Hat İşlemleri

Kurumsal

Hat İşlemleri

Hat bazında servis tercihlerimi nasıl yapabilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden hatlarına ilişkin servis tercihlerini Hat ve Telefon işlemleri sekmesi altındaki Servis Açma/Kapama menüsünden görüp, değişiklik yapabilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Hat ve Telefon İşlemleri ve Servis Açma/Kapama sekmelerini sırasıyla tıklayın. Servislerinde değişiklik yapmak istediğiniz GSM numarasını seçtikten sonra, çıkan menüden değişiklikleri yapabilirsiniz.

Hatlarımın durumunu nereden öğrenebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden hangi hatlarının aktif ya da kısıtlı olduğunu veya tarife durumlarını öğrenebilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Hat ve Telefon İşlemleri ve Hat Bilgileri sekmelerini sırasıyla tıkladıktan sonra Fatura Hesabı, Tarife ve Hat Bilgileri sırasıyla seçilebilir.

Hat iptali nasıl yapabilirim?

Hat iptal işlemleri, Vodafone Cep Merkezleri aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.

Hatlarımın PIN / PUK bilgisini Online Self Servis’te nasıl öğrenebilirim?

Firma yetkilisi tüm hatlarına ait, alt kullanıcılar ise kendi hatlarına ait PIN&PUK bilgilerini görebilirler.

Bunun için Online Self Servis’te Hat ve Telefon İşlemleri menüsü altından PIN ve PUK seçeneğinden, PIN ve PUK bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Telefonumu nasıl yönlendirebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden telefonlarını yönlendirebilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Yönlendirme sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan ekranda seçtiğiniz GSM numaranızın yönlendirmesini aktive edebilirsiniz.

Daha önce yaptığım yönlendirmeyi nasıl kaldırabilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden telefonlarındaki yönlendirmeyi kaldırabilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Yönlendirme sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan ekranda seçtiğiniz GSM numaranızın yönlendirmesini iptal edebilirsiniz.

Kısıtlı hat nedir?

Sistemde ödenmemiş faturanız bulunuyorsa hattınız kısıtlanır. Kısıtlı hatlar Online Self Servis üzerinden tüm işlemlere erişemezler.

Kısıtlı hattımı nasıl aktive ederim?

Hattınıza ait ödenmemiş fatura borcunuzu ödediğiniz takdirde, kısıtlı hattınız aktive olacaktır.

Online Self Servis üzerinden yaptığım işlemler ne zaman hattıma yansır?

Online Self Servis ile yaptığınız işlemler sistemde sıraya girmektedir. Hattınıza yansıması işlem yoğunluk durumuna göre zaman alabilmektedir. Rapor taleplerinizin durumunu ‘Rapor Taleplerim’ işlem menüsü altından takip edebilirsiniz.

Hattımı başkasına devredebilir miyim?

Hattınızı başka bir kişiye ya da şirkete devredebilirsiniz.
Güncel devir ücretleri aşağıdaki gibidir:
Faturalı Hat Devri:İlk tesis ÖİV ve ruhsatname ücretine denk gelen 123,26 TL 12 taksit ile abonenin faturasına yansıyacaktır. Devir ücreti için alınacak tüm vergiler dahil 10,96 TL abonenin faturasına ayrıca yansıtılır.

Ön Ödemeli Hat Devri:37,26 TL, aboneden nakit tahsil edilir. Bu alınan tutar, devir ücreti sonucunda doğan ruhsatname ücreti karşılığı alınacaktır.Devir ücreti tüm vergiler dahil 10,96 TL olarak abonenin hattında yüklü TL miktarından çekilecektir.

- Hem bireysel hem kurumsal hatlarda geçerlidir.

- İstisnai durumlar için Vodafone şubelerinden veya müşteri hizmetlerimizden bilgi alabilirsiniz

Telefon numaramı değiştirebilir miyim?

Dilerseniz aynı tarifenizi kullanarak ve yeni bir hat almadan, kendi mevcut hattınızın numarasını değiştirebilirsiniz. Değiştirme ücretleri işlem başına 31,89 TL'dir.

Şirket yetkilisini nasıl görüntüleyebilirim?

Şirket yetkilileri, Online Self Servis’e giriş yaptıklarında tüm işlemleri görüntülemeye yetkili olacaktır. Şifre ile giriş yaptıktan sonra ekranın üzerinde ‘Yetkili Kullanıcı’ ibaresi yer almaktadır.

Bilgilerimi nasıl düzenleyebilirim?

Online Self Servis üzerinden e-mail adresi ve iletişim numarası detaylarınızı düzenleyebilirsiniz.

Birden fazla yetkili kullanıcı olabilir mi?

Evet. Bir şirkete tanımlanmış birden fazla yetkili kullanıcı olabilir.

Şirket yetkilisi nedir?

Şirketinizin imza sirküleri yetkilisi, Şirket Yetkilisi olarak tanımlanır.

Tanımlanan şirket yetkilisini nereden değiştirebilirim?

Yetkili kullanıcı değişikiliği için şirket yetkilisinin, Vodafone hattından 542'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı , yurtdışından 00 90 (542) 542 00 00'ı araması gerekmektedir.

Alt kullanıcı nedir?

Şirketinizin imza sirküleri yetkilisi olmayan diğer hatlarınızın kullanıcıları Alt Kullanıcı olarak tanımlanır.

Alt kullanıcılar birden fazla olabilir ve Online Self Servis’te tüm işlemleri yapma yetkisine sahip değillerdir.

Alt kullanıcıların Online Self Servis üzerinde yapabildikleri işlemler nelerdir?

Alt kullanıcılar Web SMS gönderme, PIN & PUK bilgileri görüntüleme, telefon rehberine kayıt olma, şifre değiştirme, telefon yönlendirme ve güncel kullanım detayları (şirkete göre değişiklik gösterebilmektedir) görüntüleme işlemlerini yapabilirler.

Numara taşıma nedir?

Numara Taşıma hizmeti, cep telefonu kullanıcılarının mevcut numaralarını aynen koruyarak hizmet aldıkları operatörü değiştirmeleri işlemidir.

Hat açma kapama ücreti ne kadardır?

12.11.2020 tarihinden itibaren fatura borcu veya farklı nedenlerle kapanan hatlar için, hat açma ücreti 32,53 TL'dir. Hattınız kapanmadığı sürece herhangi bir hat açma ücreti yansımayacaktır.

Kurumsal aboneliklerde hat açma kapama ücreti, kapanan hat bazında yansıtılmaktadır.

SIM kart değişikliği için ücret talep ediliyor mu?

Sistemlerimizde adınıza kayıtlı cihaz bilgisine bağlı olarak ücret ödemeniz gerekebilir. Aksi takdirde mevcut SIM kart ücretlendirmesi(31 TL) uygulanacaktır.

Telefon ayarlarımı nereden öğrenebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden kendi hatlarının telefon ayarlarını cihazlarına gönderebilir.

Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Ayarları sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan sayfada ayarlarını göndermek istediğiniz GSM numarasını seçtikten sonra, yönlendirildiğiniz sayfada Ayarları Gönder butonuna bastığınızda ayarlarınız gönderilecektir.

Faturalı Hat abonelerinin alabileceği ayarlar:

Vodafone İnternet: Faturalı hatlarda PC / Laptop üzerinden GPRS bağlantısı kurulabilmesi için bu ayar gönderilmelidir.

Vodafone Live: Faturalı hatlarda cep telefonu üzerinden GPRS bağlantısı kurulabilmesi için bu ayar gönderilmelidir.

Vodafone MVS: Vodafone MVS ayarı gönderimi yapıldıktan sonra cep telefonu üzerinde Real One / Real Player menüsü içerisinde erişim noktasının Vodafone MVS seçilmesi gerekmektedir.

Diğer Ayarlar:

Vodafone GPRS

Vodafone Kombine GPRS (Vodafone GPRS + Vodafone MMS + Vodafone İnternet)

Vodafone Live Yer İmleri

Vodafone MMS

Hat İşlemleri

Yardım Konuları

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin