Online Mağaza

Bireysel

Online Mağaza

Vodafone Online Mağaza'dan satın alabileceğim hiçbir ürün bulamadım. Sebebi nedir?

Abonelik limit puanınız, Vodafone Online Mağaza'dan tarifeye ek ürün almak için uygun olmayabilir. Abonelik yaşı, faturaların düzenli ödenmesi, gecikmeye düşen faturaların bedeli gibi değerlendirme kriterleri, abonelik limit puanınıza etki etmektedir.

Kullanıcı hesabıma giriş yapmadan önce gördüğüm bazı modelleri, giriş yaptıktan sonra göremiyorum. Sebebi nedir?

Hesabınıza giriş yapmadan önce https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ sayfasını ziyaret ettiğinizde, o an Online Mağaza'daki tüm mevcut telefon teklifleri listelenir. Müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra ise, sadece satın alabileceğiniz, yani müşteri limit puanınıza uygun telefon modellerini görüntüleyebilirsiniz.

Vodafone Online Mağaza'dan taksitle cihaz alabilmem için hangi kriterleri karşılamam gerekiyor?

Vodafone Online Mağaza'dan taksitle cihaz alabilmek için;

• Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone kullanıcısı olmanız,

• Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun müşteri limit puanına sahip olmanız,

• Telefon satın alırken tarife değişikliği de yapmak istiyorsanız, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapmamış olmanız,

• Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız,

• Önceden ödenmemiş borcunuzun bulunmaması veya hattınızda herhangi bir kısıtlamanın olmaması gerekmektedir.

Bunlara ek olarak, adınıza kayıtlı her telefon numarası üzerinden en fazla 2 cihaz kampanyasına katılabileceğinizi de belirtmek isteriz.

Müşteri Limit Puanı nedir?

Müşteri Limit Puanı, her kullanıcıya özel olarak kullanıcının abonelik süresi, hattın geçmişe dönük kapanma/açılma durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanan puandır.

Müşteri Limit Puanımı nasıl artırabilirim?

Müşteri Limit Puanı, her kullanıcıya özel olarak kullanıcının abonelik süresi, hattın geçmişe dönük kapanma/açılma durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanmaktadır. Cihaz kampanyalarına, kullanıcıya ait tüm hatlar için hesaplanan bu puan üzerinden giriş yapılabilir. Aboneliğiniz bahsi geçen kriterlere uygun nitelikte olduğunda müşteri limit puanınız olumlu şekilde etkilenecektir.

Seçtiğim bir telefonla ilgili tüm özellikleri ve detayları nereden inceleyebilirim?

• İncelemek istediğiniz telefonun/ürünün görseline tıkladığınızda ürünün fotoğraflarını, renk ve hafıza alternatifleri ile ödeme seçeneklerini görebileceğiniz telefon/ürün detay sayfasına erişebilirsiniz.

• Ürün detay sayfasında yer alan "Karşılaştır" özelliği ile, satın almak istediğinizi cihazı farklı cihazlarla karşılaştırabilirsiniz.

• Ürün detay sayfasının aşağısında yer alan "Cihaz Hakkında" bölümünden telefonun teknik özelliklerine, iade koşullarına ve taahhütname gibi detaylara erişebilirsiniz.

Vodafone Online Mağaza'dan nasıl ürün satın alabilirim?

Google Play ya da App Store'dan indirebileceğiniz Yanımda uygulamasının menüsünde yer alan "Online Mağaza" bölümünü veya Vodafone Türkiye internet sitesindeki https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ sayfasını ziyaret ederek satıştaki ürünleri inceleyebilir ve siparişinizi kolayca oluşturabilirsiniz.

Vodafone Online Mağaza'da, Vodafone kullanıcılarına özel tarifeye ek 6 veya 12 ay taksitle sunulan cihaz kampanyalarından faydalanarak alışveriş yapabilmeniz için, öncelikle bireysel Vodafone abonesi olmanız gerektiğini hatırlatmak isteriz.

Vodafone Online Mağaza'dan ürün satın alabilmek için hangi adımları izlemeliyim?

• Vodafone Online Mağaza'da yer alan ürün listesinden satın almak istediğiniz ürünün üzerine tıklayarak, ürün detay sayfasına gidin.

• Ürün detay sayfasında yer alan seçeneklerden cihaz rengi, hafıza kapasitesi ve tarifenize ek taksit sayısını belirleyerek, “Sepete Ekle” tuşuna tıklayın.

• Sisteme kayıtlı bir hesabınız yoksa, hesap oluşturabilmek için ilgili sayfaya yönlendirileceksiniz. Sipariş oluşturma işlemine devam edebilmek için, hesap oluşturmanız ve bu hesaba giriş yapmanız gereklidir.

• Eğer kayıtlı hesabınız mevcutsa “Kayıtlı Hesap ile Giriş” ekranına yönlendirme yapılır. Sipariş oluşturma işlemine devam edebilmek için, sisteme bu ekran üzerinden giriş yapmanız gerekmektedir.

• Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, seçtiğiniz ürün için faturanıza yansıtılacak cihaz taksit sayısı ve aylık ödeme miktarından oluşan toplam tutarı görebilirsiniz. Aynı sayfanın alt kısmında seçmiş olduğunuz ürün/ürünlerin marka, model, renk, hafıza kapasitesi, seçmiş olduğunuz taksit miktarı ve cihazın aylık taksit tutarını inceleyebileceğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.

• “Satın Al” tuşuna basarak satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekleyin. Alışverişi tek bir ürün ile tamamlamak istiyorsanız, bir sonraki "Sepetim" adımına geçebilir; farklı bir ürün daha satın almak istiyorsanız "Alışverişe Devam Et" tuşuna basabilirsiniz.

• Satın alma işlemini tamamlamak için “Satın Al” tuşuna basın. Ad, soyad ve telefon numaranızın otomatik olarak doldurulduğu forma T.C. kimlik numaranızı ve siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres bilgisini girmeniz yeterlidir.

• “Sipariş Bilgileri” ekranında yer alan "Bilgilendirme Formu, Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Taahhütname linklerini okudum, onaylıyorum" kutucuğunu işaretleyerek “Siparişi Tamamla” tuşu ile güvenlik doğrulama adımına geçmelisiniz.

Daha önce Vodafone'dan kontratlı bir cihaz satın almıştım. Farklı bir cihaz daha satın alabilir miyim?

Evet. Tarifeye ek aktif bir cihaz kampanyanız varken, müşteri limit puanınız dahilinde yeni bir cihaz daha satın alabilirsiniz.

Aradığım özelliklere sahip cihazları nasıl görüntüleyebilirim?

Vodafone Online Mağaza'nın ana sayfasındaki filteleri kullanarak, aradığınız özelliklerdeki cihazları kolayca inceleyebilirsiniz.

Hesabıma giriş yapmadan alışveriş yapabilir miyim?

Hayır. Hesabınıza giriş yapmadan alışveriş yapmanız mümkün değildir.

Vodafone Online Mağaza'dan alışveriş yapabilmek için Yanımda uygulamasına giriş yapmanız veya Vodafone Türkiye internet sitesindeki Online İşlemler bölümüne telefon numaranız ve şifreniz ile girmeniz gerekmektedir.

Vodafone Self Servis şifreniz yoksa veya şifrenizi unuttuysanız, S yazıp 7000'e göndererek yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz.

Başkası adına cihaz satın almak istiyorum, nasıl yapabilirim?

Güvenliğiniz için, Vodafone Online Mağaza üzerinden sadece hattın yasal sahipleri ek cihaz satın alabilirler.

Aynı anda 2 cihaz kampanyasına katılabilir miyim?

Evet. Yukarıda belirtilen cihaz kampanya kriterlerini sağlamanız ve müşteri limit puanınızın satın almak istediğiniz 2 cihaz için de yeterli olması durumunda, aynı anda 2 adet cihaz kampanyasına katılabilirsiniz.

Tarife indirimi kontratım var. Cihaz kampanyasına geçiş yapabiliyor muyum?

Evet.

Cihaz kampanyasına geçiş yaptığında tarife indirimi kontratım devam eder mi?

Evet. Cihaz kampanyasına geçiş yapmanız durumunda, eski kampanyaya ait tarife indiriminiz devam edecektir.

Cihaz satın alırken tarife değişikliği yapmak zorunda kalır mıyım?

Eğer mevcut tarifeniz, seçtiğiniz cihazın kampanyasına uygunsa herhangi bir tarife değişikliği yapmak zorunda kalmazsınız.

Hattınız için geçerli bir tarife kontratınız varsa, cihaz kampanyasına girmeniz durumunda bu kontrattan da çıkış yapılmaz. Tarifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edersiniz.

Cihaz kampanyasına farklı bir tarifeye geçiş yaparak katılmak istediğiniz durumlarda, kullanım alışkanlıklarınıza göre size en uygun tarife teklifleri xx sayfalarında sunulacaktır.

Nasıl ödeme yapabilirim?

Satın aldığınız cihazın ücreti, sipariş oluşturma işlemi sırasında seçtiğiniz taksit sayısına göre 6 ay veya 12 aylık taksitlerle Vodafone faturanıza tarifenize ek olarak yansıtılacaktır.

Vodafone Online Mağaza'da gördüğüm fiyatlara KDV dahil midir?

Satın aldığınız cihazın ücreti, sipariş oluşturma işlemi sırasında seçtiğiniz taksit sayısına göre 6 ay veya 12 aylık taksitlerle Vodafone faturanıza tarifenize ek olarak yansıtılacaktır.

Cihaz kampanyasına girdikten sonra tarife değişikliği yapabiliyor muyum?

Evet. Cihaz kampanyasına giriş yaptıktan sonra tarife içeriği ve ücreti daha yüksek olan tarifelere geçiş yapabilmeniz mümkündür.

Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişiniz ile ilgili gelişmeler ve kaydedilen aşamaları https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparislerim

"Siparişlerim" adımından takip edebilirsiniz.

Ek olarak, bu bilgiler SMS yolu ile satın alma işlemi sağladığınız telefon hattına iletilecektir.

Siparişim onaylanmadı. Sebebi nedir?

Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda sipariş oluşturma işlemini gerçekleştirdiğiniz hatta SMS yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

Siparişimi oluşturduktan sonra gönderilen onay SMS'leriyle ilgili herhangi bir işlem yapmam gerekli mi?

Sipariş talebiniz alındıktan sonra tarafınıza iletilen "gerekli kontroller sağlanacaktır" ve "kampanya girişi onay" SMS'leri ile ilgili olarak herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu me

Standart teslimat nedir?

Standart teslimat ile Vodafone Online Mağaza'dan satın aldığınız ürünler, Türkiye'nin 81 iline 2-4 iş günü içerisinde teslim edilir.

Standart teslimat gönderileri için hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

Standart teslimatta gönderimler MNG kargo aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.

Bulunduğum il için teslimat olup olmadığını nereden öğrenebilirim?

Vodafone Online Mağaza'dan satın alınan ürünler için Türkiye’nin 81 iline gönderim yapılmaktadır.

Satın aldığım ürünü nasıl teslim alabilirim?

Standart teslimat prosedüründe, siparişiniz MNG Kargo ile tarafınıza iletilir. Kargo firması siparişi yalnızca hattın yasal sahibine, imza karşılığı teslim eder.

Teslimat aşamalarını, kargo firmasının hattınıza ileteceği SMS'ler üzerinden takip edebilirsiniz.

Teslimat esnasında kimliğinizi mutlaka yanınızda bulundurmanız gerektiğini hatırlatmak isteriz.

Satın aldığım ürün elime ne zaman ulaşır?

Satın aldığını ürün, siparişinizi onaylanmasını takiben 2-4 gün içinde tarafınıza teslim edilecektir.

Eğer ön sipariş kapsamında bir ürün satın aldıysanız, siparişiniz söz konusu cihazın tüm Türkiye'de satışa çıktığı günü takiben ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilir.

Yukarıda bahsedilen süreler hava şartları, resmi tatiller ve olağanüstü haller durumunda değişiklik gösterebilir. Buna ek olarak kargo şirketlerinin resmi tatillerde teslimat yapmadığını da hatırlatmak isteriz.

Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken, ilgili kontrollerin yapılabilmesi için kimliğinizi yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. Kargo yetkilisi T.C. Kimlik numaranızı not alarak, cihazınızı imza karşılığında tarafınızda teslim edecektir. Cihaz faturası ve formlar kargo poşetinin ön cebinde yer alır.

Cihazı teslim almadan önce teslimat içeriğini kontrol etmenizi öneririz. Şayet:

• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz

• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz

• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise

• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa

kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.

Teslimat esnasında ben yoksam siparişim kime teslim edilecek?

Vodafone Online Mağaza'dan verilen siparişler yalnızca hat sahibine yapılmaktadır. Bu yüzden, adreste bulunamadığınız durumda siparişini kargo firmasının ilgili ofisine götürülür. Kargo firması teslimat için sizinle ayrıca iletişime geçecektir.

Teslimat anında kargo/kurye ücreti ödeyecek miyim?

Hayır. Teslimat için ya da teslimat esnasında sizden herhangi bir ücret talep edilmez.

Teslimat adresinde değişiklik yapabilir miyim?

Evet. 0542 756 70 00 numaralı Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, teslimat adresinizde değişiklik yapabilirsiniz.

Teslimatı yapılan ürünün kutusu hasarlı, ne yapmalıyım?

Şayet:

• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz

• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz

• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise

• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa

kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.

Görme engelli bir kullanıcıyım. Vodafone Online Mağaza'dan nasıl ürün satın alabilirim?

Görme engelli kullanıcılarımız, temel erişilebilirlik gereksinimlerini sağlayan Vodafone Türkiye internet sitesi ya da Yanımda uygulması üzerinden rahatlıkla alışveriş yapabilirler.

Görme engelli bir kullanıcı olarak dokunmatik ekranlı bir telefon kullanabilir miyim?

Evet. Android işletim sisteminde "TalkBack", iOS işletim sisteminde ise "VoiceOver" adı verilen bir ekran okuyucu yazılım ile dokunmaktik ekranlı cihazları kullanabilirsiniz. Ekran okuyucular, ekrandaki öğeler için sesli açıklamalar üreten yardımcı teknoloji yazılımlarıdır.

Farklı ihtiyaçlara sahip engelli bir kullanıcıyım. Ne gibi kolaylıklardan faydalanabilirim?

Cihazlar, yerleşik olarak işitme cihazlarına bağlanabilme, fiziksel tuşlara basamayanlar için bu tuşları ekrana taşıyan dokunmatik yardımcı, telefon ekranını veya standart klavye ya da mouse aygıtlarını kullanamayanlar için özel geliştirilmiş cihazlar ile telefonu kullanabilme özellikleri ile beraber gelir. Daha detaylı bilgiler için cihaz üreticisinin internet sitesini ziyaret etmenizi öneririz.

Siparişimi benden başka biri teslim alabilir mi?

Hayır. Vodafone Online Mağaza'dan verilen siparişler yalnızca hat sahibine yapılmaktadır.

Hızlı teslimat nedir?

Hızlı teslimat ile sadece İstanbul içindeki belirli ilçelerde geçerli olmak üzere 3 saat içerisinde cihaz teslimatı yapılabilmektedir. Hızlı teslimat talebinizi, cihaz satın alma işleminiz sırasında teslimat adresi girişindeki "Hızlı Teslimat" seçeneğini işaretleyerek iletebilirsiniz.

Hızlı teslimat gönderileri için hangi kargo şirketi/firmayla çalışıyorsunuz?

Hızlı teslimatta gönderimler motokurye hizmeti veren Kuryetel aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Kuryetel tarafından telefonunuza gönderilen SMS'teki bağlantıyı tıklayarak siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

Takip linki çalışmıyor, ne yapabilirim?

İnternet bağlantınızla ilgili bir problem olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz. Eğer farklı bir teknik sorun varsa, Kuryetel'ye bilgi verebilmemiz için Müşteri Hattımız 0542 756 70 00'ı arayabilirsiniz.

Kuryetel tarafından teslimat için arandım, ama kurye hala gelmedi. Ne yapabilirim?

Kuryetel tarafından telefonunuza gönderilen SMS'teki telefon numarasından kuryeyi arayarak bilgi talep edebilirsiniz.

Kurye beni adreste bulamadığında, teslimat için ne kadar bekleyebilir?

Kuryetel kuryeleri teslimatı yapabilmek için adreste en fazla 10 dakika bekleyebiliyor. Teslimatı yapılamayan siparişiniz, daha sonra MNG Kargo ile gönderilecektir.

Kuryenin başka bir adrese teslimat yapmasını isteyebilir miyim?

Hayır. Yalnızca siparişinizde belirtilen adrese ve hattın yasal sahibine teslimat yapılmaktadır.

Teslimat için yanımda hangi belgeleri bulundurmalıyım?

Siparişinizi teslim alabilmek için üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan herhangi bir kimlik belgesi (ehliyet, nüfus cüzdanı vs.) yeterlidir.

Kuryenin getirdiği ürünü herhangi bir sebeple teslim alamadım. Ne yapabilirim?

Teslimatı yapılamayan siparişiniz, daha sonra MNG Kargo ile gönderilecektir. Bu gibi durumlarda siparişini 2-4 gün içinde elinize ulaşır.

Siparişimi teslimat aşamasında iptal edebilir miyim?

Evet.

Siparişiniz Kuryetel (Hızlı teslimat dağıtım firması) ile dağıtıma çıktıktan sonra iade talebinde bulunmanız halinde, teslim almadığınız ürün depoya dönecek ve iade işlemleriniz başlatılacaktır.

Siparişiniz dağıtıma henüz çıkmadıysa, sipariş iptal kaydınızı takiben iade işlemleriniz başlatılır.

Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi benden başka biri teslim alabilir mi?

Hayır. Yalnızca siparişinizde belirtilen adrese ve hattın yasal sahibine teslimat yapılmaktadır.

Kuryeye bir ödeme yapmam gerekir mi?

Hayır. Teslimat için ya da teslimat esnasında sizden herhangi bir ücret talep edilmez.

Teslimatı yapılan ürünün kutusu hasarlı, ne yapmalıyım?

Şayet:

• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz

• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz

• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise

• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa

kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.

Bulunduğum ilçe için hızlı teslimat seçeneği olup olmadığını nereden öğrenebilirim?

Siparişinizi tamamlamadan önce, teslimat bilgilerini girdiğiniz sayfa üzerindeki hızlı teslimat ile gönderim yapılan ilçeler listesine göz atabilirsiniz.

Satın aldığım cihazı iade etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Siparişinizin elinize ulaşmasını takiben 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz.

Teslimatı yapılan ürünün kusurlu olması sebebiyle iade gerçekleştirmek istiyorsanız, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade ve değiştirme haklarınızı kullanmanız mümkündür.

Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı stokla satışa sunulduğundan değişim yapılamayacak durumlar olabileceğini hatırlatmak isteriz.

İade edeceğiniz ürünü, cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümünde yer alan "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş halde, tüm aksesuarları ve hediyeleriyle içerecek şekilde, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gönderim için MNG Kargo ile 359404806 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

İptal talebinde bulunduğunuzda siparişiniz kargoya teslim edilmiş ise, teslimat sonrası iade gönderimi yapmanız gerekmektedir. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgi için Müşteri Hizmetleri hattını aramanızı öneririz.

İade edeceğim ürünü hangi adrese göndermeliyim?

Gönderim için MNG Kargo ile 359404806 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

Satın aldığım ürün kusurlu çıktı. Ne yapmalıyım?

Elinize ulaşan ürünün kusurlu olması durumunda, ürün teslimatını takiben 14 gün içinde söz konusu durumu bildirebilir ve iade işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Bu durumda gerekli kontroller yapılacak, ürün stokta mevcutsa değişim yapılacaktır. Ürünün tedarikçi firma stoklarında bulunmaması durumunda, siparişiniz iptal edilecektir.

Kurye ya da kargo yetkilisinin getirdiği ürün kusurlu/eksik/yanlış. Ne yapabilirim?

Ürünün kargo paketinde/kutusunda veya üründe fark edilir bir hasar gördüğünüz durumlarda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekmektedir.Kargo görevlileri, hasarlı gönderiler için zabıt tutmakla yükümlüdür.

Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almayarak görevliye iade edebilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmediğiniz takdirde, üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanızın mümkün olmayacağını hatırlatmak isteriz.

Ürünü beğenmedim/fikrimi değiştirdim. Cayma hakkımı kullandığımda herhangi bir ceza öder miyim?

Ürünün elinize ulaşmasını takiben 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu durumda kampanyadan çıkış için tarafınıza herhangi bir ceza bedeli yansıtılmaz.

Cayma hakkını kullandığınızda, dahil olduğunuz cihaz kampanyasından çıkışınız gerçekleştirilir ve kampanyaya katılmadan önce kullandığınız tarifeye geçişiniz yapılır.

İade talebim kabul edilmedi, sebebi nedir?

Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen bozulmalardan sorumlu değildir.

Bununla birlikte, iadesini gerçekleştirmek istediğiniz cihazın, tarafınıza iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları, belgeleri ve orijinal kutusuyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir. Herhangi bir parçası/aksesuarı/belgesi eksik şekilde iletilen cihazların iadesi kabul edilememektedir.

Ek olarak, düşürme veya çarpma benzeri, ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarlara sahip cihazlar da iade olarak kabul edilmez.

Tarafıma gönderilen ürün yanlış. Ne yapmam gerekir?

Tarafınıza ulaşan ürünün yanlış olması durumunda, cihaz detay sayfasındaki cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümünde yer alan "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş halde, tüm aksesuarları ve hediyeleriyle içerecek şekilde, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gönderim için MNG Kargo ile 359404806 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Online kanallardan nasıl alışveriş yapabilirim?

Alışveriş yapabilmeniz için Vodafone bireysel müşterisi olmanız gerekmektedir. Vodafone Yanımda uygulama menüsünde yer alan "Online Mağaza" veya telefonlar sayfasından satışa sunulan telefonları görebilirsiniz. 3.500 TL üzeri cihazlar tarifeye ek 3 ay; 3500 TL altı cihazlar tarifeye ek 6 veya 12 ay taksitle ödenen kampanyalarla sunulmaktadır.

Hesabıma giriş yapmadan alışveriş yapabilir miyim?

Hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir.

- Vodafone Yanımda'dan alışveriş için uygulamaya giriş yapmanız yeterlidir.

Telefonlar sayfasından alışverişe devam edebilmek için hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir.

GSM numaranızı ve Vodafone Self Servis Şifrenizi girmeniz yeterlidir. Vodafone Self Servis Şifreniz yoksa ya da şifrenizi unuttuysanız, S yazıp 7000'e SMS göndererek Vodafone Self Servis Şifrenizi alabilir ve hesabınıza giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.

Neden hesabıma giriş yapmadan evvel gördüğüm bazı modeller giriş yaptıktan sonra görünmüyor?

https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ üzerinde hesabınıza giriş yapmadan önce tüm telefon teklifleri listelenir. Fakat, müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra sadece satın alabileceğiniz (müşteri limit puanına uygun) telefonları görüntüleyebilirsiniz.

Taksitle cihaz almak için hangi kriterler aranmaktadır?

Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone abonesi olmanız gerekmektedir.

Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun Müşteri Limit Puanına sahip olmanız gerekmektedir.

Eğer telefon alırken tarifenin de değiştirilmesi isteniyorsa, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapılmamış olması gerekmektedir.

Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız gerekmektedir.

Daha önceden ödenmemiş borcunuz ve hattınızda herhangi bir kısıtlama olmaması gerekmektedir. Adınıza kayıtlı GSM numaraları üzerinden limit puanınızın yeterli olması durumda en fazla 3 akıllı telefon kampanyasına katılabilirsiniz.

Tarife indirimi kontratım var. Cihaz kampanyasına geçiş yapabiliyor muyum? Cihaza geçiş yaparsam tarife indirimimi devam ettirebiliyor muyum?

Evet cezasız geçiş yapabilirsiniz. Geçilmesi durumunda eski kampanyaya ait tarife indirimi sonlanmamaktadır.

Cihaz kampanyasına girdikten sonra tarife değişikliği yapabiliyor muyum?

Evet tarife içeriği ve ücreti daha yüksek olan tarifelere geçiş yapabilirsiniz.

Ürünlerin stokta olup olmadığını nasıl anlarım?

"Satın Al" seçeneği gösterilen tüm cihazlara ait yeterli stok bulunmaktadır. Ancak siparişin oluşturulduğu an gerçek zamanlı stok bilgisi üzerinden hareket edilemediğinden özellikle talebi yoğun olan ürünlerde siparişinizi oluşturduğunuz anda ürünün stoğu daha önceden siparişi tamamlanmış olan abonelerimize aloke edilebileceği için siz siparişinizi oluşturabilmiş dahi olsanız, stoklarda ilgili ürün tükenmiş olabilir. Bu durumda; sipariş verdiğiniz ürünün renk değişimi için Vodafone yetkilisi tarafından aranarak renk değişim teyidiniz talep edilebilir ya da ürünün stoklarda tükendiği veya yeni sevkiyat ile ürün gelecek ise ürünün size ulaştırılmasında birkaç günlük ek süreye ihtiyaç duyulduğuna dair bilgi sizinle paylaşılabilir. Ürününüzün durumu ile ilgili olarak siz de özel Müşteri Hattımız olan 0542 756 70 00 no'lu hattan bilgi alabilirsiniz.

Puanımı nasıl artırabilirim?

Limit puan müşteri bazında hesaplanmakta, müşteriye ait tüm hatlar için bu puan üzerinden kampanyaya girişi yapılabilmektedir. Cihaz kampanyaları müşteri puanı 01.04.2015 itibariyle; abonelik yaşı, hattın geçmişteki statü durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanmaktadır.

Aynı anda 2 cihaz kampanyasına katılabilir miyim?

Vodafone Online Mağaza üzerinden "Sepetim" sekmesine 3 akıllı telefon ekleyebilir ve aynı anda 3 akıllı telefon kampanyasına giriş yapabilirsiniz. 3 tane akıllı telefon kampanyasına giriş yapabilmeniz için yine yukarıda belirttiğimiz cihaz kampanya kriterlerini sağlamanız ve müşteri limit puanınızın 3 akıllı telefona da yetmesi gerekmektedir. Vodafone Online Mağaza'da taahhütlü akıllı telefon ve tablet siparişi verirken, en fazla 3 adet aktif taahhütlü ürün olup olmadığı kontrolü yapılır. Eğer fiziksel mağazadan ve Vodafone Online Mağaza'dan toplamda 3 adet akıllı telefon/tablet ürün için aktif taahhütünüz varsa, 4. Akıllı telefon/tablet ürünü Vodafone Online Mağaza'da taahhütlü olarak satılamamaktadır.

Vodafone Online Mağaza’da aktif taahhütlü ürün kontrolü diğer kategorilerdeki cihazlar için de yapılır. Buna göre limit puanınızın yeterli olması durumunda aksesuarlarda en fazla 4, toplam fiyatı 999 TL ve altındaki akıllı ev ürünlerinde en fazla 8, toplam fiyatı 1.000 TL ve üzerindeki akıllı ev ürünlerinde en fazla 2 cihaz kampanyasına katılabilirsiniz.

Seçtiğim bir telefonla ilgili tüm detaylara nasıl ulaşabilirim?

İncelemek istediğiniz telefonun/ürünün görseline tıkladığınızda telefonun/ürünün fotoğrafları, özellikleri, renk, hafıza kapasitesi alternatifleri ve tarife seçeneklerinin görülebileceği telefon/ürün sayfası görülebilir. Sayfanın altında yer alan "Cihaz Hakkında" bölümünde "Özet","Teknik özellikler", "Detaylar" ve "İade Koşulları" bölümleri incelenebilir.

Nasıl öderim?

Satın alma sırasında seçmiş olduğunuz taksit opsiyonu; seçiminize göre 3.500 TL üzeri cihazlarda 3 taksit, 3500 TL altı cihazlarda 6 ay veya 12 ay taksitle Vodafone faturanıza ek olarak yansıyacaktır. Satın alımınızı kolaylaştırmak için her zaman mevcut tarifeniz otomatik olarak sizin için seçili olduğu halde gelmektedir. Tarifenize ait tarife ücreti de cihaz kontratınız süresince faturanıza yansıtılacaktır.

Tarifeye ek ödeme yönteminin dışında “ Ön Ödemeli ” opsiyonundan yararlanarak belirli cihazlarda toplam tutarın belirli bir kısmını kredi kartı ya da banka kartı ile ödeyebilir, kalan tutarı tarifenize ek olarak faturanıza yansıtılacak şekilde planlayabilirsiniz. Ön ödemenizden sonra kalan tutarı 6 veya 12 ay taksitle tarifeye ek ödemelerle planladığınız durumda “Telefon Alırken Anında Kolay Katkı” avantajından da yararlanabilirsiniz.

Fiyatlara KDV dahil mi?

Kontratlı Teklif ürünlerinin fiyatlarına KDV dahildir.

Satın almak için hangi adımları geçmeliyim?

- https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ linkinde yer alan telefon listesinden telefon modeli seçmelisiniz.

- Seçtiğiniz telefonun detay sayfasına giderek, renk, hafıza kapasitesi ve tarifenize ek taksit sayısını seçerek "Sepete Ekle" seçeneğine tıklamalısınız.

- Sonrasında sistem sizi kayıtlı hesabınız yok ise hesap oluşturma sayfasına, kayıtlı hesabınız var ise "Kayıtlı Hesap ile Giriş" ekranına yönlendirecektir. Giriş ekranını kapatmadan, işleminize devam etmeniz gerekmektedir.

- Şifrenizi girip hesabınıza giriş yaptıktan sonra sayfada seçmiş olduğunuz ürüne ait faturanıza yansıtılacak cihaz taksit sayısı ve aylık ödemeden oluşan toplam tutar görüntülenecektir. Aynı sayfanın alt kısmında seçmiş olduğunuz ürünlerin marka, model, renk, hafıza kapasitesi, seçmiş olduğunuz taksit süresi ve cihazın aylık taksit tutarını görebileceğiniz bilgiler bulunmaktadır.

-"Satın Al" butonu ile almak istediğiniz cihazı sepetinize ekleyerek bir sonraki "Sepetim" adımına geçebilir ya da aynı sayfada yer alan "Alışverişe Devam Et" bölümüne tıklayarak başka bir ürünü daha satın alabileceğiniz telefon listesine geçebilirsiniz.

- Ürünlerin satın alabilmek için "Satın Al" bölümüne tıkladıktan sonra açılan sayfada adınız, soyadınız ve telefon numaranız otomatik olarak gelecektir. Siz, T.C. kimlik numaranızı ve teslimat adresi girişlerini tamamlamalısınız.

- "Sipariş Bilgileri" ekranında yer alan Bilgilendirme Formu, Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Taahhütname linklerini okudum, onaylıyorum kutucuğunu işaretleyerek "Siparişi Tamamla" butonu ile güvenlik doğrulama adımına geçmelisiniz.

Tarife değişikliği yapmak zorunda mıyım?

Seçmiş olduğunuz cihaza bağlı kampanyaya uygun olması koşulu ile mevcut tarifeniz ile cihaz kampanyalarına katılabilirsiniz. Hattınızda devam eden tarife kontratınız varsa cihaz kampanya girişinizde bu kampanyanızdan çıkış da yapılmayacaktır. Tatifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edebilirsiniz.

Eğer farklı bir tarifeye geçiş yaparak cihaz kampanyasına katılmak istiyorsanız kullanım alışkanlıklarınıza göre size abone alımına açık tarifeler teklif olarak sayfalarda sunulacaktır.

Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu İnternet sitemizde yer alan «Siparişlerim» sayfasından takip etmek için tıklayınız.

Buna ek olarak, satın alma işlemini gerçekleştirdiğiniz telefon hattına ileteceğimiz SMS'ler üzerinden ya da 0542 756 70 00 numaralı Özel Müşteri Hizmetleri Hattı'nı arayarak bilgi alabilirsiniz.

Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?

Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda yine SMS yolu ile bilgilendirileceksiniz.

Cihaz talebimi bıraktıktan sonra kontroller sağlanacaktır diye SMS'i aldım. Sonrasında ise kampanya girişi için onay SMS aldım, bunu kime ileteceğim?

Vodafone Online Mağaza'dan cihaz talebi oluşturulduktan sonra cihaz girişiniz denenirken tarafınıza onay SMS'i gelebilmekte. Bu onay SMS'ini herhangi bir yere iletmenize gerek yoktur. Arka planda cihaz tanımlama işlemleri sağlanmaktadır.

Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Siparişleriniz MNG Kargo ile iletilmektedir. Kargo firması siparişi sadece hattın yasal sahibine ve imza karşılığı teslim etmektedir. Ayrıca kargo firması teslimatın aşamaları ile ilgili SMS yolu ile bilgi aktarmaktadır.

Lütfen teslimat sırasında kimliğinizi yanınızda bulundurunuz.

Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?

Satın aldığınız ürünlerin gönderimi Türkiye'nin 81 iline sağlanabilmektedir. Siparişiniz onaylandıktan sonra, ortalama 2-4 iş günü içinde teslim edilecektir. Resmi tatillerde kargo firması teslimat yapmamaktadır. Cihazınızı Ön Sipariş kapsamında aldıysanız, cihaz tüm Türkiye'de satışa çıktığı gün itibariyle ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilecektir. (Hava şartları, resmi tatil, dini bayram tatilleri ve olağanüstü haller durumunda bu süre değişiklik göstermektedir.)

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişiniz size teslim edilirken size ait kimliğinizin görülmesi talep edilerek T.C. Kimlik Numaranız not edilecek ve cihazınız size imza karşılığı teslim edilecektir. İletilen kargo poşetinin cebinde fatura ve formlar yer almaktadır. Kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.

Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir?

Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek olup kargo firması sizinle iletişime geçecektir.

Teslimat anında veya sonrasında bir kargo/kurye ücreti ödeyecek miyim?

Siparişinizin size teslim edilmesi için sizden herhangi bir kargo bedeli talep edilmemektedir.

İstanbul içi gönderimi hangi firmayla yapıyorsunuz?

Motokurye hizmeti veren Kuryetel firması ile gönderimler gerçekleştirilmektedir.

Siparişimi nereden takip edebilirim?

Kuryetel üzerinden size gönderilen SMS'teki linki tıklayarak siparişinizin nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

Link çalışmadı; siz yardımcı olabilir misiniz?

İnternet bağlantınızda yavaşlık yaşıyorsanız bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Teknik sorunları Scotty'e iletiyoruz.

Kuryetel tarafından teslimat için arandım; kurye hala gelmedi. Ne yapmalıyım?

Kuryetel tarafından size gönderilen SMS'teki ilgili kuryenin numarasını arayabilirsiniz.

Kurye beni adreste bulamazsa ne olacak?

Ürün size daha sonra MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese gönderilecektir.

Kurye beni adreste bulamazsa; ne kadar süre bekleyecek?

Kuryetel size ulaştıktan sonra 10 dakika daha beklemektedir. Sonrasında ulaşamazsa; ürünü sizlere MNG Kargo ile iletilecektir.

Kuryetel ile başka adrese teslimat yapıyor musunuz?

Sadece talebinizde belirtmiş olduğunuz adrese ve hattın yasal sahibine teslim yapılmaktadır.

Ürünü teslim alırken yanımda bulundurmam gereken evraklar var mıdır?

TC Kimlik Numarası yazan ehliyet ya da nüfus cüzdanı olması yeterli olacaktır.

Kuryetel ile ürünü teslim alamazsam; ne olacak? Ürünü nasıl ve ne zaman teslim alabilirim?

Ürün size daha sonra MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese gönderilecektir. 2-4 iş günü içerisinde ürün sizde olacaktır.

Siparişi iptal edebilir miyim?

Ürün Kuryetel ile gönderime çıktıysa; teslim almadığınız durumda ürün depoya gelir ve iade işlemleriniz başlatılır. Teslimata çıkmadıysa iptal kaydınız ile iade işlemleri gerçekleştirilir.

Hattın kullanıcısıyım, cihazı teslim alabilir miyim?

Cihaz teslimatı sadece hattın yasal sahibine teslim edilmektedir.

Gönderim için ödeme yapmam gerekiyor mu?

Hayır. Ürününüzün gönderimi herhangi bir bedel ödemeden tarafınıza yapılacaktır.

Vermiş olduğum siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişinizi iptal etmek isterseniz 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Şayet siz iptal bildiriminde bulunduğunuzda siparişiniz kargoya teslim edilmiş ise teslimat sonrası iade gönderimi yapmanız gerekmektedir. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiyi 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'nden alabilirsiniz.

Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade vedeğiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamayabilmektedir. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

- İade edeceğiniz ürünü, cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümündeki "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş hali ve tüm aksesuarları ve hediyeleriyle birlikte, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. MNG kargoya 359404806 no'lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmalıyım?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek iade işlemi gerçekleştirilecektir. Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirmeniz ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Kargonuzu teslim almadan önce kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.

Kargo teslimatı sonrası ürünün kusurlu olduğunu düşünmeniz halinde siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirebilir ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış ise ne yapmalıyım?

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

Cayma hakkımı kullandığım takdirde herhangi bir bedel faturama yansıyacak mı?

Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.

İadem neden kabul edilmedi?

Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Ancak; iade olarak yolladığınız cihazlarınızı size iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları ve belgeleri ile birlikte yollamanız gerekmektedir. Herhangi bir parçası eksik olarak iletilen cihaz iadeleri kabul edilememektedir. Ayrıca düşürme, çarpma gibi ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarı mevcut olan cihazlar da iade olarak kabul edilememektedir.

Siparişim yanlış geldi ne yapmalıyım?

İade edeceğiniz ürünü, "İade Formu"nu doldurarak, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz.

Hangi cihazları alabilirim?

Standart online cihaz alma kuralları geçerlidir, hem websitesi hem de mobil uygulamalarımız olmak üzere, her iki platform da temel erişilebilirlik gereksinimlerini karşılar.

Görme engelliler dokunmatik telefonu nasıl kullanır?

Android işletim sisteminde TalkBack, IOS işletim sisteminde ise VoiceOver adı verilen bir ekran okuyucu yazılım ile cihazı kullanabilirsiniz. Ekran okuyucular, ekrandaki öğeler için sesli açıklamalar üreten yardımcı teknoloji kategorisinde bir yazılımdır.

Erişilebilirlik yazılımları için ekstra ücret ödemem gerekir mi?

Hayır bu yazılımlar işletim sisteminin içerisinde hazır bir şekilde gelir.

Cihazımı satın aldıktan sonra kendi başıma kurulumunu yapabilir miyim?

Evet, cihaza daha önce kurulum yapılmamışsa, kutusunu ilk defa siz açmışsanız kurulumunu ekran okuyucu ile yapabilirsiniz. Android için: cihazı açtıktan sonra, Merhaba ekranı geldiğinde ekran üzerinde 2 parmağınızı bekletin. İlk sesi duyduğunuzda elinizi çekmeyin, daha sonra accessibilitiy activated veya TalkBack aktif edildi ifadesini duyduğunuzda parmaklarınızı ekrandan kaldırın. Alternatif olarak, android 8 ve üzeri bazı android cihazlarda, ses açma ve kısma tuşlarına aynı anda basarak TalkBack açılabilir. Android cihazlarda Sim kart pin kodu istenirken ekran okuyucuyu aktif edemezsiniz. TalkBack eğiticisinden geri tuşuna basarak çıkabilirsiniz. Dikkat, Android işletim sisteminde alttaki navigasyon tuşlarını kullanmak için üzerine bir kez dokunarak odaklandıktan sonra çift tıklamak gerekir. İOS için: iPhone 8/8 plus ve altında, cihaz açıldığında Home Tuşuna 3 kere basarak, iPhone X ve üzerinde ise kilit tuşuna 3 kere basarak ekran okuyucuyu açıp kuruluma devam edebilirsiniz. Not: Biraz deneyim gerektirir. Android cihazların çoğu İnternet bağlantısı sağlanıp, türkçe konuşmacı indirilinceye kadar, ingilizce konuşan bir konuşmacı ile açılır.

Android cihazım Türkçe konuşmuyor ne yapmalıyım?

Ayarlar, dil ve giriş, konuşma içerisindeki Google metin okuma ayarlarından ses verilerini yükle alanına tıklayarak açılan listeden Türkçe'yi indirmek gerekir. Bunu yaparken Wi-fi bağlantısı olmalı. Not: Bu işlemi yaparken bir gören yardımı almak faydalı olabilir.

Android cihazımda farklı sesler kullanabilir miyim?

Evet, Google Play Store üzerinden farklı ses motorları indirebilirsiniz. Örneğin; Vocalizer TTS en çok kullanılanıdır. iOS cihazlarda, yalnızca yerleşik olarak sunulan diller ve alternatif sesleri kullanabilirsiniz.

Az gören biriyim, telefonumu mevcut görme yeteneklerimle kullanabilir miyim?

Evet, telefonun erişilebilirlik menüsündeki, ekran büyütme, büyük metin ve karşıt renkler fonksiyonu ile telefonunuzu ihtiyacınız doğrultusunda özelleştirebilirsiniz.

Farklı engel grupları için neler var?

Bunlarla sınırlı olmamak üzere cihazlar, yerleşik olarak işitme cihazlarına bağlanabilme, fiziksel tuşlara basamayanlar için bu tuşları ekrana taşıyan dokunmatik yardımcı, telefon ekranını veya standart klavye ve mouse aygıtlarını kullanamayanlar için özel geliştirilmiş cihazlar ile telefonu kullanabilme yetenekleri ile beraber gelir. Daha detaylı bilgiler için cihaz üreticisinin web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim; siparişim mağazaya ulaşmadan iptal edebilir miyim?

Siparişinizi iptal etmek istediğinizde, 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Şayet siparişiniz, siz iptal bildiriminde bulunduğunuzda kargoya teslim edilmiş ise, teslimat sonrası iade gönderimi yapmanız gerekmektedir. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiyi 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'nden alabilirsiniz.

Çağrı merkezini iade işlemi ile ilgili olarak aradığımda, siparişim teslim edilmek üzere dağıtıma çıkmış ise iade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Bu durumda siparişinizi mağazadan teslim alıp içindeki iade formunu doldurmanız ve sonrasında ürün ile birlikte MNG kargoya teslim ederek iade sürecini başlatmanız gerekmektedir.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim; ürünü mağazadan iade edebilir miyim?

Siparişiniz Vodafone Online Mağaza'nın stokları üzerinden gönderildiği için, fiziksel mağazalarımızdan iade işlemi gerçekleştiremiyoruz. Ürünü mağazadan teslim alırken beraberinde verilen iade formunu doldurarak en yakın MNG Kargo üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz. Elinizde iade formu yoksa buraya tıklayarak bir çıktısını alabilirsiniz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verip siparişimi teslim aldıktan sonra iade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Siparişiniz Vodafone Online Mağaza'nın stokları üzerinden gönderildiği için, fiziksel mağazalarımızdan iade işlemi gerçekleştiremiyoruz. Ürünü mağazadan teslim alırken beraberinde verilen iade formunu doldurarak en yakın MNG Kargo üzerinden iade sürecini başlatabilirsiniz. Elinizde iade formu yoksa buraya tıklayarak bir çıktısını alabilirsiniz.

İptal işlemi gerçekleştirdiğim ürünün adresime yeniden gönderilmesini istediğimde ne yapmalıyım?

İptal sürecini başlattığınız siparişi iptal etmekten vazgeçtiyseniz 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak süreci sonlandırmak için talepte bulunabilirsiniz. Eğer aradığınızda iptal süreci tamamlanmışsa, Vodafone Online Mağaza üzerinden yeniden ürün siparişi verebilirsiniz.

İade ettiğim ürünün iptal işlemi ne zaman tamamlanır?

İade etmek istediğiniz ürün değerlendirilmek üzere bize ulaştıktan sonra kontrolleri yapılır ve ardından iade işlemi tamamlanır. İade sürecinin hızlı ve sağlıklı şekilde tamamlanabilmesi için "Taahhütname" ve "Esaslar" içinde belirtilen kurallar kapsamında değerlendirme yapıldığını hatırlatmak isteriz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile aldığım ürün bozuk/hasarlı çıktı; iade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Ürünü iade süresi içinde (siparişinizin elinize ulaşmasını takiben 14 gün) tarafımıza göndermeniz ve iade başvurusu yapmanız halinde gerekli kontroller yapılacak ve aynı üründen stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi gerçekleştirilecektir. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek ücret iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.

Siparişinizi teslim almadan önce; Kargo poşeti ya da kutusunda hasar olup olmadığını, Kargo kutusunu açtıktan sonra cihaz paketinin hasarlı, kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olup olmadığını, Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını, kontrol ediniz. Şayet böyle bir durum söz konusuysa cihazı teslim almadan mağaza görevlisinden derhal "hasarlı teslim tutanağı" düzenlemesini talep edebilir ve iade formunu doldurarak ürünü MNG kargo görevlisine iletebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek, gerekli işlemler yapılacaktır.

Sipariş teslimatı sonrasında ürünün kusurlu olduğunu düşünmeniz halinde siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirebilir ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile aldığım ürün için yasal cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

Siparişinizin tarafınıza teslim edilmesinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu takdirde, dâhil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak ve kampanya öncesinde kullandığınız tarifeye geçirilirsiniz. Cayma hakkınızı kullanmanız halinde tarafınıza herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacağını hatırlatmak isteriz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim; siparişimi teslim almak için ne yapmam gerekiyor?

Mağazadan teslimat seçeneği ile verdiğiniz sipariş teslimat için hazır olduğunda SMS ile bilgilendirileceksiniz. Bilgilendirme SMS'ini aldığınızda, sipariş esnasında belirlemiş olduğunuz mağazamıza giderek ürününüzü teslim alabilirsiniz. Vodafone Online Mağaza'daki Siparişlerim menüsünden de siparişinizin takibini kolayca yapabilirsiniz.

Siparişi yalnızca hattın yasal sahibinin, kimlik belgesi ibrazı ile teslim alabileceğini hatırlatmak isteriz. Yanınızda kimlik belgesi bulunmadığında, siparişinizin teslimatı sizin güvenliğiniz için gerçekleştirilmeyecektir.

Mağazadan teslimat seçeneği hangi illerde geçerli?

Mağazadan teslimat seçeneği şu an için yalnızca İstanbul'da geçerlidir.

Ürünümü hangi mağazalardan teslim alabilirim?

Vodafone Online Mağaza üzerinden "mağazadan teslimat" seçeneğiyle verdiğiniz siparişi, yalnızca siparişi oluştururken belirlediğiniz Vodafone Mağazasından teslim alabilirsiniz. Eğer mağazaya ait bilgileri hatırlamıyorsanız, Vodafone Online Mağaza'daki Siparişlerim menüsünden kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim; ürünüm mağazaya ne zaman ulaşır?

Siparişinizi Vodafone Online Mağaza'dan oluşturduktan sonraki ilk iş günü, ürününüz mağazaya teslim edildiğinde SMS ile bilgilendirilir ve mağazanın açık olduğu saat itibarıyla ürününüzü teslim alabilirsiniz. Mağazanın açık olduğu gün ve saatler ile siparişinizin teslimat durumunu Vodafone Online Mağaza'daki Siparişlerim menüsünden kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim; siparişimi kaç gün içinde alabilirim?

Siparişiniz, mağaza ulaştığı günden itibaren 3 gün içinde alınmalıdır. Bu süre zarfında teslim alınmayan ürünler, 4'üncü gün itibarıyla sipariş oluşturulurken belirtilen fatura adresine teslim edilmek üzere standart kargo teslimatı ile gönderime çıkarılacaktır.

Siparişimi mağazadan teslimat seçeneği ile aldıktan sonra, teslim alacağım mağazayı değiştirebilir miyim?

Hayır. Bu aşamadan sonra değişiklik yapılamamaktadır.

Mağazadan teslimat seçeneği ile aldığım ürünü teslim alacağım mağazayı ve adresini nereden görebilirim?

Teslimatın yapılacağı mağazanın adresine ve açık olduğu gün/saat bilgilerine Vodafone Online Mağaza'daki Siparişlerim menüsünden erişebilirsiniz.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim, ancak ürünü mağazadan teslim alamadım. Siparişime nasıl ulaşabilirim?

Siparişiniz, mağaza ulaştığı günden itibaren 3 gün içinde alınmalıdır. Bu süre zarfında teslim alınmayan ürünler, 4'üncü gün itibarıyla sipariş oluşturulurken belirtilen fatura adresine teslim edilmek üzere standart kargo teslimatı ile gönderime çıkarılacaktır.

Mağazadan teslimat seçeneği ile sipariş verdim, ancak ürünü mağazadan teslim alamadım. Mağazaya yeniden gönderilmesini talep edebilir miyim?

Hayır. Bu aşamadan sonra mağazadan teslimat için yeni bir yönlendirme yapılamamaktadır. Ürün, 4'üncü gün itibarıyla sipariş oluşturulurken belirtilen fatura adresine teslim edilmek üzere standart kargo teslimatı ile gönderime çıkarılacaktır.

Ürünü mağazadan teslim aldım ancak bilgilendirme SMS'i almaya devam ediyorum. Ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra bilgilendirme SMS'lerinin gelmeye devam etmesi halinde, bekleyen farklı bir siparişinizin olup olmadığını Vodafone Online Mağaza'daki Siparişlerim menüsünden kontrol etmenizi öneririz. Eğer teslimat için bekleyen farklı bir siparişiniz yoksa gelen bilgilendirme SMS'lerini dikkate almayınız.

Vodagraf nedir?

Vodagraf ile dijital ortamlarda sakladığınız çeşitli boyutlardaki fotoğraflarınızı kağıda bastırabilir ve ödemesini Vodafone faturanıza ek ödemelerle gerçekleştirebilirsiniz. Vodafone ve Fujifilm işbirliği ile oluşturulan Vodagraf ürün paketini Vodafone Online Mağaza'dan satın aldıktan sonra, Fujibas mobil uygulaması üzerinden seçtiğiniz fotoğrafların baskısını talep edebilir ve adresinize ücretsiz olarak getirtebilirsiniz.

Vodagraf ürününü Vodafone Online Mağaza üzerinden taahhütlü olarak satın aldığınızda telefonunuza gönderilen bir SMS ile bilgilendirilirsiniz. Ardından Fujibas mobil uygulamasını telefonunuza indirip üye girişi alanındaki Vodagraf paketim var? butonuna tıklayarak Vodafone'a özel Fujifilm fotoğraf baskısı hizmetini kullanabilirsiniz.

Vodagraf paket içeriğinde neler var?

Vodafone Standart:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Standart ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Paket 1: 70 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı

Paket 2: 1 adet Fujibook fotoğraf kitabı ve 25 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı

Paket 3: Vodagraf albüm seti (albüm, sticker, kalem, 20 adet fotoğraf baskısı)

Vodagraf Medium:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Medium ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Paket 1: 150 adet kare/klasik/retro fotograf baskı

Paket 2: 5 adet Shacolla (20x30)

Paket 3: 10 adet Shacolla (10x10) + 5 adet Shacolla (10x15)

Vodagraf Online Özel:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Online Özel ürünü tek paket halinde sunulmaktadır:

Paket 1: 20 adet kare/klasik/retro fotograf baskı + 5 adet magnet

Vodagraf hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

Vodagraf siparişi oluşturabilmeniz için Vodafone faturalı hat sahibi olmanız yeterlidir. Faturalı hattınız ile vodafone.com.tr veya Yanımda uygulaması üzerinden Vodafone Online Mağaza'ya girerek Vodagraf siparişi oluşturabilirsiniz.

Hattınız üzerinde aynı anda en fazla 4 adet Vodagraf paketi siparişi bulunabileceğini hatırlatmak isteriz.

Vodagraf kullanmak için mutlaka faturalı hat sahibi mi olmak gerekli?

Evet. Vodagraf ürününü şu an için yalnızca faturalı müşterilerimiz, faturalarına ek ödemelerle sipariş edebilirler.

Satın aldığım Vodagraf paketi için fotoğraf baskı talebimi ne zaman oluşturabilirim?

Vodagraf ürününü Vodafone Online Mağaza üzerinden taahhütlü olarak satın aldığınızda telefonunuza gönderilen bir SMS ile bilgilendirilirsiniz. Ardından Fujibas mobil uygulamasını telefonunuza indirip üye girişi alanındaki "Vodagraf paketim var" butonuna tıklayarak Vodafone'a özel Fujifilm fotoğraf baskısı hizmetini kullanabilirsiniz.

Vodagraf ödemesini nasıl yaparım?

Vodagraf paketini Vodafone Online Mağaza üzerinden taahhütlü olarak satın aldığınızda, aylık ödemeleri mevcut Vodafone faturanıza otomatik olarak eklenir.

Fujibas mobil uygulamasını nasıl indirebilirim?

Fujibas uygulamasını iOS işletim sistemine sahipseniz AppStore'dan, Android işletim sistemine sahipseniz PlayStore üzerinden indirebilirsiniz.

Fotoğraf baskı siparişi nasıl verebilirim?

Fujibas uygulamasına girdiğinizde, üye girişi ekranında bulunan "Vodagraf paketim var" butonuna tıklayın. Size gönderilecek SMS'teki doğrulama kodunu ilgili alana girdikten sonra, istediğiniz baskı seçimini yaparak fotoğraf baskısı siparişinizi oluşturabilirsiniz. Fotoğraflarınızın baskısı Fujifilm tarafından gerçekleştirilecektir.

Fotoğraflarımın gönderileceği adresi nasıl belirleyebilirim?

Fotoğraflarınızın gönderilmesini istediğiniz adresi, Fujibas mobil uygulaması üzerinden siparişinizi oluştururken belirleyebilirsiniz.

Vodagraf paketim için bir geçerlilik süresi var mıdır?

Vodagraf paketinizi, Vodafone Online Mağaza'da taahhütlü olarak satın aldığınız günden itibaren 12 ay içinde kullanabilirsiniz.

Fotoğraf boyutları nedir?

Fotoğraf baskılarınız için 10x10 (Kare) / 10x12 (Retro) / 10x15 (Klasik) olmak üzere 3 farklı boyut seçebilirsiniz.

Fotoğraflar ne tür bir kağıda basılıyor?

Fotoğraflarınız, FujiFilm patentli "FujiColor Crystal Archive Paper" fotoğraf kağıtlarına basılacaktır. Fotoğraflarınızı Mat veya Parlak olmak üzere 2 farklı kağıt seçeneğine bastırabilirsiniz.

Tek seferde en fazla kaç adet fotoğraf bastırabilirim?

Vodafone Online Mağaza'dan en fazla 4 kez Vodagraf taahhütlü paketi satın alabilirsiniz. Her bir Vodagraf ürünü içinde Vodafone'a özel ayrı paket seçenekleri sunulmaktadır. Paket içerikleri şu şekildedir;

Vodagraf Standart:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Standart ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Paket 1: 60 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı

Paket 2: 1 adet Fujibook fotoğraf kitabı

Paket 3: Vodagraf albüm seti (albüm, sticker, kalem, 20 adet fotoğraf baskısı)

Vodagraf Medium:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Medium ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Paket 1: 150 adet kare/klasik/retro fotograf baskı

Paket 2: 5 adet Shacolla (20x30)

Paket 3: 10 adet Shacolla (10x10) + 5 adet Shacolla (10x15)

Vodagraf Online Özel:

Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Online Özel ürünü tek paket halinde sunulmaktadır:

Paket 1: 20 adet kare/klasik/retro fotograf baskı + 5 adet magnet

Basılmasını istediğim fotoğrafları hangi platforma yüklemem gerekiyor?

Fotoğraflarınızın baskı siparişini verebilmek için kullanacağınız Fujibas uygulamasını iOS için AppStore, Android için ise PlayStore üzerinden indirebilirsiniz.

Telefonunuzun fotoğraf galerisinde veya Facebook ve Instagram hesaplarınızda bulunan fotoğraflarınızı Fujibas mobil uygulamasına yükleyerek baskı talebinizi oluşturabilirsiniz.

Verdiğim siparişin takibini nasıl yapabilirim?

Fotoğraf baskısı siparişinizi Fujibas üzerinden takip edebilirsiniz. Aynı zamanda SMS ile telefonunuza gönderilecek link üzerinden kargo takibi de yapabilirsiniz.

İade şartları nelerdir?

Fotoğraf baskısı ürünleri kişiye özel hazırlandığı için cayma hakkı, iade, değişim ve iptal seçeneği bulunmamaktadır. Teslim aldığnız üründe bir hata olduğunu düşünüyorsanız iletisim@fujibas.com adresine e-posta gönderebilir veya 0850 259 59 40 numaralı Çağrı Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Fotoğraf baskılarının hasarlı olması durumunda ne yapmalıyım?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz kargo paketini, teslimatı gerçekleştiren kargo yetkilisinin önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe herhangi bir hasar söz konusu ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş sayılacağınızı unutmayınız.

Fujibas üzerinden verdiğim sipariş hatalı ulaştı, ne yapmalıyım?

Siparişinizin hatalı gönderildiğini düşünüyorsanız, teslimatı takip eden 7 gün içinde iletisim@fujibas.com e-posta adresi veya 0850 259 59 40 numaralı Çağrı Merkezi üzerinden iletişime geçerek sorunu bildirebilirsiniz. Hatalı sipariş bildiriminizi teslimatın 7 gün sonrasında yaptığınızda talebiniz geçersiz sayılacaktır. Fujifilm, hatalı ürün bildiriminize istinaden siparişi yeniden hazırlayabilir ya da ücret iadesi gerçekleştirebilir.

Vodafone Online Mağaza'dan faturama ek olarak siparişini oluşturduğum Vodagraf ürününü, Fujibas'tan fotoğraf baskı talebi oluşturmadan iade edebilir miyim?

Cezasız taahhüt iptal koşullarına uyulan durumlarda, Vodagraf haklarından herhangi biri kullanılmadı ise Vodafone ürün taahhütnamesi ve Fujifilm mesafeli satış sözleşmesinde yer alan koşullar çerçevesinde ek bir ücret talep edilmeksizin 14 gün içinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir.

Vodagraf ile bastırmak istediğim fotoğraflarımın gizliliği nasıl korunuyor?

Fujibas web sitesi ve uygulamaları üzerinde sipariş vermek üzere gönderdiğiniz fotoğraflar Fujifilm ve ilgili iş ortakları dışında hiçbir kurum ya da kişiyle paylaşılmayacaktır. Fotoğraflarınız siparişle ilgili yaşanabilecek olası problemlere karşın önlem almak amacıyla 4 haftalık süre boyunca Fujifilm Dış Tic. A.Ş. sunucularında tutulabilir. Bu ilkeler ile kişisel haklarınız Fujifilm Dış Tic.A.Ş. tarafından teminat altına alınmıştır.

Vodagraf ile bastırmak istediğim fotoğraflar ne zaman siliniyor?

Fotoğraflarınız siparişle ilgili yaşanabilecek olası problemlere karşın önlem almak amacıyla 4 haftalık süre boyunca Fujifilm Dış Tic. A.Ş. sunucularında tutulabilir. Bu ilkeler ile kişisel haklarınız Fujifilm Dış Tic. A.Ş. tarafından teminat altına alınmıştır.

Ön ödeme Yöntemi Nedir?

Vodafone Online Mağaza’dan faturanıza ek taahhütlü akıllı telefon satın alırken, kredi kartınızı kullanarak bir miktar ön ödeme yapabileceğiniz ve faturanızda aylık olarak yer alacak ek ödemelerin miktarını düşürebileceğiniz bir ödeme yöntemidir. Ön Ödeme ile alabileceğiniz her bir ürünün sayfasında, Ön Ödeme yöntemini bir seçenek olarak görebilirsiniz.

Ön ödeme seçeneği ile ürün almamın avantajları nelerdir?

Ön ödeme yöntemi sayesinde mevcut müşteri limit puanınızın satın almaya elverişli olmadığı akıllı telefonlara sahip olabilirsiniz. Buna ek olarak yaptığınız ön ödeme miktarına göre ek Vodafone indirimlerinden faydalanabilirsiniz.

En fazla ne tutarda ön ödeme yapabilirim?

Satın almak istediğiniz telefonun toplam bedelinin yarısına kadar ön ödeme yapılabilmektedir.

Hangi banka kartıyla ödeme yapabilirim?

Herhangi bir banka kısıtı olmadan, dilediğiniz bir kredi kartı ya da banka kartı (debit) ile ön ödemenizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.

Ödeme seçenekleri nedir?

Ön ödeme seçeneği için şimdilik yalnızca kredi kartı veya banka kartı (debit) kullanılabilmektedir. Banka havalesi ile ön ödeme kabul edilmemektedir.

Ön ödemeyi taksitlendirebilir miyim? Bu durumda vade farkı alınır mı?

Ön ödemeler kredi kartından tek çekim olarak tahsil edilmektedir. Regülasyon kapsamında ön ödeme için taksitlendirme yapılamamaktadır.

Satın aldığım ürünü iade ettiğim takdirde geri ödeme nasıl ve ne zaman yapılır?

Siparişinizin elinize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yaptığınız tarihten itibaren 10 gün içinde satın aldığınız ürünü, yanında verilen tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıda belirtilen satıcı adreslerine göndermeniz gerekmektedir.

İade işlemleri, ürün firmaya ulaştıktan ve gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerçekleştirilmektedir. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmeden veya siz siparişinizi henüz teslim almadan iptal etmek isterseniz, 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz.Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, 05427567000 numaralı müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.

İadenin gönderileceği adres:

İade Yetkilisi Adına Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15/2, 34750 Ataşehir/İstanbul

Siparişi ürün elime ulaşmadan iptal etmem durumunda geri ödeme nasıl ve ne zaman yapılır?

Siparişinizi kargoya teslim edilmeden veya teslim almadan önce iptal etmek isterseniz, 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz. İşlemleriniz takip eden iş günü tamamlanacak ve ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.

Ön ödeme yöntemi ile kaç ürün alabilirim?

Müşterilerimiz için belirlenen standart taahhütlü akıllı telefon limitlerimiz, ön ödeme yöntemi için de geçerlidir. Vodafone Online Mağaza’dan aynı anda en fazla 2 adet akıllı telefon satın alabilirsiniz. Vodafone Online Mağaza ya da Vodafone mağazaları üzerinden hattınıza ait en fazla 3 adet aktif taahhütlü akıllı telefon tanımlaması yapılabilir. Halihazırda taahhüdü devam eden 3 adet aktif telefonunuz var ise 4’üncü telefonu satın alamazsınız.

Ön ödeme seçeneği tüm ürünler için geçerli midir?

Dijital Servisler (Vodagraf) harici tüm ürünlerde, müşteri limit puanınız ve cihazın puanı dahilindeki uygunluğa göre ön ödeme seçeneğini görüntüleyebilirsiniz. Ön ödeme seçenekleri limit puanınıza göre özel olarak hesaplanmaktadır.

3D Secure şifrem gelmiyor; ne yapmalıyım?

3D Secure şifre, kullanmak istediğiniz kredi kartına ait bankanızda kayıtlı telefon numaranıza, bankanız tarafından gönderilmektedir. Bankada kayıtlı telefon numaranızı kontrol etmek ve detaylı bilgi almak için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

Kredi/banka kartımla neden işlem yapamıyorum?

Kart bilgilerinizi kontrol ederek yeniden deneyebilir veya aldığınız hata mesajı ile birlikte kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.

Ödeme sayfasından "Güvenli Ödeme Yap" butonuna tıkladığımda 3D Secure penceresi açılmıyor. Neden?

3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları yeni bir internet sayfası üzerinde açılmaktadır. İlgili sayfayı göremiyorsanız, internet tarayıcınızın yeni sayfa açmayı (pop-up) engelleme özelliği açık kalmış olabilir. Bu ayarı kontrol ettikten sonra yine de sonuç alamazsanız kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.

3D Secure ödememde banka ekranına güvenlik şifremi girip onaylıyorum; ancak "Server Error" hatası alıyorum. Ne yapmalıyım?

3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları bankalar tarafından sunulan internet sayfaları oldukları için, buradaki yaşadığınız sorunla ilgili olarak kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası Nedir?

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası kapsamında, Vodafone faturalı hat sahibi olan mevcut müşterilerimiz, hali hazırdaki limit puanları dâhilinde, engellilik raporunun refarans numarasını ibraz etmeleri halinde, stokta bulunan seçili cihazları indirimle ve 12 aylık taahhütlü olarak satın alabilirler.

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan nasıl yaralanabilirim?

Kampanyadan yararlanabilmeniz için tek yapmanız gereken Vodafone Online Mağaza'ya üye girişi yaparak, ürün listesinden beğendiğiniz bir telefonu seçmek. Ardından adres sayfasında yer alan engellilik sağlık raporunuzu yükleyip devam ederek, kampanyadan yararlanmak için talepte bulunabilirsiniz. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'na katılım talebinize istinaden, beyan ettiğiniz engellilik raporunun doğrulaması ve size ait olduğunun kontrolü yapıldıktan sonra, seçmiş olduğunuz cihaz talep sırasında belirttiğiniz adrese 2-4 iş günü içerisinde ulaştırılacaktır. Ürünün teslimatı yalnızca hattın sahibine kimlik ile yapılmaktadır.

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan kaç adet telefon alabilirim?

Her Vodafone Faturalı hat sahibi müşterimiz, kendine ait engellilik raporunu beyan etmesi koşulu ile kampanyadan 1 kez ve 1 cihaz için faydalanabilir.

Vodafone Hattım yok; yine de Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan yararlanabilir miyim?

Kampanyadan yalnızca Vodafone faturalı hat sahibi mevcut müşterilerimiz, kendilerine ait engellilik raporunu beyan etmeleri ön koşulu ile yararlanabilirler.

Yeni bir Vodafone faturalı hat aldım; Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan faydalanabilir miyim?

Vodafone'dan faturanıza ek ödemelerle taahhütlü olarak akıllı telefon satın alabilmeniz için müşteri limit puanınızın yeterli olması beklenmektedir. Müşteri limit puanınız, Vodafone'un belirlemiş olduğu bazı kriterlere göre oluşturulmaktadır. Bunlar arasında, ne kadar süredir Vodafone müşterisi olduğunuz, hattınızı ne kadar süredir kullandığınız, faturalarınızı ödeme düzeniniz ve benzeri kriterler bulunmaktadır. Yeni bir Vodafone hattı aldığınızda, henüz müşteri limit puanınız oluşturulamayacağı için kampanyadan faydalanmanız mümkün değildir. Yeterli minimum limit puanın karşılanabilmesi için, yukarıda belirtilen diğer koşullar dışında, en az 6 aydır Vodafone müşterisi olmanız beklenmektedir.

Vodafone faturasız hattım var; Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan faydalanabilir miyim?

Hayır. Sadece mevcuttaki Vodafone faturalı hat sahibi müşterilerimiz, kendilerine ait engellilik raporunu beyan etmeleri ön koşulu ile kampanyadan yararlanabilirler.

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan faydalanarak aldığım cihazı iade edebilir miyim?

Siparişinizi iptal etmek isterseniz 0542 756 70 00 numaralı Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Şayet siparişiniz, siz iptal bildiriminde bulunduğunuzda kargoya teslim edilmiş ise teslimat sonrası iade gönderimi yapmanız gerekmektedir. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiyi 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'nden alabilirsiniz.

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan yararlanmak için bir yakınıma ait engelli raporu kullanabilir miyim?

Hayır. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan yararlanabilmeniz için, hat sahibi ve engellilik raporu aynı kişiye ait olmalıdır.

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan aldığım ürün elime ne zaman ulaşır?

Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'na katılım talebinize istinaden, beyan ettiğiniz engellilik raporunun doğrulanması ve size ait olduğunun kontrol edilmesinin ardından, seçmiş olduğunuz ürün talep sırasında belirttiğiniz adrese 2-4 iş günü içerisinde ulaştırılacaktır. Ürünün teslimatının yalnızca hattın sahibine kimlik ile yapılacağını hatırlatmak isteriz.

Vodafone Mağazaları'na giderek Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan yararlanabilir miyim?

Hayır. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası sadece Vodafone Online Mağaza'da geçerlidir. Kampanyadan yaralanmak için https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/teknoloji-engel-tanimaz adresi (URL) üzerinden üye girişi yaparak Vodafone faturalı hattınız ile alabileceğiniz telefonları görüntüleyebilirsiniz. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'na Yanımda uygulamasından katılım yapılamamaktadır.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin