Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Hattımı başkasına devredebilir miyim?

Faturasız Hat DEVİR


Özel İletişim Vergisi : 574 TL


Ruhsat Ücreti (Yıllık) : 258,04 TL


Toplam : 828,04 TL


Mağazalarınıza gelerek devir yaptırmak isteyen müşterilerimizden, işleme ilişkin vergi ücreti olarak belirtilen 828,04 TL tutarın, sizler tarafından işlem sırasında tahsil edilmesi gerekmektedir.


Mağazalarımızdan yapılan Ön Ödemeli Devir işlemleri aylık olarak raporlanıp, devir işlem adet toplamı kadar tahsil edilen tutar, ilgili satış kanalına fatura edilecek ve primlerinden mahsup edilecektir.


Devir işleminde alınması gereken zorunlu evraklar:


- Abonelik Sözleşmesi


- Devir Eden ve Devir alan aboneye ait nüfus cüzdanı veya kimlik alternatif evraklarından biri


- Devir Formu (Devir eden ve Devir alan tarafından imzalanmış)


Not: Yukarıdaki vergilerin dışında kalan , 258,04 TL tutarındaki “Telsiz Kullanım Vergi “ ücreti 12 eşit taksit ile aylık olarak, müşterinin cep lira yüklemelerinden ayrıca mahsup edilecektir.


Faturalı Hat DEVİR


İlk tesis ÖİV ve ruhsatname ücretine denk gelen 828,04 TL 12 taksit ile abonenin faturasına yansıyacaktır.

Devir ücreti için alınacak tüm vergiler dahil 70,01 TL abonenin faturasına ayrıca yansıtılır.


Hizmetimin dondurulduğu zaman içerisinde paket değişikliği, nakil gibi işlemler gerçekleştirebilir miyim?

Hayır, bu işlemleri hizmetiniz aktif durumdayken gerçekleştirebilirsiniz.


İleri bir tarihte başlaması talep edilen dondurma işlemi iptal edilebilir mi?

Evet, ileri tarihli dondurma talepleri iptal edilebilmektedir.


Dondurma süresi bitmeden hizmetimi açabilir miyim?

Evet, hizmetinizi belirttiğiniz süreden önce aktif hale getirmek isterseniz, talebinizi Vodafone Mağazaları’ndan veya 0850 542 0 542 Vodafone Müşteri Hizmetleri üzerinden ileterek hizmetinizi tekrar kullanmaya başlayabilirsiniz.


Devir nedir?

Devir, bir müşterinin kendi internet hizmeti aboneliğini, sahip olduğu kampanya koşulları ile birlikte bir başkasına aktarmasıdır. Müşteri talebi ya da vefat sebebiyle devir yapılabilir.


Bize Ulaşın