Hangi kanallardan Vodafone ile iletişime geçebilirim?

Tarife ve Kampanyalar

Arama/Konuşma Kampanyaları

Hangi kanallardan Vodafone ile iletişime geçebilirim?

Online Self Servis: Vodafone ile ilgili işlemlerinizi Online Self Servis sitesinden yapabilirsiniz. Kurumsal Satış Kanalları: Vodafone ile ilgili işlemlerinizi Kurumsal Satış Kanalları’nı arayarak yapabilirsiniz. Size en yakın Kurumsal Satış Kanalı’na ulaşmak için tıklayınız. Cep Merkezleri: Vodafone ile ilgili işlemlerinizi Cep Merkezlerinden yapabilirsiniz. Size en yakın Cep Merkezi’ne ulaşmak için tıklayınız. Telefon: Müşteri Hizmetlerimize Vodafone Hatlarınızdan 542'yi; diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz. Eposta: Vodafone Müşteri Hizmetlerine E-mail ile ulaşmak için lütfen tıklayınız. Faks: Müşteri Hizmetlerimize 0 850 542 50 00'a faks göndererek ulaşabilirsiniz. Web: Kurumsal müşterimiz olmak isterseniz buradaki formu da doldurabilirsiniz.

Tarife ve Kampanyalar

Yardım Konuları

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin