- Vodafone Telesekreter servisi tüm Vodafone hatlarına telefonunuzun kapalı olma durumu için ÜCRETSİZ olarak tanımlanmakta ve kullanılabilmektedir. Telefonunuz kapalı olduğunda size gelen çağrılar otomatik olarak telesekreter servisine yönlendirilerek sizi arayanların mesaj bırakabilmesi sağlanır.
- Telesekreter Servisi'nin telefonunuz açıkken/ulaşılabilirken, meşgulken ya da ulaşılamazken de devreye girmesi için yapmanız gereken, hangi durumlar için ihtiyaç duyduğunuza karar verip bu durumlar için cep telefonunuzu Telesekreter'e (7543000) yönlendirmektir. İngilizce konuşan abonelerimiz için İngilizce dil seçeneği de mevcuttur.
- Dilediğiniz an 7542'yi arayarak Vodafone Telesekreter mesaj kutunuza bağlanıp size bırakılan mesajları ücretsiz dinleyebilirsiniz. Mesaj kutunuzun güvenliğini arttırmak isterseniz kendinize şifre tanımlayıp, aktif hale getirebilir; mesaj kutunuza ulaşmak istediğinizde şifrenizi kullanabilirsiniz.
- Telesekreter servisinden faydalanabilmeniz için yapılan yönlendirmeler ve size bırakılan mesajları dinlemek ücretsizdir. Telesekreter servisine mesaj bırakan abonelerimiz mevcut tarifeleri üzerinden ücretlendirilirler. Ek olarak hizmet bedeli vergiler dahil 2,50TL dir.
- 7542'yi arayarak size bırakılan mesajları dinlemek ücretsizdir.
- Çağrı başlattığınızda telefonunuzun ekranında görüntülenen "Etkin Aktarmalar" ve benzeri uyarı mesajları ücretsizdir ve telefonunuz tarafından gösterilmektedir. Bu mesajlar telefon ekranınızda, ulaşılamadığınızda sizi arayanlar Telesekreter servisine yönlendirildiği için ya da çağrı yönlendirmeniz olduğu ve sizi arayanların çağrıları başka bir aboneye aktarıldığı için bilgilendirme amaçlı görüntülenir ve operatörünüzün kontrolünde değildir.