Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Faturamın tutarı her zamankinden fazla gözüküyor, sebebi ne olabilir?

Kullanım

Faturamın tutarı her zamankinden fazla gözüküyor, sebebi ne olabilir?

Hattınıza tanımla tarife, paket ve kampanyaların ücretleri, kullandığınız özel servisler, paket aşımı gibi bir çok etken faturanızın beklediğinizden fazla gelmesine sebep olabilir. Bu olası sebepleri öğrenerek kullanımlarınızı kontrol edebilir ve faturanızda gözünüzden kaçan detayları yakalayabilirsiniz.

1. Paket/Tarife Aşımı:

Tarifenizin içerdiği internet, konuşma ya da SMS miktarı, fatura dönemi içerisindeki kullanımlarınız sonrasında tarifenizin standart ücreti ile faturalandırılır. Fatura dönemi içerisinde tarifenizin size sağladığı bu hakların kotasını doldurmanız ve aşmanız halinde, kullandığınız tarifenin standart ücretine ek olarak yaptığınız ekstra kullanımların tutarı hesaplanarak faturanıza yansıtılır.

2. Özel Servis Kullanımı:

Hattınız üzerinden tarife dışında mevcut fatura döneminde özel servis kullanımı ya da aboneliği yaparsanız, özel servis ücreti faturanıza yansıtılacaktır. Örneğin, Mobil Ödeme Servisi’nin kullanımı ayrıca faturalandırılacaktır.

3. Yurt Dışı Arama ve SMS:

Tarifenizin size sunduğu yurt dışı aramaları ve SMS gönderimleri için bir avantajınız bulunmuyorsa ya da yurt dışını arayabilmek, SMS gönderebilmek için ayrıca bir ek paket almadıysanız standart yurt dışı ücretlendirmesi üzerinden faturalandırma yapılır.

4. Yurt Dışında Arama, Aranma:

Yurt dışına çıkmadan önce tarifenize ek olarak Roaming Paketi satın almadıysanız ya da tarifenizin size sunduğu bir avantaj bulunmuyorsa, yurt dışında yaptığınız aramalar ve yurt dışındayken size gelen aramalar ayrıca faturalandırılacaktır.

5. Aynı Ay (fatura dönemi) İçerisinde Yapılan Tarife Değişikliği:

Tarife başlangıç ve fatura kesim tarihi arasında yaptığınız tarife değişikliklerinde, kullanmaktan vazgeçtiğiniz tarifenin - tarife esaslarına göre - tamamı ya da kullanım yaptığınız gün bazında ücretlendirmesi yapılır. Ayrıca, geçiş yaptığınız tarifenin de gün bazında ücretlendirmesi faturanıza yansıtılır.

6. Faturanın Geç Ödenmesinden Doğan Gecikme ve Açma-Kapama Bedeli:

Faturanızın son ödeme tarihi geçtikten sonra ödeme yapmadığınız her gün için belirli oranda gecikme bedeli hesaplanır. Faturanızın son ödeme tarihinden 5 gün sonra ödeme yapmadığınız takdirde hattınızın kullanımları kısıtlandırılır. Bir sonraki faturanızda gecikme bedeli ve kısıtlama sonrasındaki açma-kapama (sair işlem) bedeli faturanıza yansıtılacaktır.

7. Kampanya Çıkışı Sebebiyle Yansıyan Cayma Bedeli:

Hattınızda bulunan kampanya için taahhüt etmiş olduğunuz süreyi doldurmadan; kampanyayı sonlandırmanız, kampanyanızın desteklemediği tarife değişiklikleri yapmanız, hattınızın iptal edilmesi, dondurulması ya da hattınızı faturasız hatta geçirmeniz durumunda kampanyanızın cayma bedeli faturalandırılır.

8. Satın Alınan Ek Paketler:

Tarifenizin üzerine satın aldığınız ek paketlerin kullanım ücretleri mevcut fatura dönemi içerisindeki faturanıza ayrıca yansıtılacaktır.

9. Yurt Dışında Anlaşmalı Olmayan Ülke ve Operatörlerde Kullanım Yapılması:

Satın aldığınız Roaming Paketi’nin ya da tarifenizin size sunduğu avantajların geçerli olmadığı ülkelerde ya da gittiğiniz ülkedeki anlaşmalı operatörler dışında seçtiğiniz bir başka şebeke üzerinden yaptığınız kullanımlar ayrıca faturalandırılır.

10. Paket/Tarife Dışı Kullanım:

Tarifenizin size sağladığı internet, SMS, konuşma haklarının dışında, tarifenize dâhil olmayan herhangi bir ürün kullanımı sonrasında, kullandığınız ürünün miktarı ve ücreti hesaplanarak faturanıza yansıtılır. Örneğin, tarifeniz yalnızca konuşma ve SMS paketi içerdiği halde, internet paketi satın almadan yaptığınız kullanımlar tarafınıza ek olarak faturalandırılacaktır.

İşlemlerinizi Online Self Servis veya Vodafone Yanımda üzerinden yapmak için tıklayınız.

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Yardım Konuları