Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Bireysel

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Ek Paket alırken nelere dikkat etmeliyim?

Faturasız hat kullanıyorsanız, TL bakiyeniz yetersiz olsa dahi ek paket satın alımı yapabilirsiniz. Ancak, paket tutarı TL bakiyenizden düşemeyeceği için hattınıza onay SMS’i gönderilmez. Bir sonraki TL yüklemenizde satın almış olduğunuz paket tutarı TL bakiyenizden düşer. Ek paket haklarınızın yüklendiğine dair bilgilendirme SMS’inden sonra kullanıma başlayabilirsiniz. Faturalı/faturasız; Kullanmakta olduğunuz tarifenin esaslarına uygun olan ek paketleri seçmeniz gerekir. Ek Paketler tarife bağımsız olarak hattınıza tanımlanabilir ancak kullanılamaz. Bu nedenle tarifenizin esaslarına bakarak tarifenize uygun olan ek paketleri satın almanız gerekir. Hattınıza tanımlı bir ek internet paketi varken yeni bir ek internet paketi satın alabilirsiniz. Ancak, mevcut ek paketinizin son kullanma tarihi geçmeden, satın aldığınız yeni internet paketini kullanmaya başlayamazsınız. - Hattımda bulunan ek paketleri nereden görebilirim? KOLAYBAKIYE yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek tarife, paket ve Telsiz Kullanım Ücreti bilgisine ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Online Self Servis’e numaranız ve şifrenizle giriş yaparak Tarife ve Paketlerim sekmesinden ek paketlerinizin bilgisine ulaşabilirsiniz. Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan da “Kalan Kullanımlarım” menüsünden konuşma, internet ve mesajlaşma ek paketlerinizin bakiyelerini görüntüleyebilirsiniz.

Faturasız hat kullanıyorsanız, TL bakiyeniz yetersiz olsa dahi ek paket satın alımı yapabilirsiniz. Ancak, paket tutarı TL bakiyenizden düşemeyeceği için hattınıza onay SMS’i gönderilmez. Bir sonraki TL yüklemenizde satın almış olduğunuz paket tutarı TL bakiyenizden düşer. Ek paket haklarınızın yüklendiğine dair bilgilendirme SMS’inden sonra kullanıma başlayabilirsiniz.

Faturalı/faturasız;

Kullanmakta olduğunuz tarifenin esaslarına uygun olan ek paketleri seçmeniz gerekir. Ek Paketler tarife bağımsız olarak hattınıza tanımlanabilir ancak kullanılamaz. Bu nedenle tarifenizin esaslarına bakarak tarifenize uygun olan ek paketleri satın almanız gerekir.

Hattınıza tanımlı bir ek internet paketi varken yeni bir ek internet paketi satın alabilirsiniz. Ancak, mevcut ek paketinizin son kullanma tarihi geçmeden, satın aldığınız yeni internet paketini kullanmaya başlayamazsınız.

- Hattımda bulunan ek paketleri nereden görebilirim?

KOLAYBAKIYE yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek tarife, paket ve Telsiz Kullanım Ücreti bilgisine ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Online Self Servis’e numaranız ve şifrenizle giriş yaparak Tarife ve Paketlerim sekmesinden ek paketlerinizin bilgisine ulaşabilirsiniz. Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan da “Kalan Kullanımlarım” menüsünden konuşma, internet ve mesajlaşma ek paketlerinizin bakiyelerini görüntüleyebilirsiniz.

Anlık tarife değişikliği nasıl yapılır?

Anlık yapılan değişikliklerde eski ve yeni tarifenizin toplu süre ücreti veya aylık sabit ücreti her iki tarife için de çıkacaktır ve talimat verdikten kısa bir süre gelecek onay SMS’inin ardından yeni tarifeye geçişiniz tamamlanır.

İleri tarihli tarife değişikliği nasıl yapılır?

İleri tarihli tarife değişikliğiniz, bir sonraki fatura döneminden itibaren geçerli olacaktır. Cep telefonunuza gelecek onay SMS’inin ardından talebiniz işleme alınır.

Aylık paket ücreti faturama ne zaman yansıtılır?

Satın aldığınız paketin ücreti fatura kesim tarihinizdeki faturanıza yansır. Örneğin; ayın 10’unda aldığınız bir paketin ücreti, mevcut dönemin faturası üzerinden mahsup edilmektedir.

İki adet aylık paket satın alabilir miyim?

Faturalı ve Faturasız Hatlarda,

Konuşma: 2 adet konuşma paketi aynı anda satın alınamamaktadır.

SMS: 2 adet SMS paketi aynı anda satın alınamamaktadır.

İnternet: 2 adet aylık internet paketi aynı anda satın alınamamaktadır. Günlük ve haftalık paketlerde kullanım süreleri sona erdikten sonra, aynı paketi satın alabilirsiniz.

Günlük paket nedir? Ne kadar süre kullanılır?

Satın alımdan sonraki 24 saat ya da gün sonuna kadar geçerli olan arama ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Tarifeme ek konuşma, internet ve SMS paketlerini nasıl satın alabilirim?

Faturalı ve faturasız hatlar için konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Yanımda İnternet sayfası üzerinden, 7000 Sesli Yanıt Servisi’ni ya da *7000#’i arayarak veya 7000'e SMS göndererek, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Mağazalarından satın alabilirsiniz. Yurt dışıyla konuşma ve yurt dışını arama paketlerini de yine aynı kanallardan satın alabilirsiniz.

Dönem ortasında alınan ek paketler için ne kadar öderim?

Paket ücreti, faturanıza fatura kesim tarihinize göre eşit bölünmüş şekilde ya da tam ücret olarak yansıyacaktır. Örnegin, paketi 20 gün kullanacaksanız, 20 günlük ücret yansımaktadır. Satın aldığınız paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin ücretlendirme bilgisini öğrenebilirsiniz.

Satın aldığım ek paketler faturamda nerede görünür?

Satın aldığınız ek paketler faturanızda ‘Aylık İletişim Ücretleri’ altında ‘Ek paketler’ olarak görüntülenir. Faturanızda yer alan kullanım detaylarını görmek için Vodafone Yanımda Uygulaması’nı ya da Yanımda İnternet'i kullanabilir, fatura kalemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için vodafone.com.tr üzerinden Fatura Danışmanı sayfasını inceleyebilirsiniz.

Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfası üzerinde seçtiğiniz faturanın detay bölümünde yer alan "Faturayı İndir" tuşuna basarak faturanızı görüntüleyebilirsiniz.

Üst üste paket satın alma durumunda kullanım önceliği nasıldır?

Faturalı ve faturasız hatlarda önce promosyon, sonra günlük/saatlik/haftalık paketler, sonra tek seferlik satın alınan ek paketler, en son olarak ise aylık tekrar eden paket ve tarifeden gelen haklar kullanılır.

Paket değişikliği yapabilir miyim?

Faturalı ve faturasız hatlarda, satın alınan paket, başka bir paket ile değiştirilemez. Ancak, satın aldığınız paketi Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi’ni ya da *7000#’i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilir ya da kısa süreli (saatlik /günlük / haftalık) ek paket satın alabilirsiniz.

Satın aldığım paketi nasıl iptal edebilirim?

Tekrar eden paketlerinizin iptalini, Yanımda İnternet Tarife ve Kullanımları sayfası üzerinden, ek paket detay bölümünde yer alan "İptal Et" tuşuna basarak geçekleştirebilirsiniz.

Satın aldığım paketi iptal ettim, paketi ne zamana kadar kullanabilirim?

Faturasız hattınızda iptal ettiğiniz pakete ait kalan kullanımlarınızı, paketin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.

Paketimi nasıl yenileyebilirim?

Faturalı hatlarda, yeni fatura dönemine giriş yapıldığında tüm tarife ve varsa paket hakları yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.

Faturasız hatlarda, satın alınan ya da kullanılan tarife ve paketlerin sabit ücretini karşılayan bakiyenin var olması halinde her 30 günde bir yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.

Satın alınan ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devrediyor mu?

Faturalı ve faturasız hatlarda, ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir.

Hat açma kapama ücreti ne kadardır?

09.11.2021 tarihinden itibaren fatura borcu veya farklı nedenlerle kapanan hatlar için, hat açma ücreti 38,58 TL'dir. Hattınız kapanmadığı sürece herhangi bir hat açma ücreti yansımayacaktır.

Sürekli bakiye uyarı mesajı alıyorum. Bunları nasıl kapatabilirim?

iMessage ve FaceTime uygulamaları sebebiyle Apple aktivasyon için ücretli SMS göndermektedir. Aşım olmayan tarifelerde aktivasyon için ücretli SMS gönderimi sağlanamadığı için ilgili SMS'ler gönderilmektedir. iMessage ve FaceTime uygulamalarını kapatarak SMS’lerin gelmesini engelleyebilirsiniz.

Virman nedir?

Virman; verilen bir hizmet karşılığında kesilen ücrettir. Bazı SMS opsiyonları, haftalık tekrarlayan bazı opsiyonlar virmana örnek olabilir. Aktivasyonu gerçekleşmiş ya da gerçekleşmeyi bekleyen paketlerin için Online Self Servis üzerinde bulunan Tarife ve Paketlerim alanını kontrol edebilirsiniz.

Aylık 15GB Ek Paketi Soruları

Aylık 15 GB Ek Paketinden yararlanabilmem için gerekli şartlar nelerdir ?

Tüm Faturalı Bireysel Vodafonelular yararlanabilir.Bireysel esnaf ve yeni aboneler de ek paketten yararlanabilir.

Ek paketi hangi kanallardan alabilirim? Aylık 15GB ek paketi; Vodafone.com.tr, Vodafone Yanımda ve çağrı merkezi kanallarından alınabilir.

*IVR 542 ve 7000’den de daha sonrasında satışı yapılacaktır.

Aylık 15GB ek paketi iptal edilebilir mi?

Hayır.

Aylık 15GB ek paketindeki haklar başka bir aboneye transfer edilebilir mi?

Hayır.

Aylık 15GB ek paketinde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devreder mi?

Hayır.

Aylık 15GB ek paketi üst üste alınabilir mi?

Hayır.

Aylık 15GB ek paketinin içeriği biterse de üstümde kalır mı, bittiği takdirde tekrar alabilir miyim?

İçeriğin bitmesi durumunda bile bir ay boyunca üzerinizde kalır ve yine de tekrar alınamaz.

Aylık 15 GB Ek Paketinden yararlanabilmem için gerekli şartlar nelerdir?

Tüm Faturalı Bireysel Vodafonelular yararlanabilir.Bireysel esnaf ve yeni aboneler de ek paketten yararlanabilir.

Süper 2 GB Kampanyası

Süper 2 GB Kampanyası Esasları ve Tahhütnamesi için tıklayın:

Süper 2 GB Kampanyası Esasları

Süper 2 GB Kampanyası Taahütnamesi

Haftalık 10GB Ek Paketi

Haftalık 10GB Ek Paketi Kampanyası Esasları ve SSS için tıklayın:

Haftalık 10GB Ek Paketi Kampanyası Esasları

Haftalık 10GB Ek Paketi SSS

Red Durma Özelliği

Red Durma Özelliği Esasları ve SSS için tıklayın:

Red Durma Özelliği Esasları

Red Durma Özelliği SSS

Super 5GB Kampanyası

Super 5GB Kampanyası Esasları ve Tahhütnamesi için tıklayın:

Super 5GB Kampanyası Esasları

Super 5GB Kampanyası Taahütnamesi

50GB Yazlık Paketi

50GB Yazlık Paketi Esasları ve Sıkça Sorulan Soruları için tıklayın:

50GB Yazlık Paketi Esasları

50GB Yazlık Paketi Sıkça Sorulan Soruları

Tarifemdeki güncel ve kalan kullanımlarımı nasıl görüntüleyebilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Tarifenizdeki kalan kulanım bilgelerini Yanımda uygulamasına giriş yaparak uygulama ana sayfasından ya da "Tarifem ve kalan kullanımların" sayfasından görüntüleyebilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.

Yanımda İnternet: Kalan kullanımlarınızın detaylarına Yanımda İnternet'e giriş yaparak ana sayfanızdan ya da "Tarifem ve kalan kullanımların" sayfasından görüntüleyebilirsiniz. Yanımda İnternet sayfasına giriş yapmak için tıklayınız.

Bunun dışında kullandığınız tüm paket ürünlerde kalan bakiyenizi ücretsiz bir SMS ile kolayca sorgulayabilirsiniz. Paketinizde dakika, SMS, MMS ve internet haklarınızın kalanını bir arada görmek istiyorsanız, OZET yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndermeniz yeterli. Paketinizde dakika, SMS, MMS ve internet haklarınızın kalanını ayrı olarak sorgulamak isterseniz;

• Paketinizde ne kadar TL kaldığını öğrenmek için TL yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar dakikanız kaldığını öğrenmek için DK yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar SMS hakkınız kaldığını öğrenmek için SMS yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar internet hakkınız kaldığını öğrenmek için INTERNET SORGU yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar MMS hakkınız kaldığını öğrenmek MMS SORGU yazıp 7000’e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

* SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.

Faturamın tutarı her zamankinden fazla gözüküyor, sebebi ne olabilir?

Hattınıza tanımla tarife, paket ve kampanyaların ücretleri, kullandığınız özel servisler, paket aşımı gibi bir çok etken faturanızın beklediğinizden fazla gelmesine sebep olabilir. Bu olası sebepleri öğrenerek kullanımlarınızı kontrol edebilir ve faturanızda gözünüzden kaçan detayları yakalayabilirsiniz.

1. Paket/Tarife Aşımı:

Tarifenizin içerdiği internet, konuşma ya da SMS miktarı, fatura dönemi içerisindeki kullanımlarınız sonrasında tarifenizin standart ücreti ile faturalandırılır. Fatura dönemi içerisinde tarifenizin size sağladığı bu hakların kotasını doldurmanız ve aşmanız halinde, kullandığınız tarifenin standart ücretine ek olarak yaptığınız ekstra kullanımların tutarı hesaplanarak faturanıza yansıtılır.

2. Özel Servis Kullanımı:

Hattınız üzerinden tarife dışında mevcut fatura döneminde özel servis kullanımı ya da aboneliği yaparsanız, özel servis ücreti faturanıza yansıtılacaktır. Örneğin, Mobil Ödeme Servisi’nin kullanımı ayrıca faturalandırılacaktır.

3. Yurt Dışı Arama ve SMS:

Tarifenizin size sunduğu yurt dışı aramaları ve SMS gönderimleri için bir avantajınız bulunmuyorsa ya da yurt dışını arayabilmek, SMS gönderebilmek için ayrıca bir ek paket almadıysanız standart yurt dışı ücretlendirmesi üzerinden faturalandırma yapılır.

4. Yurt Dışında Arama, Aranma:

Yurt dışına çıkmadan önce tarifenize ek olarak Roaming Paketi satın almadıysanız ya da tarifenizin size sunduğu bir avantaj bulunmuyorsa, yurt dışında yaptığınız aramalar ve yurt dışındayken size gelen aramalar ayrıca faturalandırılacaktır.

5. Aynı Ay (fatura dönemi) İçerisinde Yapılan Tarife Değişikliği:

Tarife başlangıç ve fatura kesim tarihi arasında yaptığınız tarife değişikliklerinde, kullanmaktan vazgeçtiğiniz tarifenin - tarife esaslarına göre - tamamı ya da kullanım yaptığınız gün bazında ücretlendirmesi yapılır. Ayrıca, geçiş yaptığınız tarifenin de gün bazında ücretlendirmesi faturanıza yansıtılır.

6. Faturanın Geç Ödenmesinden Doğan Gecikme ve Açma-Kapama Bedeli:

Faturanızın son ödeme tarihi geçtikten sonra ödeme yapmadığınız her gün için belirli oranda gecikme bedeli hesaplanır. Faturanızın son ödeme tarihinden 5 gün sonra ödeme yapmadığınız takdirde hattınızın kullanımları kısıtlandırılır. Bir sonraki faturanızda gecikme bedeli ve kısıtlama sonrasındaki açma-kapama (sair işlem) bedeli faturanıza yansıtılacaktır.

7. Kampanya Çıkışı Sebebiyle Yansıyan Cayma Bedeli:

Hattınızda bulunan kampanya için taahhüt etmiş olduğunuz süreyi doldurmadan; kampanyayı sonlandırmanız, kampanyanızın desteklemediği tarife değişiklikleri yapmanız, hattınızın iptal edilmesi, dondurulması ya da hattınızı faturasız hatta geçirmeniz durumunda kampanyanızın cayma bedeli faturalandırılır.

8. Satın Alınan Ek Paketler:

Tarifenizin üzerine satın aldığınız ek paketlerin kullanım ücretleri mevcut fatura dönemi içerisindeki faturanıza ayrıca yansıtılacaktır.

9. Yurt Dışında Anlaşmalı Olmayan Ülke ve Operatörlerde Kullanım Yapılması:

Satın aldığınız Roaming Paketi’nin ya da tarifenizin size sunduğu avantajların geçerli olmadığı ülkelerde ya da gittiğiniz ülkedeki anlaşmalı operatörler dışında seçtiğiniz bir başka şebeke üzerinden yaptığınız kullanımlar ayrıca faturalandırılır.

10. Paket/Tarife Dışı Kullanım:

Tarifenizin size sağladığı internet, SMS, konuşma haklarının dışında, tarifenize dâhil olmayan herhangi bir ürün kullanımı sonrasında, kullandığınız ürünün miktarı ve ücreti hesaplanarak faturanıza yansıtılır. Örneğin, tarifeniz yalnızca konuşma ve SMS paketi içerdiği halde, internet paketi satın almadan yaptığınız kullanımlar tarafınıza ek olarak faturalandırılacaktır.

İşlemlerinizi Online Self Servis veya Vodafone Yanımda üzerinden yapmak için tıklayınız.

Güncel fatura tutarımı yurt dışındayken nasıl öğrenebilirim?

Güncel fatura tutarınızı Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından öğrenebilirsiniz. Fatura inceleme sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Limit aşımını engellemek için ne yapabilirim?

Limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından limit aşım tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Herhangi bir kullanım üst limit uyarısı belirleyebilir miyim?

Limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından limit aşım tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Faturalı hattan, faturasız hatta geçiş işlemi yaparken herhangi bir kısıtla karşılaşır mıyım?

Evet.

- Aktivasyon yapıldıktan sonra ilk 30 gün içerisinde şebeke içi geçiş yapılamamaktadır.

- Şebeke içi geçiş yapıldıktan sonra 30 gün içerisinde tekrar şebeke içi geçiş yapılamaz.

Tarifemi değiştirirken nelere dikkat etmeliyim?

Faturalı hatlar için;

* Taahhütlü bir kampanyanız var ise kampanya esaslarına göre daha az ücretli bir tarifeye geçiş sağlamamalısınız. Taahhütname esasları gereğince daha az ücretli tarife geçişlerinde faturanıza cayma bedeli yansıtılacaktır.

* Aynı ay içerisinde yapılacak anlık tarife değişikliğinde mevcut tarifenizin duran ya da devreden özellikte bulunmaması gerekir. Duran ya da devreden özellikli bir tarife kullanıyorsanız bu tarifeye ait tam ücret tahsilatı yapılacaktır.

* Tarife başlangıç ve fatura kesim tarihi arasında yaptığınız tarife değişikliklerinde, kullanmaktan vazgeçtiğiniz tarifenin - tarife esaslarına göre - tamamı ya da kullanım yaptığınız gün bazında ücretlendirmesi yapılır. Ayrıca, geçiş yaptığınız tarifenin de gün bazında ücretlendirmesi faturanıza yansıtılır.

* Değiştirdiğiniz tarifenin hakları yeni geçeceğiniz tarifenin devamı niteliğinde olmayacak, otomatik olarak silinecektir.

* Geçmek istediğiniz tarifenin size sunmuş olduğu ek paket seçenekleri her tarife için farklılık gösterir. Tarife esaslarını kontrol ederek ihtiyacınız doğrultusunda alabileceğiniz ek paketlerin bilgisine ulaşabilirsiniz.

Faturasız hatlar için;

* Tarifenizi değiştirmeniz halinde, eski tarifenizdeki kullanım haklarını geçerlilik süresinin sonuna kadar kullanmaya devam edebilirsiniz.

* Geçmek istediğiniz tarifenin size sunmuş olduğu ek paket seçenekleri her tarife için farklılık gösterir. Tarife esaslarını kontrol ederek ihtiyacınız doğrultusunda alabileceğiniz ek paketlerin bilgisine ulaşabilirsiniz.

* Saçma Güzel ve Gani tarifelerinde bulunan müşteriler tarife değiştirmeleri halinde, eski tarifelerine 30 gün içinde tekrar geçiş yapamazlar.

Tarife değişikliği talebimden ne kadar süre sonra yeni tarifeme geçerim?

Anlık tarife değişikliklerinde işlem yaptığınız gün tarifeniz değişir ve bilgilendirme SMS’inden sonra haklarınız yüklenir.

İleri tarihli olarak yapmış olduğunuz tarife değişikliğinde ise fatura kesim tarihinizden sonra tarifeniz değişir ve bilgilendirme SMS’inden sonra haklarınız yüklenir.

İşlemlerinizi Online Self Servis üzerinden yapmak için tıklayınız.

Vodafone Yanımda üzerinden yapmak için tıklayınız.

Geçebileceğim tarifeleri nereden öğrenebilirim?

Yanımda İnternet Geçebileceğim Tarifeler sayfasından geçiş yapabileceğiniz tarifeleri görüntüleyebilirsiniz.

Masterpass™ Nedir?

Masterpass™ internete bağlı tüm cihazlarla her seferinde ödeme yapılacak kart bilgisi girmeden kolay ve güvenli alışveriş yapmanızı sağlayan Mastercard’ın online ödeme çözümüdür.

Masterpass™ kullanımı güvenli midir?

Masterpass™’e eklediğiniz bilgileriniz bankadaki kayıtlı cep telefonunuz ile doğrulanarak, SMS onayı sonrası eklenebilir veya değiştirilebilir. Mastercard’ın dijital ödeme çözümü olan Masterpass™ ile güvenle işlem yapabilirsiniz.

Masterpass™'e kartlarımı nasıl kaydedebilirim?

Masterpass™ Türkiye web sitesi üzerinden (www.masterpassturkiye.com) Masterpass™'e kart ekleyebileceginiz gibi, Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulaması içinde de kart ekleyebilirsiniz.

Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamasına girip, “Cep Lira Yükleme> Başka Kredi Kartı ile ödemek istiyorum" veya "Fatura Öde>Başka Kredi Kartı ile ödemek istiyorum” bölümlerinden “Kartımı Masterpass™ altyapısına kaydetmek istiyorum” seçeneği tıklandıktan sonra kartınızın bağlı olduğu bankadan onaylı cep telefonunuza iletilen SMS şifresini girerek doğrulama yaptıktan sonra kartınız Masterpass™’e güvenli bir şekilde kaydedebilirsiniz. İşlemi gerçekleştirmek için kullandığınız Vodafone hattınız Masterpass™ kullanıcı adınız olacaktır.

Mevcutta Masterpass™’e kayıtlı kartlarım var, Vodafone kanallarında bu kartlarımı nasıl kullanabilirim?

Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamalarında ödeme sayfasına geldiğinizde, varolan aboneliğin kullanımına dair bilgilendirme ekranı çıkacaktır. Bilgilendirme ekranına onay vermeniz halinde, size gelecek olan doğrulama kodunu girmeniz gerekmektedir. Sonrasında kayıtlı kartlarınızdan birini seçip, 3D Secure güvenlik kodunu girerek ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Masterpass™’e kayıtlı kartlarımı Vodafone kanallarında nasıl kullanabilirim?

Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamaları üzerinden yapacağınız bireysel fatura ödeme ve TL yükleme işlemlerinizde Masterpass™’e kayıtlı kredi kartlarınızla her seferinde kart bilgilerini girmeden kolayca ödemelerinizi yapabilirsiniz.

Masterpass™'e kartımı ekleyemiyorum, ne yapmalıyım?

Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru bir şekilde girdiyseniz kartınızın bağlı olduğu banka tarafında kayıtlı cep telefonu numaranıza tek kullanımlık şifrenin yer aldığı SMS'in geldiğinden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru girmenize rağmen doğrulama SMS’i almıyorsanız, kartınızın bağlı olduğu bankayla iletişime geçerek cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru bir şekilde tanımlandığından emin olunuz. Doğrulama SMS'ini alıp ekrana doğru bir şekilde girmenize rağmen hata alıyorsanız, lütfen masterpassturkiye@mastercard.com adresinden Mastercard ekibi ile iletişime geçiniz.

Kayıtlı kredi kartlarımı nasıl silebilirim?

Ödeme ekranına geldiğinizde kayıtlı kredi kartlarınız listelenecektir. Listelenen kredi kartlarınızın yanındaki “ SİL” butonuna basarak Masterpass™’e kaydettiğiniz kartınızı silebilirsiniz.

Kullanmak istediğim kartımın kabul edilmemesi durumunda ne yapmalıyım?

Masterpass™ hesabınıza kaydedilen kartlarla Masterpass™ kabul edilen tüm işyerlerinde alışveriş yapabilirsiniz. Bazı durumlarda (limit yetersizliği, kartınızın internet alışverişine açık olmaması, işyerinin yetkileri, vb.) kartınızın bağlı olduğu banka işlemlerinizi onaylamayabilir. Bu durumda Vodafone ya da bankanızın müşteri temsilcisiyle görüşmeniz gerekmektedir.

Masterpass™'e kayıt olurken kullandığım cep telefonu numaram değişti, ne yapmalıyım?

Eğer Masterpass™'e kaydolurken kullandığınız cep telefonu numaranız değiştiyse, yeni numaranızı kullanarak Masterpass™'e üye olabilirsiniz. Eski numaranıza ait Masterpass™ hesabınızı silmek istiyorsanız; linke tıklayarak açılan sayfadan kart bilgilerinizi hatırlamadığınızı belirterek de hesabınızı güvenle silebilirsiniz. İstiyorsanız Mastercard ekibi ile masterpassturkiye@mastercard.com e-posta adresi üzerinden iletişime geçiniz.

Masterpass™ hesabımın olduğu telefon çalındı, ne yapmalıyım?

Masterpass™ telefonunuzda size ait bir veri barındırmaz. Yine de masterpassturkiye@mastercard.com üzerinden Masterpass™ müşteri destek birimi ile iletişime geçtiğiniz takdirde Masterpass™ hesabınızı geçici olarak devredışı bırakmak için size yardımcı olunacaktır.

Ek olarak aldığım paketler ay içinde biterse nasıl yenilerim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamada yer alan "Ek Paket Al" sekmesinden kolaylıkla ek paket alabilirsiniz. Vodafone Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.

Yanımda İnternet: Ek paket almak için Yanımda İnternet sayfasındaki "Ek Paket Al" bölümünü ziyaret edebilirsiniz.

Tekrar eden paketlerinizi, ilgili dönem içinde yalnızca 1 kere alabilirsiniz. Örneğin aylık olarak tekrar eden paketiniz ay içinde bittiğinde tekrar aylık paket alamazsınız ancak haftalık ya da günlük paketleri, kullandığınız tarife ya da paketin özelliğine göre, 1 ya da daha fazla satın alabilirsiniz.

Satın aldığım birden fazla ek paketten hangisinin kullanım önceliği olduğunu nasıl anlayabilirim?

Vodafone hatlarına tanımlanmış tarife ve ek paketlerdeki hakların kullanım önceliği sırası aşağıdaki gibidir:

1. Pass paketleri

2. Ücretsiz ek paketler (küçük paket öncelikli olacak şekilde)

3. Tekrarlamayan ek paketler (küçük paket öncelikli olacak şekilde)

4. Tekrarlı ek paketler

5. Tarifenizdeki kullanım hakları

6. Aşım paketleri

Yurt dışı Konuşma Paketleri’nin geçerli olduğu ülkeler hangileridir?

Yurt dışı Konuşma Paketleri, Amerika ve Avrupa kıtasındaki bir çok ülkede geçerlidir. Yurt dışı konuşma paketlerinin geçerli olduğu tüm ülkeleri buradan öğrenebilirsiniz. Yurt dışı paketlerini görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Yurt dışına çıkarken hangi ek paketlerden faydalanabilirim?

Yurt dışı paketlerini görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Ek paket nedir?

Mevcut tarifenizdeki kullanım haklarına ek olarak satın alabileceğiniz ya da hediye olarak hattınıza tanımlanabilen dakika, SMS ya da internet kullanım haklarıdır.

Kullanımlarıma en uygun ek paketleri nasıl bulabilirim?

Kullanımlarınıza uygun ek paketleri görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Satın aldığım ek paketi ne zaman kullanmaya başlayabilirim?

Satın aldığınız paketi cep telefonunuza gelen SMS bilgilendirmesi sonrası kullanmaya başlayabilirsiniz

Satın aldığım internet ek paketi çok çabuk bitiyor. Sorun ne olabilir?

Cihazınızın arka planında çalışan ve internetten veri akışına ihtiyaç duyan uygulamalara bağlı olarak internet kullanımınız farklılıklar gösterebilir.

Kredi kartıyla ek paket satın alabilir miyim?

Evet, faturasız hattınıza kredi kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Banka kartıyla ek paket satın alabilir miyim?

Evet, faturasız hattınıza banka kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Başkasının hattı için ek paket satın alabilir miyim?

Evet, başkasının faturasız hattına kredi kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Bir faturasız hat kullanıcısıyım. Satın aldığım aylık paketi ne kadar süre kullanabilirim?

Faturasız hatlar için aylık paketler tanımlanma itibarıyla 30 gün süreyle kullanılabilir.

Tarifemde kaç GB veya SMS kaldığını nereden öğrenebilirim?

Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Yanımda İnternet Tarifem ve Kullanımlarım sayfasından, 7000 Self Servis’e SMS göndererek veya 7000’i arayarak, Facebook Self Servis’ten veya Vodafone Müşteri Hizmetleri’nden öğrenebilirsiniz.

Tarife ve ek paket bakiyelerimi anlık olarak nasıl sorgularım?

Yanımda İnternet Tarifem ve Kullanımlarım sayfasından bakiyelerinizi anlık olarak sorgulayabilir ya da OZET yazıp 7000'e gönderebilirsiniz.

Faturalı Red tarife ve paketlerde ise, bakiye sorgularında dönen bilgiye son 48 saatlik kullanımlar dahil değildir. Faturalı Esnek, Akıl Küpü, Kamu Akıl Küpü, Hesabını Bilen, Duran ve Devreden tarifelerde de paket bakiye sorgulamaları anlık olarak yapılabilir.

Ek paket alımı ve kota bitimi bilgilendirme SMS’leri ne zaman gönderilir?

Faturasız hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, sonra paket ücretinin TL bakiyesinden tahsil edildiğine, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında anlık olarak SMS ile bilgilendirilme yapılır.

Faturalı hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında 24 saat içinde SMS ile bilgilendirilme yapılır.

Avantajlı 15GB Ek Paketi

Avantajlı 15GB Ek Paketi Kampanyası Esasları incelemek için tıklayınız.

Avantajlı 15GB Ek Paketi Kampanyası Sıkça Sorulan Soruları incelemek için tıklayınız.

Avantajlı 10 GB Ek Paketi

Avantajlı 10GB Ek Paketi Kampanyası Sıkça Sorulan Soruları incelemek için tıklayınız.

Star 5GB Kampanyası

Star 5 GB Kampanyası Taahhütnamesini incelemek için tıklayınız.

Star 5 GB Kampanyası Esasları incelemek için tıklayınız.

Star 10GB Kampanyası

Star 10 GB Kampanyası Taahhütnamesini incelemek için tıklayınız.

Star 10 GB Kampanyası Esasları incelemek için tıklayınız.

Star 15GB Kampanyası

Star 15 GB Kampanyası Taahhütnamesini incelemek için tıklayınız.

Star 15 GB Kampanyası Esasları incelemek için tıklayınız.

Konuşma paketleri nelerdir ve nasıl konuşma paketi satın alırım?

Konuşma Paketlerini incelemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Mevcut tarifemi nasıl öğrenebilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamaya giriş yaptıktan sonra uygulama ana sayfasından tarifenizin detaylarına ulaşabilir, "Tarifem ve Kullanımlarım" sekmesinden de mevcut tarifenizin detaylarını inceleyebilirsiniz.

Yanımda Uygulamasını İndir

Yanımda İnternet: Sayfaya giriş yaptıktan sonra Tarife ve Kullanımlarım sekmesine tıklayarak mevcut tarifenizi görüntüleyebilirsiniz.

Tarifemi değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamaya giriş yaptıktan sonra "Tarifem ve Kullanımlarım" sekmesinin altında yer alan "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden kolayca tarife değişikliği yapabilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.

Yanımda İnternet: Tarife değişikliğinizi Yanımda İnternet "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden de hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıca 7000 Sesli Yanıt Self Servis'i arayarak ya da telefonunuzun mesaj bölümüne geçmek istediğiniz tarifenin kodunu yazarak 7048'e SMS gönderebilirsiniz.

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama ücreti ne kadardır?

Müşteri Hizmetlerimize:

* Vodafone Hatlarınızdan 542

* Diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00

* Yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

• Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542'yi ve 0 (542) 542 00 00'ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

• Vodafone Haberleşmenize engel olan teknik çağrılar sesli yanıt sistemi 05463542542 aramaları; Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan ücretsiz olup, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan ise kendi operatör'lerinin Vodafone'a doğru arama tarifesinden ücretlendirilir.

Hattıma nasıl TL yüklemesi yapabilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulama üzerinden ana sayfada yer alan "TL Yükle" butonuna tıklayarak ya da "TL ve Kolay Paket Yükle" sekmesinde yer alan "TL Yükle" bölümüne girerek hızlı ve rahat bir şekilde TL yüklemesi gerçekleştirebilirsiniz.

Yanımda Uygulamasını İndir

Yanımda İnternet: Yanımda İnternet sayfası üzerinden GSM numaranız ile eşleştirilmiş kredi kartınız ve 6 haneli şifreniz ile TL yüklemesi yapabilirsiniz. Eğer Yanımda İnternet şifreniz yoksa ya da şifrenizi hatırlamıyorsanız, S yazıp 7000'e ücretsiz mesaj atarak şifrenizi alabilirsiniz.

Yanımda İnternet sayfasından yapacağınız TL yüklemelerini Masterpass ödeme seçeneği ile kredi kartı bilgilerinizi yalnızca 1 kez kayıt olurken girerek, sonraki işlemlerinizde direkt olarak kayıtlı kartınızı seçerek kolayca ve güvenle gerçekleştirebilirsiniz.

Bunun dışında:

-Faturasız Hat Cep Lira Kartı alarak, Vodafone Yükle Konuş Servisi 7500' i arayarak ya da 7500’ a SMS göndererek ya da telefonunuz üzerinden *111#KONTROL NUMARASI#SIFRE# tuşlaması yaparak TL yüklemesi gerçekleştirebilirsiniz.

Yanımda Uygulamasını İndir

TL Yükle

TL transferi nasıl yapılır?

Vodafone Yanımda uygulaması: "TL ve Kolay Paket Yükle" sekmesinin altında yer alan "TL Transfer" sayfası üzerinden istediğiniz kişinin bilgilerini girerek TL gönderimi yapabilirsiniz.

Yanımda Uygulamasını İndir

Yanımda İnternet: "TL Gönder" sayfasından başka bir faturasız hat sahibi Vodafone abonesine TL gönderimi yapabilirsiniz.

TL Gönder

Bunların dışında 7038'i arayarak diğer faturasız hatlı abonelerin cep telefonu numaralarına lira transferi yapmanız da mümkündür.

Hattın yasal sahibi Vodafone Cep Merkezleri'ne başvurarak veya Vodafone hattından 542, diğer operatör ve sabit telefondan 0 (542) 542 00 00 Müşteri Hizmetlerini arayarak da transfer işlemini gerçekleştirebilir.

TL transferi koşulları nelerdir?

Günlük işlem limitiniz 20,00TL'dir. Tek seferde minimum 1,00TL gönderebilirsiniz. Vodafone Yanımda TL Gönder sayfasından başka bir faturasız hat sahibi Vodafone abonesine TL gönderimi gerçekleştirebilirsiniz.

Faturasız hatlar için telsiz kullanım ücreti nedir?

Telsiz kullanım detayı hakkında detaylı bilgiyi ve güncel tutara buradan ulaşabilirsiniz.

SMS/Mesaj paketleri nelerdir ve nasıl SMS paketi alırım?

SMS/Mesaj paketlerini incelemek için Vodafone Yanımda Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Faturasız Tarifeler nelerdir?

Faturasız hat abonesiyseniz geçebileceğiniz faturasız tarifeleri Yanımda İnternet Geçebileceğim Tarifeler sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

Sahip olduğum toplu süreler/dakika ve data hakkım ne zaman yenilenir?

Faturalı hatlar için; sahip olduğunuz haklar, fatura kesim tarihinizde gece 00:00 itibarıyla yenilenir, böylelikle yeni haklarınızı kullanmaya başlayabilirsiniz. Faturasız hatlar için; tarifeye giriş yapıldığı tarih ve saat itibarıyla gelen bilgilendirme mesajına bağlı kalarak yenilenmektedir. Sahip olduğunuz kullanım haklarını görmek için Yanımda İnternet Tarifem ve Kalan Kullanımlarım sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Yanımda Uygulamasını İndir

Faturalı hattan, faturasız hatta geçiş işlemi yaparken herhangi bir kısıtla karşılaşır mıyım?

Evet.

- Aktivasyon yapıldıktan sonra ilk 30 gün içerisinde şebeke içi geçiş yapılamamaktadır.

- Şebeke içi geçiş yapıldıktan sonra 30 gün içerisinde tekrar şebeke içi geçiş yapılamaz.

Fırsat 20GB Kampanyası

Fırsat 20GB Kampanyası Taahhütnamesini incelemek için tıklayınız.

Fırsat 20GB Kampanyası Esasları incelemek için tıklayınız.

Star 20GB Kampanyası

Star 20 GB Kampanyası Taahhütnamesini incelemek için tıklayınız.

Star 20 GB Kampanyası Esasları incelemek için tıklayınız.

Fırsat 15GB Paketi

Fırsat 15GB Paketi Esasları incelemek için tıklayınız.

Harika 15GB Paketleri

Harika 15GB Paketleri Esasları incelemek için tıklayınız.

Limitsiz Muhabbet Paketi

Limitsiz Muhabbet Paketi Esasları incelemek için tıklayınız.

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Yardım Konuları

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin