Satın Alınan Cihaz İadesi | Yardım | Vodafone

Online Mağaza

Hızlı Teslimat

Satın aldığım cihazı iade etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Siparişinizin elinize ulaşmasını takiben 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz.

Teslimatı yapılan ürünün kusurlu olması sebebiyle iade gerçekleştirmek istiyorsanız, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade ve değiştirme haklarınızı kullanmanız mümkündür.

Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı stokla satışa sunulduğundan değişim yapılamayacak durumlar olabileceğini hatırlatmak isteriz.

İade edeceğiniz ürünü, cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümünde yer alan "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş halde, tüm aksesuarları ve hediyeleriyle içerecek şekilde, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gönderim için MNG Kargo ile 359404806 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin