Masterpass™ Kart Ekleyememe Sorunu | Yardım | Vodafone

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Masterpass

Masterpass™'e kartımı ekleyemiyorum, ne yapmalıyım?

Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru bir şekilde girdiyseniz kartınızın bağlı olduğu banka tarafında kayıtlı cep telefonu numaranıza tek kullanımlık şifrenin yer aldığı SMS'in geldiğinden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru girmenize rağmen doğrulama SMS’i almıyorsanız, kartınızın bağlı olduğu bankayla iletişime geçerek cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru bir şekilde tanımlandığından emin olunuz. Doğrulama SMS'ini alıp ekrana doğru bir şekilde girmenize rağmen hata alıyorsanız, lütfen masterpassturkiye@mastercard.com adresinden Mastercard ekibi ile iletişime geçiniz.

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Yardım Konuları

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin