Akıllı telefonunuz ile karekodu tarayarak dijital asistan TOBi’yle tanışın.

Şimdilik sadece Vodafone Yanımda'da!
Siparişiniz ile ilgili siparişlerim sekmesi altında ürünün kargoya verilip / verilmediği kontrolleri sağlanması gerekmektedir.
https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparis-detay
Siparişiniz kargoya verilmemesi durumunda ; Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verilmesi durumunda; iptal işlemleri için ürünün size ulaşması sonrasında gönderim için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:
İade Temsilcisi Adına
Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul
Gönderim için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:
İade Temsilcisi Adına
Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul
Elinize ulaşan ürünün kusurlu olması durumunda, ürün teslimatını takiben 14 gün içinde söz konusu durumu bildirebilir ve iade işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Bu durumda gerekli kontroller yapılacak, ürün stokta mevcutsa değişim yapılacaktır. Ürünün tedarikçi firma stoklarında bulunmaması durumunda, siparişiniz iptal edilecektir.
Ürünün kargo paketinde/kutusunda veya üründe fark edilir bir hasar gördüğünüz durumlarda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekmektedir.Kargo görevlileri, hasarlı gönderiler için zabıt tutmakla yükümlüdür.
Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almayarak görevliye iade edebilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmediğiniz takdirde, üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanızın mümkün olmayacağını hatırlatmak isteriz.
Ürünün elinize ulaşmasını takiben 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Bu durumda kampanyadan çıkış için tarafınıza herhangi bir ceza bedeli yansıtılmaz.
Cayma hakkını kullandığınızda, dahil olduğunuz cihaz kampanyasından çıkışınız gerçekleştirilir ve kampanyaya katılmadan önce kullandığınız tarifeye geçişiniz yapılır.
Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen bozulmalardan sorumlu değildir.
Bununla birlikte, iadesini gerçekleştirmek istediğiniz cihazın, tarafınıza iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları, belgeleri ve orijinal kutusuyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir. Herhangi bir parçası/aksesuarı/belgesi eksik şekilde iletilen cihazların iadesi kabul edilememektedir.
Ek olarak, düşürme veya çarpma benzeri, ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarlara sahip cihazlar da iade olarak kabul edilmez.
Tarafınıza ulaşan ürünün yanlış olması durumunda, cihaz detay sayfasındaki cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümünde yer alan "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş halde, tüm aksesuarları ve hediyeleriyle içerecek şekilde, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gönderim için MNG Kargo ile 359404806 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
Alışveriş yapabilmeniz için Vodafone bireysel müşterisi olmanız gerekmektedir. Vodafone Yanımda uygulama menüsünde yer alan "Online Mağaza" veya telefonlar sayfasından satışa sunulan telefonları görebilirsiniz. 3.500 TL üzeri cihazlar tarifeye ek 3 ay; 3500 TL altı cihazlar tarifeye ek 6 veya 12 ay taksitle ödenen kampanyalarla sunulmaktadır.
Hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir.
- Vodafone Yanımda'dan alışveriş için uygulamaya giriş yapmanız yeterlidir.
Telefonlar sayfasından alışverişe devam edebilmek için hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir.
GSM numaranızı ve Vodafone Self Servis Şifrenizi girmeniz yeterlidir. Vodafone Self Servis Şifreniz yoksa ya da şifrenizi unuttuysanız, S yazıp 7000'e SMS göndererek Vodafone Self Servis Şifrenizi alabilir ve hesabınıza giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.
https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ üzerinde hesabınıza giriş yapmadan önce tüm telefon teklifleri listelenir. Fakat, müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra sadece satın alabileceğiniz (müşteri limit puanına uygun) telefonları görüntüleyebilirsiniz.
Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone abonesi olmanız gerekmektedir.
Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun Müşteri Limit Puanına sahip olmanız gerekmektedir.
Eğer telefon alırken tarifenin de değiştirilmesi isteniyorsa, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapılmamış olması gerekmektedir.
Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız gerekmektedir.
Daha önceden ödenmemiş borcunuz ve hattınızda herhangi bir kısıtlama olmaması gerekmektedir. Adınıza kayıtlı GSM numaraları üzerinden limit puanınızın yeterli olması durumda en fazla 3 akıllı telefon kampanyasına katılabilirsiniz.
Evet cezasız geçiş yapabilirsiniz. Geçilmesi durumunda eski kampanyaya ait tarife indirimi sonlanmamaktadır.
Evet tarife içeriği ve ücreti daha yüksek olan tarifelere geçiş yapabilirsiniz.
"Satın Al" seçeneği gösterilen tüm cihazlara ait yeterli stok bulunmaktadır. Ancak siparişin oluşturulduğu an gerçek zamanlı stok bilgisi üzerinden hareket edilemediğinden özellikle talebi yoğun olan ürünlerde siparişinizi oluşturduğunuz anda ürünün stoğu daha önceden siparişi tamamlanmış olan abonelerimize aloke edilebileceği için siz siparişinizi oluşturabilmiş dahi olsanız, stoklarda ilgili ürün tükenmiş olabilir. Bu durumda; sipariş verdiğiniz ürünün renk değişimi için Vodafone yetkilisi tarafından aranarak renk değişim teyidiniz talep edilebilir ya da ürünün stoklarda tükendiği veya yeni sevkiyat ile ürün gelecek ise ürünün size ulaştırılmasında birkaç günlük ek süreye ihtiyaç duyulduğuna dair bilgi sizinle paylaşılabilir. Ürününüzün durumu ile ilgili olarak siz de özel Müşteri Hattımız olan 0542 756 70 00 no'lu hattan bilgi alabilirsiniz.
Limit puan müşteri bazında hesaplanmakta, müşteriye ait tüm hatlar için bu puan üzerinden kampanyaya girişi yapılabilmektedir. Cihaz kampanyaları müşteri puanı 01.04.2015 itibariyle; abonelik yaşı, hattın geçmişteki statü durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanmaktadır.
Vodafone Online Mağaza üzerinden "Sepetim" sekmesine 3 akıllı telefon ekleyebilir ve aynı anda 3 akıllı telefon kampanyasına giriş yapabilirsiniz. 3 tane akıllı telefon kampanyasına giriş yapabilmeniz için yine yukarıda belirttiğimiz cihaz kampanya kriterlerini sağlamanız ve müşteri limit puanınızın 3 akıllı telefona da yetmesi gerekmektedir. Vodafone Online Mağaza'da taahhütlü akıllı telefon ve tablet siparişi verirken, en fazla 3 adet aktif taahhütlü ürün olup olmadığı kontrolü yapılır. Eğer fiziksel mağazadan ve Vodafone Online Mağaza'dan toplamda 3 adet akıllı telefon/tablet ürün için aktif taahhütünüz varsa, 4. Akıllı telefon/tablet ürünü Vodafone Online Mağaza'da taahhütlü olarak satılamamaktadır.
Vodafone Online Mağaza’da aktif taahhütlü ürün kontrolü diğer kategorilerdeki cihazlar için de yapılır. Buna göre limit puanınızın yeterli olması durumunda aksesuarlarda en fazla 4, toplam fiyatı 999 TL ve altındaki akıllı ev ürünlerinde en fazla 8, toplam fiyatı 1.000 TL ve üzerindeki akıllı ev ürünlerinde en fazla 2 cihaz kampanyasına katılabilirsiniz.
İncelemek istediğiniz telefonun/ürünün görseline tıkladığınızda telefonun/ürünün fotoğrafları, özellikleri, renk, hafıza kapasitesi alternatifleri ve tarife seçeneklerinin görülebileceği telefon/ürün sayfası görülebilir. Sayfanın altında yer alan "Cihaz Hakkında" bölümünde "Özet","Teknik özellikler", "Detaylar" ve "İade Koşulları" bölümleri incelenebilir.
Satın alma sırasında seçmiş olduğunuz taksit opsiyonu; seçiminize göre 3.500 TL üzeri cihazlarda 3 taksit, 3500 TL altı cihazlarda 6 ay veya 12 ay taksitle Vodafone faturanıza ek olarak yansıyacaktır. Satın alımınızı kolaylaştırmak için her zaman mevcut tarifeniz otomatik olarak sizin için seçili olduğu halde gelmektedir. Tarifenize ait tarife ücreti de cihaz kontratınız süresince faturanıza yansıtılacaktır.
Tarifeye ek ödeme yönteminin dışında “ Ön Ödemeli ” opsiyonundan yararlanarak belirli cihazlarda toplam tutarın belirli bir kısmını kredi kartı ya da banka kartı ile ödeyebilir, kalan tutarı tarifenize ek olarak faturanıza yansıtılacak şekilde planlayabilirsiniz. Ön ödemenizden sonra kalan tutarı 6 veya 12 ay taksitle tarifeye ek ödemelerle planladığınız durumda “Telefon Alırken Anında Kolay Katkı” avantajından da yararlanabilirsiniz.
Kontratlı Teklif ürünlerinin fiyatlarına KDV dahildir.
https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ linkinde yer alan telefon listesinden telefon modeli seçmelisiniz.
Seçtiğiniz telefonun detay sayfasına giderek, renk, hafıza kapasitesi ve tarifenize ek taksit sayısını seçerek "Sepete Ekle" seçeneğine tıklamalısınız.
Sonrasında sistem sizi kayıtlı hesabınız yok ise hesap oluşturma sayfasına, kayıtlı hesabınız var ise "Kayıtlı Hesap ile Giriş" ekranına yönlendirecektir. Giriş ekranını kapatmadan, işleminize devam etmeniz gerekmektedir.
Şifrenizi girip hesabınıza giriş yaptıktan sonra sayfada seçmiş olduğunuz ürüne ait faturanıza yansıtılacak cihaz taksit sayısı ve aylık ödemeden oluşan toplam tutar görüntülenecektir. Aynı sayfanın alt kısmında seçmiş olduğunuz ürünlerin marka, model, renk, hafıza kapasitesi, seçmiş olduğunuz taksit süresi ve cihazın aylık taksit tutarını görebileceğiniz bilgiler bulunmaktadır.
"Satın Al" butonu ile almak istediğiniz cihazı sepetinize ekleyerek bir sonraki "Sepetim" adımına geçebilir ya da aynı sayfada yer alan "Alışverişe Devam Et" bölümüne tıklayarak başka bir ürünü daha satın alabileceğiniz telefon listesine geçebilirsiniz.
Ürünlerin satın alabilmek için "Satın Al" bölümüne tıkladıktan sonra açılan sayfada adınız, soyadınız ve telefon numaranız otomatik olarak gelecektir. Siz, T.C. kimlik numaranızı ve teslimat adresi girişlerini tamamlamalısınız.
"Sipariş Bilgileri" ekranında yer alan Bilgilendirme Formu, Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Taahhütname linklerini okudum, onaylıyorum kutucuğunu işaretleyerek "Siparişi Tamamla" butonu ile güvenlik doğrulama adımına geçmelisiniz.
Seçmiş olduğunuz cihaza bağlı kampanyaya uygun olması koşulu ile mevcut tarifeniz ile cihaz kampanyalarına katılabilirsiniz. Hattınızda devam eden tarife kontratınız varsa cihaz kampanya girişinizde bu kampanyanızdan çıkış da yapılmayacaktır. Tatifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edebilirsiniz.
Eğer farklı bir tarifeye geçiş yaparak cihaz kampanyasına katılmak istiyorsanız kullanım alışkanlıklarınıza göre size abone alımına açık tarifeler teklif olarak sayfalarda sunulacaktır.
Siparişinizin durumunu İnternet sitemizde yer alan «Siparişlerim» sayfasından takip etmek için tıklayınız.
Buna ek olarak, satın alma işlemini gerçekleştirdiğiniz telefon hattına ileteceğimiz SMS'ler üzerinden ya da 0542 756 70 00 numaralı Özel Müşteri Hizmetleri Hattı'nı arayarak bilgi alabilirsiniz.
Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda yine SMS yolu ile bilgilendirileceksiniz.
Vodafone Online Mağaza'dan cihaz talebi oluşturulduktan sonra cihaz girişiniz denenirken tarafınıza onay SMS'i gelebilmekte. Bu onay SMS'ini herhangi bir yere iletmenize gerek yoktur. Arka planda cihaz tanımlama işlemleri sağlanmaktadır.
Siparişleriniz MNG Kargo ile iletilmektedir. Kargo firması siparişi sadece hattın yasal sahibine ve imza karşılığı teslim etmektedir. Ayrıca kargo firması teslimatın aşamaları ile ilgili SMS yolu ile bilgi aktarmaktadır.
Lütfen teslimat sırasında kimliğinizi yanınızda bulundurunuz.
Satın aldığınız ürünlerin gönderimi Türkiye'nin 81 iline sağlanabilmektedir. Siparişiniz onaylandıktan sonra, ortalama 2-4 iş günü içinde teslim edilecektir. Resmi tatillerde kargo firması teslimat yapmamaktadır. Cihazınızı Ön Sipariş kapsamında aldıysanız, cihaz tüm Türkiye'de satışa çıktığı gün itibariyle ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilecektir. (Hava şartları, resmi tatil, dini bayram tatilleri ve olağanüstü haller durumunda bu süre değişiklik göstermektedir.)
Siparişiniz size teslim edilirken size ait kimliğinizin görülmesi talep edilerek T.C. Kimlik Numaranız not edilecek ve cihazınız size imza karşılığı teslim edilecektir. İletilen kargo poşetinin cebinde fatura ve formlar yer almaktadır. Kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.
Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek olup kargo firması sizinle iletişime geçecektir.
Siparişinizin size teslim edilmesi için sizden herhangi bir kargo bedeli talep edilmemektedir.
Motokurye hizmeti veren Kuryetel firması ile gönderimler gerçekleştirilmektedir.
Kuryetel üzerinden size gönderilen SMS'teki linki tıklayarak siparişinizin nerede olduğunu takip edebilirsiniz.
İnternet bağlantınızda yavaşlık yaşıyorsanız bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Teknik sorunları Scotty'e iletiyoruz.
Kuryetel tarafından size gönderilen SMS'teki ilgili kuryenin numarasını arayabilirsiniz.
Ürün size daha sonra MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese gönderilecektir.
Kuryetel size ulaştıktan sonra 10 dakika daha beklemektedir. Sonrasında ulaşamazsa; ürünü sizlere MNG Kargo ile iletilecektir.
Sadece talebinizde belirtmiş olduğunuz adrese ve hattın yasal sahibine teslim yapılmaktadır.
TC Kimlik Numarası yazan ehliyet ya da nüfus cüzdanı olması yeterli olacaktır.
Ürün size daha sonra MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese gönderilecektir. 2-4 iş günü içerisinde ürün sizde olacaktır.
Ürün Kuryetel ile gönderime çıktıysa; teslim almadığınız durumda ürün depoya gelir ve iade işlemleriniz başlatılır. Teslimata çıkmadıysa iptal kaydınız ile iade işlemleri gerçekleştirilir.
Cihaz teslimatı sadece hattın yasal sahibine teslim edilmektedir.
Hayır. Ürününüzün gönderimi herhangi bir bedel ödemeden tarafınıza yapılacaktır.
Siparişiniz ile ilgili siparişlerim sekmesi altında ürünün kargoya verilip / verilmediği kontrolleri sağlanması gerekmektedir.
https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparis-detay
Siparişiniz kargoya verilmemesi durumunda ; Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verilmesi durumunda; iptal işlemleri için ürünün size ulaşması sonrasında gönderim için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
***Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.
Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade vedeğiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamayabilmektedir. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.
İade işlemi için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
İade Temsilcisi Adına
Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul
Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek iade işlemi gerçekleştirilecektir. Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirmeniz ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
Kargonuzu teslim almadan önce kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.
Kargo teslimatı sonrası ürünün kusurlu olduğunu düşünmeniz halinde siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirebilir ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.
Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.
Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Ancak; iade olarak yolladığınız cihazlarınızı size iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları ve belgeleri ile birlikte yollamanız gerekmektedir. Herhangi bir parçası eksik olarak iletilen cihaz iadeleri kabul edilememektedir. Ayrıca düşürme, çarpma gibi ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarı mevcut olan cihazlar da iade olarak kabul edilememektedir.
İade edeceğiniz ürünü durumunuzu belirten bir dilekçe ile birlikte paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarları ile ile birlikte iade işlemi için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:
İade Temsilcisi Adına
Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul
Standart online cihaz alma kuralları geçerlidir, hem websitesi hem de mobil uygulamalarımız olmak üzere, her iki platform da temel erişilebilirlik gereksinimlerini karşılar.
Android işletim sisteminde TalkBack, IOS işletim sisteminde ise VoiceOver adı verilen bir ekran okuyucu yazılım ile cihazı kullanabilirsiniz. Ekran okuyucular, ekrandaki öğeler için sesli açıklamalar üreten yardımcı teknoloji kategorisinde bir yazılımdır.
Hayır bu yazılımlar işletim sisteminin içerisinde hazır bir şekilde gelir.
Evet, cihaza daha önce kurulum yapılmamışsa, kutusunu ilk defa siz açmışsanız kurulumunu ekran okuyucu ile yapabilirsiniz. Android için: cihazı açtıktan sonra, Merhaba ekranı geldiğinde ekran üzerinde 2 parmağınızı bekletin. İlk sesi duyduğunuzda elinizi çekmeyin, daha sonra accessibilitiy activated veya TalkBack aktif edildi ifadesini duyduğunuzda parmaklarınızı ekrandan kaldırın. Alternatif olarak, android 8 ve üzeri bazı android cihazlarda, ses açma ve kısma tuşlarına aynı anda basarak TalkBack açılabilir. Android cihazlarda Sim kart pin kodu istenirken ekran okuyucuyu aktif edemezsiniz. TalkBack eğiticisinden geri tuşuna basarak çıkabilirsiniz. Dikkat, Android işletim sisteminde alttaki navigasyon tuşlarını kullanmak için üzerine bir kez dokunarak odaklandıktan sonra çift tıklamak gerekir. İOS için: iPhone 8/8 plus ve altında, cihaz açıldığında Home Tuşuna 3 kere basarak, iPhone X ve üzerinde ise kilit tuşuna 3 kere basarak ekran okuyucuyu açıp kuruluma devam edebilirsiniz. Not: Biraz deneyim gerektirir. Android cihazların çoğu İnternet bağlantısı sağlanıp, türkçe konuşmacı indirilinceye kadar, ingilizce konuşan bir konuşmacı ile açılır.
Ayarlar, dil ve giriş, konuşma içerisindeki Google metin okuma ayarlarından ses verilerini yükle alanına tıklayarak açılan listeden Türkçe'yi indirmek gerekir. Bunu yaparken Wi-fi bağlantısı olmalı. Not: Bu işlemi yaparken bir gören yardımı almak faydalı olabilir.
Evet, Google Play Store üzerinden farklı ses motorları indirebilirsiniz. Örneğin; Vocalizer TTS en çok kullanılanıdır. iOS cihazlarda, yalnızca yerleşik olarak sunulan diller ve alternatif sesleri kullanabilirsiniz.
Evet, telefonun erişilebilirlik menüsündeki, ekran büyütme, büyük metin ve karşıt renkler fonksiyonu ile telefonunuzu ihtiyacınız doğrultusunda özelleştirebilirsiniz.
Bunlarla sınırlı olmamak üzere cihazlar, yerleşik olarak işitme cihazlarına bağlanabilme, fiziksel tuşlara basamayanlar için bu tuşları ekrana taşıyan dokunmatik yardımcı, telefon ekranını veya standart klavye ve mouse aygıtlarını kullanamayanlar için özel geliştirilmiş cihazlar ile telefonu kullanabilme yetenekleri ile beraber gelir. Daha detaylı bilgiler için cihaz üreticisinin web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Vodagraf ile dijital ortamlarda sakladığınız çeşitli boyutlardaki fotoğraflarınızı kağıda bastırabilir ve ödemesini Vodafone faturanıza ek ödemelerle gerçekleştirebilirsiniz. Vodafone ve Fujifilm işbirliği ile oluşturulan Vodagraf ürün paketini Vodafone Online Mağaza'dan satın aldıktan sonra, Fujibas mobil uygulaması üzerinden seçtiğiniz fotoğrafların baskısını talep edebilir ve adresinize ücretsiz olarak getirtebilirsiniz.
Vodagraf ürününü Vodafone Online Mağaza üzerinden taahhütlü olarak satın aldığınızda telefonunuza gönderilen bir SMS ile bilgilendirilirsiniz. Ardından Fujibas mobil uygulamasını telefonunuza indirip üye girişi alanındaki Vodagraf paketim var? butonuna tıklayarak Vodafone'a özel Fujifilm fotoğraf baskısı hizmetini kullanabilirsiniz.
Vodafone Standart:
Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Standart ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.
Paket 1: 70 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı
Paket 2: 1 adet Fujibook fotoğraf kitabı ve 25 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı
Paket 3: Vodagraf albüm seti (albüm, sticker, kalem, 20 adet fotoğraf baskısı)
Vodagraf Medium:
Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Medium ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.
Paket 1: 150 adet kare/klasik/retro fotograf baskı
Paket 2: 5 adet Shacolla (20x30)
Paket 3: 10 adet Shacolla (10x10) + 5 adet Shacolla (10x15)
Vodagraf Online Özel:
Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Online Özel ürünü tek paket halinde sunulmaktadır:
Paket 1: 20 adet kare/klasik/retro fotograf baskı + 5 adet magnet
Vodagraf siparişi oluşturabilmeniz için Vodafone faturalı hat sahibi olmanız yeterlidir. Faturalı hattınız ile vodafone.com.tr veya Yanımda uygulaması üzerinden Vodafone Online Mağaza'ya girerek Vodagraf siparişi oluşturabilirsiniz.
Hattınız üzerinde aynı anda en fazla 4 adet Vodagraf paketi siparişi bulunabileceğini hatırlatmak isteriz.
Evet. Vodagraf ürününü şu an için yalnızca faturalı müşterilerimiz, faturalarına ek ödemelerle sipariş edebilirler.
Vodagraf ürününü Vodafone Online Mağaza üzerinden taahhütlü olarak satın aldığınızda telefonunuza gönderilen bir SMS ile bilgilendirilirsiniz. Ardından Fujibas mobil uygulamasını telefonunuza indirip üye girişi alanındaki "Vodagraf paketim var" butonuna tıklayarak Vodafone'a özel Fujifilm fotoğraf baskısı hizmetini kullanabilirsiniz.
Vodagraf paketini Vodafone Online Mağaza üzerinden taahhütlü olarak satın aldığınızda, aylık ödemeleri mevcut Vodafone faturanıza otomatik olarak eklenir.
Fujibas uygulamasını iOS işletim sistemine sahipseniz AppStore'dan, Android işletim sistemine sahipseniz PlayStore üzerinden indirebilirsiniz.
Fujibas uygulamasına girdiğinizde, üye girişi ekranında bulunan "Vodagraf paketim var" butonuna tıklayın. Size gönderilecek SMS'teki doğrulama kodunu ilgili alana girdikten sonra, istediğiniz baskı seçimini yaparak fotoğraf baskısı siparişinizi oluşturabilirsiniz. Fotoğraflarınızın baskısı Fujifilm tarafından gerçekleştirilecektir.
Fotoğraflarınızın gönderilmesini istediğiniz adresi, Fujibas mobil uygulaması üzerinden siparişinizi oluştururken belirleyebilirsiniz.
Vodagraf paketinizi, Vodafone Online Mağaza'da taahhütlü olarak satın aldığınız günden itibaren 12 ay içinde kullanabilirsiniz.
Fotoğraf baskılarınız için 10x10 (Kare) / 10x12 (Retro) / 10x15 (Klasik) olmak üzere 3 farklı boyut seçebilirsiniz.
Fotoğraflarınız, FujiFilm patentli "FujiColor Crystal Archive Paper" fotoğraf kağıtlarına basılacaktır. Fotoğraflarınızı Mat veya Parlak olmak üzere 2 farklı kağıt seçeneğine bastırabilirsiniz.
Vodafone Online Mağaza'dan en fazla 4 kez Vodagraf taahhütlü paketi satın alabilirsiniz. Her bir Vodagraf ürünü içinde Vodafone'a özel ayrı paket seçenekleri sunulmaktadır. Paket içerikleri şu şekildedir;
Vodagraf Standart:
Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Standart ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.
Paket 1: 60 adet kare/klasik/retro fotoğraf baskısı
Paket 2: 1 adet Fujibook fotoğraf kitabı
Paket 3: Vodagraf albüm seti (albüm, sticker, kalem, 20 adet fotoğraf baskısı)
Vodagraf Medium:
Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Medium ürünü üç farklı paket halinde sunulmaktadır: Size en uygun paket seçeneğini tercih edebilirsiniz.
Paket 1: 150 adet kare/klasik/retro fotograf baskı
Paket 2: 5 adet Shacolla (20x30)
Paket 3: 10 adet Shacolla (10x10) + 5 adet Shacolla (10x15)
Vodagraf Online Özel:
Vodafone Online Mağaza'daki Vodagraf Online Özel ürünü tek paket halinde sunulmaktadır:
Paket 1: 20 adet kare/klasik/retro fotograf baskı + 5 adet magnet
Fotoğraflarınızın baskı siparişini verebilmek için kullanacağınız Fujibas uygulamasını iOS için AppStore, Android için ise PlayStore üzerinden indirebilirsiniz.
Telefonunuzun fotoğraf galerisinde veya Facebook ve Instagram hesaplarınızda bulunan fotoğraflarınızı Fujibas mobil uygulamasına yükleyerek baskı talebinizi oluşturabilirsiniz.
Fotoğraf baskısı siparişinizi Fujibas üzerinden takip edebilirsiniz. Aynı zamanda SMS ile telefonunuza gönderilecek link üzerinden kargo takibi de yapabilirsiniz.
Fotoğraf baskısı ürünleri kişiye özel hazırlandığı için cayma hakkı, iade, değişim ve iptal seçeneği bulunmamaktadır. Teslim aldığnız üründe bir hata olduğunu düşünüyorsanız iletisim@fujibas.com adresine e-posta gönderebilir veya 0850 259 59 40 numaralı Çağrı Merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz kargo paketini, teslimatı gerçekleştiren kargo yetkilisinin önünde açıp kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer üründe herhangi bir hasar söz konusu ise kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş sayılacağınızı unutmayınız.
Siparişinizin hatalı gönderildiğini düşünüyorsanız, teslimatı takip eden 7 gün içinde iletisim@fujibas.com e-posta adresi veya 0850 259 59 40 numaralı Çağrı Merkezi üzerinden iletişime geçerek sorunu bildirebilirsiniz. Hatalı sipariş bildiriminizi teslimatın 7 gün sonrasında yaptığınızda talebiniz geçersiz sayılacaktır. Fujifilm, hatalı ürün bildiriminize istinaden siparişi yeniden hazırlayabilir ya da ücret iadesi gerçekleştirebilir.
Cezasız taahhüt iptal koşullarına uyulan durumlarda, Vodagraf haklarından herhangi biri kullanılmadı ise Vodafone ürün taahhütnamesi ve Fujifilm mesafeli satış sözleşmesinde yer alan koşullar çerçevesinde ek bir ücret talep edilmeksizin 14 gün içinde iptal işlemi gerçekleştirilecektir.
Fujibas web sitesi ve uygulamaları üzerinde sipariş vermek üzere gönderdiğiniz fotoğraflar Fujifilm ve ilgili iş ortakları dışında hiçbir kurum ya da kişiyle paylaşılmayacaktır. Fotoğraflarınız siparişle ilgili yaşanabilecek olası problemlere karşın önlem almak amacıyla 4 haftalık süre boyunca Fujifilm Dış Tic. A.Ş. sunucularında tutulabilir. Bu ilkeler ile kişisel haklarınız Fujifilm Dış Tic.A.Ş. tarafından teminat altına alınmıştır.
Fotoğraflarınız siparişle ilgili yaşanabilecek olası problemlere karşın önlem almak amacıyla 4 haftalık süre boyunca Fujifilm Dış Tic. A.Ş. sunucularında tutulabilir. Bu ilkeler ile kişisel haklarınız Fujifilm Dış Tic. A.Ş. tarafından teminat altına alınmıştır.
Vodafone Online Mağaza’dan faturanıza ek taahhütlü akıllı telefon satın alırken, kredi kartınızı kullanarak bir miktar ön ödeme yapabileceğiniz ve faturanızda aylık olarak yer alacak ek ödemelerin miktarını düşürebileceğiniz bir ödeme yöntemidir. Ön Ödeme ile alabileceğiniz her bir ürünün sayfasında, Ön Ödeme yöntemini bir seçenek olarak görebilirsiniz.
Ön ödeme yöntemi sayesinde mevcut müşteri limit puanınızın satın almaya elverişli olmadığı akıllı telefonlara sahip olabilirsiniz. Buna ek olarak yaptığınız ön ödeme miktarına göre ek Vodafone indirimlerinden faydalanabilirsiniz.
Satın almak istediğiniz telefonun toplam bedelinin yarısına kadar ön ödeme yapılabilmektedir.
Herhangi bir banka kısıtı olmadan, dilediğiniz bir kredi kartı ya da banka kartı (debit) ile ön ödemenizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.
Ön ödeme seçeneği için şimdilik yalnızca kredi kartı veya banka kartı (debit) kullanılabilmektedir. Banka havalesi ile ön ödeme kabul edilmemektedir.
Ön ödemeler kredi kartından tek çekim olarak tahsil edilmektedir. Regülasyon kapsamında ön ödeme için taksitlendirme yapılamamaktadır.
Siparişinizin elinize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yaptığınız tarihten itibaren 10 gün içinde satın aldığınız ürünü, yanında verilen tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıda belirtilen satıcı adreslerine göndermeniz gerekmektedir.
İade işlemleri, ürün firmaya ulaştıktan ve gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerçekleştirilmektedir. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmeden veya siz siparişinizi henüz teslim almadan iptal etmek isterseniz, 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz.Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, 05427567000 numaralı müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.
İadenin gönderileceği adres:
İade Yetkilisi Adına Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15/2, 34750 Ataşehir/İstanbul
Siparişinizi kargoya teslim edilmeden veya teslim almadan önce iptal etmek isterseniz, 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iade talebinizi bildirebilirsiniz. İşlemleriniz takip eden iş günü tamamlanacak ve ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.
Müşterilerimiz için belirlenen standart taahhütlü akıllı telefon limitlerimiz, ön ödeme yöntemi için de geçerlidir. Vodafone Online Mağaza’dan aynı anda en fazla 2 adet akıllı telefon satın alabilirsiniz. Vodafone Online Mağaza ya da Vodafone mağazaları üzerinden hattınıza ait en fazla 3 adet aktif taahhütlü akıllı telefon tanımlaması yapılabilir. Halihazırda taahhüdü devam eden 3 adet aktif telefonunuz var ise 4’üncü telefonu satın alamazsınız.
Dijital Servisler (Vodagraf) harici tüm ürünlerde, müşteri limit puanınız ve cihazın puanı dahilindeki uygunluğa göre ön ödeme seçeneğini görüntüleyebilirsiniz. Ön ödeme seçenekleri limit puanınıza göre özel olarak hesaplanmaktadır.
3D Secure şifre, kullanmak istediğiniz kredi kartına ait bankanızda kayıtlı telefon numaranıza, bankanız tarafından gönderilmektedir. Bankada kayıtlı telefon numaranızı kontrol etmek ve detaylı bilgi almak için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.
Kart bilgilerinizi kontrol ederek yeniden deneyebilir veya aldığınız hata mesajı ile birlikte kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.
3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları yeni bir internet sayfası üzerinde açılmaktadır. İlgili sayfayı göremiyorsanız, internet tarayıcınızın yeni sayfa açmayı (pop-up) engelleme özelliği açık kalmış olabilir. Bu ayarı kontrol ettikten sonra yine de sonuç alamazsanız kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.
3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları bankalar tarafından sunulan internet sayfaları oldukları için, buradaki yaşadığınız sorunla ilgili olarak kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.
Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası kapsamında, Vodafone faturalı hat sahibi olan mevcut müşterilerimiz, hali hazırdaki limit puanları dâhilinde, engellilik raporunun refarans numarasını ibraz etmeleri halinde, stokta bulunan seçili cihazları indirimle ve 12 aylık taahhütlü olarak satın alabilirler.
Kampanyadan yararlanabilmeniz için tek yapmanız gereken Vodafone Online Mağaza'ya üye girişi yaparak, ürün listesinden beğendiğiniz bir telefonu seçmek. Ardından adres sayfasında yer alan engellilik sağlık raporunuzu yükleyip devam ederek, kampanyadan yararlanmak için talepte bulunabilirsiniz. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'na katılım talebinize istinaden, beyan ettiğiniz engellilik raporunun doğrulaması ve size ait olduğunun kontrolü yapıldıktan sonra, seçmiş olduğunuz cihaz talep sırasında belirttiğiniz adrese 2-4 iş günü içerisinde ulaştırılacaktır. Ürünün teslimatı yalnızca hattın sahibine kimlik ile yapılmaktadır.
Her Vodafone Faturalı hat sahibi müşterimiz, kendine ait engellilik raporunu beyan etmesi koşulu ile kampanyadan 1 kez ve 1 cihaz için faydalanabilir.
Kampanyadan yalnızca Vodafone faturalı hat sahibi mevcut müşterilerimiz, kendilerine ait engellilik raporunu beyan etmeleri ön koşulu ile yararlanabilirler.
Vodafone'dan faturanıza ek ödemelerle taahhütlü olarak akıllı telefon satın alabilmeniz için müşteri limit puanınızın yeterli olması beklenmektedir. Müşteri limit puanınız, Vodafone'un belirlemiş olduğu bazı kriterlere göre oluşturulmaktadır. Bunlar arasında, ne kadar süredir Vodafone müşterisi olduğunuz, hattınızı ne kadar süredir kullandığınız, faturalarınızı ödeme düzeniniz ve benzeri kriterler bulunmaktadır. Yeni bir Vodafone hattı aldığınızda, henüz müşteri limit puanınız oluşturulamayacağı için kampanyadan faydalanmanız mümkün değildir. Yeterli minimum limit puanın karşılanabilmesi için, yukarıda belirtilen diğer koşullar dışında, en az 6 aydır Vodafone müşterisi olmanız beklenmektedir.
Hayır. Sadece mevcuttaki Vodafone faturalı hat sahibi müşterilerimiz, kendilerine ait engellilik raporunu beyan etmeleri ön koşulu ile kampanyadan yararlanabilirler.
Siparişinizi iptal etmek isterseniz 0542 756 70 00 numaralı Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Şayet siparişiniz, siz iptal bildiriminde bulunduğunuzda kargoya teslim edilmiş ise teslimat sonrası iade gönderimi yapmanız gerekmektedir. Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiyi 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'nden alabilirsiniz.
Hayır. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'ndan yararlanabilmeniz için, hat sahibi ve engellilik raporu aynı kişiye ait olmalıdır.
Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'na katılım talebinize istinaden, beyan ettiğiniz engellilik raporunun doğrulanması ve size ait olduğunun kontrol edilmesinin ardından, seçmiş olduğunuz ürün talep sırasında belirttiğiniz adrese 2-4 iş günü içerisinde ulaştırılacaktır. Ürünün teslimatının yalnızca hattın sahibine kimlik ile yapılacağını hatırlatmak isteriz.
Hayır. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası sadece Vodafone Online Mağaza'da geçerlidir. Kampanyadan yaralanmak için https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/teknoloji-engel-tanimaz adresi (URL) üzerinden üye girişi yaparak Vodafone faturalı hattınız ile alabileceğiniz telefonları görüntüleyebilirsiniz. Vodafone Teknolojide Engel Yok Kampanyası'na Yanımda uygulamasından katılım yapılamamaktadır.
Abonelik limit puanınız, Vodafone Online Mağaza'dan tarifeye ek ürün almak için uygun olmayabilir. Abonelik yaşı, faturaların düzenli ödenmesi, gecikmeye düşen faturaların bedeli gibi değerlendirme kriterleri, abonelik limit puanınıza etki etmektedir.
Hesabınıza giriş yapmadan önce https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/ sayfasını ziyaret ettiğinizde, o an Online Mağaza'daki tüm mevcut telefon teklifleri listelenir. Müşteri hesabınıza giriş yaptıktan sonra ise, sadece satın alabileceğiniz, yani müşteri limit puanınıza uygun telefon modellerini görüntüleyebilirsiniz.
Vodafone Online Mağaza'dan taksitle cihaz alabilmek için;
• Faturalı bireysel veya şahıs esnaf Vodafone kullanıcısı olmanız,
• Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun müşteri limit puanına sahip olmanız,
• Telefon satın alırken tarife değişikliği de yapmak istiyorsanız, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapmamış olmanız,
• Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız,
• Önceden ödenmemiş borcunuzun bulunmaması veya hattınızda herhangi bir kısıtlamanın olmaması gerekmektedir.
Bunlara ek olarak, adınıza kayıtlı her telefon numarası üzerinden en fazla 2 cihaz kampanyasına katılabileceğinizi de belirtmek isteriz.
Müşteri Limit Puanı, her kullanıcıya özel olarak kullanıcının abonelik süresi, hattın geçmişe dönük kapanma/açılma durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanan puandır.
Müşteri Limit Puanı, her kullanıcıya özel olarak kullanıcının abonelik süresi, hattın geçmişe dönük kapanma/açılma durumu, fatura ödeme performansı ve fatura tutarları göz önüne alınarak hesaplanmaktadır. Cihaz kampanyalarına, kullanıcıya ait tüm hatlar için hesaplanan bu puan üzerinden giriş yapılabilir. Aboneliğiniz bahsi geçen kriterlere uygun nitelikte olduğunda müşteri limit puanınız olumlu şekilde etkilenecektir.
İncelemek istediğiniz telefonun/ürünün görseline tıkladığınızda ürünün fotoğraflarını, renk ve hafıza alternatifleri ile ödeme seçeneklerini görebileceğiniz telefon/ürün detay sayfasına erişebilirsiniz.
Ürün detay sayfasında yer alan "Karşılaştır" özelliği ile, satın almak istediğinizi cihazı farklı cihazlarla karşılaştırabilirsiniz.
Ürün detay sayfasının aşağısında yer alan "Cihaz Hakkında" bölümünden telefonun teknik özelliklerine, iade koşullarına ve taahhütname gibi detaylara erişebilirsiniz.
Evet.
Evet. Cihaz kampanyasına geçiş yapmanız durumunda, eski kampanyaya ait tarife indiriminiz devam edecektir.
Eğer mevcut tarifeniz, seçtiğiniz cihazın kampanyasına uygunsa herhangi bir tarife değişikliği yapmak zorunda kalmazsınız.
Hattınız için geçerli bir tarife kontratınız varsa, cihaz kampanyasına girmeniz durumunda bu kontrattan da çıkış yapılmaz. Tarifenizin kontratlı tutarını ödemeye devam edersiniz.
Cihaz kampanyasına farklı bir tarifeye geçiş yaparak katılmak istediğiniz durumlarda, kullanım alışkanlıklarınıza göre size en uygun tarife teklifleri xx sayfalarında sunulacaktır.
Satın aldığınız cihazın ücreti, sipariş oluşturma işlemi sırasında seçtiğiniz taksit sayısına göre 6 ay veya 12 aylık taksitlerle Vodafone faturanıza tarifenize ek olarak yansıtılacaktır.
Satın aldığınız cihazın ücreti, sipariş oluşturma işlemi sırasında seçtiğiniz taksit sayısına göre 6 ay veya 12 aylık taksitlerle Vodafone faturanıza tarifenize ek olarak yansıtılacaktır.
Evet. Cihaz kampanyasına giriş yaptıktan sonra tarife içeriği ve ücreti daha yüksek olan tarifelere geçiş yapabilmeniz mümkündür.
Siparişiniz ile ilgili gelişmeler ve kaydedilen aşamaları https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparislerim
"Siparişlerim" adımından takip edebilirsiniz.
Ek olarak, bu bilgiler SMS yolu ile satın alma işlemi sağladığınız telefon hattına iletilecektir.
Siparişiniz seçtiğiniz kampanyanın hattınızın mevcut özelliklerine uygun olmaması nedeni ile onaylanmamış olabilir. Bu durumda sipariş oluşturma işlemini gerçekleştirdiğiniz hatta SMS yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.
Sipariş talebiniz alındıktan sonra tarafınıza iletilen "gerekli kontroller sağlanacaktır" ve "kampanya girişi onay" SMS'leri ile ilgili olarak herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Bu me
Standart teslimat ile Vodafone Online Mağaza'dan satın aldığınız ürünler, Türkiye'nin 81 iline 2-4 iş günü içerisinde teslim edilir.
Standart teslimatta gönderimler MNG kargo aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.
Vodafone Online Mağaza'dan satın alınan ürünler için Türkiye’nin 81 iline gönderim yapılmaktadır.
Standart teslimat prosedüründe, siparişiniz MNG Kargo ile tarafınıza iletilir. Kargo firması siparişi yalnızca hattın yasal sahibine, imza karşılığı teslim eder.
Teslimat aşamalarını, kargo firmasının hattınıza ileteceği SMS'ler üzerinden takip edebilirsiniz.
Teslimat esnasında kimliğinizi mutlaka yanınızda bulundurmanız gerektiğini hatırlatmak isteriz.
Satın aldığını ürün, siparişinizi onaylanmasını takiben 2-4 gün içinde tarafınıza teslim edilecektir.
Eğer ön sipariş kapsamında bir ürün satın aldıysanız, siparişiniz söz konusu cihazın tüm Türkiye'de satışa çıktığı günü takiben ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilir.
Yukarıda bahsedilen süreler hava şartları, resmi tatiller ve olağanüstü haller durumunda değişiklik gösterebilir. Buna ek olarak kargo şirketlerinin resmi tatillerde teslimat yapmadığını da hatırlatmak isteriz.
Siparişinizi teslim alırken, ilgili kontrollerin yapılabilmesi için kimliğinizi yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. Kargo yetkilisi T.C. Kimlik numaranızı not alarak, cihazınızı imza karşılığında tarafınızda teslim edecektir. Cihaz faturası ve formlar kargo poşetinin ön cebinde yer alır.
Cihazı teslim almadan önce teslimat içeriğini kontrol etmenizi öneririz. Şayet:
• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz
• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz
• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise
• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa
kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.
Vodafone Online Mağaza'dan verilen siparişler yalnızca hat sahibine yapılmaktadır. Bu yüzden, adreste bulunamadığınız durumda siparişini kargo firmasının ilgili ofisine götürülür. Kargo firması teslimat için sizinle ayrıca iletişime geçecektir.
Hayır. Teslimat için ya da teslimat esnasında sizden herhangi bir ücret talep edilmez.
Evet. 0542 756 70 00 numaralı Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak, teslimat adresinizde değişiklik yapabilirsiniz.
Şayet:
• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz
• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz
• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise
• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa
kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.
Görme engelli kullanıcılarımız, temel erişilebilirlik gereksinimlerini sağlayan Vodafone Türkiye internet sitesi ya da Yanımda uygulması üzerinden rahatlıkla alışveriş yapabilirler.
Evet. Android işletim sisteminde "TalkBack", iOS işletim sisteminde ise "VoiceOver" adı verilen bir ekran okuyucu yazılım ile dokunmaktik ekranlı cihazları kullanabilirsiniz. Ekran okuyucular, ekrandaki öğeler için sesli açıklamalar üreten yardımcı teknoloji yazılımlarıdır.
Cihazlar, yerleşik olarak işitme cihazlarına bağlanabilme, fiziksel tuşlara basamayanlar için bu tuşları ekrana taşıyan dokunmatik yardımcı, telefon ekranını veya standart klavye ya da mouse aygıtlarını kullanamayanlar için özel geliştirilmiş cihazlar ile telefonu kullanabilme özellikleri ile beraber gelir. Daha detaylı bilgiler için cihaz üreticisinin internet sitesini ziyaret etmenizi öneririz.
Hayır. Vodafone Online Mağaza'dan verilen siparişler yalnızca hat sahibine yapılmaktadır.
Hızlı teslimat ile sadece İstanbul içindeki belirli ilçelerde geçerli olmak üzere 3 saat içerisinde cihaz teslimatı yapılabilmektedir. Hızlı teslimat talebinizi, cihaz satın alma işleminiz sırasında teslimat adresi girişindeki "Hızlı Teslimat" seçeneğini işaretleyerek iletebilirsiniz.
Hızlı teslimatta gönderimler motokurye hizmeti veren Kuryetel aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.
Kuryetel tarafından telefonunuza gönderilen SMS'teki bağlantıyı tıklayarak siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.
İnternet bağlantınızla ilgili bir problem olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz. Eğer farklı bir teknik sorun varsa, Kuryetel'ye bilgi verebilmemiz için Müşteri Hattımız 0542 756 70 00'ı arayabilirsiniz.
Kuryetel tarafından telefonunuza gönderilen SMS'teki telefon numarasından kuryeyi arayarak bilgi talep edebilirsiniz.
Kuryetel kuryeleri teslimatı yapabilmek için adreste en fazla 10 dakika bekleyebiliyor. Teslimatı yapılamayan siparişiniz, daha sonra MNG Kargo ile gönderilecektir.
Hayır. Yalnızca siparişinizde belirtilen adrese ve hattın yasal sahibine teslimat yapılmaktadır.
Siparişinizi teslim alabilmek için üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan herhangi bir kimlik belgesi (ehliyet, nüfus cüzdanı vs.) yeterlidir.
Teslimatı yapılamayan siparişiniz, daha sonra MNG Kargo ile gönderilecektir. Bu gibi durumlarda siparişini 2-4 gün içinde elinize ulaşır.
Evet.
Siparişiniz Kuryetel (Hızlı teslimat dağıtım firması) ile dağıtıma çıktıktan sonra iade talebinde bulunmanız halinde, teslim almadığınız ürün depoya dönecek ve iade işlemleriniz başlatılacaktır.
Siparişiniz dağıtıma henüz çıkmadıysa, sipariş iptal kaydınızı takiben iade işlemleriniz başlatılır.
Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.
Hayır. Yalnızca siparişinizde belirtilen adrese ve hattın yasal sahibine teslimat yapılmaktadır.
Hayır. Teslimat için ya da teslimat esnasında sizden herhangi bir ücret talep edilmez.
Şayet:
• Kargo poşetinin/kutusunun hasarlı olduğunu fark ederseniz
• Poşeti açtıktan sonra cihaz kutusunun hasarlı olduğunu görürseniz
• Cihaz kutu içeriği eksik/farklı ise
• Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandı/ambalajı yırtık, açık ya da hasarlıysa
kargo görevlisinden "hasarlı teslimat tutanağı" tutmasını talep edebilir ve cihazı kargo görevlisine geri teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.
Siparişinizi tamamlamadan önce, teslimat bilgilerini girdiğiniz sayfa üzerindeki hızlı teslimat ile gönderim yapılan ilçeler listesine göz atabilirsiniz.
Siparişinizin elinize ulaşmasını takiben 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz.
Teslimatı yapılan ürünün kusurlu olması sebebiyle iade gerçekleştirmek istiyorsanız, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade ve değiştirme haklarınızı kullanmanız mümkündür.
Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı stokla satışa sunulduğundan değişim yapılamayacak durumlar olabileceğini hatırlatmak isteriz.
İade edeceğiniz ürünü, cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümünde yer alan "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş halde, tüm aksesuarları ve hediyeleriyle içerecek şekilde, MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gönderim için MNG Kargo ile 359404806 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.
Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:
İade Temsilcisi Adına
Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul
Akıllı telefonunuz ile karekodu tarayarak dijital asistan TOBi’yle tanışın.
Şimdilik sadece Vodafone Yanımda'da!