Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Evimi taşımak durumunda kaldım, ne yapmalıyım?

Müşteri Hizmetlerini arayarak veya Vodafone Ev İnterneti satış noktalarından yeni adresinizdeki alt yapınızı sorgulatabilir, bölgede sağlanan hizmete göre mevcut internet paketinizle veya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve kısa süre içerisinde yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz ve varsa çıkmış dönem faturanızı ödemeniz gerekmektedir.

Gideceğim adreste altyapı olmaması veya düşük hız olması durumunda nasıl iptal yapılabilir?

Vodafone Ev İnterneti satış noktalarından veya e-devlet üzerinden, iptal talep formu ve taşınılacak yeni adrese ait adres gösterir belge ile başvuruda bulunulması gerekmektedir. Yeni adres belirtildiği şekilde hizmet verilemeyen ya da mevcut hızdan daha düşük hızda hizmet sunulan bir bölge ise cayma bedelsiz iptal yapılacaktır.

Dondurma nedir?

Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan müşterilerimizin, belirli bir süre için yararlanabileceği bir hizmettir.

Hizmetimi ne kadar süre dondurabilirim?

Hizmetinizi; 180 günde 1 kez olacak şekilde, tek seferde 90 güne kadar dondurabilirsiniz.

Dondurma işlemi ücretli midir?

Hizmet dondurma işleminde vergiler dahil 30,04 TL tahsil edilmektedir. Hizmet dondurma süresi içinde olan müşterilerden aylık internet erişim ücreti alınmayacak olup, yansıması gereken ücretler var ise hizmet açıldıktan sonra kesilecek ilk faturaya yansıtılacaktır.

Bize Ulaşın