Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.
(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.
"SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
(*) Şifreniz cep telefonu numaranız ile eşleştirilecektir. Bu nedenle şifre almak istediğiniz cep telefonu numaranız için şifre almalısınız.
(**) Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.
Öncelikle, Online Self Servis üyesiyseniz Online Self Servis' e giriş yapmak için, www.vodafone.com.tr ana sayfada sağ üstte yer alan Online Self Servis'e Giriş kutusuna mevcut telefon numaranızı ve şifrenizi girmeniz gerekir.
Menüde yer alan Abonelik İşlemleri ve, PIN ve PUK linklerini sırayla tıklayın. PIN ve PUK bilgileriniz çıkan sayfada görüntülenir.
(*)Self Servis şifreniz yoksa almak için, SIFRE yazarak 7000'e ücretsiz kısa mesaj gönderip şifrenizi telefonunuza anında alabilirsiniz.
Online Self Servis üzerinden;
Online Self Servis şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfada sağ üstteki Online Self Servis Giriş ekranında "Şifremi Unuttum" adımını seçin. Gelen ekranda telefon numaranızı ve gizli cevabınızı yazdıktan sonra "Gönder" butonuna basarak yeni şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Self Servis SMS ile; "SIFRE" veya "S" yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek şifrenizin size mesaj olarak ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
Güvenliğiniz için tüm Self Servis işlemlerinizde kullanacağınız bu şifrenin en geç 60 günde bir değiştirilmesi gerekmektedir.
PUK kodunuzu Yanımda İnternet Hat Ayarlarım sayfasından öğrenebilirsiniz.
Evet, Yanımda İnternet'in fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.
Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.
Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.
Fatura detaylarınıza Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından ulaşabilirsiniz.
Yanımda İnternet'e telefon numaranız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra Faturalarım başlığı altındaki "Otomatik Ödeme Talimati"na tıklayın. Daha sonra kredi kartı bilgilerinizi girerek otomatik ödeme talimatinızı verebilirsiniz.
Vodafone aboneleri bu servisi yurt içinde ve yurt dışında kullanmak için mobil internet ücreti ödemezler. 3.partilere ait reklamların görüntüleneceği alanlar harici yapılan tüm işlemler ücretsizdir.
Vodafone Yanımda şifrenizi uygulamanın giriş sayfasındaki "Şifre Al" butonuna basarak veya S yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndererek alabilirsiniz.
Yurtdışında Vodafone Self Servis şifresi almak için ise +90 542 700 00 00 numarasına S yazıp SMS atılması gerekmektedir.
Uygulamaya giriş ekranında beni hatırla özelliği seçili olarak giriş yaparsanız sonraki tüm girişlerinizde seçili telefon numarası için şifresiz giriş yaparak Vodafone Yanımda’yı kullanabilirsiniz.
Faturasız kullanıcılar, birden fazla aylık paket satın alabilir, fakat aynı aylık paketi ayda 2 kez satın alamazlar.
Konuşma: 2 adet konuşma paketi aynı anda satın alınamamaktadır.
SMS: 2 adet SMS paketi aynı anda satın alınamamaktadır.
İnternet: 2 adet aylık internet paketi aynı anda satın alınamamaktadır. Günlük ve haftalık paketlerde kullanım süreleri sona erdikten sonra, aynı paketi satın alabilirsiniz.
Faturasız hatlar için günlük, haftalık ve aylık paketler bulunmaktadır. Bu bilgilere paket detaylarından ulaşılabilir.
Paket ücreti, faturanıza fatura kesim tarihinize göre eşit bölünmüş şekilde ya da tam ücret olarak yansıyacaktır. Örnegin, paketi 20 gün kullanacaksanız, 20 günlük ücret yansımaktadır. Satın aldığınız paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin ücretlendirme bilgisini öğrenebilirsiniz.
Aylık paketinizi iptal ettiginiz durumda, iptal talebiniz bir sonraki fatura kesim tarihi itibariyle geçerli olacak şekilde alınır ve paket dahilindeki haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz. Paket iptal talebi öncesinde yaptığınız kullanımlar çıkacak olan ilk faturanıza yansıyacaktır.
Faturasız hatlarda yurtdışı paketlerinin tanımlanabilmesi için yeterli TL bakiyesi olması gereklidir. Yeterli bakiyeniz olduğunda, paketin tanımlandığına dair gelen bilgilendirme SMS’i sonrasında paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
Paketinizde kalan kullanımlarınız fatura kesim günü 23:59:59’a kadar kullanılabilir.
Paket alma işleminizin mevcut durumunu 'Ayarlarım' altındaki 'İşlem Geçmişi' sayfasından takip edebilir veya onay SMS’i geldikten hemen sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
Faturalı ve faturasız hatlarda, satın alınan paket, başka bir paket ile değiştirilemez. Ancak, satın aldığınız paketi Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilir ya da kısa süreli (saatlik /günlük / haftalık) ek paket satın alabilirsiniz.
Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilirsiniz.
Faturasız hattınızda iptal ettiğiniz pakete ait kalan kullanımlarınızı, paketin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.
Faturalı hatlarda, yeni fatura dönemine giriş yapıldığında tüm tarife ve varsa paket hakları yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.
Faturasız hatlarda, satın alınan ya da kullanılan tarife ve paketlerin sabit ücretini karşılayan bakiyenin var olması halinde her 30 günde bir yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.
Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Self Servis’e SMS göndererek veya Vodafone Müşteri Hizmetleri’nden öğrenebilirsiniz.
Vodafone Yasal E-Fatura, Vodafone'nun ücretsiz fatura servisidir. Basılı fatura yerine e-fatura talep ederek detaylı kullanım bilginizi ücretsiz alabilir, aynı zamanda aktif bir çevre gönüllüsü olabilirsiniz.
- Vodafone bireysel faturasız hat kullanıcıları (Cep Kazan tarifesi hariç) Vodafone bireysel faturasız hat kullanan abonelere lira transfer edebilir.
- Aboneliğin ilk üç ayında lira transferi yapılamamaktadır.
- Lira transferinin ardından abonelerin hattında 6 TL kalması gerekmektedir.
Son 6 aya ait faturanızı inceleyebilirsiniz. Faturanızı PDF formatında görüntüleyip indirebilirsiniz.
Telefon:
Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.
Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan müşteri hizmetleri numaraları arandığında, varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülür; dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurt içi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.
Vodafone Redliler tüm mobil ihtiyaçları için 7/24 Özel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirler. Hizmetten faydalanmak için bireysel hatlardan 7008*’i, sabit hatlardan 0542 7008 000**’i arayabilirsiniz.
*Bireysel hatlardan yapılan aramalar tarifede tanımlı dakikalardan düşecektir.
**Sabit numaradan yapılan aramalar, aramanın yapıldığı operatörün tarifesi üzerinden ücretlendirilir.”
Fatura ödemelerinizi Yanımda İnternet Fatura Ödeme sayfasından kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak
değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş
yapabilirsiniz.
Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün
Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme
yapabilirsiniz.
Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda
uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar
uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS
göndererek şifre alabilirsiniz.
Android cihazınızda 7000’e
SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız
Telefonunuzun Ayarlar kısmından Uygulamalar’a girin.
Telefonunuzdan Uygulamalar kısmına girin.
Telefonunuzdan Özel erişim kısmına girin.
Telefonunuzdan Premium SMS erişimi kısmına girin.
Telefonunuzdan Mesajlar kısmını seçin.
Telefonunuzun Mesajlar alanı Asla/Hiçbir zaman izin verme seçeneği seçili ise,
Telefonunuzdan 7000’e SMS gönderilemez.
Telefonunuzun Mesajlar alanından Daima/Her zaman izin ver seçeneğini seçin.
Telefonunuzdan 7000’e SMS gönderebilirsiniz.
Vodafone'un telesatış kanalı olan 0542 542 00 54 numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır. Bu numaradan size özel tarife ve kampanya fırsatları için aranmış olabilirsiniz.
Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları ve müşteri talepleri için de kullandığımız bu numara ile Vodafone olarak müşteri memnuniyeti ve hızlı çözüm odaklı hizmet anlayışımızla her zaman yanınızdayız.
Vodafone müşteri hizmetleri bilgilerine ulaşmak için tıklayın.
0542 542 00 00 kimin numarası diye merak ederek cevap arıyorsanız bu numara Vodafone’a aittir. Dolayısıyla 0542 542 00 00 Vodafone mu sorusunun yanıtı “evet”. Vodafone'un yeni kampanyalarını duyurmak, ürünlerini tanıtmak üzere Vodafone tarafından aranabilirsiniz. Ayrıca yapmış olduğunuz başvurular için de Vodafone size farklı numaralardan dönüş yapacaktır. Bu numaralardan biri de 5425420000 numarasıdır.
Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır. Vodafone Ev İnterneti kanalı olarak kullanılır. Vodafone’un 8505429546 numarası tarafından ev internetiniz hakkında bilgi vermek üzere aranırsınız. Ev İnterneti için arandığınızda görünen bu numara genellikle ev interneti konusunda ihtiyaçlarınıza cevap vermek üzere destek olmak için kullanılır. Ev interneti için yeni kampanyalar varsa bunlar hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlamak, sizin taleplerinize dönüş yapılması gibi sebeplerle 8505429546 numaralı telefondan aranırsınız. Sonuç olarak; 8505429546 Vodafone mu diye düşünenler için cevap “evet”.
Ev interneti kullanımı verimli olduğunda pek çok işlemi yapmak ya da oyun ve video içerikleri takip etmek çok daha kolay bir hale gelir. Vodafone ev interneti de verimli bir kullanıcı deneyimi yaşayabilirsiniz. Vodafone ev interneti başvurusu yaptığınızda süreci tamamlamak üzere bazı bilgileri sağlamanız gerekir. Bu aşamada Vodafone müşteri hizmetleri de size bu konularda destek olacaktır. Vodafone ev interneti başvurunuzla ilgili arandığınızda 8505429549 numaralı telefondan aranırsınız. Ayrıca Vodafone ev interneti kampanyaları ve yenilikleri de yine bu numara ile duyurulabilir. 8505429549 Vodafone mu, sorusunun cevabı ise “evet”.
Vodafone Benim Mağazam uygulaması üzerinden yaptığınız işlemler hakkında bilgilendirmek üzere Vodafone sizi arayabilir. Burada kullanılan telefon numarası Vodafone’a ait olan 2129420542 numarasıdır. 2129420542 numaralı hat, Vodafone Benim Mağazam uygulaması ile ilgili konular için kullanılır.
İnternet kullanımı, telefon hattı kullanımı yani ev interneti ve mobil internet gibi farklı ihtiyaçlarınıza Vodafone ile etkin çözümler bulabilirsiniz. Bu çözümlere ulaşmak, en avantajlı kampanyalardan haberdar olmak, başvurunuzun aşamalarını tamamlamak üzere Vodafone tarafından aranabilirsiniz. Vodafone tarafından bu amaçla kullanılan telefon numaralarından biri de 2129422121’dir. 2129422121 numarası kime ait sorgusu için bu numaranın Vodafone’a ait olduğunu söylemek gerekir.
Hattınızın internet bağlantısını Wi-Fi yerine mobil bağlantı olarak
değiştirerek şifre olmadan otomatik olarak Vodafone Yanımda Uygulamasına giriş
yapabilirsiniz.
Yeni Sim kart değişikliği yaptıysanız hat güvenliğiniz için birkaç gün
Vodafone Yanımda şifre SMS’i size ulaşmayacaktır. Daha sonra tekrar deneme
yapabilirsiniz.
Hattınız fatura borcu nedeniyle yasal takip altında olduğu durumda
uygulamaya giriş gerçekleştiremezsiniz. Borcunuzu ödedikten sonra tekrar
uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Şifresini öğrenmek istediğiniz hat üzerinden S yazıp 7000’e SMS
göndererek şifre alabilirsiniz.
Android cihazınızda 7000’e
SMS göndermede sorun yaşıyorsanız tıklayınız
Telefonunuzun Ayarlar kısmından Uygulamalar’a girin.
Telefonunuzdan Uygulamalar kısmına girin.
Telefonunuzdan Özel erişim kısmına girin.
Telefonunuzdan Premium SMS erişimi kısmına girin.
Telefonunuzdan Mesajlar kısmını seçin.
Telefonunuzun Mesajlar alanı Asla/Hiçbir zaman izin verme seçeneği seçili ise,
Telefonunuzdan 7000’e SMS gönderilemez.
Telefonunuzun Mesajlar alanından Daima/Her zaman izin ver seçeneğini seçin.
Telefonunuzdan 7000’e SMS gönderebilirsiniz.
Şifrenizi Yanımda İnternet Hesabım sayfasından kolaylıkla değiştirebilirsiniz.
Vodafone Yanımda Uygulaması ile;
- Tarifenizdeki ve paketlerinizdeki kalan kullanımları, güncel faturanıza dair detayları öğrenebilirsiniz.
- Faturanızı ödeyebilir, Cep Lira (faturasız hatlar) yükleyebilirsiniz.
- Tarife değişikliği yapabilir, ek paket satın alabilirsiniz.
- 4.5G'nizi aktif hale getirmekten tutun da, hattınızı yurtdışı kullanıma açıp kapatmaya kadar daha birçok işlemi kolayca halledebilirsiniz
Cihazınızın internet bağlantısı olmadığı ve fatura borcunuzun yasal takip altında olduğu durumlarda uygulamaya giriş yapamazsınız.
Satın aldığınız paketin ücreti fatura kesim tarihinizdeki faturanıza yansır. Örneğin; ayın 10’unda aldığınız bir paketin ücreti, mevcut dönemin faturası üzerinden tahsil edilmektedir.
Satın alımdan sonraki 24 saat ya da gün sonuna kadar geçerli olan arama ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.
Faturalı ve faturasız hatlar için konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten veya 7000'e SMS göndererek, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden satın alabilirsiniz. Yurt dışıyla konuşma ve yurt dışını arama paketlerini de yine aynı kanallardan satın alabilirsiniz.
Satın alımdan sonraki fatura dönemi ya da 30 gün sonuna kadar geçerli olan arama, SMS ya da internet paketleridir. Satın almak istediğiniz paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin geçerlilik süresini öğrenebilirsiniz.
Faturalı hatlar için, paket özelligine göre aylık paketler fatura dönem sonuna kadar veya 30 gün boyunca kullanılabilir. Devreden Uyumlu Tarifelerde ise kalan kullanımlar bir sonraki aya aktarılacaktır.
Satın aldığınız ek paketler faturanızda ‘Fatura detayları’ altında ‘Ek Paketler Ücretleri’ olarak görüntülenir. Faturanızda yer alan kullanım detaylarını görmek için Vodafone Yanımda Uygulaması’nı ya da Online Self Servis’i kullanabilir, fatura kalemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için Vodafone Yanımda üzerinden 'Fatura detayları' veya vodafone.com.tr üzerinden Fatura Danışmanı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Vodafone Yanımda uygulaması içinde 'Tarifem ve kullanımlarım' altında yer alan 'Tarifem ve paketlerim' sayfasında sahip olduğunuz paketi inceleyebilirsiniz. Uygulamanın anasayfasında kalan kullanımlarınızı güncel olarak görebilirsiniz.
Faturalı ve faturasız hatlarda önce promosyon ve pass, sonra saatlik/ günlük/ haftalık paketler, sonra tek seferlik satın alınan ek paketler, en son olarak ise aylık tekrar eden paket ve tarifeden gelen haklar kullanılır.
Faturalı ve faturasız hatlarda, ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir. Devreden Uyumlu Tarife bu kuralın dışındadır.
Kalan kullanımlarınızı anlık görüntüleyebilmek için, Vodafone Yanımda uygulamasının anasayfasını ve Tarifem ve kullanımlarım sayfasını kullanabilir veya OZET yazıp 7000’e SMS gönderebilirsiniz.
Faturasız hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, sonra paket ücretinin TL bakiyesinden tahsil edildiğine, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında anlık olarak SMS ile bilgilendirilme yapılır.
Faturalı hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında 24 saat içinde SMS ile bilgilendirilme yapılır.
Vodafone'un telesatış kanalı olan 08505494000 numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan bir iletişim kanalıdır.
Arayan kimliği “Vodafone Yeni Hat Başvurusu” olarak görünen bu numara genellikle yeni hat alımı/hat taşıma işlemlerinizde size bilgi vermek ve destek olmak için kullanılmaktadır.
Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları ve müşteri talepleri için de kullandığımız bu numara ile Vodafone olarak müşteri memnuniyeti ve hızlı çözüm odaklı hizmet anlayışımızla her zaman yanınızdayız.
Vodafone müşteri hizmetleri bilgilerine ulaşmak için tıklayın.
Belirli bir departmana ait olmayan Vodafone müşteri hizmetlerinin size yardımcı olmak üzere kullandığı bir numaradır. 5425426622 adlı numaradan arandığınızda size destek olacak bir veya bilgi vererek bir servis tarafından arandığınızı bilmelisiniz. Bu numara, Vodafone’a ait resmi telefon numaralarından biridir.
Vodafone tarafından kullanılan telefon numaralarından biridir. Yeni hat başvurusu yaptığınızda 8502265568 adlı numaradan aranırsınız. Hat başvurunuzu tamamlamanız için gerekenler, hattınızın size sunduğu özellikler konularında arandığınızda Vodafone tarafından kullanılan numara 8502265568’dir. Yeni hat alımı, hat taşıma, hattınızla ilgili işlemleriniz için size bilgi vermek ve destek olmak için kullanılmaktadır. Yeni kampanya bilgileri, ürün tanıtımları da sunulabilir. Özetle; yeni hat başvurularında size telefonla yapılan dönüşlerde 8502265568 numaralı Vodafone’a ait hat tarafından aranırsınız.
Vodafone’da farklı ihtiyaçlarınız için telefon görüşmesiyle çözüm üretebilirsiniz. Online olduğu gibi telefonla da iletişiminizi sağlıklı bir şekilde sürdürebilirsiniz. Farklı gereksinimleriniz için Vodafone müşteri hizmetleri tarafından aranabilirsiniz. Hattınızın taşınması, hattınızla ilgili bilgi almanız, hat değişimi, yeni kampanyalar gibi konularda müşteri hizmetleri tarafından aranabilirsiniz. En çok kullanılan numaralardan biri de 8505425542 numarasıdır.
8505429513 Vodafone mu, 8505429513 numarası kime ait gibi sorular için bu numaranın Vodafone’a ait olduğunu biliniz. 8505429513 telefon numarası, Vodafone müşteri hizmetleri tarafından kullanılan numaralardan biridir. Kampanyaların bilgisini vermek, hat değişimi, ev interneti, mobil internet gibi farklı konularda bilgi almanızı sağlamak ya da başvurularınıza cevap vermek üzere bu numara kullanılır.
Vodafone tarafından farklı konu başlıklarında aranabilirsiniz. Vodafone kullanıcılarını bilgilendirmek ve taleplerine yanıt vermek üzere telefonla iletişim sağlar. Vodafone tarafından kullanılan telefon numaralarından biri de 5425420004 numaralı telefondur. Vodafone müşteri hizmetleri tarafından taleplerinize yanıt vermek, kampanyaları tanıtmak, fırsatlardan yararlanmanızı sağlamak üzere ve yenilikleri duyurmak üzere 5425420004 numaralı telefon kullanılabilir.
Vodafone tarafından kullanılan ve müşterilere destek sunmak üzere arama yapılan farklı telefon numaraları bulunmaktadır. Bunlardan bazıları özellikle belirli bir konu için kullanılır. Ancak bazı numaralar hemen her konuda Vodafone Müşteri Hizmetleri ekibinin müşteriye destek vermek üzere kullandığı numaralardır. Bu numaralardan biri de Vodafone’a ait olan 8505494242 numarasıdır. 8505494242 telefon numarası Vodafone tarafından müşterileri bilgilendirmek üzere ve taleplere yanıt vermek için kullanılan bir numaradır.