişiniz söz konusu cihazın tüm Türkiye'de satışa çıktığı günü takiben ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilir.

Yukarıda bahsedilen süreler hava şartları, resmi tatiller ve olağanüstü haller durumunda değişiklik gösterebilir. Buna ek olarak kargo şirketlerinin resmi tatillerde teslimat yapmadığını da hatırlatmak isteriz.

Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken, ilgili kontrollerin yapılabilmesi için kimliğinizi yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. Kargo yetkilisi T.C. Kimlik numaranızı not alarak, cihazınızı imza karşılığında tarafınızda teslim edecektir. Cihaz faturası ve formlar kargo poşetinin ön cebinde yer alır.

Cihazı teslim almadan önce teslimat içeriğini kontrol etmenizi öneririz. Şayet:

• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz

• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz

• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise

• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa

kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.

Neden hesabıma giriş yapmadan evvel gördüğüm bazı modeller giriş yaptıktan sonra görünmüyor?

https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ üzerinde hesabınıza giriş yapmadan önce tüm telefon teklifleri listelenir. Fakat, müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra sadece satın alabileceğiniz (müşteri limit puanına uygun) telefonları görüntüleyebilirsiniz.

Taksitle cihaz almak için hangi kriterler aranmaktadır?

Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone abonesi olmanız gerekmektedir.

Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun Müşteri Limit Puanına sahip olmanız gerekmektedir.

Eğer telefon alırken tarifenin de değiştirilmesi isteniyorsa, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapılmamış olması gerekmektedir.

Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız gerekmektedir.

Daha önceden ödenmemiş borcunuz ve hattınızda herhangi bir kısıtlama olmaması gerekmektedir. Adınıza kayıtlı GSM numaraları üzerinden limit puanınızın yeterli olması durumda en fazla 3 akıllı telefon kampanyasına katılabilirsiniz.

Tarife indirimi kontratım var. Cihaz kampanyasına geçiş yapabiliyor muyum? Cihaza geçiş yaparsam tarife indirimimi devam ettirebiliyor muyum?

Evet cezasız geçiş yapabilirsiniz. Geçilmesi durumunda eski kampanyaya ait tarife indirimi sonlanmamaktadır.

Cihaz kampanyasına girdikten sonra tarife değişikliği yapabiliyor muyum?

Evet tarife içeriği ve ücreti daha yüksek olan tarifelere geçiş yapabilirsiniz.

Aynı anda 2 cihaz kampanyasına katılabilir miyim?

Vodafone Faturaya Ek Cihazlar üzerinden "Sepetim" sekmesine 3 akıllı telefon ekleyebilir ve aynı anda 3 akıllı telefon kampanyasına giriş yapabilirsiniz. 3 tane akıllı telefon kampanyasına giriş yapabilmeniz için yine yukarıda belirttiğimiz cihaz kampanya kriterlerini sağlamanız ve müşteri limit puanınızın 3 akıllı telefona da yetmesi gerekmektedir. Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'da taahhütlü akıllı telefon ve tablet siparişi verirken, en fazla 3 adet aktif taahhütlü ürün olup olmadığı kontrolü yapılır. Eğer fiziksel mağazadan ve Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'dan toplamda 3 adet akıllı telefon/tablet ürün için aktif taahhütünüz varsa, 4. Akıllı telefon/tablet ürünü Vodafone Faturaya Ek Cihazlar'da taahhütlü olarak satılamamaktadır.

Vodafone Faturaya Ek Cihazlar’da aktif taahhütlü ürün kontrolü diğer kategorilerdeki cihazlar için de yapılır. Buna göre limit puanınızın yeterli olması durumunda aksesuarlarda en fazla 4, toplam fiyatı 999 TL ve altındaki akıllı ev ürünlerinde en fazla 8, toplam fiyatı 1.000 TL ve üzerindeki akıllı ev ürünlerinde en fazla 2 cihaz kampanyasına katılabilirsiniz.

Seçtiğim bir telefonla ilgili tüm detaylara nasıl ulaşabilirim?

İncelemek istediğiniz telefonun/ürünün görseline tıkladığınızda telefonun/ürünün fotoğrafları, özellikleri, renk, hafıza kapasitesi alternatifleri ve tarife seçeneklerinin görülebileceği telefon/ürün sayfası görülebilir. Sayfanın altında yer alan "Cihaz Hakkında" bölümünde "Özet","Teknik özellikler", "Detaylar" ve "İade Koşulları" bölümleri incelenebilir.

Nasıl öderim?

Satın alma sırasında seçmiş olduğunuz taksit opsiyonu; seçiminize göre 3.500 TL üzeri cihazlarda 3 taksit, 3500 TL altı cihazlarda 6 ay veya 12 ay taksitle Vodafone faturanıza ek olarak yansıyacaktır. Satın alımınızı kolaylaştırmak için her zaman mevcut tarifeniz otomatik olarak sizin için seçili olduğu halde gelmektedir. Tarifenize ait tarife ücreti de cihaz kontratınız süresince faturanıza yansıtılacaktır.

Tarifeye ek ödeme yönteminin dışında “ Ön Ödemeli ” opsiyonundan yararlanarak belirli cihazlarda toplam tutarın belirli bir kısmını kredi kartı ya da banka kartı ile ödeyebilir, kalan tutarı tarifenize ek olarak faturanıza yansıtılacak şekilde planlayabilirsiniz. Ön ödemenizden sonra kalan tutarı 6 veya 12 ay taksitle tarifeye ek ödemelerle planladığınız durumda “Telefon Alırken Anında Kolay Katkı” avantajından da yararlanabilirsiniz.

Fiyatlara KDV dahil mi?

Kontratlı Teklif ürünlerinin fiyatlarına KDV dahildir.

Satın almak için hangi adımları geçmeliyim?

https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ linkinde yer alan telefon listesinden telefon modeli seçmelisiniz.

Seçtiğiniz telefonun detay sayfasına giderek, renk, hafıza kapasitesi ve tarifenize ek taksit sayısını seçerek "Sepete Ekle" seçeneğine tıklamalısınız.

Sonrasında sistem sizi kayıtlı hesabınız yok ise hesap oluşturma sayfasına, kayıtlı hesabınız var ise "Kayıtlı Hesap ile Giriş" ekranına yönlendirecektir. Giriş ekranını kapatmadan, işleminize devam etmeniz gerekmektedir.


Şifrenizi girip hesabınıza giriş yaptıktan sonra sayfada seçmiş olduğunuz ürüne ait faturanıza yansıtılacak cihaz taksit sayısı ve aylık ödemeden oluşan toplam tutar görüntülenecektir. Aynı sayfanın alt kısmında seçmiş olduğunuz ürünlerin marka, model, renk, hafıza kapasitesi, seçmiş olduğunuz taksit süresi ve cihazın aylık taksit tutarını görebileceğiniz bilgiler bulunmaktadır.


"Satın Al" butonu ile almak istediğiniz cihazı sepetinize ekleyerek bir sonraki "Sepetim" adımına geçebilir ya da aynı sayfada yer alan "Alışverişe Devam Et" bölümüne tıklayarak başka bir ürünü daha satın alabileceğiniz telefon listesine geçebilirsiniz.


Ürünlerin satın alabilmek için "Satın Al" bölümüne tıkladıktan sonra açılan sayfada adınız, soyadınız ve telefon numaranız otomatik olarak gelecektir. Siz, T.C. kimlik numaranızı ve teslimat adresi girişlerini tamamlamalısınız.


"Sipariş Bilgileri" ekranında yer alan Bilgilendirme Formu, Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Taahhütname linklerini okudum, onaylıyorum kutucuğunu işaretleyerek "Siparişi Tamamla" butonu ile güvenlik doğrulama adımına geçmelisiniz.

Tarife değişikliği yapmak zorunda mıyım?

Seçmiş olduğunuz cihaza bağlı kampanyaya uygun olması koşulu ile mevcut tarifeniz ile cihaz kampanyalarına katılabilirsiniz. Hattınızda devam eden tarife kontratınız varsa cihaz kampanya girişinizde bu kampanyanızdan çıkış da yapılmayacaktır. Tatifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edebilirsiniz.

Eğer farklı bir tarifeye geçiş yaparak cihaz kampanyasına katılmak istiyorsanız kullanım alışkanlıklarınıza göre size abone alımına açık tarifeler teklif olarak sayfalarda sunulacaktır.

Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu İnternet sitemizde yer alan «Siparişlerim» sayfasından takip etmek için tıklayınız.

Buna ek olarak, satın alma işlemini gerçekleştirdiğiniz telefon hattına ileteceğimiz SMS'ler üzerinden ya da 0542 756 70 00 numaralı Özel Müşteri Hizmetleri Hattı'nı arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?

Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda yine SMS yolu ile bilgilendirileceksiniz.

Cihaz talebimi bıraktıktan sonra kontroller sağlanacaktır diye SMS'i aldım. Sonrasında ise kampanya girişi için onay SMS aldım, bunu kime ileteceğim?

Vodafone Online Mağaza'dan cihaz talebi oluşturulduktan sonra cihaz girişiniz denenirken tarafınıza onay SMS'i gelebilmekte. Bu onay SMS'ini herhangi bir yere iletmenize gerek yoktur. Arka planda cihaz tanımlama işlemleri sağlanmaktadır.

Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Siparişleriniz MNG Kargo ile iletilmektedir. Kargo firması siparişi sadece hattın yasal sahibine ve imza karşılığı teslim etmektedir. Ayrıca kargo firması teslimatın aşamaları ile ilgili SMS yolu ile bilgi aktarmaktadır.

Lütfen teslimat sırasında kimliğinizi yanınızda bulundurunuz.

Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?

Satın aldığınız ürünlerin gönderimi Türkiye'nin 81 iline sağlanabilmektedir. Siparişiniz onaylandıktan sonra, ortalama 2-4 iş günü içinde teslim edilecektir. Resmi tatillerde kargo firması teslimat yapmamaktadır. Cihazınızı Ön Sipariş kapsamında aldıysanız, cihaz tüm Türkiye'de satışa çıktığı gün itibariyle ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilecektir. (Hava şartları, resmi tatil, dini bayram tatilleri ve olağanüstü haller durumunda bu süre değişiklik göstermektedir.)

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişiniz size teslim edilirken size ait kimliğinizin görülmesi talep edilerek T.C. Kimlik Numaranız not edilecek ve cihazınız size imza karşılığı teslim edilecektir. İletilen kargo poşetinin cebinde fatura ve formlar yer almaktadır. Kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.

Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir?

Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek olup kargo firması sizinle iletişime geçecektir.

Teslimat anında veya sonrasında bir kargo/kurye ücreti ödeyecek miyim?

Siparişinizin size teslim edilmesi için sizden herhangi bir kargo bedeli talep edilmemektedir.

İstanbul içi gönderimi hangi firmayla yapıyorsunuz?

Motokurye hizmeti veren Kuryetel firması ile gönderimler gerçekleştirilmektedir.

Siparişimi nereden takip edebilirim?

Kuryetel üzerinden size gönderilen SMS'teki linki tıklayarak siparişinizin nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

Link çalışmadı; siz yardımcı olabilir misiniz?

İnternet bağlantınızda yavaşlık yaşıyorsanız bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Teknik sorunları Scotty'e iletiyoruz.

Kurye beni adreste bulamazsa ne olacak?

Ürün size daha sonra MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese gönderilecektir.

Kurye beni adreste bulamazsa; ne kadar süre bekleyecek?

Kuryetel size ulaştıktan sonra 10 dakika daha beklemektedir. Sonrasında ulaşamazsa; ürünü sizlere MNG Kargo ile iletilecektir.

Kuryetel ile başka adrese teslimat yapıyor musunuz?

Sadece talebinizde belirtmiş olduğunuz adrese ve hattın yasal sahibine teslim yapılmaktadır.

Ürünü teslim alırken yanımda bulundurmam gereken evraklar var mıdır?

TC Kimlik Numarası yazan ehliyet ya da nüfus cüzdanı olması yeterli olacaktır.

Kuryetel ile ürünü teslim alamazsam; ne olacak? Ürünü nasıl ve ne zaman teslim alabilirim?

Ürün size daha sonra MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese gönderilecektir. 2-4 iş günü içerisinde ürün sizde olacaktır.

Siparişi iptal edebilir miyim?

Ürün Kuryetel ile gönderime çıktıysa; teslim almadığınız durumda ürün depoya gelir ve iade işlemleriniz başlatılır. Teslimata çıkmadıysa iptal kaydınız ile iade işlemleri gerçekleştirilir.

Hattın kullanıcısıyım, cihazı teslim alabilir miyim?

Cihaz teslimatı sadece hattın yasal sahibine teslim edilmektedir.

Gönderim için ödeme yapmam gerekiyor mu?

Hayır. Ürününüzün gönderimi herhangi bir bedel ödemeden tarafınıza yapılacaktır.

Vermiş olduğum siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişiniz ile ilgili siparişlerim sekmesi altında ürünün kargoya verilip / verilmediği kontrolleri sağlanması gerekmektedir.

https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparis-detay

Siparişiniz kargoya verilmemesi durumunda ; Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verilmesi durumunda; iptal işlemleri için ürünün size ulaşması sonrasında gönderim için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

***Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.

Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade vedeğiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamayabilmektedir. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

İade işlemi için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmalıyım?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek iade işlemi gerçekleştirilecektir. Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirmeniz ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Kargonuzu teslim almadan önce kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.

Kargo teslimatı sonrası ürünün kusurlu olduğunu düşünmeniz halinde siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirebilir ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış ise ne yapmalıyım?

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

Cayma hakkımı kullandığım takdirde herhangi bir bedel faturama yansıyacak mı?

Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.

İadem neden kabul edilmedi?

Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Ancak; iade olarak yolladığınız cihazlarınızı size iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları ve belgeleri ile birlikte yollamanız gerekmektedir. Herhangi bir parçası eksik olarak iletilen cihaz iadeleri kabul edilememektedir. Ayrıca düşürme, çarpma gibi ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarı mevcut olan cihazlar da iade olarak kabul edilememektedir.

Siparişim yanlış geldi ne yapmalıyım?

İade edeceğiniz ürünü durumunuzu belirten bir dilekçe ile birlikte paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarları ile ile birlikte iade işlemi için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

  • Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.
Hangi cihazları alabilirim?

Standart online cihaz alma kuralları geçerlidir, hem websitesi hem de mobil uygulamalarımız olmak üzere, her iki platform da temel erişilebilirlik gereksinimlerini karşılar.

Fujibas mobil uygulamasını nasıl indirebilirim?

Fujibas uygulamasını iOS işletim sistemine sahipseniz AppStore'dan, Android işletim sistemine sahipseniz PlayStore üzerinden indirebilirsiniz.

Fotoğraf baskı siparişi nasıl verebilirim?

Fujibas uygulamasına girdiğinizde, üye girişi ekranında bulunan "Vodagraf paketim var" butonuna tıklayın. Size gönderilecek SMS'teki doğrulama kodunu ilgili alana girdikten sonra, istediğiniz baskı seçimini yaparak fotoğraf baskısı siparişinizi oluşturabilirsiniz. Fotoğraflarınızın baskısı Fujifilm tarafından gerçekleştirilecektir.

Fotoğraflarımın gönderileceği adresi nasıl belirleyebilirim?

Fotoğraflarınızın gönderilmesini istediğiniz adresi, Fujibas mobil uygulaması üzerinden siparişinizi oluştururken belirleyebilirsiniz.

Fotoğraf boyutları nedir?

Fotoğraf baskılarınız için 10x10 (Kare) / 10x12 (Retro) / 10x15 (Klasik) olmak üzere 3 farklı boyut seçebilirsiniz.

Fotoğraflar ne tür bir kağıda basılıyor?

Fotoğraflarınız, FujiFilm patentli "FujiColor Crystal Archive Paper" fotoğraf kağıtlarına basılacaktır. Fotoğraflarınızı Mat veya Parlak olmak üzere 2 farklı kağıt seçeneğine bastırabilirsiniz.

Tek seferde en fazla kaç adet fotoğraf bastırabilirim?

Vodafone Online Mağaza'dan en fazla 4 kez Vodagraf taahhütlü paketi satın alabilirsiniz. Her bir Vodagraf ürünü içinde Vodafone'a özel ayrı paket seçenekleri sunulmaktadır. Paket içerikleri şu şekildedir;

Vodagraf Standart:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Standart ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Paket 1: 60 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı

Paket 2: 1 adet Fujibook fotoğraf kitabı

Paket 3: Vodagraf albüm seti (albüm, sticker, kalem, 20 adet fotoğraf baskısı)

Vodagraf Medium:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Medium ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Paket 1: 150 adet kare/klasik/retro fotograf baskı

Paket 2: 5 adet Shacolla (20x30)

Paket 3: 10 adet Shacolla (10x10) + 5 adet Shacolla (10x15)

Vodagraf Online Özel:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Online Özel ürünü tek paket halinde sunulmaktadır:

Paket 1: 20 adet kare/klasik/retro fotograf baskı + 5 adet magnet

Basılmasını istediğim fotoğrafları hangi platforma yüklemem gerekiyor?

Fotoğraflarınızın baskı siparişini verebilmek için kullanacağınız Fujibas uygulamasını iOS için AppStore, Android için ise PlayStore üzerinden indirebilirsiniz.

Telefonunuzun fotoğraf galerisinde veya Facebook ve Instagram hesaplarınızda bulunan fotoğraflarınızı Fujibas mobil uygulamasına yükleyerek baskı talebinizi oluşturabilirsiniz.

Verdiğim siparişin takibini nasıl yapabilirim?

Fotoğraf baskısı siparişinizi Fujibas üzerinden takip edebilirsiniz. Aynı zamanda SMS ile telefonunuza gönderilecek link üzerinden kargo takibi de yapabilirsiniz.

İade şartları nelerdir?

Fotoğraf baskısı ürünleri kişiye özel hazırlandığı için cayma hakkı, iade, değişim ve iptal seçeneği bulunmamaktadır. Teslim aldığnız üründe bir hata olduğunu düşünüyorsanız iletisim@fujibas.com adresine e-posta gönderebilir veya 0850 259 59 40 numaralı Çağrı Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Fotoğraf baskılarının hasarlı olması durumunda ne yapmalıyım?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz kargo paketini, teslimatı gerçekleştiren kargo yetkilisinin önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe herhangi bir hasar söz konusu ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş sayılacağınızı unutmayınız.

Fujibas üzerinden verdiğim sipariş hatalı ulaştı, ne yapmalıyım?

Siparişinizin hatalı gönderildiğini düşünüyorsanız, teslimatı takip eden 7 gün içinde iletisim@fujibas.com e-posta adresi veya 0850 259 59 40 numaralı Çağrı Merkezi üzerinden iletişime geçerek sorunu bildirebilirsiniz. Hatalı sipariş bildiriminizi teslimatın 7 gün sonrasında yaptığınızda talebiniz geçersiz sayılacaktır. Fujifilm, hatalı ürün bildiriminize istinaden siparişi yeniden hazırlayabilir ya da ücret iadesi gerçekleştirebilir.

Hangi banka kartıyla ödeme yapabilirim?

Herhangi bir banka kısıtı olmadan, dilediğiniz bir kredi kartı ya da banka kartı (debit) ile ön ödemenizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.

Ödeme seçenekleri nedir?

Ön ödeme seçeneği için şimdilik yalnızca kredi kartı veya banka kartı (debit) kullanılabilmektedir. Banka havalesi ile ön ödeme kabul edilmemektedir.

Satın aldığım ürünü iade ettiğim takdirde geri ödeme nasıl ve ne zaman yapılır?

Siparişinizin elinize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yaptığınız tarihten itibaren 10 gün içinde satın aldığınız ürünü, yanında verilen tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıda belirtilen satıcı adreslerine göndermeniz gerekmektedir.

İade işlemleri, ürün firmaya ulaştıktan ve gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerçekleştirilmektedir. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmeden veya siz siparişinizi henüz teslim almadan iptal etmek isterseniz, 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz.Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, 05427567000 numaralı müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.

İadenin gönderileceği adres:

İade Yetkilisi Adına Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15/2, 34750 Ataşehir/İstanbul

Siparişi ürün elime ulaşmadan iptal etmem durumunda geri ödeme nasıl ve ne zaman yapılır?

Siparişinizi kargoya teslim edilmeden veya teslim almadan önce iptal etmek isterseniz, 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz. İşlemleriniz takip eden iş günü tamamlanacak ve ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.

3D Secure şifrem gelmiyor; ne yapmalıyım?

3D Secure şifre, kullanmak istediğiniz kredi kartına ait bankanızda kayıtlı telefon numaranıza, bankanız tarafından gönderilmektedir. Bankada kayıtlı telefon numaranızı kontrol etmek ve detaylı bilgi almak için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

Kredi/banka kartımla neden işlem yapamıyorum?

Kart bilgilerinizi kontrol ederek yeniden deneyebilir veya aldığınız hata mesajı ile birlikte kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.

Ödeme sayfasından "Güvenli Ödeme Yap" butonuna tıkladığımda 3D Secure penceresi açılmıyor. Neden?

3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları yeni bir internet sayfası üzerinde açılmaktadır. İlgili sayfayı göremiyorsanız, internet tarayıcınızın yeni sayfa açmayı (pop-up) engelleme özelliği açık kalmış olabilir. Bu ayarı kontrol ettikten sonra yine de sonuç alamazsanız kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.

3D Secure ödememde banka ekranına güvenlik şifremi girip onaylıyorum; ancak "Server Error" hatası alıyorum. Ne yapmalıyım?

3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları bankalar tarafından sunulan internet sayfaları oldukları için, buradaki yaşadığınız sorunla ilgili olarak kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.