Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bireysel

Hizmet Kanalları

Yanımda İnternet şifremi nasıl alırım?

"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.


(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.


(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.


PIN ve PUK kodumu Yanımda İnternet üzerinden nasıl öğrenebilirim?

Öncelikle, Online Self Servis üyesiyseniz Online Self Servis' e giriş yapmak için, www.vodafone.com.tr ana sayfada sağ üstte yer alan Online Self Servis'e Giriş kutusuna mevcut telefon numaranızı ve şifrenizi girmeniz gerekir.


Menüde yer alan Abonelik İşlemleri ve, PIN ve PUK linklerini sırayla tıklayın. PIN ve PUK bilgileriniz çıkan sayfada görüntülenir.


(*)Self Servis şifreniz yoksa almak için, SIFRE yazarak 7000'e ücretsiz kısa mesaj gönderip şifrenizi telefonunuza anında alabilirsiniz.


Yanımda İnternet şifremi unuttum? Ne yapabilirim?

Online Self Servis üzerinden;


Online Self Servis şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfada sağ üstteki Online Self Servis Giriş ekranında "Şifremi Unuttum" adımını seçin. Gelen ekranda telefon numaranızı ve gizli cevabınızı yazdıktan sonra "Gönder" butonuna basarak yeni şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.


Self Servis SMS ile; "SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.


Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.


Fatura ayrıntılarımı Yanımda İnternet'ten nasıl görüntüleyebilirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.


Faturamı nasıl sorgularım / öğrenirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.


Yanımda İnternet'ten faturamı nasıl inceleyebilirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.


Yanımda İnternet üzerinden nasıl otomatik ödeme talimati verebilirim?

Yanımda İnternet'e telefon numaranız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra Faturalarım başlığı altındaki "Otomatik Ödeme Talimati"na tıklayın. Daha sonra kredi kartı bilgilerinizi girerek otomatik ödeme talimatinızı verebilirsiniz.


Dönem ortasında alınan paketler için ne kadar öderim?

Paket ücreti, faturanıza fatura kesim tarihinize göre eşit bölünmüş şekilde ya da tam ücret olarak yansıyacaktır. Örnegin, paketi 20 gün kullanacaksanız, 20 günlük ücret yansımaktadır. Satın aldığınız paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin ücretlendirme bilgisini öğrenebilirsiniz.


Dönem ortasında aylık paket iptali yaptığımda, paket ücreti hangi faturama yansır?

Aylık paketinizi iptal ettiginiz durumda, iptal talebiniz bir sonraki fatura kesim tarihi itibariyle geçerli olacak şekilde alınır ve paket dahilindeki haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz. Paket iptal talebi öncesinde yaptığınız kullanımlar çıkacak olan ilk faturanıza yansıyacaktır.


Faturasız hatlarda yurt dışı paketi tanımlanması için TL bakiyesi olması şartı var mıdır?

Faturasız hatlarda yurtdışı paketlerinin tanımlanabilmesi için yeterli TL bakiyesi olması gereklidir. Yeterli bakiyeniz olduğunda, paketin tanımlandığına dair gelen bilgilendirme SMS’i sonrasında paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.


Satın aldığım paketi nasıl iptal ederim?

Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilirsiniz.


Satın aldığım paketi iptal ettim, ne zamana kadar kullanabilirim?

Faturasız hattınızda iptal ettiğiniz pakete ait kalan kullanımlarınızı, paketin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.


Yasal E-Fatura nedir?

Vodafone Yasal E-Fatura, Vodafone'nun ücretsiz fatura servisidir. Basılı fatura yerine e-fatura talep ederek detaylı kullanım bilginizi ücretsiz alabilir, aynı zamanda aktif bir çevre gönüllüsü olabilirsiniz.


Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Telefon:


Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.


Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan müşteri hizmetleri numaraları arandığında, varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülür; dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurt içi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.


Vodafone Redliler tüm mobil ihtiyaçları için 7/24 Özel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirler. Hizmetten faydalanmak için bireysel hatlardan 7008*’i, sabit hatlardan 0542 7008 000**’i arayabilirsiniz.


*Bireysel hatlardan yapılan aramalar tarifede tanımlı dakikalardan düşecektir.


**Sabit numaradan yapılan aramalar, aramanın yapıldığı operatörün tarifesi üzerinden ücretlendirilir.”


Yanımda İnternet üzerinden faturamı nasıl öderim?

Fatura ödemelerinizi Yanımda İnternet Fatura Ödeme sayfasından kolayca gerçekleştirebilirsiniz.


Vodafone Yanımda şifremi almakta sorun yaşıyorum nasıl çözerim?

Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş yapabilirsiniz.


Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme yapabilirsiniz.


Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.


Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS göndererek şifre alabilirsiniz.


Android cihazınızda 7000’e SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız



0542 542 00 54 numarası kime ait?

Vodafone'un telesatış kanalı olan 0542 542 00 54 numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır. Bu numaradan size özel tarife ve kampanya fırsatları için aranmış olabilirsiniz.


Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları ve müşteri talepleri için de kullandığımız bu numara ile Vodafone olarak müşteri memnuniyeti ve hızlı çözüm odaklı hizmet anlayışımızla her zaman yanınızdayız.


Vodafone müşteri hizmetleri bilgilerine ulaşmak için tıklayın.


05425420000 numarası kime ait?

0542 542 00 00 kimin numarası diye merak ederek cevap arıyorsanız bu numara Vodafone’a aittir. Dolayısıyla 0542 542 00 00 Vodafone mu sorusunun yanıtı “evet”. Vodafone'un yeni kampanyalarını duyurmak, ürünlerini tanıtmak üzere Vodafone tarafından aranabilirsiniz. Ayrıca yapmış olduğunuz başvurular için de Vodafone size farklı numaralardan dönüş yapacaktır. Bu numaralardan biri de 5425420000 numarasıdır.


08505429546 numarası kime ait?

Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır. Vodafone Ev İnterneti kanalı olarak kullanılır. Vodafone’un 8505429546 numarası tarafından ev internetiniz hakkında bilgi vermek üzere aranırsınız. Ev İnterneti için arandığınızda görünen bu numara genellikle ev interneti konusunda ihtiyaçlarınıza cevap vermek üzere destek olmak için kullanılır. Ev interneti için yeni kampanyalar varsa bunlar hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlamak, sizin taleplerinize dönüş yapılması gibi sebeplerle 8505429546 numaralı telefondan aranırsınız. Sonuç olarak; 8505429546 Vodafone mu diye düşünenler için cevap “evet”.


08505429549 numarası kime ait?

Ev interneti kullanımı verimli olduğunda pek çok işlemi yapmak ya da oyun ve video içerikleri takip etmek çok daha kolay bir hale gelir. Vodafone ev interneti de verimli bir kullanıcı deneyimi yaşayabilirsiniz. Vodafone ev interneti başvurusu yaptığınızda süreci tamamlamak üzere bazı bilgileri sağlamanız gerekir. Bu aşamada Vodafone müşteri hizmetleri de size bu konularda destek olacaktır. Vodafone ev interneti başvurunuzla ilgili arandığınızda 8505429549 numaralı telefondan aranırsınız. Ayrıca Vodafone ev interneti kampanyaları ve yenilikleri de yine bu numara ile duyurulabilir. 8505429549 Vodafone mu, sorusunun cevabı ise “evet”.


02129420542 numarası kime ait?

Vodafone Benim Mağazam uygulaması üzerinden yaptığınız işlemler hakkında bilgilendirmek üzere Vodafone sizi arayabilir. Burada kullanılan telefon numarası Vodafone’a ait olan 2129420542 numarasıdır. 2129420542 numaralı hat, Vodafone Benim Mağazam uygulaması ile ilgili konular için kullanılır.


02129422121 numarası kime ait?

İnternet kullanımı, telefon hattı kullanımı yani ev interneti ve mobil internet gibi farklı ihtiyaçlarınıza Vodafone ile etkin çözümler bulabilirsiniz. Bu çözümlere ulaşmak, en avantajlı kampanyalardan haberdar olmak, başvurunuzun aşamalarını tamamlamak üzere Vodafone tarafından aranabilirsiniz. Vodafone tarafından bu amaçla kullanılan telefon numaralarından biri de 2129422121’dir. 2129422121 numarası kime ait sorgusu için bu numaranın Vodafone’a ait olduğunu söylemek gerekir.


Yanımda İnternet şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi Yanımda İnternet Hesabım sayfasından kolaylıkla değiştirebilirsiniz.


Satın alınan ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devreder mi?

Faturalı ve faturasız hatlarda, ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir. Devreden Uyumlu Tarife bu kuralın dışındadır.


Paket alımı ve kota bitimi bilgilendirme SMS’leri ne zaman gelir?

Faturasız hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, sonra paket ücretinin TL bakiyesinden tahsil edildiğine, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında anlık olarak SMS ile bilgilendirilme yapılır.


Faturalı hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında 24 saat içinde SMS ile bilgilendirilme yapılır.


08505494000 numarası kime ait?

Vodafone'un telesatış kanalı olan 08505494000 numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır.


Arayan kimliği “Vodafone Yeni Hat Başvurusu” olarak görünen bu numara genellikle yeni hat alımı/hat taşıma işlemlerinizde size bilgi vermek ve destek olmak için kullanılmaktadır.


Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları ve müşteri talepleri için de kullandığımız bu numara ile Vodafone olarak müşteri memnuniyeti ve hızlı çözüm odaklı hizmet anlayışımızla her zaman yanınızdayız.


Vodafone müşteri hizmetleri bilgilerine ulaşmak için tıklayın.


05425426622 numarası kime ait?

Belirli bir departmana ait olmayan Vodafone müşteri hizmetlerinin size yardımcı olmak üzere kullandığı bir numaradır. 5425426622 adlı numaradan arandığınızda size destek olacak bir veya bilgi vererek bir servis tarafından arandığınızı bilmelisiniz. Bu numara, Vodafone’a ait resmi telefon numaralarından biridir.


08502265568 numarası kime ait?

Vodafone tarafından kullanılan telefon numaralarından biridir. Yeni hat başvurusu yaptığınızda 8502265568 adlı numaradan aranırsınız. Hat başvurunuzu tamamlamanız için gerekenler, hattınızın size sunduğu özellikler konularında arandığınızda Vodafone tarafından kullanılan numara 8502265568’dir. Yeni hat alımı, hat taşıma, hattınızla ilgili işlemleriniz için size bilgi vermek ve destek olmak için kullanılmaktadır. Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları da sunulabilir. Özetle; yeni hat başvurularında size telefonla yapılan dönüşlerde 8502265568 numaralı Vodafone’a ait hat tarafından aranırsınız.


08505425542 numarası kime ait?

Vodafone’da farklı ihtiyaçlarınız için telefon görüşmesiyle çözüm üretebilirsiniz. Online olduğu gibi telefonla da iletişiminizi sağlıklı bir şekilde sürdürebilirsiniz. Farklı gereksinimleriniz için Vodafone müşteri hizmetleri tarafından aranabilirsiniz. Hattınızın taşınması, hattınızla ilgili bilgi almanız, hat değişimi, yeni kampanyalar gibi konularda müşteri hizmetleri tarafından aranabilirsiniz. En çok kullanılan numaralardan biri de 8505425542 numarasıdır.


08505429513 numarası kime ait?

8505429513 Vodafone mu, 8505429513 numarası kime ait gibi sorular için bu numaranın Vodafone’a ait olduğunu biliniz. 8505429513 telefon numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan numaralardan biridir. Kampanyaların bilgisini vermek, hat değişimi, ev interneti, mobil internet gibi farklı konularda bilgi almanızı sağlamak ya da başvurularınıza cevap vermek üzere bu numara kullanılır.


05425420004 numarası kime ait?

Vodafone tarafından farklı konu başlıklarında aranabilirsiniz. Vodafone kullanıcılarını bilgilendirmek ve taleplerine yanıt vermek üzere telefonla iletişim sağlar. Vodafone tarafından kullanılan telefon numaralarından biri de 5425420004 numaralı telefondur. Vodafone müşteri hizmetleri tarafından taleplerinize yanıt vermek, kampanyaları tanıtmak, fırsatlardan yararlanmanızı sağlamak üzere ve yenilikleri duyurmak üzere 5425420004 numaralı telefon kullanılabilir.


08505494242 numarası kime ait?

Vodafone tarafından kullanılan ve müşterilere destek sunmak üzere arama yapılan farklı telefon numaraları bulunmaktadır. Bunlardan bazıları özellikle belirli bir konu için kullanılır. Ancak bazı numaralar hemen her konuda Vodafone Müşteri Hizmetleri ekibinin müşteriye destek vermek üzere kullandığı numaralardır. Bu numaralardan biri de Vodafone’a ait olan 8505494242 numarasıdır. 8505494242 telefon numarası Vodafone tarafından müşterileri bilgilendirmek üzere ve taleplere yanıt vermek için kullanılan bir numaradır.


Hizmet Kanalları

Yardım Konuları