Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Kurumsal

Servisler

Online Self Servis nedir?

Kurumsal hatlarımızda kısa bir süre için sadece firma yekilisi Online Self Servis'ten işlem gerçekleştirebilmektedir.

Online Self Servis'i kullanarak firma abonelik işlemlerinizi HIZLI, KOLAY ve ÜCRETSİZ olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Firmanız faturalı hat abonesi ise;

Faturanızı görüntüleyebilir ve ödeme yapabilirsiniz. Fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebileceksiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Firmanız faturasız hat abonesi ise;

Faturasız hattınıza anında TL yükleyebilir ya da bir başka hatta TL transfer edebilirsiniz. Görüşme detaylarınızı inceleyerek cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Ayrıca tüm hatlarımızda ortak olarak;

İster tarifenizi değiştirir, ister servis ayarlarınızı kendiniz tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz. Yani, hayatınızı kolaylaştıracak birçok işlemi Online Self Servis'i kullanarak kolayca yapabilirsiniz.

Online Self Servis nasıl kullanılır?

vodafone.com.tr'ye girerek, Online Self Servis sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Kimler Online Self Servisi kullanabilir?

Bireysel ve Kurumsal bütün abonelerimiz, Online Self Servis hizmetimizden ücretsiz olarak faydalanabilirler.

Online Self Servis şifremi nasıl alırım?

Çok kolay! OSS şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

Online Self Servis’te hangi işlemleri yapabilirim?

Firmanız faturalı hat abonesi ise;

Faturanızı görüntüleyebilir ve ödeme yapabilirsiniz. Fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebileceksiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Firmanız faturasız hat abonesi ise;

Faturasız hattınıza anında TL yükleyebilir ya da bir başka hatta TL transfer edebilirsiniz. Ayrıca görüşme detaylarınızı inceleyerek cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.

Ayrıca tüm hatlarımızda ortak olarak;

İster tarifenizi değiştirir, ister servis ayarlarınızı kendiniz tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Online Self Servis kullanmanın avantajları nelerdir?

Online Self Servis ile evinizden, iş yerinizden veya cep telefonunuzdan istediğiniz zaman işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Online Self Servis ücretli midir?

Online Self Servis kullanımı bütün müşterilerimiz için ücretsizdir.

Online Self Servis’te faturamı nereden ödeyebilirim?

Online Self Servis’te ‘Fatura İşlemleri’ menüsünün altında ‘Fatura Ödeme’ sekmesinden faturanızı ödeyebilirsiniz.

Gün içerisinde aynı kredi kartı ile en fazla 4 adet fatura ödemesi yapabilirsiniz.

Online Self Servis şifremi unuttum, tekrar nasıl alırım?

Şirket yetkili kullanıcıları ve alt kullanıcılar şifrelerini S yazıp 7000’e SMS atarak ücretsiz tekrar alabilirler.

Online Self Servis’te yapmak istediğim işlemi bulamıyorum, ne yapmalıyım?

Sayfanın sağ üstündeki ‘işlem arama’ kutucuğundan aradığınız işleme zaman kaybetmeden erişebilirsiniz.

Hızlı ulaşmak istediğiniz işlemleri, işlem sayfasındaki yıldıza basarak ana sayfanızdaki Hızlı Erişim Listesi’ne ekleyebilirsiniz. Böylece bir dahaki sefere aynı işlemi aramak zorunda kalmazsınız.

Online Self Servis’ten kullanım detaylarını ve raporları bilgisayarıma indirebilir miyim?

Online Self Servis yetkili kullanıcıları kullanım detaylarını ve raporlarını csv, xls, pdf olarak bilgisayara indirebilir, yazıcıdan yazdırabilirler.

Arayana Dinlet Servisi'ni nasıl kullanabilirim?

ArayanaDinlet servisini kullanabilmek için öncelikle servise abone olmanız gerekmektedir. www.vodafone.com.tr adresindeki ArayanaDinlet sayfalarındaki yönlendirmeleri izleyerek rahatça abone olabileceğiniz gibi, ABONE yazıp 7060’a ücretsiz SMS göndererek veya 7060 Sesli Yanıt Sistemini arayarak da servise aboneliğinizi kolayca başlatabilirsiniz.


Abone olduğunuz takdirde Vodafone tarafından size hediye edilecek olan ücretsiz bir ArayanaDinlet, hattınıza tanımlanacaktır.

Arayana Dinlet Servisi, 12 TL olarak ücretlendirilir.


Arayana Dinlet Servisi 28 Şubat 2022 tarihinden itibaren yeni abone alımına durduruldu.

Genel Arayana Dinlet'imi nasıl değiştirebilirim?

“Genel ArayanaDinlet” tanımlamanızı, www.vodafone.com.tr ve Vodafone live!daki ArayanaDinlet sayfalarındaki “Tanımlamalarım” menüsü altında bulabilirsiniz. “Değiştir” butonuna bastığınızda çıkan sayfadan yeni “Genel ArayanaDinlet”inizi seçerek değişikliği gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca Vodafone Müşteri Hizmetleri (0 (542) 542 00 00) aracılığı ile de “Genel ArayanaDinlet”inizi değiştirmeniz mümkün.

İşitme Anons Servisi’ne nasıl kayıt olabilirim?

Servise kayıt olmak için müşteri hizmetleri, Vodafone Cep Merkezleri ve SMS kanallarından ücretsiz olarak işlem yaptırabilirsiniz.

SMS ile kayıt olmak için ISITME yazıp 7000’e gönderebilirsiniz.

İşitme Anons Servisi’ni nasıl iptal edebilirim?

ISITME IPTAL yazıp 7000’e göndererek servisinizi iptal edebilirsiniz.

İşitme Anons Servisi'ne üyeyim, beni arayanlar herhangi bir ücret öder mi?

Hayır, sizi arayanlar bu servis için herhangi bir ücret ödemezler.

İşitme Anons Servisi’nden kimler yararlanabilir?

Servis faturalı veya faturasız hatta sahip tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimize açıktır. İşitme Anons Servisi’ne kayıt olan müşterilerimizin aynı zamanda Arayana Dinlet Servisi’ne de üyeliği varsa her ikisi beraber kullanılamadığından Arayana Dinlet Servisi’nin iptal edilmesi gerekmektedir.

İşitme Anons Servisi nedir?

İşitme anons, sizi arayanlara sizin için özel olarak tanımlanmış anonsu dinletmenizi ve iletişim ihtiyaçlarınızı daha rahat karşılayabilmenizi sağlayan servisimizdir.

Servise kayıt olduğunuzda sizi arayanlar, aşağıdaki anonsu dinler:

“Aradığınız kişi işitme engellidir, çağrıya devam etmek istiyorsaniz lütfen bekleyiniz. Dinlediğiniz anons ücretsizdir.”

Sesli Bilgilendir Servisi’ne nasıl kayıt olabilirim?

Servise kayıt, müşteri hizmetleri, Vodafone Cep Merkezleri ve SMS kanallarından ücretsiz olarak yapılabilecektir.

SMS ile kayıt olmak için SESLI BILGILENDIR yazıp 7000’e gönderebilirsiniz.

Sesli Bilgilendir Servisi’nden kimler yararlanabilir?

Servis faturalı veya faturasız hatta sahip tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimize açıktır.

Sesli Bilgilendir Servisi’ne kayıt olan kurumsal abonelerimizin “tek fatura” talepleri varsa, fatura bilgisi, sadece şirket yetkilisine sesli mesaj olarak gönderilecektir. Eğer, tek fatura talebi yoksa, şirket yetkilisi kontrolü yapılmadan tüm kurumsal müşterilerimize fatura bilgisi sesli mesaj olarak gönderilecektir.

Sesli Bilgilendir Servisi’ni nasıl iptal edebilirim?

SESLI BILGILENDIR IPTAL yazıp 7000’e göndererek servisinizi iptal edebilirsiniz.

Arayana Dinlet servis aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

IPTAL yazıp 7060’a SMS göndermeniz yeterlidir. www.vodafone.com.tr, 7060 Sesli Yanıt Sistemi ve Vodafone Cep Merkezleri vasıtasıyla da aboneliğinizi iptal ettirebilirsiniz.

Yeni Arayana Dinlet nereden satın alabilirim?

RBT Servisi yeni abone alımına 28 Şubat 2022 de durdurulmuştur.

Arayana Dinlet Servisi'nde SMS ile yapabileceğim işlemler nelerdir?

Aşağıdaki komutları 7060’a göndererek işlemlerinizi en kısa şekilde yapabilirsiniz: “Abonelik” için:ABONE yaz 7060’a gönder “ArayanaDinlet satın almak” için:Satın almak istediğin ArayanaDinlet’in SMS KODU’nu yazarak 7060’a gönder “Abonelik iptal” için:IPTAL yaz 7060’a gönder “Satın aldığınız ArayanaDinlet’inizi silmek” içinSIL (BOŞLUK) ARAYANADİNLET SMS KODU yazarak 7060’a gönder “Geçici Kapatmak” için: KAPAT yaz 7060’a gönder “Açmak” için:AC yaz 7060’a gönder “Yıldız Özelliği” kullanmak için:İstediğiniz kişinin ArayanaDinlet’ini dinlediğinizde anında ArayanaDinlet’ini (*) tuşuna basarak satın alabilirsiniz.

Facebook SMS servisini kullanmam için neler gerekli?

Facebook SMS servisini kullanmanız için Vodafone abonesi olmanız ve Facebook hesabınızın olması yeterli.

Facebook SMS servisini hangi cep telefonlarında kullanabilirim?

Facebook SMS servisini SMS alıp gönderen tüm telefonlarda kullanabilirsiniz.

Facebook SMS servisi nasıl ücretlendiriliyor?

3223'ten bildirim almak ücretsizdir. SMS paketi alan aboneler, 3223'e SMS göndermek için SMS paketlerini de kullanabilir. SMS’ler öncelikle SMS paketlerinin içindeki şebeke içi SMS haklarından düşer. Tarifelerinin içinde SMS paketi tanımlı olan aboneler bu SMS’leri 3223’e SMS göndermek için kullanamazlar. Bu aboneler ve SMS paketi olmayan aboneler, standart SMS tarifeleri üzerinden ücretlendirilir.

Facebook SMS servisini kullanarak hangi bildirimleri cep telefonuma SMS ile almak istediğimi nasıl seçebilirim?

Cep telefonunuza SMS ile almak istediğiniz bildirimleri seçmek için Hesap-Hesap Ayarları-Bildirimler sekmelerine sırayla tıklayın. Açılan sayfada SMS ile almak istediğiniz bildirimlerin yanındaki kutucukları işaretleyin.

Arkadaşlarımın durum güncellemelerine nasıl abone olurum?

Arkadaşlarınızın durum güncellemelerine abone olmak için, telefonunuzdaki Hesap-Hesap Ayarları-Mobil sekmesinden durum güncellemelerini almak istediğiniz arkadaşlarınızı seçebilirsiniz.

Facebook SMS servisi ile nasıl durum güncellemesi yapabilirim?

Facebook SMS'e kayıt olduktan sonra durum güncellemenizi yazıp 3223'e SMS göndererek Facebook'ta yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.

Facebook SMS servisi ile arkadaşımın duvarına nasıl yazabilirim?

Örneğin duvarına yazmak istediğiniz arkadaşınızın ismi Mehmet Yılmaz olsun. Arkadaşınızın duvarına yazmak için Wall Mehmet Yılmaz yazdıktan sonra istediğiniz mesajı yazıp 3223'e SMS gönderebilirsiniz.

Uzun bir mesaj aldığımda mesajın devamında “n” yazıyor. Bu ne anlama geliyor?

Mesajın sonunda “n” yazıyorsa mesajınızın devamı var demektir. Mesajın devamını okumak için “n” ( tırnak işaretleri olmadan) yazarak gelen mesajı cevaplayın.

Facebook SMS ile ilgili problem yaşıyorsam ne yapmalıyım?

Facebook SMS servisi Facebook tarafından verilen bir servistir. Servisin çalışmasıyla ilgili hatalar Vodafone sorumluluğunda değildir.

Facebook'tan gelen kısa mesajları nasıl durdururum?

Facebook bildirimlerinin telefonunuza gönderilmesini durdurmak için 3223'e "Off" (tırnak işaretleri olmadan) yazıp göndermeniz yeterlidir. Bunun yerine, Hesap Ayarları sayfanızın Mobil sekmesine gidip ayarlarınızı "Kapalı" olacak şekilde değiştirebilirsiniz. Facebook'ta durumunuzu güncellemek veya işlem yapmak için aynı numaraya kısa mesaj göndermeye devam edebilirsiniz.

Facebook ile yaşadığım sorunları nereye bildirebilirim?

Karşılaştığınız bir sorunu, Facebook'un ilgili sayfalarından bildirebilirsiniz. Sorununuzu bildirebileceğiniz sayfaya yönlendirilmek için tıklayın.

Gönderdiğim MMS'lerin boyutları için bir kısıtlama var mıdır?

Vodafone MMS'le, 300 KB'a kadar olan video, resim veya ses dosyalarını gönderebilirsiniz. Ancak telefonunuza bağlı olarak gönderebileceğiniz MMS boyutu farklı olabilir.

Bazı telefonlar 100KB'a kadar olan dosyaları desteklerken bazı telefonlar 300KB'a kadar tüm dosyaları desteklemektedir. Bu sizin telefonunuza ait teknik bir özelliktir.

Vodafone MMS sistemleri 300KB'a kadar olan tüm MMS gönderimlerini desteklemektedir.

Kimlere MMS gönderebilirim?

Vodafone MMS ile MMS uyumlu ve MMS ayarları yapılmış bir cep telefonu olan Vodafone, Turkcell veya Avea abonelerine veya bir e-mail adresine mesaj gönderebilirsiniz. Ayrıca anlaşmalı olduğumuz yurt dışı operatörlere de MMS gönderebilirsiniz.

Anlaşmalı yurt dışı oparatörleri için tıklayiniz.

MMS gönderim ücreti ne kadardır?

Vodafone, Avea, Turkcell ve e-posta adreslerine doğru yapacağınız MMS gönderimleri 1,28 TL (KDV ve ÖİV dahil), anlaşmalı yurtdışı operatör abonelerine doğru yapacağınız MMS gönderimleri ise 2,44 TL/MMS (KDV ve ÖİV dahil) olarak ücretlendirilir.

Mesaj Kutusu’nda sakladığım mesajlara nasıl ulaşabilirim?

Mesaj Kutusu'na ulaşabilmek için öncelikle www.vodafone.com.tr adresinden Online Self Servis' e üye olmanız gerekmektedir. Daha sonra gönderdiğiniz mesajlara ulaşmak için Mesaj Kutusu linkine tıklamanız yeterlidir.

Mesaj Kutusu'nda her sayfada 10 mesaj görüntülenir. Mesajlarınız eskiden yeniye doğru kayıt edilmiştir. Diğer sayfaları görmek için sayfanın üst bölümünde bulunan Diğer Mesajlarınız menüsünden, ilerlemek istediğiniz mesaj aralığını seçebilirsiniz.

Mesaj Kutusu’nda sakladığım mesajların kimden geldiğini görüntüleyebilir miyim?

Saklamış olduğunuz mesajın sadece içeriğini görüntüleyebilirsiniz. Mesajın hangi numaradan geldiği ve hangi saatte geldiği gibi detay bilgileri görüntülenememektedir.

Mesaj gönderirken nasıl ücretlendirilirim?

Dahil olduğunuz abonelik paketinin kısa mesaj tarifesi ile ücretlendirilirsiniz. Bir mesajınızın uzunluğu; nokta, virgül, rakam ve boşluklar dahil 160 karakterdir. 160 karakteri geçmeniz durumunda mesaj karakterine göre 2 veya daha fazla mesaj ücreti ile ücretlendirilirsiniz.

(*) Boş olarak gönderdiğiniz SMS'ler karşı numaraya iletilmektedir. Bu nedenle boş gönderilen mesajlar da ücretlendirilmektedir.

Mesaj kapasitem doldu, mesajlarımı nasıl saklayabilirim?

Kısa mesajlarınızın istediğiniz kadarını, dilediğiniz sürece web ortamında saklamanızı sağlayan "Mesaj Kutusu" Servisi'ni kullanabilirsiniz.

Mesaj saklamak için, saklamak istediğiniz mesajı 7373 kısa numarasına gönderin. Sakladığınız mesajları görüntülemek, güncellemek ve başka bir telefon numarasına iletmek için Online Self Servis üzerinden Mesaj Servisleri menüsünde yer alan Mesaj Kutusu linkine tıklayın.

Nasıl MMS gönderebilirim?

Telefonunuzun MMS'le ilgili menüsüne girerek mesajınızı oluşturduktan sonra, mesaj gönderilecek numarayı (ya da e-mail adresini) cep telefonunuzun rehberinden bularak ya da tuşlayarak mesajınızı gönderebilirsiniz. Yurt dışı anlaşmalı operatör kullanıcılarına MMS gönderebilmek için, mesaj gönderilecek yurt dışı numarasının başına + ya da 00 ekleyip numarayı tuşladıktan sonra mesajınızı gönderebilirsiniz.

(*) e-mail servis sağlayıcılarının MMS protokollerine uyumlu olması önemlidir. Örneğin; bir Yahoo mail adresine mesaj gönderilebilirken, bir Hotmail adresine gönderim yapılamamaktadır.

SMS servisimin kapatılmasını istiyorum ne yapmalıyım?

Bunun için Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00) arayarak işlem yaptırabilirsiniz.

Bu servis kapatıldığında hiçbir şekilde mesaj alamaz ya da gönderemezsiniz.

Vodafone MMS nedir?

Vodafone'un görüntülü ve sesli mesaj servisidir. Cep telefonundan, cep telefonuna veya servisi destekleyen mail adreslerine gönderilen yazılı mesajların içerisine resim ve/veya ses dosyaları ekleyerek SMS'e benzer şekilde gönderebilmenizi ve alabilmenizi sağlar.

Vodafone SMS nedir?

Kısa mesaj servisidir (SMS/Short Message Service). Cep telefonunuzdan bir başka cep telefonuna yazılı mesaj göndermenizi ve almanızı sağlar.

Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma nedir?

Online Self Servis’in SMS Hatırlatma özelliği, 160 karakterlik bir mesajın, belirleyeceğiniz tarih ve saatte size veya yine sizin belirleyeceğiniz bir numaraya gönderilmesini sağlayan bir servistir.

Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma servisini nasıl kullanırım?

Online Self Servis'te SMS Hatırlatma sayfasından sisteme kayıtlı hatırlatmalarınızı listeleyebilir, değiştirebilir, silebilir veya yeni hatırlatma girebilirsiniz. Yeni bir hatırlatma girmek için öncelikle ekranda “Mesaj” yazan kutuya mesajınızı girmelisiniz.

Mesajınızı yazarken bu kutunun altında yer alan “Kalan karakter sayısı” göstergesine dikkat etmeyin lütfen unutmayın.

Mesajınızı yazdıktan sonra gönderim tarihini ve saatini seçmelisiniz. Ardından mesajı kendinize, Online Self Servis Adres Defteri’nizde kayıtlı bir numaraya veya belirleyeceğiniz başka bir numaraya göndereceğinizi belirtip sayfanın en altında yer alan Gönder butonuna tıklamalısınız.

Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma nasıl ücretlendirilir?

Her bir hatırlatma SMS’i 1 standart SMS bedeliyle ücretlendirilir. Mesaj paketinizden, tarifeniz ile birlikte gelen mesajlardan ve hediye mesaj hakkınızdan bu hizmet için yararlanamazsınız.

Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma servisine kaç adet hatırlatma girebilirim?

SMS Hatırlatma servisinin bir limiti yoktur.

Twitter SMS Servisi nedir?

Twitter SMS Servisi; Twitter hesabı olan Vodafone abonelerinin, takip ettikleri kullanıcıların tweetlerini SMS ile cep telefonlarına almalarını ve yine SMS ile tweet yazabilmelerini sağlayan bir servistir.

Twitter SMS Servisi'ni nasıl kullanabilirim?

Tweet gönderebilmek için; Cep telefonunuzu Twitter'a bağladıktan sonra, tweetinizi cep telefonunuzun mesaj kutusuna yazarak 2444'e SMS olarak gönderebilirsiniz.

Tweet almak için; Twitter web sayfasında, tweetlerini SMS olarak cep telefonunuza almak istediğiniz kullanıcının isminin üstüne geldiğinizde sol alt köşede çıkan telefon simgesine tıklamanız yeterlidir.

Aynı işlemi cep telefonunuzdan yapmak için ise “FOLLOW kullanıcı adı” (takip etmek istediğiniz kişinin kullanıcı adı) yazarak 2444'e SMS göndermeniz yeterlidir.

İstediğim uzunlukta tweet yazabilir miyim?

Twitter tarafından bir tweet için belirlenen üst limit 140 karakterdir.

Bu sınırı aşmanız halinde tweetleriniz web sitesinde birkaç parça halinde görüntülenecektir.

Bazı telefon modellerinde 140 karakterden daha kısa tweetlerin de bölünmesi sorunuyla karşılaşılabilir. Bu Twitter SMS Servisi'nden bağımsız, kullanılan cep telefonu ile ilgili bir durumdur.

Tweetlerimi Türkçe harflerle yazmama rağmen web sitesinde Türkçe karakterler görünmüyorsa ne yapmalıyım?

Bazı cep telefonları, SMS yazarken Türkçe karakterler kullanılmasına rağmen Türkçe karakterleri en yakın Latin karakterlerine çevirerek gönderir.

Bu durum servis ile ilgili olmayıp cep telefonunuzun özelliğinden kaynaklanmaktadır. (Nokia Xpressmusic 5800, Nokia N81, Nokia N73, Nokia 6070, Samsung E-250 cep telefonlarında bu problem ile karşılaşılabilir.)

Twitter SMS Servisi'ne kayıt sırasında kullanıcı adı ve şifremi gönderirken sorun yaşarsam ne yapmalıyım?

Kullanıcı adı ve şifreniz büyük/küçük harfe duyarlıdır. Telefonunuz otomatik olarak ilk harfi büyük harf yapabilir. Bu durumu kontrol edip doğru şekilde yazmanız kayıt işleminizi başarı ile tamamlamanız açısından önemlidir.

Twitter SMS Servisi'ni kullanabilmek için neler gerekli?

Twitter SMS servisini kullanmak için Vodafone abonesi olmanız ve Twitter hesabına sahip olmanız yeterlidir. Twitter SMS servisi, SMS alıp gönderebilen tüm cihazlarda kullanılabilir. Herhangi bir gelişmiş cihaz gereksinimi yoktur.

Twitter SMS Servisi'ni kullanırken komutları karıştırır ya da hatalı mesaj gönderirsem ne yapmalıyım?
Twitter SMS servisi ile nasıl “tweet” atarım?

Cep telefonunuzu Twitter’a bağladıktan sonra Twitter’da görünmesini istediğiniz iletinizi cep telefonunuzun mesaj kutusuna yazarak 2444’e SMS gönderdiğinizde Twitter’da “tweet” atmış olursunuz.

Twitter SMS Servisi komutlarını kullanırken nelere dikkat etmeliyim?

Twitter SMS servisinin komutları büyük/küçük harfe duyarlıdır. Komutları büyük harfle yazmaya dikkat ediniz.

Twitter SMS servisi nasıl ücretlendiriliyor?

2444'e gönderdiğiniz SMS'ler standart SMS tarifeniz üzerinden ücretlenir (SMS paketi olan abonelerimiz paketlerini de kullanabilir).

2444’den aldığınız SMS’ler için ücret ödemeyeceksiniz; Twitter’dan gelen bildirimleri cebinize ücretsiz alabilirsiniz.

Twitter SMS servisini kullanarak attığım “tweet”lerin, Facebook hesabımda da görünmesi nasıl sağlayabilirim?

SMS ile gönderdiğiniz iletilerin Facebook sayfanızda da yayınlanması için Twitter hesabınızı Facebook hesabınız ile eşleştirebilirsiniz.

Bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye Twitter Yardim Merkezi'ni ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.

Twitter SMS servisi ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye ulaşmak için Twitter'ın bu konuyla ilgili yardım sayfalarını ziyaret edebilirsiniz. İlgili sayfaya gitmek için tıklayin.

Online Self Servis'te yer alan Uzun SMS nedir?

Online Self Servis'i kullanarak, 400 karaktere kadar SMS'i dilediğiniz operatöre göndermenizi sağlayan servistir. Bu servisi kullanmak için Online Self Servis'e giriş yaptıktan sonra, Servislerim başlığı altından Uzun SMS'i kullanmaya başlayabilirsiniz.

Online Self Servis'te yer alan Uzun SMS nasıl ücretlendirilir?

Her bir kısa mesaj gönderim ücreti, her 160 karakter için tüm vergiler dahil 1 Standart SMS'dir. Mesajını yazıp, gönder butonuna tıkladıktan sonraki ekranda mesajınızın kaç karakter olduğunu ve kaç kısa mesaj olarak ücretlendirileceğini görüntülersiniz. Mesaj paketinizden, tarifeniz ile birlikte gelen mesajlardan ve hediye mesaj hakkınızdan bu hizmet için yararlanamazsınız.

Online Self Servis'te yer alan Uzun SMS sadece Vodafone'lular arasında mıdır?

Hayır. Online Self Servis'ten Uzun SMS’lerinizi her yöne gönderebilirsiniz.

Online Self Servis'ten Uzun SMS gönderim limiti nedir?

Uzun SMS gönderiminde bir limit yoktur.

Online Self Servis'te yer alan Web SMS nedir?

Online Self Servis'i kullanarak diğer Vodafone abonelerine SMS yoluyla her gün 10 adet ücretsiz mesaj göndermenizi sağlayan servistir. Bu servisi kullanmak için Online Self Servis'e kaydolmanız gerekmektedir.

Web SMS gönderim limiti nedir?

Her gün 10 adet ücretsiz mesajı Vodafone abonelerine gönderebilirsiniz.

Online Self Servis'te yer alan Web SMS sadece Vodafone'lular arasında mıdır?

Evet. Web SMS sadece Vodafone'lular arasındadır.

Online Self Servis'te yer alan Web SMS Yurt Dışı nedir?

Online Self Servis'i kullanarak yurt dışındaki hatlara kısa mesaj göndermenizi sağlayan servistir. Bu servisi kullanmak için Online Self Servis'e giriş yapabilirsiniz. Online Self Servis'e şimdi kaydolun.

Online Self Servis'te yer alan Web SMS Yurt dışı nasıl ücretlendirilir?

Vodafone' dan yurt dışına kısa mesaj gönderme ücreti, faturalı ve faturasız hatlarda mesaj başına yurt içi mesaj ücretine göre %50 daha fazla ücretlendirilir. Mesaj paketinizden, tarifeniz ile birlikte gelen mesajlardan ve hediye mesaj hakkınızdan bu hizmet için yararlanamazsınız.

Online Self Servis'ten Web SMS Yurt Dışı gönderim limiti nedir?
Paketimde ne kadar dakika, SMS veya internet kaldığını nasıl öğrenebilirim?

Kullandığınız tüm paket ürünlerde (belli bir adetle sınırlanmış dakika, SMS, MMS veya internet paketleri, tarife aylık sabit ücreti karşılığında sahip olunan paketler) kalan bakiyenizi ücretsiz bir SMS ile kolayca sorgulayabilirsiniz. Paketinizde dakika, SMS, MMS ve internet haklarınızın kalanını bir arada görmek istiyorsanız, OZET yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndermeniz yeterli. Paketinizde dakika, SMS, MMS ve internet haklarınızın kalanını ayrı olarak sorgulamak isterseniz;

• Paketinizde ne kadar TL kaldığını öğrenmek için TL yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar dakikanız kaldığını öğrenmek için DK yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar SMS hakkınız kaldığını öğrenmek için SMS yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar internet hakkınız kaldığını öğrenmek için INTERNET SORGU yazıp,

• Paketlerinizde ne kadar MMS hakkınız kaldığını öğrenmek MMS SORGU yazıp 7000’e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

* SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.

Ayrıca Online Self Servis üzerinden kalan mesaj, dakika ve internetinizi görüntüleyebilirsiniz.

Özet Bakiye Servisi'nden kimler yararlanabilir?

Faturalı ve faturasız, kurumsal ve bireysel tüm aboneler hizmetten yararlanabilir.

Kalan dakika, SMS, MMS ve internet bakiyemi ayrı olarak sorguladığımda gelen bilgi mesajı hangi bilgileri içerir?

Kalan dakika, SMS, MMS ve internetiniz ayrı ayrı sorguladığınızda gelen mesaj;

- O anda sahip olduğunuz tüm paket ürünlerin (tarife, seçenek, kampanya, promosyon dahil olmak üzere) hangi yöne olduğu detayıyla birlikte bakiyesini

- Bilginin güncellik tarihini,

- Bakiyenin ne zamana kadar kullanılabileceğini ve

- Paket aşımındaki birim ücreti içerir. Paketinizin kalanının hangi kampanya, tarife veya seçenek dahilinde verildiği bilgisini ve limitsiz paketleriniz varsa onların bilgisini içermez.

* SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.

Özet Bakiye Servisi'nde paketten kalan TL’lerimi sorguladığımda gelen bilgi mesajı hangi bilgileri içerir?

Özet Bakiye Servisi'nde paketten kalan TL'lerinizi sorguladığınızda gelen bilgi mesajı:

• Hangi kampanya, tarife veya seçenek dahilinde verildiği bilgisiyle birlikte kalan TL’nizi,

• Bilginin güncellik tarihini,

• Kalan TL’lerin hangi tarihe kadar kullanılabileceği bilgisini ve,

• Tarifenin tüm hizmetler ve yönler için paket aşım ücretlerini içerir.

* SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.

Özet Bakiye Servisi'nde OZET yazıp 7000’e gönderdiğimde geri dönecek bilgilendirme mesajı hangi bilgileri içerir?

Özet Bakiye Servisi'nde OZET yazıp 7000’e gönderdiğinizde geri dönecek bilgilendirme mesajı:

• Yön bazında kalan dakika veya SMS/MMS veya internet veya TL bilgisi

• Bilginin güncellik tarihini içerir.

Kalan paketlerin hangi tarihe kadar kullanılabileceği bilgisini ve kalan paketlerin hangi kampanya, tarife veya paket dahilinde verildiği bilgisini ve limitsiz paketleriniz varsa onların bilgisini içermez.

* SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.

Kullanım sınırı olmayan paketlerde sorgulama yapılabilir mi?

Kullanım sınırı olmayan yani sınırsız olan paketler sorgulanmamaktadır. Örneğin; Vodafone’lularla limitsiz tarifedeyseniz, SMS ile DK sorguladığında limitsiz dakikalarınız bilgilendirme SMS'lerinde yer almamaktadır.

Paket bakiyemi sorguladığımda gelen bilgi mesajında yer alan bilgilere hangi kullanımlar dahil değildir?

İçerik servis paketleri, Toplu SMS paketleri, yurtdışını arama ve yurtdışında kullanım paketleri, Kapsama Kampanyası ile verilen dakikalar kapsam dışıdır.

Faturasız abonelere tarife paket aşım ücretleri bilgisi verilirken, o anki yükleme durumuna göre hangi fiyatlardan yararlanıyorsa (indirimli ücretler veya indirimsiz fiyatlar) SMS metni içinde de bu fiyatlar yer alacaktır.

Özet Bakiye Servisi'nde diğer önemli noktalar nelerdir?

Aynı yön ve aynı son kullanım tarihine sahip olan aynı faydalar SMS metni içerisinde toplanarak gösterilir.


SMS’ler siste- Aynı yön ve aynı son kullanım tarihine sahip olan aynı faydalar SMS metni içerisinde toplanarak gösterilir.


SMS’ler sistemin yoğunluğuna bağlı olarak gecikmeli gönderilebilir. SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.


İstisnai tarife ücretlendirme bilgileri göz ardı edilir. Gönderilen SMS’lerde temel tarife bilgileri gönderilir.


Örneğin,

* Faturalı abonelere tarife paket aşım ücretleri bilgisi verilirken, abonelere (varsa)verilen % indirimler kapsam dışı tutulur; sadece tarifenin temel ücret bilgisi verilir.

* Zaman aralığına göre, IMEI bilgisine göre, kullanım durumuna göre tarifede değişikliğe sebep olan durumlar kapsam dışıdır. Örneğin hafta sonları sabah 8’den akşam 8’e; %50 indirimli konuşuyorsanız; bu durum istisnai kabul edilir ve SMS’te temel-indirimsiz ücretlendirme bilgileri yer alır.

* Alınan seçenekten dolayı tarife ücretlendirmesinin değiştiği durumlar kapsam dışıdır.

* Ancak internet paketinin kendine özel paket aşım ücreti varsa SMS’te bu bilgi verilir.min yoğunluğuna bağlı olarak gecikmeli gönderilebilir. SMS bilgilendirmeleri son 48 saat içerisindeki kullanımları içermeyebilir.

Hattıma tanımlı ürünlerim ve tutarları ile telsiz kullanım ücretlerimi nasıl öğrenebilirim?

Hattınıza tanımlı ve yenilenmeyi bekleyen ürünleri ve Telsiz Kullanım Ücretlerini öğrenmenin kolay yolu Vodafone’da!

Faturasız hatlarınıza tanımlı ve yenilenmeyi bekleyen ürünleri ve bunların tutarlarını, bakiyelerinizden çekilmeyi bekleyen Telsiz Kullanım Ücretlerinizi anlık ve ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz!

Böylece bakiyelerinize ne kadar TL yüklemeniz gerektiğini önceden öğrenerek yükleme yaptıktan sonra bakiye yetersizliği sebebiyle paket ve tarifelerinizde yenilenmeme problemi ile karşılaşmayacaksınız. Hattınıza tanımlı ve yenilenmeyi bekleyen ürünleri ve Telsiz Kullanım Ücretlerini öğrenmek için KOLAYBAKIYE yazıp 7000’e göndermeniz yeterli.

Kolay Bakiye servisi nedir?

Kolay Bakiye servisi hattınıza tanımlı, yenilenmeyi bekleyen ürünleri tek seferde sorgulayabilmenizi sağlar. Boylece ne kadar TL yuklemeniz gerektiğini bilebilir, urunlerinizin bakiye yetersizliği sebebiyle yenilenmemesi gibi surprizler yaşamazsınız.

Kolay bakiye servisi hangi bilgileri içerir?

Güncel TL Bakiyesi, hattınıza tanımlı ürünler, hattınıza tanımlı ürünlerin ücretleri, devlet tarafından tahsil edilmeyi bekleyen telsiz kullanım ücreti, tahsil edilmeyi bekleyen ücretlerin toplamı bilgilerini içerir.

Kolay bakiye servisi hangi bilgileri içermez?

Arayana dinlet servis aboneliği ve Vodafone dışındaki içerik sağlayıcı firmalardan alınan diğer servis abonelikleri bilgilerini içermez.

Kolay bakiye servisinde verilen bilgiler doğrultusunda hangi paketin ücretinin önce çekileceğini anlayabilir miyim, hangisinin çekilmemesini istediğimi seçebilir miyim?

Üzerinizde bekleyen ama kullanımına devam etmek istemediğiniz ürünler mevcutsa bu ürünler için aboneliğinizi sonlandırabilirsiniz. Ancak devletin tahsil etmekte olduğu telsiz kullanım ücreti hattınızdan mutlaka çekilecektir. Telsiz kullanım ücreti borcunuz mevcut ise, diğer ürünlerinizden önce bu ücret tahsil edilebilir.

Telekonferans Servisi'ni kullanamıyorum, sebebi ne olabilir?

Vodafone Telekonferans Servisi bazı özel abonelikler hariç standart olarak verilen servislerimizdendir. Bu servisi kullanabilmeniz için cihazınızın ve kullandığınız abonelik tarifesinin konferans görüşmeyi destekliyor olması gerekir.

Kullandığınız abonelik tarifesinin konferans görüşmeyi destekleyip desteklemediğini, tarifenizle ilgili esaslar bölümünden öğrenebilirsiniz. Tarife bilgilerinize ulaşmak için tıklayiniz.

Çağrı Bekletme Servisi'nden nasıl yararlanırım?

Öncelikle Müşteri Hizmetlerimizi arayarak servis özelliğini aktif konuma getirmeniz gerekmektedir. Sonrasında Çağrı Bekletme Servisi'ni cihaz menüsünden veya cihaz ekranı üzerinden *43# yi tuşlayarak aktive edebilirsiniz.

Telekonferans Servisi'ni nasıl kullanabilirim?

Görüşme esnasında bir başka kişiyi görüşmeye dahil etmek için, ilgili kişiyi bekletmeye alarak seçenekler bölümünde yeni bir arama başlatmanız gerekmektedir. İkinci aramanızda, aradığınız kişi çağrıyı cevapladıktan sonra cihaz menüsü üzerinden seçenekler bölümü içerisinde yer alan "Konferans" bölümünü aktif etmeniz gerekmektedir. Bu durumda her iki abone birbiriyle ve sizinle görüşme yapabilir.

* Bir kişi en fazla beş kişiyi konferans görüşmeye bağlayabilir, görüşmeye katılan her bir kişi, beş kişinin daha konferansa katılmasını sağlayabilir.

Telekonferans Servisi'nin ücretlendirmesi nedir?

Bağlantıya dahil edilen her görüşme, ayrı bir görüşme kabul edilir ve çağrıyı başlatan abone kullandığı paketin ücret tarifesi ile ücretlendirilir.

Çağrı başlattığımda telefonumun ekranında Etkin Aktarmalar, Yönlendirme Aktif vb. ifadeler neden görünür?

Bu mesajlar telefon ekranınızda, ulaşılamadığınızda sizi arayanlar Telesekreter servisine yönlendirildiği için ya da çağrı yönlendirmeniz olduğu ve sizi arayanların çağrıları başka bir aboneye aktarıldığı için görüntülenmektedir.

Çağrı başlattığımda telefon ekranında görülen etkin aktarmalar, yönlendirme aktif vb. ifadeler ücretli midir?

Hayır. Çağrı başlattığınızda telefon ekranında görülen etkin aktarmalar, yönlendirme aktif vb. ifadeler ücretsizdir.

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi nedir?

Neredeyim, müşterilerimizin bulundukları konum bilgisini ‘Sesli Yanıt Sistemi’ ile almalarını sağlayan servisimizdir.

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi'ni nasıl kullanırım?

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi'ni kullanmak isteyen abonelerimiz Türkiye sınırları içerisinde 7016 numarasını arayarak o anda bulundukları konumun, il-ilçe-mahalle bilgisini dinleyebilirler.

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi’ne nasıl kayıt olurum?

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi’ne kayıt olmaya gerek yoktur. Aktif ve şebeke içi arama yapabilecek durumda olan tüm abonelerimiz istedikleri zaman istedikleri kadar servisi kullanabilirler.

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi'ni kullandığım zaman nasıl ücretlendirilim?

Neredeyim Sesli Yanıt Servisi abonelerimize ücretsizdir.

Yurt dışı dolaşımda Neredeyim Sesli Yanıt Servisi’ni kullanabilir miyim?

Hayır, yurt dışında dolaşım (roaming) halinde olan aboneler Neredeyim Sesli Yanıt Servisi’ni kullanamazlar.

Hangi cihazlarda Mobil Yardım uygulaması kullanılabilir?

Symbian 60 R7.0 ve üstü

Symbian UIQ 7.0 ve üstü

Windows Mobile 5 ve 6

Blackberry 4.5 veya üstü

iPhone

Android

PC/MAC cihazlarında kullanılabilir.

Mobil Yardım uygulaması ile bağlantı nasıl kurulur?

Teknik destek uzmanımız tarafından size 6 haneli bir PIN kodu verilir. 6 haneli PIN kodunu girdikten sonra indirme işlemi başlatılır, indirme işlemimiz sonlandıktan sonra “çalıştır” butonuna basılır ve sizden bir sözleşme onaylamanızı istemektedir.

Sözleşme onaylandıktan sonra karşınıza “gizlilik ve güvenlik” bilgileri gelmektedir. Bu işlemlerin ardından teknik destek uzmanı Mobil Yardım ile uzaktan erişimi gerçekleştirir ve sorun olan cihaz ya da program ile ilgili sorunun çözümü için işlemlere başlar.

Mobil Yardım ile çözümlenebilecek durumlar nelerdir?

Blackberry cihazlarda; App World hesap oluşturma, Uygulama silme/yükleme, BBM kişileri yedekleme, E-mail kurulumları, 3P uygulamalarının indirilmesi, cihaz ayarlarının genel kontrolü.

- iPhone; (cihaz üzerinden) e-mail kurulumu.

- PC/MAC Bağlantılarında; iTunes üzerinden Apple ID oluşturma, iPhone güncelleme / yedekleme / geri yükleme işlemleri, BB yazılım güncelleme / yedekleme / geri yükleme, mobile e-posta hesap oluşturma, pc suite kurulumu.

- Symbian: MTV yapılandırma.

- Vodem: Yazılım güncelleme, program kurulumu (WiFi gibi bir ağdan internete bağlı olması gerekmektedir.)

- Blackberry unlock işlemleri.

Mobil Yardım ile yapılan işlemlerin ekran görüntüleri kayıt alınıyor mu?

Evet, nasıl ki çağrılarımız kalite değerlendirmesi için kayıt altına alınıyor ise aynı şekilde Mobil Yardım oturumları güvenlik nedeni kayıt altına alınmaktadır.

Mobil Yardım hizmetini hangi kanaldan alabilirim?

Yalnızca Vodafone Çağrı merkezi kanalından 542’yi arayarak hizmet alabilirsiniz.

Numaramı gizli numaradan çağrı almaya nasıl kapatıp açarım?

Gizli numarali cagrilari almamak için Online Self Servis, Sesli Yanit Sistemi ve SMS üzerinden işlem yapabilirsiniz. Gizli numaradan gelen cagrilari engellemek için: GiZLi AC yazıp 7046'ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046 yi arayabilirsiniz Gizli numaradan gelen cagrilari kabul etmek için: GiZLi KAPAT yazıp 7046'ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046'yi arayabilirsiniz "Vodafone Gizli Numaraya Kapali" servisini aktif hale getirmiş olsaniz bile; analog santrallarden, PBX'lerden ve Yurtdışından numarasiz olarak gelecek cagrilar engellenememektedir. Roaming'te "Vodafone Gizli Numaraya Kapali" servisi aktif ise gizlenmiş cagrilar (analog, PBX ve yurtdışı cagrilari haric) engellenir.

Bilinmeyen Numaralar Servisi'nden hangi bilgileri alabilirim?

Bilinmeyen Numaralar Servisi ile rehbere kayıt yaptırmış Vodafone abonelerinin cep telefonu numaralarını ve/ veya isim - soyad bilgilerini alabilirsiniz.*11842 yoluyla isim - soyad bilgileri veya telefon numarasından sorgulama yapabilirsiniz. 7048 Self Servis kanalımızdan SMS yoluyla ise sadece GSM numarasının kimin adına kayıtlı olduğunu öğrenebilirsiniz.

Bilinmeyen Numaralar Servisi'ni diğer telefonlardan arayabilir miyim?

Evet. Vodafone, Turkcell, Avea ve Türk Telekom numaralarından 11842' yi arayarak; 24 saat boyunca dilediğiniz Vodafone abonesinin cep telefonu numarasına ya da sizi arayan bir abonenin isim - soyad - şehir bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Bir numaranın aramasını istemiyorum nasıl engellerim ?

Çağrı engelleme belirli bir ya da birkaç numaraya yapılamamaktadır. İşlem yapıldığında tüm gelen veya giden aramalar kısıtlanmaktadır.

Gizli numaradan çağrı alıyorum. Arayan kişiye ait bilgileri nasıl öğrenebilirim?

Gizli numaradan gelen aramaların kime ait olduğuna dair bilgiye ulaşabilmek için savcılığa başvurabilirsiniz.

Numara Gizleme Servisi nedir? Nasıl kullanabilirim?

Telefon numarasını gizleme/gösterme servisidir. Servis tüm abonelerimize açıktır. Yaptığınız aramalarda numaranızın görünmesi veya görünmemesi ile ilgili talebinizi ise Müşteri Hizmetleri'ni (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00) arayarak iletebilirsiniz.

Yaptığınız aramalarda numaranızın görünmesini istemiyorsanız; aramak istediğiniz numaranın başına *31# yazarak, aradığınız kişinin yalnızca o defaya mahsus olarak numaranızı görmemesini sağlayabilirsiniz.

Örnek: *31#05423568975

Bazı cep telefonu markalarında "Clir" servisi telefonun ayarlar menüsünden de açılıp kapanabildiğinden, ayrıca bir işlem yapmaya gerek yoktur.Numara Gizleme Servisi'nden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Vodafone Bilinmeyen Numaralar Servisi'nden kaydımı silmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Telefon numaranızın 11842 Bilinmeyen Numaralar Servisimiz tarafından verilmesi ya da verilmemesi yönündeki talebiniz için;

- Cep telefonunuz üzerinden SMS yoluyla işlem yapabilirsiniz.

Rehber kaydınızın silinmesi için telefonunuzun mesaj bölümünden; "SIFRE REHBER KAPAT" yazarak 7048’e gönderebilirsiniz.

Rehbere kaydınızın yapılması için telefonunuzun mesaj bölümünden; "SIFRE REHBER AC" yazarak 7048’e gönderebilirsiniz.

- Ya da talebiniz ile ilgili dilekçeniz ve kimliğiniz ile birlikte, size en yakın Vodafone Cep Merkezi'ne başvurarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

- Müşteri Hizmetleri'ni (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00) arayarak yalnızca rehberden kayıt silme işleminizi yaptırabilirsiniz.

Vodafone'a kayıtlı tüm abone numaralarını Bilinmeyen Numaralar Servisi'nden öğrenebilir miyim?

Bilinmeyen Numaralar Servisi'nden sadece rehbere kayıtlı olan numaralar hakkında bilgi alabilirsiniz.

Bilinmeyen Numaralar Servisi nedir?

Rehbere kayıt yaptırmış Vodafone abonelerinin cep telefonu numaralarını ve/veya isim - soyad bilgilerini öğrenebileceğiniz servistir. Servise abone olmak şeklinde bir uygulama yoktur. 11842 numarasını arayarak veya 7048'e SMS göndererek sorgulama yapabilirsiniz.

Bir Vodafone numarasının kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Vodafone Bilinmeyen Numaralar Servisi'nden sorgulama yapmak için;

- 11842 Bilinmeyen Numaralar servisimizi arayabilir,

- "KIM" yazıp boşluk bırakıp 10 haneli GSM numarası' nı yazarak 7048' e sms gönderebilirsiniz.

* 11842 yoluyla dilerseniz isim - soyad bilgilerinden dilerseniz telefon numarasından sorgulama yapabilirsiniz. 7048' den sms yoluyla ise sadece GSM numarasının kimin adına kayıtlı olduğu sorgulanabilir.

Mobil İmza nasıl çalışır?

Vodafone Mobil İmza aboneliği ile abonelere Nitelikli Elektronik Sertifika temin edilir. Bu sertifika sayesinde sağlanan imza oluşturma verisi sadece 128 KB SIM kartlar üzerinde bulunan yüksek güvenlik bölgesinde saklanır. Yine bu bölgede çalışan yazılım sayesinde Vodafone Mobil İmza abonesinin şifresini girmesi ile güvenli şekilde Elektronik İmzalama işlemi gerçekleşir. Vodafone Mobil İmza şifresi kart üzerinde kullanılır, hiçbir yere gönderilmez.

Mobil İmza Servisi nedir?

Mobil İmza, cep telefonu üzerinden elektronik imza atmasını sağlayan bir servistir. Mobil İmza, işlemlerinizi ıslak imza atarmış gibi yapabilmenizi, elektronik ortamlarda kimliğinizi kolayca kanıtlayabilmenizi sağlar.

Mobil İmza ile ıslak imza gerektiren işlemleri ve başvuruları yerinizden kalkmadan anlaşmalı kurumlar üzerinden yapabilirsiniz.

Mobil İmza Servisi için ne kadar öderim?

Mobil imza Servisi için faturalı ve faturasız olmak üzere iki model model bulunmaktadır. Nasıl ücretlendireleceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Mobil İmza Servisi'ni kimler kullanabilir?

Mobil İmza’yı 18 yaşını doldurmuş tüm Vodafone aboneleri kullanabilir. Bireysel hat sahipleri, kurumsal hat sahipleri, faturalı ve faturasız hat sahipleri Vodafone Mobil İmza hizmetinden yararlanabilmektedir.

Mobil İmza Servisi hangi durumlarda iptal olur?

Ödeme tipi değişikliğinde (faturasız tarifelerde, faturalı tarifelere geçiş) Vodafone Mobil İmza iptal olmazken, devir işlemi yapıldığında iptal olur.

Mobil İmza Servisi ile kurum adını elektronik sertifikama ekletebilir miyim?

Kurum adı bilginizi Mobil İmza kapsamında, elektronik sertifikanıza ekletebilirsiniz. Kurum adınızı elektronik sertifikaya ekletmek istiyorsanız ek belgeleri Mobil İmza aboneliğiniz esnasında kurumsal satış kanalına teslim etmeniz gerekmektedir. Kurum adı bilgisinin görünmesini isteyen kişi şirket yetkilisi ise Şirket yetkilisi olduğunu gösteren imza sirküleri alınması gerekir. Kurum adı bilgisinin görünmesini isteyen kişi şirket yetkilisi değilse, Şirket yetkilisinin bu işleme onay verdiğini gösteren bir yazıyı, imza sirküleri ile birlikte kurumsal satış temsilcisine teslim etmesi gerekir. Kurum adı bilgisini sadece Kurumsal Aboneler mobil imzalarına ekleyebilirler.

Kullandığım hat firma üzerine kayıtlıysa yine de Vodafone Mobil İmza alabilir miyim?

Firma’nın imza yetkilisi olarak belirlenmiş Şirket yetkilisi, mobil imza kullanıcısının imzaladığı «Vodafone Mobil İmza Hizmet Taahhütnamesi» yer alan hat sahibi bölümünü doldurulmalı ve şirket adına onay verildiğine dair imzalanmalıdır.

Kurumsal Aboneliklerde; Kurum Yetkilisi ve kuruma ait mobil imza kullanacak çalışanların ayrı ayrı “TÜRKTRUST Nitelikli Elektronik Sertifika Sahibi Taahhütnamesi”ni ve “Vodafone Mobil İmza Hizmet Taahhütnamesini” doldurması gerekmektedir. Vodafone Mobil İmza Hizmet Taahhütnamesi’nin üzerinde, hem hattın yasal sahibi olarak görünen kurum adına imza atma yetkisine sahip imza yetkilisinin hem de mobil imza hizmetini kullanacak kurum çalışanının imzası olacaktır. Kurum yetkilisinin hattın yasal sahibi olarak Mobil İmza hizmetini iptal etme hakkı vardır.

Mobil İmza hizmetini kullanacak kurum çalışanının mobil imza hizmetine ilişkin olarak işlem yapma yetkisi bulunmaktadır.

Mobil İmza Servisi nasıl iptal edilir?

Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak Mobil İmza Servisi’ni iptal ettirebilirsiniz.

Mobil İmza Servisi'nden faydalanabilmek için gereken elektronik sertifika ve nitelikli elektronik sertifika nedir?

Elektronik sertifika, imza sahibinin kimlik bilgilerini ve atılmış bir elektronik imzayı doğrulamak için gereken imza doğrulama verisini içeren, elektronik kayıt veya dosyaya verilen addır. Vodafone Mobil İmza içerisinde oluşturulacak elektronik sertifika Turktrust tarafından üretilmektedir.

Mobil İmza Servisi yurt dışında kullanılabilir mi?

Hattınız uluslararası dolaşıma açıksa, Vodafone Mobil İmza'nızı kullanabilirsiniz, ancak yurt dışı kullanımda, bulunduğunuz ülkedeki operatöre bağlı olarak imzalama sonucu gönderdiğiniz mesajlaşma için ücret ödemeniz gerekir.

Yurt dışında gerçekleştirilen mobil imza işleri dahilinde gönderdiğiniz tüm SMS'ler yurt dışı SMS tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Yurt dışında sertifika yenileme işlemi yapılırsa, sertifika yenilemesinde herhangi bir ücretlendirme işlemi yapılmaz. Yurt dışında Mobil İmza aktivasyon işlemi yapılırsa, aktivasyon sürecinde gönderilen SMS’ler ücretlendirilmez.

Faturalı tarifelerden faturasız tarifelere geçiş yaptığımda Mobil İmza Servisi kesilir mi?

Faturasız hatlar için: 1,5 TL/ Haftalık sınırsız kullanım (Faturasız yeni müşteri alımı yapılmamaktadır. Mevcut müşteriler belirtilen ücret üzerinden yararlanabilirler. Mevcut mobil imza kullanıcısı faturalı hattan faturasız hatta geçiş yaparsa servis otomatik olarak kapanır ve kullanılamaz)

Faturasız tarifelerden faturalı tarifelere geçiş yaptığımda Mobil İmza Servisi kesilir mi?

Faturasız hattan faturalı hatta geçiş yapıldığında, varolan Mobil İmza aboneliği devam eder. Ücretlendirme de model değişikliği yapılır ve faturalı modele ait ücretlendirme uygulanır.

Telefon numarası değişikliği yaptığım takdirde Mobil İmza Servisi’ni kullanmaya devam eder miyim?

Numara değişikliğinin mevcut Mobil İmza süreci üzerinde etkisi yoktur. Numara değişikliği durumunda Mobil İmza Sertifikası iptal edilmez.

Mobil İmza sertifikası nasıl yenilenir?

Mobil İmza sertifika süresi bir yıldır. Sertifika süresinin dolmasına kısa süre kala, sertifikanızı yenilemeniz beklenir. Sertifikanızı yenilemezseniz, sertifikanız ve dolayısıyla Mobil İmza’nız iptal olur. Sertifika süresinin dolmasına 30 gün kala, bilgilendirici SMS gönderilir. SMS’e onay veren kullanıcıların Mobil İmza’sı yenilenir. SMS’e onay vermeyen Mobil İmza kullanıcılarının hizmeti sonlandırılır. Tarafınızdan yenileme talebi yapılmazsa; sertifika süresinin bitimine 20 gün ve 10 kala, tekrar yenileme SMS’i gönderilir. Atılan son SMS’e rağmen, sertifika yenileme işlemi gerçekleştirilmezse, sertifika bitiş tarihinde Mobil İmza’nız iptal edilir.

Mobil İmza Servisi için yeni şifre oluşturma işlemini nasıl yapabilirim?

Müşteri Hizmetleri’ni arayarak yeni şifre oluşturma talebinizi iletebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri üzerinden güvenlik teyidini geçtikten sonra; cep telefonunuza yeni şifre belirlemeniz için SMS gönderilecektir. Bu ekrana yeni şifre bilgisi girilir, kontrol amaçlı ikinci kez şifre girişi yapıldıktan sonra yeni şifre oluşturma işlemleri tamamlanır.

Mevcut Mobil İmza şifremde değişiklik yapabilir miyim?

Şifre değişikliği işlemleri Telefonda yer alan Mobil İmza menüsü üzerinden gerçekleştirilebilir. Mobil İmza ekranı açıldığında, “Şifre Değiştir”' seçildiğinde ekranlar şifre değişikliği için yönlendirme yapacaktır.

Mobil İmza için eski şifreyi aktif etme işlemi nasıl yapılır?

Mobil İmza şifreniz bloke olduğu halde; eski şifrenizi hatırlıyorsanız ve onu kullanmak istiyorsanız Müşteri Hizmetleri’ni aramalısınız. Müşteri Hizmetleri’nden güvenlik kontrolünden sonra alacağınız Parola ile Mobil İmza Menüsünden eski şifre tekrar aktif edilebilir.

Sim kart değişikliği yaptığımda Mobil İmza iptal olur mu?

Herhangi bir sebepten ötürü (kayıp, çalıntı) sim kart değişikliği yapmak isteyebilirsiniz. Sim kart değişikliği işlemlerinde Mobil İmza hizmeti iptal edilir. Tekrar Mobil İmza aboneliği başlatmak için Mobil İmza sürecinin yeniden başlatılması gerekir.

Mobil İmza abonelik sürecindeki durumumu nasıl takip edebilirim?

Sadece Vodafone Müşteri Hizmetleri üzerinden süreç kontrolü yapabilirsiniz.