Siparişimde güncelleme veya değişiklik yapabilir miyim?

Hizmet Kanalları

Vodafone Süpermarket

Siparişimde güncelleme veya değişiklik yapabilir miyim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online olarak tamamladığınız siparişinizle ilgili istediğiniz herhangi bir aksiyonu, sipariş sorumlularımız ürünlerini toplamaya başlamadan alabilirsiniz. Tamamlanan sipariş ile ilgili işlemlerinizi ana sayfada bulunan 'Aktif siparişin var' bildirimine tıklayarak ya da 'Hesabım' menüsündeki 'Siparişlerim' bölümünden yapabilirsiniz. Mevcut siparişinize ürün eklemek için; 'Siparişime Ekleme Yap / Değiştir' butonuna tıklayabilirsiniz. Aktif siparişinize eklemek istediğiniz ürünleri seçerek sepete atıp siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Ek siparişiniz seçtiğiniz siparişle aynı zamanda aynı adrese teslim edilecek, ayrıca nakliye ücreti alınmayacaktır. Mevcut siparişinizin teslimat gün ve/veya saatini ve/veya adresini değiştirmek için de aynı şekilde 'Siparişime Ekleme Yap / Değiştir' butonuna tıklayabilirsiniz. Aktif siparişinize ait değiştirmek istediğiniz teslimat gün ve saatini seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin