Hizmet Kanalları

Bireysel

Hizmet Kanalları

Vodafone Süpermarket hangi şehirlerde var?

İstanbul, İzmit, Ankara, Bodrum (Muğla) ve Eskişehir illerinde hizmet verilmektedir.

Kullanıcı bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

Kişisel bilgilerini yanımda süpermarket sayfasında ‘Hesabım’ menüsünden görebilirsin. Adreslerini silebilir, değiştirebilir ya da yeni adres ekleyebilirsin. Yine aynı menüden siparişlerini görebilir, dilersen iptal edebilir ya da aynı siparişi tekrar verebilirsin.

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Ana sayfadaki reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğin ürünleri sepetine ekleyebilirsin. Sepetindeki ürünleri silebilir ya da başka ürünler ekleyebilirsin. Teslimat adresini belirledikten sonra teslimat günü ve saatini seçebilirsin. Siparişine özel notun varsa ekleyebilirsin. Ödeme ekranında ödeyeceğin tutarı görebilirsin. KVKK metni, Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunu ve koşulları kabul ettiğini işaretleyerek siparişini tamamlayabilirsin.

Minimum sipariş tutarı ne kadardır?

Heryerde Supermarket’in minimum sipariş tutarı 60 TL'dir.

Önceki siparişlerimi nereden takip edebilirim?

‘Hesabım’ menüsünden ‘Siparişlerim’ alanına tıklayarak aktif ve eski siparişlerine ulaşabilirsin. Daha önce verdiğin siparişlerini ve iptal ettiğin siparişlerini görüntüleyebilir, eski siparişlerin üzerinden ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsin.

Stoğu tükenen bir ürünü siparişini verdiysem ne olacak?

Tedarik edilemeyen ürünlerin bedeli sipariş tutarından düşülerek faturalandırılır.

Heryerde Süpermarket Yanımda ödeme yöntemleri nelerdir?

Vodafone Süpermarket’te online ödeme ile siparişlerinizi tamamlayabilirsin. Online ödemelerinde SMS ile şifre gelecektir.

Kredi kartı bilgilerimi saklıyor musunuz?

Vodafone Supermarket’in ödeme altyapısı Masterpass tarafından sağlanmakta olup, kredi kartı bilgilerin bu sistemde tutulmaktadır. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Plastik poşet ve çanta ücretleriniz ne kadardır?

Plastik poşet için 25 kuruş, çanta ise 2 TL tutarında ücretlendirilmektedir.

Sipariş ettiğim ürünlerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında fiyat farkı oluştu. Bunun sebebi nedir, kredi kartıma nasıl yansıtacaksınız?

Sipariş verdiğin ürünler içerisinde stokta kalmayan ürünler ya da sipariş içeriğine göre ödemesi fazla alınan poşet ücretlerin iade edilmekte ve bu durum fiyat farklılıklarına neden olabilmektedir. Bu durumda tarafına teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturana yansıtılır. Tedarik edilemeyen ürünlerin bedeli sipariş tutarından düşülerek işlem yaptığın kartına iade yapılır.

E-Fatura nedir, ne zaman ve nasıl gönderilmektedir?

Gelir İdaresi Başkanlığının 433 Seri No’lu vergi Usul Kanunu genel tebliği gereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğe girmiştir. e–Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır. E-Faturan siparişin sana teslim edildikten sonra, gün içerisinde uygulamamıza kayıt olduğun e-posta adresine gönderilmektedir. Uygulamamız üzerinden ‘Hesabım’ menüsünde yer alan ‘Siparişlerim’ bölümünden dilediğin siparişine ait e-fatura detayına ulaşabilirsin.

Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nelerdir?

Müşteri hizmetlerimize haftanın her günü 09:00-00:00 saatleri arasında ulaşabilirsin. Numarası; 0850 255 15 15

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Oluşturduğun ve online ödemesini yaptığın siparişini, toplayıcımız ürünlerini hazırlamaya başlamadan iptal edebilirsin. Bunun için 0850 255 15 15 numarayı araman yeterlidir

Ürün iadesi nasıl yaparım?

Teslim aldığın üründe bir problem varsa, müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek iade / değişim talebini bize iletebilirsin. İade şartları;27.11.2014 tarih 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 'Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 2. Maddesinin (ğ) nolu bendi gereği 'Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine' ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır. İade talebinizi, ürünlerinizin teslim edildiği tarihten itibaren 7 gün içerisinde ve ürünlerin son kullanım tarihi geçmeden iletmeniz gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün kendi ambalajında olmalı ve beraberinde orijinal fatura da bulunmalıdır.

Siparişimi iptal ettiğimde veya iade yaptığımda param ne zaman yatar?

Tarafımızdan iade işlemi onaylandıktan sonra ücret iadesi kredi kartına yapılır. Ödemenin kartına yansıması, bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterdiğinden; ödediğin tutar bankana bağlı olarak, maksimum 5 iş günü içinde kartına iade edilecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır.

Teslimat veya nakliye ücreti alınıyor mu?

60 TL – 150 TL arası teslimat ücretimiz 6,90 TL’dir. 150 TL ve üzeri alışverişlerinde ücretsiz teslimat hakkı kazanırsın.

Teslim edilen siparişimde eksik ürün olduğu zaman ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek siparişindeki eksik ürün bilgisini paylaşman durumunda, eksik ürünün en kısa süre içinde adresine teslim edilir.

Dondurulmuş ürünlerin teslimatı nasıl yapılıyor?

Siparişinin hazırlandığı istegelsin dağıtım merkezi içerisinde toplanan soğuk zincir ürünleri, istegelsin araçlarına yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilir, özel soğutuculu çantalarda taşınır ve teslimatı özel soğutuculu araçlarımızla yapılır.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Meyve, sebze ve et ürünleri, siparişinin hazırlandığı istegelsin mağazası içerisinde istegelsin araçlarına yüklenene kadar -18°C derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilir. Ürünlerin teslimatı da İstegelsin’in özel soğutmalı araçlarıyla yapılır.

Siparişin teslimatı sırasında evde yoksam ne yapmalıyım?

Evde olmadığını bildirmek için müşteri hizmetlerimizi arayarak durumunu bildirebilirsin.

Poşetlerden neden ücret alınıyor?

1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın mevzuatı gereği plastik poşetler ücretli hale getirilmiştir ve poşetlerin asgari 25 kuruş ücret karşılığı verilmesi zorunlu hale gelmiştir. Poşetle teslimata alternatif olarak, alışveriş çantası ile de teslimat tercihi sunulmaktadır. Yasa kapsamında çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan 500 x 350 mm ebadından küçük saplı sapsız poşetlerden ücret alınmayacaktır. Meyve, sebze poşetlerimiz bu kapsama girdiği için ücret alınmayacaktır.

Siparişlerdeki poşet miktarını nasıl belirliyorsunuz?

Siparişini hazırlanırken, ürünlerinin teslimatını gerçekleştirecek kadar poşet kullanıyoruz. Eğer poşet seçersen, her 80 TL’lik alışveriş için 1 poşet ücreti alınacaktır. Eğer bez çanta seçersen, her 100 TL’lik alışveriş için 1 bez çanta ücreti alınacaktır. Ürünler poşetlenirken daha az poşet/bez çanta kullanılması durumunda fazla poşet/bez çanta ücreti kartına iade edilecektir. Siparişlerinizi gıda güvenliğine uygun olarak sizlere teslim edebilmek için ürün gruplarına göre sınıflandırarak ayrı ayrı poşetliyoruz.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri taze ürünler arasından mı seçiliyor?

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinin hazırlandığı İstegelsin dağıtım noktalarında, mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler sana özel seçilerek hazırlanır.

Heryerde Süpermarket Yanımda nedir?

Vodafone müşterileri Vodafone Yanımda-Fırsatlar dünyasında yer alan süpermarket yanımda alanına tıklayarak, Vodafone Market sayfasına geçiş yapabilecekler.

İstanbul, İzmit, Ankara, Bodrum (Muğla) ve Eskişehir illerinde hizmet verilmektedir.

Süpermarket Yanımda’ya giriş yapan müşterilerimiz adres bilgilerini doldurduktan sonra ürünleri sepete ekleyerek alışverişlerine devam ederler. Masterpass’e kayıtlı bir kredi kartı olanlar tek tıkla ödemelerini tamamlayabilirler. Masterpass’e kayıtlı kredi kartı veya banka kartı olmayanlar kartlarını sisteme tanımlayarak siparişlerini tamamlayabilirler.

Süpermarket siparişleriyle alakalı tüm çağrı ve sorular için müşterilerimiz haftanın her günü 09:00-00:00 saatleri arasında hizmet veren 0850 255 1515 numarasına yönlendirilmelidir.


* Mevcutta güncel uygulamayı kullanan Android kullanıcılarına açık. 2 hafta içerisinde IOS dahil açılması planlanıyor ve açıldığında ayrıca duyuru ile bilgilendirmesi yapılacaktır.

Heryerde Süpermarket Yanımda’ya nasıl üye olabilirim?

Vodafone Yanımda’ya üye olan tüm abonelerimiz Süpermarket Yanımda’yı kullanabilir. Süpermarket Yanımda’ya giren Vodafone’lular adres bilgilerini doldurduktan sonra ürünleri sepete ekleyerek alışverişlerine devam ederler. Masterpass’e kayıtlı bir kredi kartı olan abonelerimiz tek tıkla ödemelerini tamamlayabilirler. Masterpass’e kayıtlı kredi kartı veya bankamatik kartı olmayan müşteriler kartlarını sisteme tanımlayarak siparişlerini tamamlaybilirler.

Heryerde Süpermarket Yanımda market siparişim nasıl hazırlanıyor?

Heryerde Süpermarket Yanımda siparişin istegelsin ekibi tarafından, istegelsin dağıtım merkezlerinde toplanır ve sipariş ettiğiniz ürünlerin kategorilerine göre, ürünler ayrı ayrı poşetlenerek hazırlanır.

Siparişimde güncelleme veya değişiklik yapabilir miyim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online olarak tamamladığınız siparişinizle ilgili istediğiniz herhangi bir aksiyonu, sipariş sorumlularımız ürünlerini toplamaya başlamadan alabilirsin. Tamamlanan sipariş ile ilgili işlemlerinizi ana sayfada bulunan ‘Aktif siparişin var’ bildirimine tıklayarak ya da ‘Hesabım’ menüsündeki ‘Siparişlerim’ bölümünden yapabilirsin. Mevcut siparişine ürün eklemek için; ‘Siparişime Ekleme Yap / Değiştir’ butonuna tıklayabilirsin. Aktif siparişe eklemek istediğin ürünleri seçerek sepete atıp siparişini tamamlayabilirsin. Ek siparişiniz seçtiğin siparişle aynı zamanda aynı adrese teslim edilecek, ayrıca nakliye ücreti alınmayacaktır. Mevcut siparişinin teslimat gün ve/veya saatini ve/veya adresini değiştirmek için de aynı şekilde ‘Siparişime Ekleme Yap / Değiştir’ butonuna tıklayabilirsin. Aktif siparişe ait değiştirmek istediğiniz teslimat gün ve saatini seçerek siparişini tamamlayabilirsin

Yanımda İnternet sayfası işlemlerinde kullanacağım şifremi nasıl alabilirim?

"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Sesli Yanıt Self Servis üzerinden:

Sesli Yanıt Self Servis’ imiz 7000' i arayarak şifrenizin telefonunuza mesaj olarak gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.

(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.

Yanımda İnternet şifremi nasıl alırım?

"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Sesli Yanıt Self Servis üzerinden:

Sesli Yanıt Self Servis’ imiz 7000' i arayarak şifrenizin telefonunuza mesaj olarak gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.

(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.

PIN ve PUK kodumu Yanımda İnternet üzerinden nasıl öğrenebilirim?

Öncelikle, Online Self Servis üyesiyseniz Online Self Servis' e giriş yapmak için, www.vodafone.com.tr ana sayfada sağ üstte yer alan Online Self Servis'e Giriş kutusuna mevcut telefon numaranızı ve şifrenizi girmeniz gerekir.

Menüde yer alan Abonelik İşlemleri ve, PIN ve PUK linklerini sırayla tıklayın. PIN ve PUK bilgileriniz çıkan sayfada görüntülenir.

(*)Self Servis şifreniz yoksa almak için, SIFRE yazarak 7000'e ücretsiz kısa mesaj gönderip şifrenizi telefonunuza anında alabilirsiniz.

Yanımda İnternet şifremi unuttum? Ne yapabilirim?

Online Self Servis üzerinden;

Online Self Servis şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfada sağ üstteki Online Self Servis Giriş ekranında "Şifremi Unuttum" adımını seçin. Gelen ekranda telefon numaranızı ve gizli cevabınızı yazdıktan sonra "Gönder" butonuna basarak yeni şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Self Servis SMS ile; "SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

7000 Sesli Yanıt Self Servisi arayarak; Cep telefonunuzdan 7000'i ücretsiz arayarak şifrenizi anında alabilirsiniz.

Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.

Yanımda İnternet şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi Yanımda İnternet Hesabım sayfasından kolaylıkla değiştirebilirsiniz.

Kullanım detaylarımı Yanımda İnternet'ten nasıl görüntüleyebilirim?

PUK kodunuzu Yanımda İnternet Hat Ayarlarım sayfasından öğrenebilirsiniz.

Yanımda İnternet üzerinden kullanım analizimi görüntüleyebilir miyim?

Evet, Yanımda İnternet'in fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Fatura ayrıntılarımı Yanımda İnternet'ten nasıl görüntüleyebilirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Faturamı nasıl sorgularım / öğrenirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yanımda İnternet'ten faturamı nasıl inceleyebilirim?

Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yanımda İnternet üzerinden nasıl otomatik ödeme talimati verebilirim?

Yanımda İnternet'e telefon numaranız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra Faturalarım başlığı altındaki "Otomatik Ödeme Talimati"na tıklayın. Daha sonra kredi kartı bilgilerinizi girerek otomatik ödeme talimatinızı verebilirsiniz.

Vodafone Yanımda ile neler yapabilirim?

Vodafone Yanımda Uygulaması ile;

- Tarifenizdeki ve paketlerinizdeki kalan kullanımları, güncel faturanıza dair detayları öğrenebilirsiniz.

- Faturanızı ödeyebilir, Cep Lira (faturasız hatlar) yükleyebilirsiniz.

- Tarife değişikliği yapabilir, ek paket satın alabilirsiniz.

- 4.5G'nizi aktif hale getirmekten tutun da, hattınızı yurtdışı kullanıma açıp kapatmaya kadar daha birçok işlemi kolayca halledebilirsiniz

Vodafone Yanımda için gerekli internet bağlantısı ücretli midir?

Vodafone aboneleri bu servisi yurt içinde ve yurt dışında kullanmak için mobil internet ücreti ödemezler. Üstelik yapılan tüm işlemler ücretsizdir.

Hangi durumlarda Vodafone Yanımda Uygulaması'na giriş yapamam?

Cihazınızın internet bağlantısı olmadığı ve fatura borcunuzun yasal takip altında olduğu durumlarda uygulamaya giriş yapamazsınız.

Vodafone Yanımda şifremi nasıl alırım?

Vodafone Yanımda şifrenizi uygulamanın giriş sayfasındaki "Şifre Al" butonuna basarak veya S yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndererek alabilirsiniz.

Yurtdışında Vodafone Self Servis şifresi almak için ise +90 542 700 00 00 numarasına S yazıp SMS atılması gerekmektedir.

Beni Hatırla özelliği nasıl çalışır?

Uygulamaya giriş ekranında beni hatırla özelliği seçili olarak giriş yaparsanız sonraki tüm girişlerinizde seçili telefon numarası için şifresiz giriş yaparak Vodafone Yanımda’yı kullanabilirsiniz.

Aylık paket ücreti faturama ne zaman yansır?

Satın aldığınız paketin ücreti fatura kesim tarihinizdeki faturanıza yansır. Örneğin; ayın 10’unda aldığınız bir paketin ücreti, mevcut dönemin faturası üzerinden tahsil edilmektedir.

2 adet aylık paket satın alabilir miyim?

Faturasız kullanıcılar, birden fazla aylık paket satın alabilir, fakat aynı aylık paketi ayda 2 kez satın alamazlar.

Konuşma: 2 adet konuşma paketi aynı anda satın alınamamaktadır.

SMS: 2 adet SMS paketi aynı anda satın alınamamaktadır.

İnternet: 2 adet aylık internet paketi aynı anda satın alınamamaktadır. Günlük ve haftalık paketlerde kullanım süreleri sona erdikten sonra, aynı paketi satın alabilirsiniz.

Günlük paket nedir?

Satın alımdan sonraki 24 saat ya da gün sonuna kadar geçerli olan arama ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Faturasızım, paketimi ne kadar süreyle kullanabilirim?

Faturasız hatlar için günlük, haftalık ve aylık paketler bulunmaktadır. Bu bilgilere paket detaylarından ulaşılabilir.

Tarifeme ek konuşma, internet ve SMS paketlerini nereden satın alabilirim?

Faturalı ve faturasız hatlar için konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi’ni ya da *7000#’i arayarak veya 7000'e SMS göndererek, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden satın alabilirsiniz. Yurt dışıyla konuşma ve yurt dışını arama paketlerini de yine aynı kanallardan satın alabilirsiniz.

Aylık paket nedir?

Satın alımdan sonraki fatura dönemi ya da 30 gün sonuna kadar geçerli olan arama, SMS ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.

Faturalıyım, aylık paketimi ne kadar süreyle kullanabilirim?

Faturalı hatlar için, paket özelligine göre aylık paketler fatura dönem sonuna kadar veya 30 gün boyunca kullanılabilir. Devreden Uyumlu Tarifelerde ise kalan kullanımlar bir sonraki aya aktarılacaktır.

Dönem ortasında alınan paketler için ne kadar öderim?

Paket ücreti, faturanıza fatura kesim tarihinize göre eşit bölünmüş şekilde ya da tam ücret olarak yansıyacaktır. Örnegin, paketi 20 gün kullanacaksanız, 20 günlük ücret yansımaktadır. Satın aldığınız paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin ücretlendirme bilgisini öğrenebilirsiniz.

Dönem ortasında aylık paket iptali yaptığımda, paket ücreti hangi faturama yansır?

Aylık paketinizi iptal ettiginiz durumda, iptal talebiniz bir sonraki fatura kesim tarihi itibariyle geçerli olacak şekilde alınır ve paket dahilindeki haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz. Paket iptal talebi öncesinde yaptığınız kullanımlar çıkacak olan ilk faturanıza yansıyacaktır.

Satın aldığım ek paketler faturamda nerede listelenir / görünür?

Satın aldığınız ek paketler faturanızda ‘Fatura detayları’ altında ‘Ek Paketler Ücretleri’ olarak görüntülenir. Faturanızda yer alan kullanım detaylarını görmek için Vodafone Yanımda Uygulaması’nı ya da Online Self Servis’i kullanabilir, fatura kalemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için Vodafone Yanımda üzerinden 'Fatura detayları' veya vodafone.com.tr üzerinden Fatura Danışmanı sayfasını inceleyebilirsiniz.

Faturasız hatlarda yurt dışı paketi tanımlanması için TL bakiyesi olması şartı var mıdır?

Faturasız hatlarda yurtdışı paketlerinin tanımlanabilmesi için yeterli TL bakiyesi olması gereklidir. Yeterli bakiyeniz olduğunda, paketin tanımlandığına dair gelen bilgilendirme SMS’i sonrasında paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Paketimde kalan haklarımı fatura kesim tarihi itibarıyla saat kaça kadar kullanabilirim?

Paketinizde kalan kullanımlarınız fatura kesim günü 23:59:59’a kadar kullanılabilir.

Kullandığım paketin detaylarını nereden öğrenebilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması içinde 'Tarifem ve kullanımlarım' altında yer alan 'Tarifem ve paketlerim' sayfasında sahip olduğunuz paketi inceleyebilirsiniz. Uygulamanın anasayfasında kalan kullanımlarınızı güncel olarak görebilirsiniz.

Satın aldığım paketi ne zaman kullanmaya başlarım?

Paket alma işleminizin mevcut durumunu 'Ayarlarım' altındaki 'İşlem Geçmişi' sayfasından takip edebilir veya onay SMS’i geldikten hemen sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.

Üst üste paket alma durumunda kullanım önceliği nasıldır?

Faturalı ve faturasız hatlarda önce promosyon ve pass, sonra saatlik/ günlük/ haftalık paketler, sonra tek seferlik satın alınan ek paketler, en son olarak ise aylık tekrar eden paket ve tarifeden gelen haklar kullanılır.

Paket değişikliği yapılabilir mi?

Faturalı ve faturasız hatlarda, satın alınan paket, başka bir paket ile değiştirilemez. Ancak, satın aldığınız paketi Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi’ni ya da *7000#’i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilir ya da kısa süreli (saatlik /günlük / haftalık) ek paket satın alabilirsiniz.

Satın aldığım paketi nasıl iptal ederim?

Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi’ni ya da *7000#’i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilirsiniz.

Satın aldığım paketi iptal ettim, ne zamana kadar kullanabilirim?

Faturasız hattınızda iptal ettiğiniz pakete ait kalan kullanımlarınızı, paketin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.

Paket nasıl yenilenir?

Faturalı hatlarda, yeni fatura dönemine giriş yapıldığında tüm tarife ve varsa paket hakları yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.

Faturasız hatlarda, satın alınan ya da kullanılan tarife ve paketlerin sabit ücretini karşılayan bakiyenin var olması halinde her 30 günde bir yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.

Satın alınan ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devreder mi?

Faturalı ve faturasız hatlarda, ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir. Devreden Uyumlu Tarife bu kuralın dışındadır.

Paketimde kaç MB veya SMS kaldığını hangi kanallardan öğrenebilirim?

Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Self Servis’e SMS göndererek veya 7000’i arayarak veya Vodafone Müşteri Hizmetleri’nden öğrenebilirsiniz.

Paket bakiyelerimi anlık olarak sorgulayabilir miyim?

Kalan kullanımlarınızı anlık görüntüleyebilmek için, Vodafone Yanımda uygulamasının anasayfasını ve Tarifem ve kullanımlarım sayfasını kullanabilir veya OZET yazıp 7000’e SMS gönderebilirsiniz.

Paket alımı ve kota bitimi bilgilendirme SMS’leri ne zaman gelir?

Faturasız hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, sonra paket ücretinin TL bakiyesinden tahsil edildiğine, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında anlık olarak SMS ile bilgilendirilme yapılır.

Faturalı hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında 24 saat içinde SMS ile bilgilendirilme yapılır.

Yasal E-Fatura nedir?

Vodafone Yasal E-Fatura, Vodafone'nun ücretsiz fatura servisidir. Basılı fatura yerine e-fatura talep ederek detaylı kullanım bilginizi ücretsiz alabilir, aynı zamanda aktif bir çevre gönüllüsü olabilirsiniz.

Hangi şartları sağlayan aboneler Lira Transferi yapabilir?

- Vodafone bireysel faturasız hat kullanıcıları (Cep Kazan tarifesi hariç) Vodafone bireysel faturasız hat kullanan abonelere lira transfer edebilir.

- Aboneliğin ilk üç ayında lira transferi yapılamamaktadır.

- Lira transferinin ardından abonelerin hattında 6 TL kalması gerekmektedir.

Lira Transfer işlemi ücretli midir?

Transfer işlemi, işlem başına 2 TL olarak ücretlendirilmektedir. Bu işlem için Vodafone Müşteri Hizmetleri, Cep Merkezleri, SMS ve Self Servis kanalları ve Vodafone Yanımda da aynı tutar ücretlendirilir.

Geçmiş Faturalarım menüsünde ne kadar eski faturalarımı görüntüleyebilirim?

Son 6 aya ait faturanızı inceleyebilirsiniz. Faturanızı PDF formatında görüntüleyip indirebilirsiniz.

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Telefon:

Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan müşteri hizmetleri numaraları arandığında, varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülür; dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurt içi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

Vodafone Redliler tüm mobil ihtiyaçları için 7/24 Özel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirler. Hizmetten faydalanmak için bireysel hatlardan 7008*’i, sabit hatlardan 0542 7008 000**’i arayabilirsiniz.

*Bireysel hatlardan yapılan aramalar tarifede tanımlı dakikalardan düşecektir.

**Sabit numaradan yapılan aramalar, aramanın yapıldığı operatörün tarifesi üzerinden ücretlendirilir.”

E-Mail

Vodafone Müşteri Hizmetlerine E-mail ile ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Yanımda İnternet üzerinden faturamı nasıl öderim?

Fatura ödemelerinizi Yanımda İnternet Fatura Ödeme sayfasından kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Vodafone Yanımda şifremi almakta sorun yaşıyorum nasıl çözerim?

Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş yapabilirsiniz.

Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme yapabilirsiniz.

Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS göndererek şifre alabilirsiniz.

Android cihazınızda 7000’e SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız


Vodafone Yanımda şifremi almakta sorun yaşıyorum nasıl çözerim?

Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş yapabilirsiniz.

Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme yapabilirsiniz.

Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS göndererek şifre alabilirsiniz.

Android cihazınızda 7000’e SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız


Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin