Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Aynı yıl içinde birden fazla cihaz için IMEI kayıt işlemi yapabilir miyim?

Hayir. 2 yıl içinde sadece 1 kez cihaz kayıt işlemi yapabilirsiniz.


Faturamın ayrıntılı olarak gelmesi için ne yapmalıyım?

Ayrıntılı faturanızı:


• Yanımda İnternet fatura detay sayfasında yer alan "E-posta ile gönder" tuşuna basarak, ayrıntılı faturanızı kayıtlı e-posta adresinize gönderebilir;


• "Faturayı İndir" tuşuna basarak bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirebilir;


• Sesli Yanıt Self Servis 7000'i ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak talep edebilirsiniz.


Yanımda İnternet fatura detay sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


E-Fatura hizmetini nasıl aktif edebilirim?

E-fatura hizmetini aktif hale getirmek için, Yanımda İnternet fatura ayarları sayfasından e-fatura seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Hat iptali nasıl yapabilirim?

Hat iptal işlemleri, Vodafone Cep Merkezleri aracılığıyla gerçekleştirilmektedir.


Telefonumu nasıl yönlendirebilirim?

Firma yetkilisi, Online Self Servis üzerinden telefonlarını yönlendirebilir.


Online Self Servis menüsünde yer alan Telefon ve Hat İşlemleri ve Telefon Yönlendirme sekmelerini sırayla tıklayın. Açılan ekranda seçtiğiniz GSM numaranızın yönlendirmesini aktive edebilirsiniz.


Bize Ulaşın