Tarife ve Kampanyalar

Kurumsal

Tarife ve Kampanyalar

Hangi kanallardan Vodafone ile iletişime geçebilirim?

Online Self Servis: Vodafone ile ilgili işlemlerinizi Online Self Servis sitesinden yapabilirsiniz. Kurumsal Satış Kanalları: Vodafone ile ilgili işlemlerinizi Kurumsal Satış Kanalları’nı arayarak yapabilirsiniz. Size en yakın Kurumsal Satış Kanalı’na ulaşmak için tıklayınız. Cep Merkezleri: Vodafone ile ilgili işlemlerinizi Cep Merkezlerinden yapabilirsiniz. Size en yakın Cep Merkezi’ne ulaşmak için tıklayınız. Telefon: Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. Eposta: Vodafone Müşteri Hizmetlerine E-mail ile ulaşmak için lütfen tıklayınız. Faks: Müşteri Hizmetlerimize 0 850 542 50 00'a faks göndererek ulaşabilirsiniz. Web: Kurumsal müşterimiz olmak isterseniz buradaki formu da doldurabilirsiniz.

Numaramı Vodafone’a taşımak için ne yapmam gerekir?

Faturalı veya faturasız Vodafone Kurumsal abonesi olmak için size en yakın Vodafone Cep Merkezi 'ne uğramanız veya Kurumsal Satış Kanalları'ndan birini aramanız yeterli. Müşteri Hizmetlerimiz'e Vodafone Hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı , yurtdışından 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. Kurumsal müşterimiz olmak için buradan başvuru yapabilirsiniz.

Kampanyalarla ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Vodafone altında İş Ortağım Kampanyaları sayfasından mobil kampanyalar ile ilgili bilgi alabilirsiniz.

Tarifelerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Tarifenizi Online Self Servis altından iki şekilde görüntüleyebilirsiniz:

Online Self Servis altından Hat ve Telefon işlemleri sekmesine girin. Hat Bilgileri başlığı altından fatura hesabınızı seçerek fatura hesabına ait tarifelerinizi görüntüleyin.

Ya da Online Self Servis’e giriş yaptıktan sonra, Fatura İşlemleri sekmesi altından Güncel Kullanım Detayları menüsüne giriniz. Tarifesini öğrenmek istediğiniz GSM numarasını seçin ve bulunduğu tarifeyi kullanım detayları ile görüntüleyin.

Online Self Servis üzerinden tarifemi değiştirebilir miyim?

Hayır, Online Self Servis üzerinden tarife değişikliği yapamazsınız. Tarifenizi değişiklik işlemlerini Vodafone hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 444 0 542' yi arayarak veya Kurumsal Müşteri Hizmetleri'ne (212 367 50 05) faks göndererek yapabilirsiniz.

Tarifeme ek paket nereden satın alabilirim?

Yetkili kullanıcılar Online Self Servis üzerinden ‘Tarife İşlemleri ve Paket Alma’ menüsü altından tarifelerine ek konuşma, mesajlaşma, yurtdışı ve internet paketleri satın alabilirler.

Paket satın almanız ile hattınızda açık olmayan servisler (3G, internet, yurtdışı kullanım gibi) otomatik olarak hattınıza tanımlanacaktır.

Ortak Havuz tarifesi nedir?

Ortak Havuz tarifesinde kullanmadığınız dakika / SMS / Data / Yurt dışı kullanım hizmetlerini gelecek aya aktarabilir, çalışanlarınızın ihtiyacına göre paketinizi paylaştırabilirsiniz.

Online Self Servis altından, ‘Tarife İşlemleri ve Paket alma’ sekmesi altından kota düzenleyebilir, tarife özetinizi görüntüleyebilirsiniz.

Tarife hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Tarifeme ek yurt dışı paketini nereden satın alabilirim?

Online Self Servis altında ‘Tarife İşlemleri ve Paket Alma’ sekmesi altından ek paket satın alabilirsiniz.

Yurt dışı paketi satın almanız ile Yurt dışında Kullanım / Yurt dışını Arama servisleri otomatik olarak hattınıza tanımlanacaktır.

Yurt dışında kullanım tarifelerini nereden öğrenebilirim?

Yurt dışında konuşma tarifelerine buradan ulaşabilirsiniz.

Yurt dışını arama tarifelerine buradan ulaşabilirsiniz.

Ortak Havuz tarifesinde diğer aya devreden limitim var ise o ay önce devreden limitimden mi kullanılır yoksa o aylık opsiyon hakkım mı?

Ortak Havuz tarifesinde diğer aya devreden limitiniz var ise o ay önce ana opsiyon hakkı kullanılır, daha sonra devreden kullanılmaya başlanır.

Tarife ve Kampanyalar

Yardım Konuları

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin