Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Vodafone Yardım'a hoş geldiniz.

Vodafone Yardım'a hoş geldiniz.

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

İşitme Anons Servisi’nden kimler yararlanabilir?

Servis faturalı veya faturasız hatta sahip tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimize açıktır. İşitme Anons Servisi’ne kayıt olan müşterilerimizin aynı zamanda Arayana Dinlet Servisi’ne de üyeliği varsa her ikisi beraber kullanılamadığından Arayana Dinlet Servisi’nin iptal edilmesi gerekmektedir.

İşitme Anons Servisi nedir?

İşitme anons, sizi arayanlara sizin için özel olarak tanımlanmış anonsu dinletmenizi ve iletişim ihtiyaçlarınızı daha rahat karşılayabilmenizi sağlayan servisimizdir.

Servise kayıt olduğunuzda sizi arayanlar, aşağıdaki anonsu dinler:

“Aradığınız kişi işitme engellidir, çağrıya devam etmek istiyorsaniz lütfen bekleyiniz. Dinlediğiniz anons ücretsizdir.”

Hangi cihazlarda Mobil Yardım uygulaması kullanılabilir?

- Symbian 60 R7.0 ve üstü

- Symbian UIQ 7.0 ve üstü

- Windows Mobile 5 ve 6

- Blackberry 4.5 veya üstü

- iPhone

- Android

- PC/MAC cihazlarında kullanılabilir.

Mobil Yardım ile çözümlenebilecek durumlar nelerdir?

Blackberry cihazlarda; App World hesap oluşturma, Uygulama silme/yükleme, BBM kişileri yedekleme, E-mail kurulumları, 3P uygulamalarının indirilmesi, cihaz ayarlarının genel kontrolü.

- iPhone; (cihaz üzerinden) e-mail kurulumu.

- PC/MAC Bağlantılarında; iTunes üzerinden Apple ID oluşturma, iPhone güncelleme / yedekleme / geri yükleme işlemleri, BB yazılım güncelleme / yedekleme / geri yükleme, mobile e-posta hesap oluşturma, pc suite kurulumu.

- Symbian: MTV yapılandırma.

- Vodem: Yazılım güncelleme, program kurulumu (WiFi gibi bir ağdan internete bağlı olması gerekmektedir.)

- Blackberry unlock işlemleri.

Mobil Yardım ile yapılan işlemlerin ekran görüntüleri kayıt alınıyor mu?

Evet, nasıl ki çağrılarımız kalite değerlendirmesi için kayıt altına alınıyor ise aynı şekilde Mobil Yardım oturumları güvenlik nedeni kayıt altına alınmaktadır.

Bize Ulaşın