kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Kıbrıs’ı aramak istiyorum ancak ek ücret uygulanacak mı bilmiyorum. Nasıl öğrenebilirim?

Vodafone Red’le her yöne dakikalarınız kapsamında Kıbrıs dahil 23 ülkeyi ek ücret ödemeden ararsınız. Yurt içinden aranabilen ülkeler ve detaylı bilgi için Yurt dışını arama sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Aynı yıl içinde birden fazla cihaz için IMEI kayıt işlemi yapabilir miyim?

Hayir. 2 yıl içinde sadece 1 kez cihaz kayıt işlemi yapabilirsiniz.

Tarifemi değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamaya giriş yaptıktan sonra "Tarifem ve Kullanımlarım" sekmesinin altında yer alan "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden kolayca tarife değişikliği yapabilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız. Yanımda İnternet: Tarife değişikliğinizi Yanımda İnternet "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden de hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca telefonunuzun mesaj bölümüne geçmek istediğiniz tarifenin kodunu yazarak 7048'e SMS gönderebilirsiniz

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama ücreti ne kadardır?

Müşteri Hizmetlerimize:

* Vodafone Hatlarınızdan 542

* Diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00

* Yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

• Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542'yi ve 0 (542) 542 00 00'ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

• Vodafone Haberleşmenize engel olan teknik çağrılar sesli yanıt sistemi 05463542542 aramaları; Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan ücretsiz olup, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan ise kendi operatör'lerinin Vodafone'a doğru arama tarifesinden ücretlendirilir.

Yararlanabileceğim tüm internet kampanya ve paketlerini nasıl öğrenebilirim?

Online Self Servis'e giriş yaptıktan sonra Tarife ve Paketlerim sekmesinden Paket Satın Alma'yı tıklayın. Daha sonra gelen Paket Satın Alma ekranıyla gelen Paket türü seçiniz menüsünden İnternet paketlerini seçiniz. Seçebileceğiniz internet paketleri listenecektir, ihtiyacınıza uygun paketi satın almak için yanında bulunan Satın Al tuşuna tıklayabilirsiniz.

- 7000 Sesli Yanıt Self Servis’ i arayarak ya da telefonunuzun mesaj bölümüne geçmek istediğiniz tarifenin kodunu yazarak 7048’ e sms gönderebilirsiniz.

- Vodafone Cep Merkezleri’ne başvurarak ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00) arayarak işlem yapabilirsiniz.

İşlemlerinizi Online Self Servis'ten yapmak için buraya veya Vodafone Yanımda uygulamasını indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Bize Ulaşın