Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Kurumsal

Hat İşlemleri

Hat bazında servis tercihlerimi nasıl yapabilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden hatlarına ilişkin servis tercihlerini Hat ve Telefon işlemleri sekmesi altındaki Servis Açma/Kapama menüsünden görüp, değişiklik yapabilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Hat ve Telefon İşlemleri ve Servis Açma/Kapama sekmelerini sırasıyla tıklayın. Servislerinde değişiklik yapmak istediğiniz GSM numarasını seçtikten sonra, çıkan menüden değişiklikleri yapabilirsiniz.

Hatlarımın durumunu nereden öğrenebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden hangi hatlarının aktif ya da kısıtlı olduğunu veya tarife durumlarını öğrenebilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Hat ve Telefon İşlemleri ve Hat Bilgileri sekmelerini sırasıyla tıkladıktan sonra Fatura Hesabı, Tarife ve Hat Bilgileri sırasıyla seçilebilir.

Hat iptali nasıl yapabilirim?

Hat iptal işlemleri, Vodafone Cep Merkezleri aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.

Hatlarımın PIN / PUK bilgisini Online Self Servis’te nasıl öğrenebilirim?

Firma yetkilisi tüm hatlarına ait, alt kullanıcılar ise kendi hatlarına ait PIN&PUK bilgilerini görebilirler.

Bunun için Online Self Servis’te Hat ve Telefon İşlemleri menüsü altından PIN ve PUK seçeneğinden, PIN ve PUK bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Telefonumu nasıl yönlendirebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden telefonlarını yönlendirebilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Yönlendirme sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan ekranda seçtiğiniz GSM numaranızın yönlendirmesini aktive edebilirsiniz.

Daha önce yaptığım yönlendirmeyi nasıl kaldırabilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden telefonlarındaki yönlendirmeyi kaldırabilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Yönlendirme sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan ekranda seçtiğiniz GSM numaranızın yönlendirmesini iptal edebilirsiniz.

Kısıtlı hat nedir?

Sistemde ödenmemiş faturanız bulunuyorsa hattınız kısıtlanır. Kısıtlı hatlar Online Self Servis üzerinden tüm işlemlere erişemezler.

Kısıtlı hattımı nasıl aktive ederim?

Hattınıza ait ödenmemiş fatura borcunuzu ödediğiniz takdirde, kısıtlı hattınız aktive olacaktır.

Online Self Servis üzerinden yaptığım işlemler ne zaman hattıma yansır?

Online Self Servis ile yaptığınız işlemler sistemde sıraya girmektedir. Hattınıza yansıması işlem yoğunluk durumuna göre zaman alabilmektedir. Rapor taleplerinizin durumunu ‘Rapor Taleplerim’ işlem menüsü altından takip edebilirsiniz.

Hattımı başkasına devredebilir miyim?

Faturasız Hat DEVİR

Özel İletişim Vergisi : 400 TL

Ruhsat Ücreti (Yıllık) : 179,28 TL

Toplam : 626,17 TL

Mağazalarınıza gelerek devir yaptırmak isteyen müşterilerimizden, işleme ilişkin vergi ücreti olarak belirtilen 626,17 TL tutarın, sizler tarafından işlem sırasında tahsil edilmesi gerekmektedir.

Mağazalarımızdan yapılan Ön Ödemeli Devir işlemleri aylık olarak raporlanıp, devir işlem adet toplamı kadar tahsil edilen tutar, ilgili satış kanalına fatura edilecek ve primlerinden mahsup edilecektir.

Devir işleminde alınması gereken zorunlu evraklar:

Abonelik Sözleşmesi

Devir Eden ve Devir alan aboneye ait nüfus cüzdanı veya kimlik alternatif evraklarından biri

Devir Formu (Devir eden ve Devir alan tarafından imzalanmış)

Not: Yukarıdaki vergilerin dışında kalan , 179,28 TL tutarındaki “Telsiz Kullanım Vergi “ ücreti 12 eşit taksit ile aylık olarak, müşterinin cep lira yüklemelerinden ayrıca mahsup edilecektir.

Faturalı Hat DEVİR

İlk tesis ÖİV ve ruhsatname ücretine denk gelen 626,17 TL 12 taksit ile abonenin faturasına yansıyacaktır.

Devir ücreti için alınacak tüm vergiler dahil 46,89 TL abonenin faturasına ayrıca yansıtılır.

Telefon numaramı değiştirebilir miyim?

Dilerseniz aynı tarifenizi kullanarak ve yeni bir hat almadan, kendi mevcut hattınızın numarasını değiştirebilirsiniz. Değiştirme ücretleri işlem başına 106,98 TL'dir.

Şirket yetkilisini nasıl görüntüleyebilirim?

Şirket yetkilileri, Online Self Servis’e giriş yaptıklarında tüm işlemleri görüntülemeye yetkili olacaktır. Şifre ile giriş yaptıktan sonra ekranın üzerinde ‘Yetkili Kullanıcı’ ibaresi yer almaktadır.

Bilgilerimi nasıl düzenleyebilirim?

Online Self Servis üzerinden e-mail adresi ve iletişim numarası detaylarınızı düzenleyebilirsiniz.

Birden fazla yetkili kullanıcı olabilir mi?

Evet. Bir şirkete tanımlanmış birden fazla yetkili kullanıcı olabilir.

Şirket yetkilisi nedir?

Şirketinizin imza sirküleri yetkilisi, Şirket Yetkilisi olarak tanımlanır.

Tanımlanan şirket yetkilisini nereden değiştirebilirim?

Yetkili kullanıcı değişikiliği için şirket yetkilisinin, Vodafone hattından 542'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı , yurtdışından 00 90 (542) 542 00 00'ı araması gerekmektedir.

Alt kullanıcı nedir?

Şirketinizin imza sirküleri yetkilisi olmayan diğer hatlarınızın kullanıcıları Alt Kullanıcı olarak tanımlanır.

Alt kullanıcılar birden fazla olabilir ve Online Self Servis’te tüm işlemleri yapma yetkisine sahip değillerdir.

Alt kullanıcıların Online Self Servis üzerinde yapabildikleri işlemler nelerdir?

Alt kullanıcılar Web SMS gönderme, PIN & PUK bilgileri görüntüleme, telefon rehberine kayıt olma, şifre değiştirme, telefon yönlendirme ve güncel kullanım detayları (şirkete göre değişiklik gösterebilmektedir) görüntüleme işlemlerini yapabilirler.

Numara taşıma nedir?

Numara Taşıma hizmeti, cep telefonu kullanıcılarının mevcut numaralarını aynen koruyarak hizmet aldıkları operatörü değiştirmeleri işlemidir.

Hat açma kapama ücreti ne kadardır?

Ön Ödemeli Hatlarda İhya İşleminde Tahsil Edilecek Ücretler

  • Faturalı Hat ihya ücreti yeni tesis vergileridir. Vergi ücret detayları için ( ekte paylaştım)

* Faturasız hat ihya ücreti: 260 TL (ÖİV) + 113,14 TL (Ruhsat Ücreti) = Toplam 373,14 TL

Not: 113.14 TL tutarındaki kullanım ücreti 12 eşit taksit ile, aylık olarak müşterinin cep lira yüklemelerinden mahsup edilecektir .
Mağazalarınıza gelerek ihya yaptırmak isteyen müşterilerimizden, işleme ilişkin ücretler, bayilerimiz tarafından işlem sırasında tahsil edilmelidir.
İhya işleminde müşterinin yedek simkart talep etmesi durumunda, standart simkart değişikliği ile aynı tutarda, 106,5 TL olarak tahsil edilmelidir

SIM kart değişikliği için ücret talep ediliyor mu?

Sistemlerimizde adınıza kayıtlı cihaz bilgisine bağlı olarak ücret ödemeniz gerekebilir. Aksi takdirde mevcut SIM kart ücretlendirmesi (106,5 TL) uygulanacaktır.

Telefon ayarlarımı nereden öğrenebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden kendi hatlarının telefon ayarlarını cihazlarına gönderebilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Ayarları sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan sayfada ayarlarını göndermek istediğiniz GSM numarasını seçtikten sonra, yönlendirildiğiniz sayfada Ayarları Gönder butonuna bastığınızda ayarlarınız gönderilecektir.

Faturalı Hat abonelerinin alabileceği ayarlar:

Vodafone İnternet: Faturalı hatlarda PC / Laptop üzerinden GPRS bağlantısı kurulabilmesi için bu ayar gönderilmelidir.

Vodafone Live: Faturalı hatlarda cep telefonu üzerinden GPRS bağlantısı kurulabilmesi için bu ayar gönderilmelidir.

Vodafone MVS: Vodafone MVS ayarı gönderimi yapıldıktan sonra cep telefonu üzerinde Real One / Real Player menüsü içerisinde erişim noktasının Vodafone MVS seçilmesi gerekmektedir.

Diğer Ayarlar:

Vodafone GPRS

Vodafone Kombine GPRS (Vodafone GPRS + Vodafone MMS + Vodafone İnternet)

Vodafone Live Yer İmleri

Vodafone MMS

Hattım kısıtlı iken hangi ücretler yansıtılmaya devam eder?

Hattınızın kısıtlandığı dönemde, kısıtlamanın başladığı tarihi takip eden ilk fatura kesim tarihine kadar ücret yansıtılmaktadır. Kısıtlı kalınan süre boyunca cihaz ücreti ve telsiz kullanım/ruhsatname ücreti hariç herhangi bir hizmet bedeli yansıtılmamaktadır (tarife ücreti yansıtılmaz). Ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmi dört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir.

Bireysel hat devir işlemleri nasıl yapılır?

Devir eden ve Devir alan müşterilerimizin aynı anda aynı yerde bulunma zorunluluğu kaldırılmıştır !
Hattı Devir almak isteyen müşterimiz bulunduğu yerdeki en yakın Vodafone bayisine giderek devir sürecini başlatabilir ardından , Devir eden müşterimiz bekleyen imza ve kimlik işlemlerini tamamlamak üzere kendine en yakın Vodafone bayisine giderek devir işlemini tamamlayabilir 21.12. 2023 itibari ile Türkiye’deki tüm Vodafone bayilerinden işlemler yapılabilecektir.

NOT: Bu işlemi tamamlamak için 24 saat içerisinde devir eden müşterimiz bulunduğu yerdeki Vodafone bayisine onayını iletmesi gerekir.24 saat içerisinde onaylanmayan başvurular iptal edilecektir.

Devir İşlem Adımları aşağıdaki gibidir;

  • Devir alacak kişi kendisine en yakın bayiye giderek, devir almak istediği GSM numarasını belirtir,
  • Devir işlemi için gerekli evraklar alınarak işlemler başlatılır
  • Devir edecek kişinin 24 saat içerisinde dilediği bayiye kimliği ile beraber giderek devir işlemini onaylaması beklenir
  • 24 saat içerisinde devir edecek kişinin onaylaması durumunda işlemler tamamlanır

Önemli Noktalar ;

  • 24 saat içerisinde devir edecek kişinin bayiden işlemleri onaylamaması durumunda işlem iptal edilir, devir alacak kişinin yeniden başvuru yapması gerekir
  • 24 saatlik süre içerisinde devredilecek GSM numarası için aktif işlem yapılamayacaktır, farklı işlem talepleri olması durumunda (kayıp/çalıntı vb) devir talebi iptal edilecektir. Devir alacak kişinin yeniden başvuru yapması gerekmektedir.

Gerekli Evraklar;

Bireysel faturalı hat devir işlemleri için kimlik yada kimliğe alternatif evraklar, adres gösterir belge, abonelik sözleşmesi(bayi tarafından verilecektir)

Hat İşlemleri

Yardım Konuları