Help me
Help search tool
Kullanım ve Fatura
Fatura Merkezi ile neler yapılabilir?
Fatura Merkezi'nde:
Detaylı fatura analizi yapılabilir, istenildiği zaman detaylar csv, xls, pdf formatlarında bilgisayara indirilebilir, ya da yazıcıdan yazdırılabilir.
Toplam kullanım tutarı görüntülenebilir, ihtiyaca göre yeni raporlar oluşturulabilir.
Sabit hatlar veya diğer cep telefonları ile toplamda ne kadar görüşme yapıldığını, trend ve dağılım raporlanabilir; konuşma, SMS veya internet kullanımlarına göre iletişim harcamaları takip edilebilir.
Bölge veya departman harcamalarını gruplayarak anlık ve geçmişe yönelik kullanım analizi yapılabilir.
Online ortamda tüm fatura detayları, kalem raporu, kullanım yönü, trendi ve dağılımı raporlarına ulaşılabilir.
Teşekkürler, oyunuz kaydedildi.
Diğer Sorular
- Güncel kullanımımı nasıl görüntüleyebilirim?
- Paketimde ne kadar dakika, SMS veya internet kaldığını nasıl öğrenirim?
- Faturamı hat bazında ödeyebilir miyim?
- Faturamı hangi kanallardan ödeyebilirim?
- Fatura alış yöntemimi nereden öğrenebilirim / değiştirebilirim?
- Vodafone Self Servis mobil uygulamasını kurumsal hatlarım için kullanabilir miyim?
- Geçmiş dönem fatura aboneliğini nasıl başlatırım?
- Detaylı fatura aboneliğini nasıl başlatırım?
- Fatura Merkezi’ne hangi kullanıcılar ulaşabilir?
- Kurumsal bölge/departman analizi nedir?
- Geçmişe dönük GSM bazında kullanım detaylarımı nereden öğrenebilirim?
- Ödenmemiş faturalarımı nasıl görünteleyebilirim?
- Yasal E-Faturamı nasıl görüntüleyebilirim?
- Ayrıntılı faturamı nasıl görüntüleyebilirim?
Online Self Servis

Tarife, paket ve kampanyalarınız ile ilgili tüm bilgiler.
Vodafone Online Mağazası

Tarifenize ek ödeme ile alabileceğiniz ürünleri görmek için tıklayın!
Vodafone Mağazası

Size en yakın Vodafone Mağazası'na ulaşmak için.