Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Faturam adresime ulaşmıyor ne yapmalıyım?

Fatura Bilgileri

Faturam adresime ulaşmıyor ne yapmalıyım?

Öncelikle faturanızı, Vodafone Yanımda uygulamasından PDF formatında inceleyerek çevreyi korumamıza yardımcı olabileceğinizi hatırlatmak isteriz.

Faturanız adresinize ulaşmıyorsa, Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak adres bilgilerinizi teyit edebilirsiniz. Faturanız sisteme yansıdığı anda, SMS ile cep telefonunuza otomatik olarak bildirim yapılır. Ayrıca faturalarınızı e-posta ile alabilir ve fatura tutarınızı aşağıdaki kanallardan öğrenebilirsiniz:

- Vodafone hattınızdan 542, diğer operatörlerden veya sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak

- Cep telefonunuzun kısa mesaj bölümüne FATURA yazıp 7001' e göndererek

- 7001 Sesli yanıt sistemini arayarak (kullandığınız tarifenin şebeke içi arama ücreti yansıtılacaktır)

- www.vodafone.com.tr adresindeki Online Self Servis'te yer alan "Faturalarım"" sekmesinde Fatura Detayları bölümünü ziyaret ederek.