Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Bireysel

Fatura

Faturamın ayrıntılı olarak gelmesi için ne yapmalıyım?

Ayrıntılı faturanızı:

• Yanımda İnternet fatura detay sayfasında yer alan "E-posta ile gönder" tuşuna basarak, ayrıntılı faturanızı kayıtlı e-posta adresinize gönderebilir;

• "Faturayı İndir" tuşuna basarak bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirebilir;

• Sesli Yanıt Self Servis 7000'i ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak talep edebilirsiniz.

Yanımda İnternet fatura detay sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

E-Fatura hizmetini nasıl aktif edebilirim?

E-fatura hizmetini aktif hale getirmek için, Yanımda İnternet fatura ayarları sayfasından e-fatura seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Yasal e-fatura hizmetine neden geçmeliyim?

Vodafone ücretsiz yasal e-fatura hizmetini kullanarak aktif bir çevre gönüllüsü olursunuz. Ayrıca yasal e-fatura hizmeti ile birlikte faturaların postada kaybolması gibi problemlerden etkilenmez, faturalarınıza daha kolay ulaşırsınız.

Yasal e-fatura hizmeti ücretli midir?

Hayır. Yasal e-fatura hizmetinden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Faturamı gecikmeli ödedim, hattım ne zaman açılacak?

Tüm bankalar ile çevrimiçi olarak çalıştığımız için, hattınız faturanızı ödedikten en geç 10 dakika sonra görüşmelere açılacaktır.

Faturam için otomatik ödeme talimatı vermek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Otomatik fatura ödeme talimatı için Vodafone Yanımda uygulamasını kullanabilir ya da Yanımda İnternet otomatik ödeme talimatı sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Yanımda Uygulamasını İndir
Otomatik Ödeme Talimatı Ver

Bunun yanı sıra kimlik fotokopinizi göstererek en yakın Vodafone Mağazasına başvurabilir veya Vodafone hattınızdan 542'yi, diğer operatörler ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak da talimat verebilirsiniz.

Vodafone faturanızı düzenli ödemek için, banka hesabınızdan da otomatik ödeme talimatı verebileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Faturamdaki kalemlerin anlamlarını nasıl öğrenebilirim?

Vodafone Fatura Danışmanı ile fatura detaylarınızı öğrenebilirsiniz. Ne anlama geldiğini öğrenmek istediğiniz fatura kalemine tıklayarak, ilgili kalemin açıklamasını görüntüleyebilirsiniz. Fatura Danışmanı sayfasını ziyaret etmek için tıklayınız.

Ayrıca Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümü altındaki "Fatura Detayları" sekmesinden fatura kalemlerini detaylı bir şekilde inceleyebileceğinizi de hatırlatmak isteriz.

Her Şey Dahil Pasaport nedir?

Her Şey Dahil Pasaport, tarifenizdeki hakları yurt dışında da kullanabilmenizi sağlayan bir yurt dışı paketidir. Bu pakete sahipseniz, Yurt dışında Türkiye saati ile 24:00'a kadar olan kullanımlarınız günlük olarak ''Her Şey Dahil Pasaport'' ücreti olarak yansıtılır.

Yurt dışını arama nedir?

Tarife veya ek paketleriniz, Türkiye'den yurtdışına aramayı kapsamıyorsa veya yurtdışına arama haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışına Aramalar" ücreti yansıtılır.

Yurt dışı internet kullanımı nedir?

Tarife veya ek paketleriniz, yurtdışında internet kullanımını kapsamıyorsa veya yurt dışında geçerli internet haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışında Internet Kullanımı" ücreti yansıtılır.

Yurt içi arama nedir?

Tarifeniz ve ek paketlerinizin sunduğu yurt içi arama dakikalarınızın kapsamı dışında yurt içi görüşme yaptıysanız veya yurt içi dakikalarınızı aştıysanız "Yurt İçi Aramalar" ücreti yansıtılır.

Yurt içi internet kullanımı nedir?

Tarifeniz ve ek paketleriniz sunduğu yurt içi internet kullanım haklarınızı aştıysanız "Yurt İçi İnternet Kullanımı" ücreti yansıtılır.

Yurt içi SMS kullanımı nedir?

Tarifeniz ve ek paketleriniz kapsamı dışında SMS/MMS kullandıysanız veya SMS/MMS haklarınızı aştıysanız "Yurtiçi SMS/MMS" ücreti yansıtılır.

Yurt içi MMS kullanımı nedir?

Tarifeniz ve ek paketleriniz kapsamı dışında SMS/MMS kullandıysanız veya SMS/MMS haklarınızı aştıysanız "Yurtiçi SMS/MMS" ücreti yansıtılır.

Hat açma ücreti nedir?

Ödenmemiş fatura, kendi talebiniz gibi nedenlerle hattınız kısıtlanmış ise kısıtın kaldırılması işlemi sonrasında "Hat Açtırma Ücreti" yansıtılır.

Yuvarlama farkı nedir?

Önceki aylara göre fatura tutarı hesaplanırken çıkan yuvarlama ücretidir.

Geç ödeme bedeli nedir?

Faturanızı, son ödeme tarihinden sonra ödemeniz durumunda fatura tutarınız üzerinden hesaplanarak "Geç Ödeme Bedeli" yansıtılır.

Özel iletişim vergisi nedir?

Her ay Vodafone'dan aldığınız servis ve hizmetlerin bedeli üzerinden hesaplanarak devlete iletilen özel iletişim vergi ücretidir. Kullanım bedelleriniz üzerinden aylık olarak hesaplanır.

Yeni tesis ücreti nedir?

Yeni bir faturalı hat alınması durumunda kullanımlardan bağımsız olarak 12 ay taksitlendirilerek yansıtılan vergi ücretidir.

Rehber hizmeti nedir?

Rehber Hizmeti, 118XX numaralı servislerden alınan hizmettir. Fatura döneminiz içerisinde bu numaralardan hizmet aldıysanız "Rehber Hizmeti" ücreti yansıtılır.

Mobil ödeme nedir?

Vodafone Mobil Ödeme servisi kapsamında anlaşmalı firmalar üzerinde yapılan harcamalar, takip eden dönem faturasına yansıtılmaktadır. GSM servisleri ve Mobil Ödeme Servisi kapsamında faturanıza yansımış olan alışveriş tutarları toplam olarak Vodafone faturanızda görünmektedir. Ayrıca Online Self Servis'e giriş yapıp Ayarlarım-> Mobil Ödeme adımlarını takip ederek Mobil Ödeme Servisi açma/kapama işlemi yapabilirsiniz.

Faturalarımın detaylarına nereden ulaşabilirim?

Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümü altındaki "Fatura Detayları" sekmesinden fatura kalemlerini detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz.

Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfası üzerinden de fatura detaylarınıza kolaylıkla ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Yanımda uygulamasını indirmek için buraya, Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasına ulaşmak için ise buraya tıklayabilirsiniz.

Geçmiş fatura detaylarımı kaç ay öncesine kadar inceleyebilirim?

Geçmiş fatura detaylarınızı 6 ay öncesine kadar Yanımda İnternet sayfası üzerinden inceleyebilirsiniz Fatura detaylarınıza ulaşmak için tıklayınız.

Fatura aşımını nasıl engelleyebilirim?

Faturanızda limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından üst limit uyarı tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Fatura gönderim tercihimi nereden güncelleyebilirim?

Fatura gönderim tercihinizi Yanımda İnternet fatura ayarları sayfasından değiştirebilir, E-fatura, SMS ya da basılı olarak gönderilmesini talep edebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Başka bir hattın faturasını ödeyebilir miyim?

Yanımda İnternet sayfası üzerinden size ait olmayan bir hattın faturasını da ödeyebilirsiniz. Fatura ödeme sayfasında yer alan "yeni numara" seçeneğini işaretleyerek işleme devam etmeniz yeterlidir. Yanımda İnternet fatura ödeme sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Yanlışlıkla farklı bir numaraya ait faturayı ödedim. Ne yapabilirim?

Hatalı numaraya yapılan ödeme işlemine ait dekont bilgisi, konuyu açıklayan dilekçe ve kimlik fotokopisi ile birlikte hizmet kanallarımıza başvuru yaptığınız takdirde işlemler incelenerek düzeltme yapılacaktır.

Faturalıdan faturasız hatta geçiş yaptım, çıkacak son faturamı nasıl ödeyebilirim?

Faturalı döneminize ait, çıkacak son faturanızı Borç - Alacak sayfamızdan sorgulayarak ödeyebilirsiniz.

Fatura bilgilerimi güncellemek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Fatura gönderim tercihi, fatura adresi ve fatura üst limitinizi değiştirebilirsiniz. Yanımda internet fatura ayarları sayfasına gitmek için tıklayınız.

Ayrıca Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümündeki "Fatura ayarlarım" sekmesinden otomatik fatura ödeme talimatı verebilir, ödeme araçlarınızı inceleyebilir ve fatura işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.

Faturamı yanlışlıkla iki kez ödedim. Ne yapmalıyım?

Mükerrer ödemeler herhangi bir talebe gerek olmadan bir sonraki çıkacak olan faturanıza otomatik yansımaktadır. Fazla ödediğiniz tutar bir sonraki faturanızdan otamatik olarak düşürülecektir. Mükerrer ödemenin banka aracılığıyla yapılması ve iadesinin talep edilmesi halinde ilgili bankayla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Faturam adresime ulaşmıyor ne yapmalıyım?

Öncelikle faturanızı, Vodafone Yanımda uygulamasından PDF formatında inceleyerek çevreyi korumamıza yardımcı olabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Faturanız adresinize ulaşmıyorsa, Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak adres bilgilerinizi teyit edebilirsiniz. Faturanız sisteme yansıdığı anda, SMS ile cep telefonunuza otomatik olarak bildirim yapılır. Ayrıca faturalarınızı e-posta ile alabilir ve fatura tutarınızı aşağıdaki kanallardan öğrenebilirsiniz:

- Vodafone hattınızdan 542, diğer operatörlerden veya sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak

- Cep telefonunuzun kısa mesaj bölümüne FATURA yazıp 7001' e göndererek

- 7001 Sesli yanıt sistemini arayarak (kullandığınız tarifenin şebeke içi arama ücreti yansıtılacaktır)

- www.vodafone.com.tr adresindeki Online Self Servis'te yer alan "Faturalarım"" sekmesinde Fatura Detayları bölümünü ziyaret ederek.

Faturamı e-posta ile almak istiyorum, ne yapmalıyım?

Yasal e-fatura aboneliğinizi Yanımda İnternet sayfası üzerinden kolayca başlatabilirsiniz. Bunun için, "Faturalarım" menüsünde yer alan "Fatura Ayarları" bölümüne tıklayıp "E-fatura" seçeneğini işaretleyin. E-posta adresini girdikten sonra "Kaydet" tuşuna basın. Faturanız, işlemi takip eden ilk fatura kesiminden itibaren e-posta ile iletilecektir.

Bunun dışında:

- Cep Self Servis'te “Hat İşlemleri” başlığında yer alan E-fatura menüsünden yasal e-faturanızın gönderilmesini istediğiniz e-posta adresinizi girerek;

- SMS ile E-FATURA boşluk e-posta adresinizi yazıp 7048'e göndererek,

- Vodafone hattınızdan 542 veya diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Müşteri Hizmetleri'ni arayarak,

- Vodafone Cep Merkezleri'ne kimliğiniz ile birlikte şahsen başvurarak

E-fatura hizmetini aktif hale getirebilirsiniz.

Faturamı hangi bankalardan ödeyebilirim?

Faturanızı ödeyebileceğiniz bankların detaylı listesini buradan görebilirsiniz.

Faturamı taksitlendirebilir miyim?

Dönem faturaları 50 TL üzerinde olan ve en eski ödenmemiş faturasının son ödeme tarihi üzerinden 35 gün geçmiş olan kısıtlı, dondurulmuş veya iptal (kendi isteği ile iptal, kendi isteği ile kısıtlama kendi isteği ile dondurma ve mobil numara taşıyan müşteriler hariç) aboneler taksitlendirme imkanından faydalanabilirler. Taksitlendirme işlemi cep merkezlerinden yapılmakta olup toplam ödenmemiş fatura tutarına göre belirlenen maksimum adette taksitlendirme yapılabilir.

Yurt dışı SMS kullanımı nedir?

Tarifeniz ve ek paketleriniz, yurtdışında SMS/MMS kullanımını veya Türkiye'den yurtdışına yaptığınız SMS/MMS kullanımlarınızı içermiyorsa veya kullanım haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışına / Yurt Dışında SMS/MMS" ücreti yansıtılır.

Yurt dışı MMS kullanımı nedir?

Tarifeniz ve ek paketleriniz, yurtdışında SMS/MMS kullanımını veya Türkiye'den yurtdışına yaptığınız SMS/MMS kullanımlarınızı içermiyorsa veya kullanım haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışına / Yurt Dışında SMS/MMS" ücreti yansıtılır.

Önceki aydan devreden ücretler ne anlama geliyor?

Önceki aydan devreden ücretler, geçmiş dönemlerde faturanıza yansımış fakat ödenmemiş ücretlerdir.

Bağış ücreti nedir?

SMS göndererek katıldığınız bağış kampanyaları karşılığında "Bağış Ücretleri" yansıtılır.

İndirim iptali nedir?

İndirim İptali, mevcut tarife kampanyanızdan kampanya dönemi içerisinde çıkmanız nedeniyle yansıtılan ücrettir.

Diğer hizmetler ne anlama geliyor?

Fatura döneminiz boyunca almış olduğunuz diğer hizmetlerin ücretidir.

KDV nedir?

Her ay Vodafone'dan aldığınız servis ve hizmetlerin bedeli üzerinden hesaplanarak devlete iletilen katma değer vergi ücretidir. Kullanım bedelleriniz üzerinden aylık olarak hesaplanır.

Telsiz ruhsatname ücreti nedir?

Yeni bir faturalı hat alınması durumunda bir kereye mahsus olarak 12 ay taksitlendirilerek yansıtılan vergi ücretidir.

Telsiz ruhsat taksidi nedir?

Taksitlendirilerek yansıtılan yeni tesis ve ÖİV bedelinin taksit ücretidir.

TV hizmet bedeli nedir?

TV Hizmeti, Vodafone TV üyeliğiniz karşılığında aylık olarak yansıtılan ücrettir.

Yansıtılan içerik ücretleri nedir?

Fatura döneminizde kullandığınız Hasar Sorgu, Burç Uyum vb. içerik servislerinin bedeli olarak yansıtılan ücrettir.

Ara ödeme ve iadeler ne anlama geliyor?

Daha önceki aylarda faturanıza hatalı ya da fazla yansıtılan ücretlerin ve ara dönem faturasına ait tutarların düzenlendiği ücretlerdir.

Faturamı hangi Vodafone kanallarından ödeyebilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Vodafone Yanımda uygulaması ile otomatik ödeme talimatı vererek zaman kazanabilir, güncel ödeme yöntemlerinizi inceleyebilir ya da değiştirebilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.

Yanımda İnternet: Faturanızı Yanımda İnternet sayfası üzerinden kolaylıkla ödeyebilirsiniz. Üstelik Yanımda İnternet üzerinden yapacağınız fatura ödemelerinde kredi kartı bilgilerinizi her defasında girmenize gerek kalmaz. Masterpass ödeme seçeneği ile kredi kartı bilgilerinizi yalnızca kayıt olurken bir kez girer, sonraki işlemlerinizde kayıtlı kredi kartı seçeneği ile ilerleyerek ödemenizi hızla gerçekleştirebilirsiniz.

Geçmiş ve son dönem faturalarınız ile ara dönem ödemelerinizi kapsayan tüm ödeme listenize Yanımda İnternet'ten ulaşabilirsiniz. Ödemesini gerçekleştirmek istediğiniz faturaları işaretleyip kredi kartı bilgilerinizi girerek ödeme yapabilirsiniz. Yanımda İnternet fatura ödeme sayfasına erişmek için tıklayınız.

Bunun dışında Sesli Yanıt Self Servis, Vodafone Cep Merkezleri, anlaşmalı bankalar ve PTT şubeleri üzerinden de fatura ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Not: Kısıtlı hatlar Yanımda İnternet sayfasına giriş yapamayacaklarından, ödemelerini IVR kanalıyla yapabilirler. Aynı kredi kartıyla günde en fazla 4 adet fatura ödenebileceğini hatırlatmak isteriz. Faturanızı IVR kanalıyla ödemek için 7002'yi arayabilir, ödemenizi Vodafone Fatura Ödeme Servisi üzerinden kredi kartınızla gerçekleştirebilirsiniz. IVR kanalının ücretlendirmesi dakika başı 0,071 TL'dir.

Faturanızı anlaşmalı bankalar kanalıyla ödemek için, Vodafone'un anlaşmalı olduğu bankaların gişe ve ATM'lerini kullanabilir veya bu bankalara otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Anlaşmalı bankaların detaylı listesini görmek için tıklayınız.