Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Sipariş iade süreçleri nasıl gerçekleşir?

Faturaya Ek Cihazlar

Sipariş iade süreçleri nasıl gerçekleşir?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur/arıza/hasardan dolayı yapacağınız iadelerde ise, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade ve değiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamayabilir. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz:

  • İade edeceğiniz ürünü, cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümündeki "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş hali ve tüm aksesuarları ve hediyeleriyle birlikte, Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. Yurtiçi Kargo ile 578041711 no'lu iade kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Adres: Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

İade Kodu: Yurtiçi Kargo - 578041711

Mesafeli Satış Sözleşmesi'ne göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür. 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.