Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Bireysel hat devir işlemleri nasıl yapılır?

Tarife ve Hizmetler

Bireysel hat devir işlemleri nasıl yapılır?

Devir eden ve Devir alan müşterilerimizin aynı anda aynı yerde bulunma zorunluluğu kaldırılmıştır !Hattı Devir almak isteyen müşterimiz bulunduğu yerdeki en yakın Vodafone bayisine giderek devir sürecini başlatabilir ardından , Devir eden müşterimiz bekleyen imza ve kimlik işlemlerini tamamlamak üzere kendine en yakın Vodafone bayisine giderek devir işlemini tamamlayabilir 21.12. 2023 itibari ile Türkiye’deki tüm Vodafone bayilerinden işlemler yapılabilecektir.

NOT: Bu işlemi tamamlamak için 24 saat içerisinde devir eden müşterimiz bulunduğu yerdeki Vodafone bayisine onayını iletmesi gerekir.24 saat içerisinde onaylanmayan başvurular iptal edilecektir.

Devir İşlem Adımları aşağıdaki gibidir;

Devir alacak kişi kendisine en yakın bayiye giderek, devir almak istediği GSM numarasını belirtir,Devir işlemi için gerekli evraklar alınarak işlemler başlatılırDevir edecek kişinin 24 saat içerisinde dilediği bayiye kimliği ile beraber giderek devir işlemini onaylaması beklenir24 saat içerisinde devir edecek kişinin onaylaması durumunda işlemler tamamlanır

Önemli Noktalar ;

24 saat içerisinde devir edecek kişinin bayiden işlemleri onaylamaması durumunda işlem iptal edilir, devir alacak kişinin yeniden başvuru yapması gerekir24 saatlik süre içerisinde devredilecek GSM numarası için aktif işlem yapılamayacaktır, farklı işlem talepleri olması durumunda (kayıp/çalıntı vb) devir talebi iptal edilecektir. Devir alacak kişinin yeniden başvuru yapması gerekmektedir.

Gerekli Evraklar;

Bireysel faturalı hat devir işlemleri için kimlik yada kimliğe alternatif evraklar, adres gösterir belge, abonelik sözleşmesi(bayi tarafından verilecektir)

Yenilik! Bireysel devir işlemlerinde tarife cayma bedelini siliyoruz:

Bireysel hat kullanan ve hattını devreden müşterilerimizin , devir nedeniyle faturasına yansıyan tarife cayma bedelini siliyoruz.

Devir alan müşterimiz bulunduğu yere en yakın Vodafone bayisine başvurusunu yaptıktan sonra, Devir eden (hattın yasal sahibi ) müşterimiz de bekleyen işlemini kendine en yakın Vodafone bayisine giderek onayladıktan sonra devir işlemleri tamamlanmış olacaktır.

Hattını devir eden (hattın ilk sahibi ) müşterilerin tarife cayma bedelinin silinmesi için fatura kesim tarihinden 48 saat öncesinde devir işlemlerini tamamlamış olması gerekiyor.

Veraseten devir yapılan hatlarda tarife cayma bedeli aynı şekilde silinecektir. Ancak cayma bedelinin silinmesi için hesap kesim tarihinden önceki 48 saat içerisinde devir işlemlerinin tamamlanması gerekmektedir.

Cayma bedeline müdahale işlemi Bireysel- Bireysel ve Bireysel-Kurumsal devir işlemlerinde geçerli olup, Kurumsal-Bireysel devir işlemlerini kapsamaz.

Hat İşlemleri

Yardım Konuları