Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.
SüperNet internet ve/veya telefon hizmetinizi iptal etmek isterseniz detaylı bilgi için 0850 210 0 542 numaralı Müşteri Hizmetleri'mizi arayabilirsiniz.
Ayrıca talebinizi belirten SüperNet İptal Talep Formu, yetkili nüfus cüzdanı fotokopisi, imza sirküleri ve vergi levhası fotokopisini 0216 556 31 73 ve 0216 556 31 77 numaralı faksa imzalı olarak göndererek iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.
Jetfatura şifreniz abonelik esnasında SMS yolu ile gönderilir. Şifrenizi bir nedenden dolayı almadıysanız ya da kaybettiyseniz 0850 210 0 542’yi arayarak öğrenebilirsiniz.
Ödemelerinizi; web sitemizde belirtilen ödeme noktalarına, kredi kartınız ile veya bankalar ya da anlaşmalı kuruluşların vezneleri, internet bankacılığı, otomatik ödeme talimatı, telefon ve ATM hizmetleri aracılığıyla yapabilirsiniz.
Kredi kartı ile ödemeyi seçtiğiniz takdirde, başvuru sırasında belirttiğiniz kredi kartı bilgileriniz ve onayınıza istinaden, faturalarınız her ay kredi kartınızdan otomatik olarak tahsil edilir.
Telefon abonesinin kullanmakta olduğu telefon hattının bir ucu Telekom santraline bağlıdır. Abonenin internet hizmeti alabilmesi için, öncelikle hattının bağlı bulunduğu bu Telekom santralinde uygun cihazların kurulu olması gerekmektedir.
Bu cihazlar hem hızlı veri iletişimi sağlayan hem de bir filtre görevi görerek ses ile veriyi birbirinden ayıran özel cihazlardır. Bu cihazlar sayesinde telefon aramaları santral üzerinden standart telefon hatlarına ulaşırken, veri de internet servis sağlayıcıların internet altyapısına taşınır.
İlk SüperNet internet faturanızda hem kullanım bedeli hem de bir sonraki dönem bedeli belirtilir.
Evraklarınız teslim alındıktan sonra, Türk Telekom ve SüperNet’teki aktivasyonları ADSL için herhangi bir kesinti olmaksızın 10 gün içerisinde gerçekleşecektir. Yine bir kesinti yaşamadan, 3 gün içinde telefon hizmetleriniz aktif olacak ve size bilgi iletilecektir.
ADSL, İngilizce "Asymmetric Digital Subscriber Line" teriminin kısaltmasıdır.
Standart bakır telefon telleri üzerinden daha fazla verinin transfer edilmesini sağlamak üzere geliştirilmiş bir teknolojidir. Asimetrik kelimesi, veri alım (download) ve veri gönderim (upload) hızlarının birbirinden farklı olduğunu göstermektedir.
Mevcut VodafoneNet internet paketinizin tarife ücretine dahil olan %10 ÖİV ve %20 KDV vergisi ile VodafoneNet telefon hizmeti kullanımınızdan kaynaklanan %10 ÖİV ve %20 KDV vergisi her ay faturanız üzerinden kesilerek sizin adınıza devlete ödenmektedir. Sözleşmeden doğan damga vergisi, müşterilerimizin sorumluluğunda olup faturanıza yansıtılmayacaktır.
30.01.2021 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanan karar gereği %7,5 olan Özel İletişim Vergisi (ÖİV) oranı, %10 olarak güncellenmiştir.
07.07.2023 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanan karar gereği %18 olan Katma Değer Vergisi (KDV) oranı, %20 olarak güncellenmiştir.
Standart bakır telefon telleri üzerinden Hızlı İnternet erişimi sağlaması, ses ve datanın aynı hat üzerinden taşınabilmesi.
Sabit telefon, bakır kablo üzerinden görüşme sağlayan ses hizmetidir.
Hizmetlerimize abone olabilmek için 0850 542 0542 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
T.C. uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi fotokopisi, yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerlilik tarihi uygun pasaport gereklidir. eğer işlem vekaleten yapılıyorsa; ilgili vekaletname, imza sirküleri, vergi levhası ve yetkili TCK'sı gereklidir.
Taahhütlü kampanyalarda taahhüt süresi dolmadan kampanyalar arası geçiş yapılamamaktadır. Aynı kampanya dahilinde hız ve kota düşüremez, sadece yükseltebilirsiniz. Yüksek hız ve kota, hıza göre değil tarifedeki ücretine göre değerlendirilmektedir.
www.jetfatura.com adresinden faturalarınızı ve kota detaylarınızı görebilirsiniz.
Kurulum talebiniz olması durumunda ADSL hattınız aktiflendikten sonra servisimiz randevu almak için sizinle irtibata geçecektir. Evde kurulum istemeyen abonelerimiz 0850 210 0 542 numaralı müşteri hizmetlerinden destek alabilirler.
Taşınma sonrasında SüperNet internet & telefon hizmet aboneliğinizi yeni adresinize nasıl nakil ettirebileceğinizi öğrenmek için yine, 0850 210 0 542 numaralı müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Modeminizdeki kullanım hatasından kaynaklanan bozulmalarda, dahil olduğunuz kampanyada belirtilen modem bedeli karşılığında yeni bir modem tedarik edilecektir.
SüperNet faturanız her ay düzenli olarak belirtmiş olduğunuz iletişim adresinize gönderilmektedir. Şayet ilk abonelikte SüperNet faturanızın, her ay düzenli olarak e-posta adresinize gönderilmesini talep ettiyseniz, faturalarınız aynı zamanda belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize de gönderilecektir.
Ayrıca SüperNet fatura ve kullanım bilgilerinizi, aktivasyon işlemlerinizin SüperNet tarafından tamamlanmasını takiben e-posta ile size gönderilecek olan özel kullanıcı adı ve şifrenizle www.jetfatura.com adresine girerek istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.
SüperNet ile internete bağlandığınızda mevcut telefon faturanıza internet (ADSL) kullanımından kaynaklanan herhangi bir ücret yansımayacaktır. SüperNet internet hizmetinin kullanım bedeli ile varsa SüperNet konuş-öde telefon hizmeti kullanımlarınızdan doğan bedel, size SüperNet tarafından her ay düzenli olarak ayrıca faturalanacaktır.
SüperNet telefon hizmeti kapsamında yaptığınız telefon görüşmelerinin ücretleri www.vodafone.net.tr adresinde belirtilen güncel SüperNet Telefon tarifeleri üzerinden abonenin faturasına ayrıca yansıtılacaktır.
ADSL ışığının yanmamasına aşağıdaki durumlar sebep olmaktadır.
Öncelikle ekteki kontrolleri yapmanızı öneririz:
- Modem kablo bağlantıları hatalı yapılmış olabilir. Kablo bağlantısının doğruluğunu kontrol edin.
- Modem splitter bağlantısı hatalı yapılmış olabilir.(Yalnızca ADSL tipi) Kablo bağlantısını kontrol edebilirsiniz.
- Modeme bağlanan telefon kablosu kesik olabilir. Daire içindeki tesisatınızda ezilme ya da varsa ek noktalarında temassızlık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
- İç tesisat kaynaklı olabilir. Daire içindeki tesisatınızda ezilme ya da varsa ek noktalarında temassızlık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Ek olarak, sorununuzun sebebi aşağıda belirtilen teknik nedenlerden kaynaklanabilir:
- Bina girişinden DSL sinyali daire içerisine giden tesisata bağlanmamış olabilir.
- Tanımlanan hızı şebeke desteklemiyor olabilir. (Yüksek hızın, şebeke ya da iç tesisat kablosunun zayıf olması kaynaklı taşınamaması durumu)
- Şebeke GENEL arızası olabilir.
- Abonelik aktif konumda olmayabilir ya da aktivasyon işlemleri henüz tamamlanmamış olabilir.
Üstteki tüm kontrolleri yaptığınız halde sorununuz devam ediyorsa, Vodafone Forum Ekibi’nden destek alabilirsiniz.