Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Kurumsal

Servisler

Online Self Servis nedir?

Online Self Servis'i kullanarak firma abonelik işlemlerinizi HIZLI, KOLAY ve ÜCRETSİZ olarak gerçekleştirebilirsiniz.


Şirket yetkilisi olarak faturanızı görüntüleyebilir ve ödeme yapabilirsiniz. Fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz. İster tarifenizi değiştirir, ister servis ayarlarınızı kendiniz tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz. Yani, hayatınızı kolaylaştıracak birçok işlemi Online Self Servis'i kullanarak kolayca yapabilirsiniz.


Şirket çalışanı olarak ise kurumsal hattınıza ait kullanımlarınızı görüntüleyebilir, ek paket satın alabilir veya şirketinizden ek paket talep edebilirsiniz.


Online Self Servis şifremi nasıl alırım?

Çok kolay! OSS şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.


Online Self Servis’te hangi işlemleri yapabilirim?

Firmanız faturalı hat abonesi ise;


Faturanızı görüntüleyebilir ve ödeme yapabilirsiniz. Fatura analiz ve raporlama fonksiyonlarıyla, fatura bilgilerinizi daha detaylı bir şekilde inceleyebileceksiniz. Böylece, cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.


Firmanız faturasız hat abonesi ise;


Faturasız hattınıza anında TL yükleyebilir ya da bir başka hatta TL transfer edebilirsiniz. Ayrıca görüşme detaylarınızı inceleyerek cep telefonu kullanım alışkanlıklarınızı kolayca takip ve kontrol edebilirsiniz.


Ayrıca tüm hatlarımızda ortak olarak;


İster tarifenizi değiştirir, ister servis ayarlarınızı kendiniz tek tıkla gerçekleştirebilirsiniz.


Online Self Servis kullanmanın avantajları nelerdir?

Online Self Servis ile evinizden, iş yerinizden veya cep telefonunuzdan istediğiniz zaman işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.


Online Self Servis’te faturamı nereden ödeyebilirim?

Online Self Servis’te ‘Fatura İşlemleri’ menüsünün altında ‘Fatura Ödeme’ sekmesinden faturanızı ödeyebilirsiniz.


Gün içerisinde aynı kredi kartı ile en fazla 4 adet fatura ödemesi yapabilirsiniz.


İşitme Anons Servisi'ne üyeyim, beni arayanlar herhangi bir ücret öder mi?

Hayır, sizi arayanlar bu servis için herhangi bir ücret ödemezler.


İşitme Anons Servisi’nden kimler yararlanabilir?

Servis faturalı veya faturasız hatta sahip tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimize açıktır. İşitme Anons Servisi’ne kayıt olan müşterilerimizin aynı zamanda Arayana Dinlet Servisi’ne de üyeliği varsa her ikisi beraber kullanılamadığından Arayana Dinlet Servisi’nin iptal edilmesi gerekmektedir.


Sesli Bilgilendir Servisi’ne nasıl kayıt olabilirim?

Servise kayıt, müşteri hizmetleri, Vodafone Cep Merkezleri ve SMS kanallarından ücretsiz olarak yapılabilecektir.


SMS ile kayıt olmak için SESLI BILGILENDIR yazıp 7000’e gönderebilirsiniz.


Sesli Bilgilendir Servisi’nden kimler yararlanabilir?

Servis faturalı veya faturasız hatta sahip tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimize açıktır.


Sesli Bilgilendir Servisi’ne kayıt olan kurumsal abonelerimizin “tek fatura” talepleri varsa, fatura bilgisi, sadece şirket yetkilisine sesli mesaj olarak gönderilecektir. Eğer, tek fatura talebi yoksa, şirket yetkilisi kontrolü yapılmadan tüm kurumsal müşterilerimize fatura bilgisi sesli mesaj olarak gönderilecektir.


Sesli Bilgilendir Servisi’ni nasıl iptal edebilirim?

SESLI BILGILENDIR IPTAL yazıp 7000’e göndererek servisinizi iptal edebilirsiniz.


Facebook SMS servisini kullanmam için neler gerekli?

Facebook SMS servisini kullanmanız için Vodafone abonesi olmanız ve Facebook hesabınızın olması yeterli.


Facebook SMS servisi nasıl ücretlendiriliyor?

3223'ten bildirim almak ücretsizdir. SMS paketi alan aboneler, 3223'e SMS göndermek için SMS paketlerini de kullanabilir. SMS’ler öncelikle SMS paketlerinin içindeki şebeke içi SMS haklarından düşer. Tarifelerinin içinde SMS paketi tanımlı olan aboneler bu SMS’leri 3223’e SMS göndermek için kullanamazlar. Bu aboneler ve SMS paketi olmayan aboneler, standart SMS tarifeleri üzerinden ücretlendirilir.


Facebook SMS servisini kullanarak hangi bildirimleri cep telefonuma SMS ile almak istediğimi nasıl seçebilirim?

Cep telefonunuza SMS ile almak istediğiniz bildirimleri seçmek için Hesap-Hesap Ayarları-Bildirimler sekmelerine sırayla tıklayın. Açılan sayfada SMS ile almak istediğiniz bildirimlerin yanındaki kutucukları işaretleyin.


Facebook SMS servisi ile arkadaşımın duvarına nasıl yazabilirim?

Örneğin duvarına yazmak istediğiniz arkadaşınızın ismi Mehmet Yılmaz olsun. Arkadaşınızın duvarına yazmak için Wall Mehmet Yılmaz yazdıktan sonra istediğiniz mesajı yazıp 3223'e SMS gönderebilirsiniz.


Facebook SMS ile ilgili problem yaşıyorsam ne yapmalıyım?

Facebook SMS servisi Facebook tarafından verilen bir servistir. Servisin çalışmasıyla ilgili hatalar Vodafone sorumluluğunda değildir.


Facebook'tan gelen kısa mesajları nasıl durdururum?

Facebook bildirimlerinin telefonunuza gönderilmesini durdurmak için 3223'e "Off" (tırnak işaretleri olmadan) yazıp göndermeniz yeterlidir. Bunun yerine, Hesap Ayarları sayfanızın Mobil sekmesine gidip ayarlarınızı "Kapalı" olacak şekilde değiştirebilirsiniz. Facebook'ta durumunuzu güncellemek veya işlem yapmak için aynı numaraya kısa mesaj göndermeye devam edebilirsiniz.


Mesaj Kutusu’nda sakladığım mesajların kimden geldiğini görüntüleyebilir miyim?

Saklamış olduğunuz mesajın sadece içeriğini görüntüleyebilirsiniz. Mesajın hangi numaradan geldiği ve hangi saatte geldiği gibi detay bilgileri görüntülenememektedir.


Nasıl MMS gönderebilirim?

Telefonunuzun MMS'le ilgili menüsüne girerek mesajınızı oluşturduktan sonra, mesaj gönderilecek numarayı (ya da e-mail adresini) cep telefonunuzun rehberinden bularak ya da tuşlayarak mesajınızı gönderebilirsiniz. Yurt dışı anlaşmalı operatör kullanıcılarına MMS gönderebilmek için, mesaj gönderilecek yurt dışı numarasının başına + ya da 00 ekleyip numarayı tuşladıktan sonra mesajınızı gönderebilirsiniz.


(*) e-mail servis sağlayıcılarının MMS protokollerine uyumlu olması önemlidir. Örneğin; bir Yahoo mail adresine mesaj gönderilebilirken, bir Hotmail adresine gönderim yapılamamaktadır.


Vodafone MMS nedir?

Vodafone'un görüntülü ve sesli mesaj servisidir. Cep telefonundan, cep telefonuna veya servisi destekleyen mail adreslerine gönderilen yazılı mesajların içerisine resim ve/veya ses dosyaları ekleyerek SMS'e benzer şekilde gönderebilmenizi ve alabilmenizi sağlar.


Vodafone SMS nedir?

Kısa mesaj servisidir (SMS/Short Message Service). Cep telefonunuzdan bir başka cep telefonuna yazılı mesaj göndermenizi ve almanızı sağlar.


Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma nedir?

Online Self Servis’in SMS Hatırlatma özelliği, 160 karakterlik bir mesajın, belirleyeceğiniz tarih ve saatte size veya yine sizin belirleyeceğiniz bir numaraya gönderilmesini sağlayan bir servistir.


Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma servisini nasıl kullanırım?

Online Self Servis'te SMS Hatırlatma sayfasından sisteme kayıtlı hatırlatmalarınızı listeleyebilir, değiştirebilir, silebilir veya yeni hatırlatma girebilirsiniz. Yeni bir hatırlatma girmek için öncelikle ekranda “Mesaj” yazan kutuya mesajınızı girmelisiniz.


Mesajınızı yazarken bu kutunun altında yer alan “Kalan karakter sayısı” göstergesine dikkat etmeyin lütfen unutmayın.


Mesajınızı yazdıktan sonra gönderim tarihini ve saatini seçmelisiniz. Ardından mesajı kendinize, Online Self Servis Adres Defteri’nizde kayıtlı bir numaraya veya belirleyeceğiniz başka bir numaraya göndereceğinizi belirtip sayfanın en altında yer alan Gönder butonuna tıklamalısınız.


Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma nasıl ücretlendirilir?

Her bir hatırlatma SMS’i 1 standart SMS bedeliyle ücretlendirilir. Mesaj paketinizden, tarifeniz ile birlikte gelen mesajlardan ve hediye mesaj hakkınızdan bu hizmet için yararlanamazsınız.


Online Self Servis'te yer alan SMS Hatırlatma servisine kaç adet hatırlatma girebilirim?

SMS Hatırlatma servisinin bir limiti yoktur.


Numaramı gizli numaradan çağrı almaya nasıl kapatıp açarım?

Gizli numarali cagrilari almamak için Online Self Servis, Sesli Yanit Sistemi ve SMS üzerinden işlem yapabilirsiniz. Gizli numaradan gelen cagrilari engellemek için: GiZLi AC yazıp 7046'ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046 yi arayabilirsiniz Gizli numaradan gelen cagrilari kabul etmek için: GiZLi KAPAT yazıp 7046'ya mesaj yollayabilirsiniz veya 7046'yi arayabilirsiniz "Vodafone Gizli Numaraya Kapali" servisini aktif hale getirmiş olsaniz bile; analog santrallarden, PBX'lerden ve Yurtdışından numarasiz olarak gelecek cagrilar engellenememektedir. Roaming'te "Vodafone Gizli Numaraya Kapali" servisi aktif ise gizlenmiş cagrilar (analog, PBX ve yurtdışı cagrilari haric) engellenir.


Mobil İmza Servisi'ni kimler kullanabilir?

Mobil İmza’yı 18 yaşını doldurmuş tüm Vodafone aboneleri kullanabilir. Bireysel hat sahipleri, kurumsal hat sahipleri, faturalı ve faturasız hat sahipleri Vodafone Mobil İmza hizmetinden yararlanabilmektedir.


Arayana Dinlet Servisi'ni nasıl kullanabilirim?

ArayanaDinlet servisini kullanabilmek için öncelikle servise abone olmanız gerekmektedir. www.vodafone.com.tr adresindeki ArayanaDinlet sayfalarındaki yönlendirmeleri izleyerek rahatça abone olabileceğiniz gibi, ABONE yazıp 7060’a ücretsiz SMS göndererek veya 7060 Sesli Yanıt Sistemini arayarak da servise aboneliğinizi kolayca başlatabilirsiniz.



Abone olduğunuz takdirde Vodafone tarafından size hediye edilecek olan ücretsiz bir ArayanaDinlet, hattınıza tanımlanacaktır.

Arayana Dinlet Servisi, 12 TL olarak ücretlendirilir.



Arayana Dinlet Servisi 28 Şubat 2022 tarihinden itibaren yeni abone alımına durduruldu.


Genel Arayana Dinlet'imi nasıl değiştirebilirim?

“Genel ArayanaDinlet” tanımlamanızı, www.vodafone.com.tr ve Vodafone live!daki ArayanaDinlet sayfalarındaki “Tanımlamalarım” menüsü altında bulabilirsiniz. “Değiştir” butonuna bastığınızda çıkan sayfadan yeni “Genel ArayanaDinlet”inizi seçerek değişikliği gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca Vodafone Müşteri Hizmetleri (0 (542) 542 00 00) aracılığı ile de “Genel ArayanaDinlet”inizi değiştirmeniz mümkün.


İşitme Anons Servisi’ne nasıl kayıt olabilirim?

Servise kayıt olmak için müşteri hizmetleri, Vodafone Cep Merkezleri ve SMS kanallarından ücretsiz olarak işlem yaptırabilirsiniz.


SMS ile kayıt olmak için ISITME yazıp 7000’e gönderebilirsiniz.


İşitme Anons Servisi’ni nasıl iptal edebilirim?

ISITME IPTAL yazıp 7000’e göndererek servisinizi iptal edebilirsiniz.


İşitme Anons Servisi nedir?

İşitme anons, sizi arayanlara sizin için özel olarak tanımlanmış anonsu dinletmenizi ve iletişim ihtiyaçlarınızı daha rahat karşılayabilmenizi sağlayan servisimizdir.


Servise kayıt olduğunuzda sizi arayanlar, aşağıdaki anonsu dinler:


“Aradığınız kişi işitme engellidir, çağrıya devam etmek istiyorsaniz lütfen bekleyiniz. Dinlediğiniz anons ücretsizdir.”


Arayana Dinlet servis aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

IPTAL yazıp 7060’a SMS göndermeniz yeterlidir. www.vodafone.com.tr, 7060 Sesli Yanıt Sistemi ve Vodafone Cep Merkezleri vasıtasıyla da aboneliğinizi iptal ettirebilirsiniz.


Yeni Arayana Dinlet nereden satın alabilirim?

RBT Servisi yeni abone alımına 28 Şubat 2022 de durdurulmuştur.


Arayana Dinlet Servisi'nde SMS ile yapabileceğim işlemler nelerdir?

Aşağıdaki komutları 7060’a göndererek işlemlerinizi en kısa şekilde yapabilirsiniz: “Abonelik” için:ABONE yaz 7060’a gönder “ArayanaDinlet satın almak” için:Satın almak istediğin ArayanaDinlet’in SMS KODU’nu yazarak 7060’a gönder “Abonelik iptal” için:IPTAL yaz 7060’a gönder “Satın aldığınız ArayanaDinlet’inizi silmek” içinSIL (BOŞLUK) ARAYANADİNLET SMS KODU yazarak 7060’a gönder “Geçici Kapatmak” için: KAPAT yaz 7060’a gönder “Açmak” için:AC yaz 7060’a gönder “Yıldız Özelliği” kullanmak için:İstediğiniz kişinin ArayanaDinlet’ini dinlediğinizde anında ArayanaDinlet’ini (*) tuşuna basarak satın alabilirsiniz.


Facebook SMS servisini hangi cep telefonlarında kullanabilirim?

Facebook SMS servisini SMS alıp gönderen tüm telefonlarda kullanabilirsiniz.


Arkadaşlarımın durum güncellemelerine nasıl abone olurum?

Arkadaşlarınızın durum güncellemelerine abone olmak için, telefonunuzdaki Hesap-Hesap Ayarları-Mobil sekmesinden durum güncellemelerini almak istediğiniz arkadaşlarınızı seçebilirsiniz.


Facebook SMS servisi ile nasıl durum güncellemesi yapabilirim?

Facebook SMS'e kayıt olduktan sonra durum güncellemenizi yazıp 3223'e SMS göndererek Facebook'ta yayınlanmasını sağlayabilirsiniz.


Uzun bir mesaj aldığımda mesajın devamında “n” yazıyor. Bu ne anlama geliyor?

Mesajın sonunda “n” yazıyorsa mesajınızın devamı var demektir. Mesajın devamını okumak için “n” ( tırnak işaretleri olmadan) yazarak gelen mesajı cevaplayın.


Facebook ile yaşadığım sorunları nereye bildirebilirim?

Karşılaştığınız bir sorunu, Facebook'un ilgili sayfalarından bildirebilirsiniz. Sorununuzu bildirebileceğiniz sayfaya yönlendirilmek için tıklayın.


Gönderdiğim MMS'lerin boyutları için bir kısıtlama var mıdır?

Vodafone MMS'le, 300 KB'a kadar olan video, resim veya ses dosyalarını gönderebilirsiniz. Ancak telefonunuza bağlı olarak gönderebileceğiniz MMS boyutu farklı olabilir.


Bazı telefonlar 100KB'a kadar olan dosyaları desteklerken bazı telefonlar 300KB'a kadar tüm dosyaları desteklemektedir. Bu sizin telefonunuza ait teknik bir özelliktir.


Vodafone MMS sistemleri 300KB'a kadar olan tüm MMS gönderimlerini desteklemektedir.


MMS gönderim ücreti ne kadardır?

Vodafone, Avea, Turkcell ve e-posta adreslerine doğru yapacağınız MMS gönderimleri 1,28 TL (KDV ve ÖİV dahil), anlaşmalı yurtdışı operatör abonelerine doğru yapacağınız MMS gönderimleri ise 2,44 TL/MMS (KDV ve ÖİV dahil) olarak ücretlendirilir.


Mesaj Kutusu’nda sakladığım mesajlara nasıl ulaşabilirim?

Mesaj Kutusu'na ulaşabilmek için öncelikle www.vodafone.com.tr adresinden Online Self Servis' e üye olmanız gerekmektedir. Daha sonra gönderdiğiniz mesajlara ulaşmak için Mesaj Kutusu linkine tıklamanız yeterlidir.


Mesaj Kutusu'nda her sayfada 10 mesaj görüntülenir. Mesajlarınız eskiden yeniye doğru kayıt edilmiştir. Diğer sayfaları görmek için sayfanın üst bölümünde bulunan Diğer Mesajlarınız menüsünden, ilerlemek istediğiniz mesaj aralığını seçebilirsiniz.


Mesaj gönderirken nasıl ücretlendirilirim?

Dahil olduğunuz abonelik paketinin kısa mesaj tarifesi ile ücretlendirilirsiniz. Bir mesajınızın uzunluğu; nokta, virgül, rakam ve boşluklar dahil 160 karakterdir. 160 karakteri geçmeniz durumunda mesaj karakterine göre 2 veya daha fazla mesaj ücreti ile ücretlendirilirsiniz.


(*) Boş olarak gönderdiğiniz SMS'ler karşı numaraya iletilmektedir. Bu nedenle boş gönderilen mesajlar da ücretlendirilmektedir.


Mesaj kapasitem doldu, mesajlarımı nasıl saklayabilirim?

Kısa mesajlarınızın istediğiniz kadarını, dilediğiniz sürece web ortamında saklamanızı sağlayan "Mesaj Kutusu" Servisi'ni kullanabilirsiniz.


Mesaj saklamak için, saklamak istediğiniz mesajı 7373 kısa numarasına gönderin. Sakladığınız mesajları görüntülemek, güncellemek ve başka bir telefon numarasına iletmek için Online Self Servis üzerinden Mesaj Servisleri menüsünde yer alan Mesaj Kutusu linkine tıklayın.


SMS servisimin kapatılmasını istiyorum ne yapmalıyım?

Bunun için Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00) arayarak işlem yaptırabilirsiniz.


Bu servis kapatıldığında hiçbir şekilde mesaj alamaz ya da gönderemezsiniz.


Twitter SMS Servisi nedir?

Twitter SMS Servisi; Twitter hesabı olan Vodafone abonelerinin, takip ettikleri kullanıcıların tweetlerini SMS ile cep telefonlarına almalarını ve yine SMS ile tweet yazabilmelerini sağlayan bir servistir.


Twitter SMS Servisi'ni nasıl kullanabilirim?

Tweet gönderebilmek için; Cep telefonunuzu Twitter'a bağladıktan sonra, tweetinizi cep telefonunuzun mesaj kutusuna yazarak 2444'e SMS olarak gönderebilirsiniz.


Tweet almak için; Twitter web sayfasında, tweetlerini SMS olarak cep telefonunuza almak istediğiniz kullanıcının isminin üstüne geldiğinizde sol alt köşede çıkan telefon simgesine tıklamanız yeterlidir.


Aynı işlemi cep telefonunuzdan yapmak için ise “FOLLOW kullanıcı adı” (takip etmek istediğiniz kişinin kullanıcı adı) yazarak 2444'e SMS göndermeniz yeterlidir.


İstediğim uzunlukta tweet yazabilir miyim?

Twitter tarafından bir tweet için belirlenen üst limit 140 karakterdir.


Bu sınırı aşmanız halinde tweetleriniz web sitesinde birkaç parça halinde görüntülenecektir.


Bazı telefon modellerinde 140 karakterden daha kısa tweetlerin de bölünmesi sorunuyla karşılaşılabilir. Bu Twitter SMS Servisi'nden bağımsız, kullanılan cep telefonu ile ilgili bir durumdur.


Tweetlerimi Türkçe harflerle yazmama rağmen web sitesinde Türkçe karakterler görünmüyorsa ne yapmalıyım?

Bazı cep telefonları, SMS yazarken Türkçe karakterler kullanılmasına rağmen Türkçe karakterleri en yakın Latin karakterlerine çevirerek gönderir.


Bu durum servis ile ilgili olmayıp cep telefonunuzun özelliğinden kaynaklanmaktadır. (Nokia Xpressmusic 5800, Nokia N81, Nokia N73, Nokia 6070, Samsung E-250 cep telefonlarında bu problem ile karşılaşılabilir.)


Online Self Servis nasıl kullanılır?

vodafone.com.tr'ye girerek, Online Self Servis sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Kimler Online Self Servisi kullanabilir?

Bireysel ve Kurumsal bütün abonelerimiz, Online Self Servis hizmetimizden ücretsiz olarak faydalanabilirler.


Online Self Servis ücretli midir?

Online Self Servis kullanımı bütün müşterilerimiz için ücretsizdir.


Online Self Servis şifremi unuttum, tekrar nasıl alırım?

Şirket yetkili kullanıcıları ve alt kullanıcılar şifrelerini S yazıp 7000’e SMS atarak ücretsiz tekrar alabilirler.


Online Self Servis’te yapmak istediğim işlemi bulamıyorum, ne yapmalıyım?

Sayfanın sağ üstündeki ‘işlem arama’ kutucuğundan aradığınız işleme zaman kaybetmeden erişebilirsiniz.


Hızlı ulaşmak istediğiniz işlemleri, işlem sayfasındaki yıldıza basarak ana sayfanızdaki Hızlı Erişim Listesi’ne ekleyebilirsiniz. Böylece bir dahaki sefere aynı işlemi aramak zorunda kalmazsınız.


Online Self Servis’ten kullanım detaylarını ve raporları bilgisayarıma indirebilir miyim?

Online Self Servis yetkili kullanıcıları kullanım detaylarını ve raporlarını Excel olarak bilgisayara indirebilir, yazıcıdan yazdırabilirler.