Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
Ayrıntılı faturanızı:
• Yanımda İnternet fatura detay sayfasında yer alan "E-posta ile gönder" tuşuna basarak, ayrıntılı faturanızı kayıtlı e-posta adresinize gönderebilir;
• "Faturayı İndir" tuşuna basarak bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirebilir;
• Sesli Yanıt Self Servis 7000'i ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak talep edebilirsiniz.
Yanımda İnternet fatura detay sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
E-fatura hizmetini aktif hale getirmek için, Yanımda İnternet fatura ayarları sayfasından e-fatura seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
Vodafone ücretsiz yasal e-fatura hizmetini kullanarak aktif bir çevre gönüllüsü olursunuz. Ayrıca yasal e-fatura hizmeti ile birlikte faturaların postada kaybolması gibi problemlerden etkilenmez, faturalarınıza daha kolay ulaşırsınız.
Hayır. Yasal e-fatura hizmetinden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.
Tüm bankalar ile çevrimiçi olarak çalıştığımız için, hattınız faturanızı ödedikten en geç 10 dakika sonra görüşmelere açılacaktır.
Otomatik fatura ödeme talimatı için Vodafone Yanımda uygulamasını kullanabilir ya da Yanımda İnternet otomatik ödeme talimatı sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Yanımda Uygulamasını İndir
Otomatik Ödeme Talimatı Ver
Bunun yanı sıra kimlik fotokopinizi göstererek en yakın Vodafone Mağazasına başvurabilir veya Vodafone hattınızdan 542'yi, diğer operatörler ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak da talimat verebilirsiniz.
Vodafone faturanızı düzenli ödemek için, banka hesabınızdan da otomatik ödeme talimatı verebileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Vodafone Fatura Danışmanı ile fatura detaylarınızı öğrenebilirsiniz. Ne anlama geldiğini öğrenmek istediğiniz fatura kalemine tıklayarak, ilgili kalemin açıklamasını görüntüleyebilirsiniz. Fatura Danışmanı sayfasını ziyaret etmek için tıklayınız.
Ayrıca Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümü altındaki "Fatura Detayları" sekmesinden fatura kalemlerini detaylı bir şekilde inceleyebileceğinizi de hatırlatmak isteriz.
Her Şey Dahil Pasaport, tarifenizdeki hakları yurt dışında da kullanabilmenizi sağlayan bir yurt dışı paketidir. Bu pakete sahipseniz, Yurt dışında Türkiye saati ile 24:00'a kadar olan kullanımlarınız günlük olarak ''Her Şey Dahil Pasaport'' ücreti olarak yansıtılır.
Tarife veya ek paketleriniz, Türkiye'den yurtdışına aramayı kapsamıyorsa veya yurtdışına arama haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışına Aramalar" ücreti yansıtılır.
Tarife veya ek paketleriniz, yurtdışında internet kullanımını kapsamıyorsa veya yurt dışında geçerli internet haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışında Internet Kullanımı" ücreti yansıtılır.
Tarifeniz ve ek paketlerinizin sunduğu yurt içi arama dakikalarınızın kapsamı dışında yurt içi görüşme yaptıysanız veya yurt içi dakikalarınızı aştıysanız "Yurt İçi Aramalar" ücreti yansıtılır.
Tarifeniz ve ek paketleriniz sunduğu yurt içi internet kullanım haklarınızı aştıysanız "Yurt İçi İnternet Kullanımı" ücreti yansıtılır.
Tarifeniz ve ek paketleriniz kapsamı dışında SMS/MMS kullandıysanız veya SMS/MMS haklarınızı aştıysanız "Yurtiçi SMS/MMS" ücreti yansıtılır.
Tarifeniz ve ek paketleriniz kapsamı dışında SMS/MMS kullandıysanız veya SMS/MMS haklarınızı aştıysanız "Yurtiçi SMS/MMS" ücreti yansıtılır.
Ödenmemiş fatura, kendi talebiniz gibi nedenlerle hattınız kısıtlanmış ise kısıtın kaldırılması işlemi sonrasında "Hat Açtırma Ücreti" yansıtılır.
Önceki aylara göre fatura tutarı hesaplanırken çıkan yuvarlama ücretidir.
Faturanızı, son ödeme tarihinden sonra ödemeniz durumunda fatura tutarınız üzerinden hesaplanarak "Geç Ödeme Bedeli" yansıtılır.
Her ay Vodafone'dan aldığınız servis ve hizmetlerin bedeli üzerinden hesaplanarak devlete iletilen özel iletişim vergi ücretidir. Kullanım bedelleriniz üzerinden aylık olarak hesaplanır.
Yeni bir faturalı hat alınması durumunda kullanımlardan bağımsız olarak 12 ay taksitlendirilerek yansıtılan vergi ücretidir.
Rehber Hizmeti, 118XX numaralı servislerden alınan hizmettir. Fatura döneminiz içerisinde bu numaralardan hizmet aldıysanız "Rehber Hizmeti" ücreti yansıtılır.
Vodafone Mobil Ödeme servisi kapsamında anlaşmalı firmalar üzerinde yapılan harcamalar, takip eden dönem faturasına yansıtılmaktadır. GSM servisleri ve Mobil Ödeme Servisi kapsamında faturanıza yansımış olan alışveriş tutarları toplam olarak Vodafone faturanızda görünmektedir. Ayrıca Online Self Servis'e giriş yapıp Ayarlarım-> Mobil Ödeme adımlarını takip ederek Mobil Ödeme Servisi açma/kapama işlemi yapabilirsiniz.
Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümü altındaki "Fatura Detayları" sekmesinden fatura kalemlerini detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz.
Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfası üzerinden de fatura detaylarınıza kolaylıkla ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Yanımda uygulamasını indirmek için buraya, Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasına ulaşmak için ise buraya tıklayabilirsiniz.
Geçmiş fatura detaylarınızı 6 ay öncesine kadar Yanımda İnternet sayfası üzerinden inceleyebilirsiniz Fatura detaylarınıza ulaşmak için tıklayınız.
Faturanızda limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından üst limit uyarı tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
Fatura gönderim tercihinizi Yanımda İnternet fatura ayarları sayfasından değiştirebilir, E-fatura, SMS ya da basılı olarak gönderilmesini talep edebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
Yanımda İnternet sayfası üzerinden size ait olmayan bir hattın faturasını da ödeyebilirsiniz. Fatura ödeme sayfasında yer alan "yeni numara" seçeneğini işaretleyerek işleme devam etmeniz yeterlidir. Yanımda İnternet fatura ödeme sayfasına ulaşmak için tıklayınız.
Hatalı numaraya yapılan ödeme işlemine ait dekont bilgisi, konuyu açıklayan dilekçe ve kimlik fotokopisi ile birlikte hizmet kanallarımıza başvuru yaptığınız takdirde işlemler incelenerek düzeltme yapılacaktır.
Faturalı döneminize ait, çıkacak son faturanızı Borç - Alacak sayfamızdan sorgulayarak ödeyebilirsiniz.
Fatura gönderim tercihi, fatura adresi ve fatura üst limitinizi değiştirebilirsiniz. Yanımda internet fatura ayarları sayfasına gitmek için tıklayınız.
Ayrıca Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümündeki "Fatura ayarlarım" sekmesinden otomatik fatura ödeme talimatı verebilir, ödeme araçlarınızı inceleyebilir ve fatura işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.
Mükerrer ödemeler herhangi bir talebe gerek olmadan bir sonraki çıkacak olan faturanıza otomatik yansımaktadır. Fazla ödediğiniz tutar bir sonraki faturanızdan otamatik olarak düşürülecektir. Mükerrer ödemenin banka aracılığıyla yapılması ve iadesinin talep edilmesi halinde ilgili bankayla iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Öncelikle faturanızı, Vodafone Yanımda uygulamasından PDF formatında inceleyerek çevreyi korumamıza yardımcı olabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Faturanız adresinize ulaşmıyorsa, Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak adres bilgilerinizi teyit edebilirsiniz. Faturanız sisteme yansıdığı anda, SMS ile cep telefonunuza otomatik olarak bildirim yapılır. Ayrıca faturalarınızı e-posta ile alabilir ve fatura tutarınızı aşağıdaki kanallardan öğrenebilirsiniz:
- Vodafone hattınızdan 542, diğer operatörlerden veya sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak
- Cep telefonunuzun kısa mesaj bölümüne FATURA yazıp 7001' e göndererek
- 7001 Sesli yanıt sistemini arayarak (kullandığınız tarifenin şebeke içi arama ücreti yansıtılacaktır)
- www.vodafone.com.tr adresindeki Online Self Servis'te yer alan "Faturalarım"" sekmesinde Fatura Detayları bölümünü ziyaret ederek.
Yasal e-fatura aboneliğinizi Yanımda İnternet sayfası üzerinden kolayca başlatabilirsiniz. Bunun için, "Faturalarım" menüsünde yer alan "Fatura Ayarları" bölümüne tıklayıp "E-fatura" seçeneğini işaretleyin. E-posta adresini girdikten sonra "Kaydet" tuşuna basın. Faturanız, işlemi takip eden ilk fatura kesiminden itibaren e-posta ile iletilecektir.
Bunun dışında:
- Cep Self Servis'te “Hat İşlemleri” başlığında yer alan E-fatura menüsünden yasal e-faturanızın gönderilmesini istediğiniz e-posta adresinizi girerek;
- SMS ile E-FATURA boşluk e-posta adresinizi yazıp 7048'e göndererek,
- Vodafone hattınızdan 542 veya diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Müşteri Hizmetleri'ni arayarak,
- Vodafone Cep Merkezleri'ne kimliğiniz ile birlikte şahsen başvurarak
E-fatura hizmetini aktif hale getirebilirsiniz.
Faturanızı ödeyebileceğiniz bankların detaylı listesini buradan görebilirsiniz.
Dönem faturaları 50 TL üzerinde olan ve en eski ödenmemiş faturasının son ödeme tarihi üzerinden 35 gün geçmiş olan kısıtlı, dondurulmuş veya iptal (kendi isteği ile iptal, kendi isteği ile kısıtlama kendi isteği ile dondurma ve mobil numara taşıyan müşteriler hariç) aboneler taksitlendirme imkanından faydalanabilirler. Taksitlendirme işlemi cep merkezlerinden yapılmakta olup toplam ödenmemiş fatura tutarına göre belirlenen maksimum adette taksitlendirme yapılabilir.
Tarifeniz ve ek paketleriniz, yurtdışında SMS/MMS kullanımını veya Türkiye'den yurtdışına yaptığınız SMS/MMS kullanımlarınızı içermiyorsa veya kullanım haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışına / Yurt Dışında SMS/MMS" ücreti yansıtılır.
Tarifeniz ve ek paketleriniz, yurtdışında SMS/MMS kullanımını veya Türkiye'den yurtdışına yaptığınız SMS/MMS kullanımlarınızı içermiyorsa veya kullanım haklarınızı aştıysanız "Yurt Dışına / Yurt Dışında SMS/MMS" ücreti yansıtılır.
Önceki aydan devreden ücretler, geçmiş dönemlerde faturanıza yansımış fakat ödenmemiş ücretlerdir.
SMS göndererek katıldığınız bağış kampanyaları karşılığında "Bağış Ücretleri" yansıtılır.
İndirim İptali, mevcut tarife kampanyanızdan kampanya dönemi içerisinde çıkmanız nedeniyle yansıtılan ücrettir.
Fatura döneminiz boyunca almış olduğunuz diğer hizmetlerin ücretidir.
Her ay Vodafone'dan aldığınız servis ve hizmetlerin bedeli üzerinden hesaplanarak devlete iletilen katma değer vergi ücretidir. Kullanım bedelleriniz üzerinden aylık olarak hesaplanır.
Yeni bir faturalı hat alınması durumunda bir kereye mahsus olarak 12 ay taksitlendirilerek yansıtılan vergi ücretidir.
Taksitlendirilerek yansıtılan yeni tesis ve ÖİV bedelinin taksit ücretidir.
TV Hizmeti, Vodafone TV üyeliğiniz karşılığında aylık olarak yansıtılan ücrettir.
Fatura döneminizde kullandığınız Hasar Sorgu, Burç Uyum vb. içerik servislerinin bedeli olarak yansıtılan ücrettir.
Daha önceki aylarda faturanıza hatalı ya da fazla yansıtılan ücretlerin ve ara dönem faturasına ait tutarların düzenlendiği ücretlerdir.
Vodafone Yanımda uygulaması: Vodafone Yanımda uygulaması ile otomatik ödeme talimatı vererek zaman kazanabilir, güncel ödeme yöntemlerinizi inceleyebilir ya da değiştirebilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.
Yanımda İnternet: Faturanızı Yanımda İnternet sayfası üzerinden kolaylıkla ödeyebilirsiniz. Üstelik Yanımda İnternet üzerinden yapacağınız fatura ödemelerinde kredi kartı bilgilerinizi her defasında girmenize gerek kalmaz. Masterpass ödeme seçeneği ile kredi kartı bilgilerinizi yalnızca kayıt olurken bir kez girer, sonraki işlemlerinizde kayıtlı kredi kartı seçeneği ile ilerleyerek ödemenizi hızla gerçekleştirebilirsiniz.
Geçmiş ve son dönem faturalarınız ile ara dönem ödemelerinizi kapsayan tüm ödeme listenize Yanımda İnternet'ten ulaşabilirsiniz. Ödemesini gerçekleştirmek istediğiniz faturaları işaretleyip kredi kartı bilgilerinizi girerek ödeme yapabilirsiniz. Yanımda İnternet fatura ödeme sayfasına erişmek için tıklayınız.
Bunun dışında Sesli Yanıt Self Servis, Vodafone Cep Merkezleri, anlaşmalı bankalar ve PTT şubeleri üzerinden de fatura ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Not: Kısıtlı hatlar Yanımda İnternet sayfasına giriş yapamayacaklarından, ödemelerini IVR kanalıyla yapabilirler. Aynı kredi kartıyla günde en fazla 4 adet fatura ödenebileceğini hatırlatmak isteriz. Faturanızı IVR kanalıyla ödemek için 7002'yi arayabilir, ödemenizi Vodafone Fatura Ödeme Servisi üzerinden kredi kartınızla gerçekleştirebilirsiniz. IVR kanalının ücretlendirmesi dakika başı 0,071 TL'dir.
Faturanızı anlaşmalı bankalar kanalıyla ödemek için, Vodafone'un anlaşmalı olduğu bankaların gişe ve ATM'lerini kullanabilir veya bu bankalara otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Anlaşmalı bankaların detaylı listesini görmek için tıklayınız.