Tüm Vodafone aboneleri kullanabilir.

Yazılı Çağrı Merkezi Servisi, Sosyal Destek Kampanyalarında bulunan bireysel faturalı/faturasız müşterilemize 08:00-23:45 saatleri arasında (resmi tatiller dahil) TOBi Live Chat üzerinden hizmet sunmak üzere geliştirilmiş bir servistir.
Servisten, Sosyal Destek Kampanyalarında bulunan bireysel faturalı/faturasız müşterilerimiz 08:00-23:45 saatleri arasında (resmi tatiller dahil) faydalanabilir. Vodafone Online Self Servis’e giriş yaptıktan sonra sağ alt köşede bulunan “Canlı Destek” butonundan çağrı merkezine bağlanmaya gerek kalmadan chat üzerinden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Online Self Servis şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.
Bu servisi kullanmak tamamen ücretsizdir
Tüm Vodafone aboneleri kullanabilir.