Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Arama Sonuçları

“” aramasına ait 5 sonuç gösteriliyor

Hattım kısıtlı iken hangi ücretler yansıtılmaya devam eder?

Hattınızın kısıtlandığı dönemde, kısıtlamanın başladığı tarihi takip eden ilk fatura kesim tarihine kadar ücret yansıtılmaktadır. Kısıtlı kalınan süre boyunca cihaz ücreti ve telsiz kullanım/ruhsatname ücreti hariç herhangi bir hizmet bedeli yansıtılmamaktadır (tarife ücreti yansıtılmaz). Ödeme yapıldıktan sonra en geç yirmi dört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir.

Hattımı başkasına devredebilir miyim?

Faturasız Hat DEVİR

Özel İletişim Vergisi : 574 TL

Ruhsat Ücreti (Yıllık) : 258,04 TL

Toplam : 828,04 TL

Mağazalarınıza gelerek devir yaptırmak isteyen müşterilerimizden, işleme ilişkin vergi ücreti olarak belirtilen 828,04 TL tutarın, sizler tarafından işlem sırasında tahsil edilmesi gerekmektedir.

Mağazalarımızdan yapılan Ön Ödemeli Devir işlemleri aylık olarak raporlanıp, devir işlem adet toplamı kadar tahsil edilen tutar, ilgili satış kanalına fatura edilecek ve primlerinden mahsup edilecektir.

Devir işleminde alınması gereken zorunlu evraklar:

- Abonelik Sözleşmesi

- Devir Eden ve Devir alan aboneye ait nüfus cüzdanı veya kimlik alternatif evraklarından biri

- Devir Formu (Devir eden ve Devir alan tarafından imzalanmış)

Not: Yukarıdaki vergilerin dışında kalan , 258,04 TL tutarındaki “Telsiz Kullanım Vergi “ ücreti 12 eşit taksit ile aylık olarak, müşterinin cep lira yüklemelerinden ayrıca mahsup edilecektir.

Faturalı Hat DEVİR

İlk tesis ÖİV ve ruhsatname ücretine denk gelen 828,04 TL 12 taksit ile abonenin faturasına yansıyacaktır.

Devir ücreti için alınacak tüm vergiler dahil 70,01 TL abonenin faturasına ayrıca yansıtılır.

Aynı yıl içinde birden fazla cihaz için IMEI kayıt işlemi yapabilir miyim?

Hayir. 2 yıl içinde sadece 1 kez cihaz kayıt işlemi yapabilirsiniz.

Tarifemi değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamaya giriş yaptıktan sonra "Tarifem ve Kullanımlarım" sekmesinin altında yer alan "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden kolayca tarife değişikliği yapabilirsiniz. Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız. Yanımda İnternet: Tarife değişikliğinizi Yanımda İnternet "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden de hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca telefonunuzun mesaj bölümüne geçmek istediğiniz tarifenin kodunu yazarak 7048'e SMS gönderebilirsiniz

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama ücreti ne kadardır?

Müşteri Hizmetlerimize:

* Vodafone Hatlarınızdan 542

* Diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00

* Yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.

• Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542'yi ve 0 (542) 542 00 00'ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.

• Vodafone Haberleşmenize engel olan teknik çağrılar sesli yanıt sistemi 05463542542 aramaları; Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan ücretsiz olup, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan ise kendi operatör'lerinin Vodafone'a doğru arama tarifesinden ücretlendirilir.

Bize Ulaşın