Vodafone Yanımda Yeni Hat Başvuru Süreci | Yardım | Vodafone

Hat İşlemleri ve Ayarları

Numara Taşıma / Yeni Hat Alma

Vodafone Yanımda üzerinde yer alan “Vodafone’luyum” alanından Yeni Hat başvuru süreci nasıl işliyor?

Yeni hat başvuru işlemini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek için aşağıda yer alan adımları takip edebilirsiniz:

1. Vodafone Yanımda uygulamasını indirip “Vodafoneluyum”seçeneğine tıklayın. 2. Uygulamaya yeni hesap veya kayıtlı hesap ile giriş yapın. 3. "Yeni Hat Al" seçeneğine tıklayarak dilediğiniz numarayı aratabilir veya rastgele bir numara seçebilirsiniz. Numaranızı seçtikten sonra “Devam Et” butonuna basın. 4. Size en uygun ilk 3 ay %15’e varan indirimli online tarifeyi seçin. 5. Bir sonraki adımda gerekli kimlik bilgilerini doldurun. 6. Başvuruda bulunduğunuz hattı teslim alabilmek için adres bilgilerinizi il, ilçe ve mahalle detaylarıyla doldurun. Faturanızı e-posta yoluyla almak için e-posta adresinizi girin. 7. Paylaşmış olduğunuz irtibat numarasından yeni hat başvurunuzun teyidi, teslimat adresinin netleştirilmesi ve randevu zamanının belirlenmesi için aranacaksınız. 8. Randevu teyidinden sonra kuryemiz, yeni hattınız ve evraklarınızın teslimatı ile ilgili sizinle iletişime geçecektir. Hattınız ve evraklarınız belirlediğiniz tarihte ücretsiz olarak adresinize iletilecektir. 9. Başvuru sürecinizin hızlı tamamlanabilmesi için lütfen kimliğinizi ve adınıza kayıtlı son döneme ait herhangi bir faturayı yanınızda bulundurunuz. 10. İnternet sitemizde listelenen ilçelerden birinde ikamet ediyorsanız, hattınızın teslimat süresi 24 saattir. Bu listede yer alan ilçelerin dışına teslimat ise 2-4 gün içerisinde gerçekleştirilmektedir. 11. Yeni hattınızı bir kaç saat içinde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin