Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Bireysel

Şikayet

Vodafone hattımla ilgili şikayetlerimi hangi kanallar üzerinden iletebilirim?

Şikayetinizi müşteri hizmetlerinizden iletebilirsiniz. Vodafone hattınızdan 542 'yi, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak Vodafone Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.

İlettiğim şikayet talebimin takibini nasıl sağlayabilirim?

Şikayetinizi online self servis üzerinden ‘’şikayet takibi’’ alanından takibini sağlayabilirsiniz.

Şikayet

Yardım Konuları