Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bireysel

Faturaya Ek Cihazlar

Nasıl öderim?

Satın alma sırasında seçmiş olduğunuz taksit opsiyonu; seçiminize göre 3.500 TL üzeri cihazlarda 3 taksit, 3500 TL altı cihazlarda 6 ay veya 12 ay taksitle Vodafone faturanıza ek olarak yansıyacaktır. Satın alımınızı kolaylaştırmak için her zaman mevcut tarifeniz otomatik olarak sizin için seçili olduğu halde gelmektedir. Tarifenize ait tarife ücreti de cihaz kontratınız süresince faturanıza yansıtılacaktır.


Tarifeye ek ödeme yönteminin dışında “ Ön Ödemeli ” opsiyonundan yararlanarak belirli cihazlarda toplam tutarın belirli bir kısmını kredi kartı ya da banka kartı ile ödeyebilir, kalan tutarı tarifenize ek olarak faturanıza yansıtılacak şekilde planlayabilirsiniz. Ön ödemenizden sonra kalan tutarı 6 veya 12 ay taksitle tarifeye ek ödemelerle planladığınız durumda “Telefon Alırken Anında Kolay Katkı” avantajından da yararlanabilirsiniz.


Tarife değişikliği yapmak zorunda mıyım?

Seçmiş olduğunuz cihaza bağlı kampanyaya uygun olması koşulu ile mevcut tarifeniz ile cihaz kampanyalarına katılabilirsiniz. Hattınızda devam eden tarife kontratınız varsa cihaz kampanya girişinizde bu kampanyanızdan çıkış da yapılmayacaktır. Tatifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edebilirsiniz.


Eğer farklı bir tarifeye geçiş yaparak cihaz kampanyasına katılmak istiyorsanız kullanım alışkanlıklarınıza göre size abone alımına açık tarifeler teklif olarak sayfalarda sunulacaktır.


Cihaz talebimi bıraktıktan sonra kontroller sağlanacaktır diye SMS'i aldım. Sonrasında ise kampanya girişi için onay SMS aldım, bunu kime ileteceğim?

Vodafone Online Mağaza'dan cihaz talebi oluşturulduktan sonra cihaz girişiniz denenirken tarafınıza onay SMS'i gelebilmekte. Bu onay SMS'ini herhangi bir yere iletmenize gerek yoktur. Arka planda cihaz tanımlama işlemleri sağlanmaktadır.


İademi hangi adrese göndereceğim?

İade Temsilcisi Adına


Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul


Kullanıcı hesabıma giriş yapmadan önce gördüğüm bazı modelleri, giriş yaptıktan sonra göremiyorum. Sebebi nedir?

Hesabınıza giriş yapmadan önce https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ sayfasını ziyaret ettiğinizde, o an Faturaya Ek Cihazlar'daki tüm mevcut telefon teklifleri listelenir. Müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra ise, sadece satın alabileceğiniz, yani müşteri limit puanınıza uygun telefon modellerini görüntüleyebilirsiniz.


Nasıl ödeme yapabilirim?

Satın aldığınız cihazın ücreti, sipariş oluşturma işlemi sırasında seçtiğiniz taksit sayısına göre 6 ay veya 12 aylık taksitlerle Vodafone faturanıza tarifenize ek olarak yansıtılacaktır.


Siparişim onaylanmadı. Sebebi nedir?

Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda sipariş oluşturma işlemini gerçekleştirdiğiniz hatta SMS yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.


Neden hesabıma giriş yapmadan evvel gördüğüm bazı modeller giriş yaptıktan sonra görünmüyor?

https://www.vodafone.com.tr/faturaya-ek/telefonlar üzerinde hesabınıza giriş yapmadan önce tüm telefon teklifleri listelenir. Fakat, müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra sadece satın alabileceğiniz (müşteri limit puanına uygun) telefonları görüntüleyebilirsiniz.


Taksitle cihaz almak için hangi kriterler aranmaktadır?

Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone abonesi olmanız gerekmektedir.


Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun Müşteri Limit Puanına sahip olmanız gerekmektedir.


Eğer telefon alırken tarifenin de değiştirilmesi isteniyorsa, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapılmamış olması gerekmektedir.


Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız gerekmektedir.


Daha önceden ödenmemiş borcunuz ve hattınızda herhangi bir kısıtlama olmaması gerekmektedir. Adınıza kayıtlı GSM numaraları üzerinden limit puanınızın yeterli olması durumda en fazla 3 akıllı telefon kampanyasına katılabilirsiniz.


Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?

Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda yine SMS yolu ile bilgilendirileceksiniz.


Hangi banka kartıyla ödeme yapabilirim?

Herhangi bir banka kısıtı olmadan, dilediğiniz bir kredi kartı ya da banka kartı (debit) ile ön ödemenizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.