Şikayet

Bireysel

Şikayet

Vodafone hattımla ilgili şikayetlerimi hangi kanallar üzerinden iletebilirim?

Şikayetinizi iletmek için Yanımda İnternet Şikayet Yönetimi sayfasından kolaylıkla talep oluşturabilir ve takibini sağlayabilirsiniz. Şikayet yönetimi sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Bunun dışında Vodafone hattınızdan 542 'yi, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak Vodafone Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.

İlettiğim şikayet talebimin takibini nasıl sağlayabilirim?

Şikayetinizi Yanımda İnternet Şikayet Yönetimi sayfasından takip edebilirsiniz. Şikayet yönetimi sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Telefon:

Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan müşteri hizmetleri numaraları arandığında, varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülür; dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurt içi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

Vodafone Redliler tüm mobil ihtiyaçları için 7/24 Özel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirler. Hizmetten faydalanmak için bireysel hatlardan 7008*’i, sabit hatlardan 0542 7008 000**’i arayabilirsiniz.

*Bireysel hatlardan yapılan aramalar tarifede tanımlı dakikalardan düşecektir.

**Sabit numaradan yapılan aramalar, aramanın yapıldığı operatörün tarifesi üzerinden ücretlendirilir.”

E-Mail

Vodafone Müşteri Hizmetlerine E-mail ile ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Şikayet

Yardım Konuları

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin