Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Kurumsal

Vodafone Yanımda - Kurumsal

Vodafone Yanımda Uygulaması için gerekli internet bağlantısı ücretli midir?

Vodafone aboneleri bu servisi yurt içinde ve yurt dışında kullanmak için mobil internet ücreti ödemezler. Üstelik yapılan tüm işlemler ücretsizdir.

Vodafone Yanımda Uygulaması şifremi nasıl alırım?

Vodafone Yanımda şifrenizi uygulamanın giriş sayfasındaki "Şifre Al" butonuna basarak veya S yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndererek alabilirsiniz.

Widget nedir? Nasıl kullanabilirim?

Vodafone Yanımda Widget ile ana ekranınızdan, uygulamaya giriş yapmadan, kalan kullanımlarınızı görebilirsiniz.

Widget'ı kullanmak için:

- iOS 8 ve üzeri yüklü kullanıcılar, yukarıdan çekilen bildirimler kısmından ekleyebilirsiniz.

- Android kullanıcıları ise Widget ekle seçeneğinden, Vodafone Yanımda Widget'ını ekleyebilir.

Vodafone Yanımda Uygulaması içinde neler yapabilirim?

- Tarifenizdeki ve paketlerinizdeki kalan kullanımları, Tarife/Paket harici güncel aşım tutarınıza dair detayları öğrenebilirsiniz.

- 4.5G bölümünden hattınızın ve telefonunuzun 4.5G uyumluluğunu öğrenebilir, kapsama alanı haritasından bölgenizdeki kapsama alanını öğrenebilirsiniz.

- 4.5G, Yurtdışı Kullanım gibi servislerinizin durumunu kolayca öğrenebilirsiniz.

Vodafone Yanımda Uygulaması'na hangi durumlarda giriş yapamayabilirim?

Cihazınızın internet bağlantısı olmadığı durumlarda uygulamaya giriş yapamazsınız.

Vodafone Yanımda Uygulaması'nda yapabileceğim işlemlere nasıl ulaşabilirim?

Vodafone Yanımda uygulamasından yapabileceğiniz işlemleri sol menüden görebilirsiniz.

"Bana Ne Var?" menüsü nedir?

"Bana Ne Var?" menüsünden size özel sunulan kampanyaları görüp, bunlardan faydalanabilirsiniz.

Paket bakiyelerim menüsünde kalan kullanım bilgisi için “Son 48 saatlik kullanımlarınız dahil değildir.” mesajını görüyorum. En güncel bilgiye nasıl ulaşırım?

Uygulamada gösterilen kalan kullanım bilgileriniz, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Self Servis kanallarındaki en güncel bilgidir. Paket bakiyelerim sayfasında da belirttiği gibi son 48 saatteki kullanımlarınızı içermeyebilir.

Vodafone Yanımda - Kurumsal

Yardım Konuları