Siparişimde güncelleme veya değişiklik yapabilir miyim?

Hizmet Kanalları

Vodafone Süpermarket

Siparişimde güncelleme veya değişiklik yapabilir miyim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online olarak tamamladığınız siparişinizle ilgili istediğiniz herhangi bir aksiyonu, sipariş sorumlularımız ürünlerini toplamaya başlamadan alabilirsin. Tamamlanan sipariş ile ilgili işlemlerinizi ana sayfada bulunan ‘Aktif siparişin var’ bildirimine tıklayarak ya da ‘Hesabım’ menüsündeki ‘Siparişlerim’ bölümünden yapabilirsin. Mevcut siparişine ürün eklemek için; ‘Siparişime Ekleme Yap / Değiştir’ butonuna tıklayabilirsin. Aktif siparişe eklemek istediğin ürünleri seçerek sepete atıp siparişini tamamlayabilirsin. Ek siparişiniz seçtiğin siparişle aynı zamanda aynı adrese teslim edilecek, ayrıca nakliye ücreti alınmayacaktır. Mevcut siparişinin teslimat gün ve/veya saatini ve/veya adresini değiştirmek için de aynı şekilde ‘Siparişime Ekleme Yap / Değiştir’ butonuna tıklayabilirsin. Aktif siparişe ait değiştirmek istediğiniz teslimat gün ve saatini seçerek siparişini tamamlayabilirsin

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin