Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Kurumsal

5G

Şirketimin 5G ye hazırlığını nasıl öğrenebilirim ?

Cihazınızın & SIM kartın uyumlu olup olmadığını ya da 5G servisine kayıt için talebinizi:


SIM kart ve cihaz bilginizi 5G yazıp 7000’e SMS atarak ya da internet sitemiz üzerinden öğrenebilirsiniz. Cihazının uyumluluk bilgisi son 30 gün içerisinde en çok kullandığınız cihaza ait bilgidir. Eğer son 30 gün içerisinde telefonunuzu değiştirdiyseniz web sitemizdeki uyumlu modelleri inceleyerek, uyumlu olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Bu sorgulama ile birlikte eğer şirket yetkilisi iseniz 5G talebiniz siz ve şirketinizdeki 4.5G’si açık tüm hatlar için otomatik olarak alınmaktadır.


https://www.vodafone.com.tr/VodafoneBusiness/5g linkinden detaylı bilgi alabilirsiniz

Şirket yetkilisi 5G için nasıl talepte bulunabilir ?

Şirket yetkisi , kendisi vediğer hatlariçin Vodafone Yanımda, IVR, SMS kanalları üzerinden, toplu 5G aktivasyon talebinde bulunabilir. SMS kanalından başvuru yapmak için 5G yazarak 7000’e SMS göndermesi yeterlidir.


Şirket yetkilisi sadece belirli hatlar için talepte bulunmak istiyor ise, bu talep müşteri hizmetleri tarafından CRM ekranları yada carbon copy ile gerçekteştirilebilir. Şirket yetkilisi bu talebini dilerse online self servis üzerinden kendisi de gerçekleştirebilir.

5G talebim alındı mı ? Bilgi almak istiyorum?

CRM ekranları üzerinden kontrol yapılıp, bilgi verilebilir.

Şirket yetkilisi değilim, 5G talebinde bulunabilir miyim ?

Hayır bulunulamaz, şirket yetkilisi ile irtibata geçmesi yönünde bilgilendirilir

SIM kartımın, telefonumun 5G destekleyip desteklemediğini nasıl öğrenebilirim?

SIM kartınız üzerinde 4.5G simgesi varsa, SIM kartınız aynı zamanda 5G uyumludur. 5G yazıp 7000’e ücretsiz SMS atarak, hem SIM kart hem telefonunuzun uyumlu olup olmadığı bilgisini öğrenebilirsiniz.

Yurtdışına çıktığımda 5G’yi kullanabilir miyim ?

5G uyumlu bir telefonunuz, SIM kartınız varsa, 5G’ye kayıt oldu iseniz ve hattınız dolaşıma açıksa, anlaşmalı ülkelerde 5G kullanabilirsiniz (hattınızı yurtdışına açtırma ile ilgili detaylı bilgiyi vodafone.com.tr den öğrenebilirsiniz)

5G’nin Kurumlar için avantajı ne olacak ?

Hız: 5G teknolojisi, 4G’ye göre 10 kata kadar daha yüksek hızı ve kapsama alanıyla işletmeniz için birçok yeni imkan sunacak.



İnovasyon: Teknolojinin sağladığı dönüşümler sonucunda iş süreçleri giderek daha verimli ve yenilikçi bir hale gelecek. 5G, otonom sistemlere ve akıllı ofislere giden yolculukta sadece bir başlangıç.



Verimlilik: Veri aktarımındaki gecikme süresi minimuma inecek. Bu sayede uzaktan kontrol sistemleri ve artırılmış gerçeklik iş hayatımızın bir parçası haline gelecek.



Bağlantı: Birçok cihazın aynı anda gerçek zamanlı veri aktarması desteklenecek. Bu sayede hayatlarımıza akıllı şehircilik gibi kavramlar girecek.

Kurumsal Vodafone abonesiyim, 5G’yi talep etmek için ne yapmamız gerekir ?

Hat için henüz 5G servisi aktive edilmediyse, şirket yetkilisinin 5G için talepte bulunması gerekir. (5G aktif mi değil mi, ekranlardan nasıl kontrol edildiğini, Siebel ekranlar bölümünde bulabilirsiniz)

5G için ek ücret ödeyecek miyim ?

Hayır, 5G için herhangi bir ek ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır

Vodafone Yanımda, SMS ve IVR kanalı üzerinden başvuru yaptığımda M2M hatlarımında 5G’si açılır mı ?

Hayır açılmaz, M2M hatları için şirket yetkilileri taleplerini ayrıca iletmelidir.

5G talebi nasıl iptal edilir?

<5G IPTAL> yazıp «7000»’e SMS atarak , her kullanıcı 5G servisini iptal edebilir. Servis iptali için şirket yetkilisi şartı aranmamakta olup, SMS kanalıyla toplu olarak iptal işlemi gerçekleştirilemez. Toplu iptal işlemi için gelen talepler sadece carbon copy ile yapılabilir. İptal işlemi CRM ekranı üzerinden de gerçekleştirilebilir

5G talebinde bulundum ancak sadece benim hattıma talep alındı bilgisi geldi. Yetkim dahilindeki hatlara SMS gelmedi. Kontrol edebilir miyiz ?

SMS ve IVR kanalından talep iletildi ise, öncelikle, şirket yetkilisi 5G talebi alınır, şirket yetkilisi olmayan hatların talepleri günlük olarak carbon copy ile işlenir ve ilgili hatların 5G’si açıldığında ayrıca kullanıcılara SMS gönderillir.

SIM kartım 5G uyumlu değil, değiştirmek için ücret ödemeli miyim ?

Hayır, 4.5G ve 5G uyumlu olmayan SIM kartlar ücretsiz olarak değiştirilmektedir. Uyumsuz bir SIM kartınız var ise ücretsiz adresinize gönderilmiş olup, eğer sizlere ulaşmadıysa, yeni 5G uyumlu SIM kartınızı müşteri hizmetlerimizden TAM/ÖMD’den talep edebilirsiniz

5G

Yardım Konuları