Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Aynı yıl içinde birden fazla cihaz için IMEI kayıt işlemi yapabilir miyim?

Hayir. 2 yıl içinde sadece 1 kez cihaz kayıt işlemi yapabilirsiniz.


Faturamın ayrıntılı olarak gelmesi için ne yapmalıyım?

Ayrıntılı faturanızı:


• Yanımda İnternet fatura detay sayfasında yer alan "E-posta ile gönder" tuşuna basarak, ayrıntılı faturanızı kayıtlı e-posta adresinize gönderebilir;


• "Faturayı İndir" tuşuna basarak bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirebilir;


• Sesli Yanıt Self Servis 7000'i ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak talep edebilirsiniz.


Yanımda İnternet fatura detay sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


E-Fatura hizmetini nasıl aktif edebilirim?

E-fatura hizmetini aktif hale getirmek için, Yanımda İnternet fatura ayarları sayfasından e-fatura seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Faturamdaki kalemlerin anlamlarını nasıl öğrenebilirim?

Vodafone Fatura Danışmanı ile fatura detaylarınızı öğrenebilirsiniz. Ne anlama geldiğini öğrenmek istediğiniz fatura kalemine tıklayarak, ilgili kalemin açıklamasını görüntüleyebilirsiniz. Fatura Danışmanı sayfasını ziyaret etmek için tıklayınız.


Ayrıca Vodafone Yanımda uygulamasında yer alan "Faturam" bölümü altındaki "Fatura Detayları" sekmesinden fatura kalemlerini detaylı bir şekilde inceleyebileceğinizi de hatırlatmak isteriz.


Yurt dışından getirdiğim cihazın IMEI kayıt işlemini nasıl yapabilirim?

Yolcu beraberinde getirilen cihazın sahibi cihazının kayıt altına alınması için 120 gün içinde gerekli belgeleri tamamlayarak e-Devlet kapısı üzerinden başvurusunu yapmalıdır.


E-Devlet kapısından kendisi üzerine kayıt yapılmasına izin verilmeyen kişiler (Yabancı bireyler) Vodafone Cep Merkezi'mize aşağıdaki evraklarla başvurabilirler:


- Nüfus cüzdanı


- Pasaport


- Cihaz IMEI numarası


- Vergi dairesine ödenmiş tutarın harç makbuzu ya da dekontu


Bize Ulaşın