- Vodafone Mobil Ödeme ile yapılan alışverişin bedeli; faturalı hatlarda Vodafone faturasına yansır, faturasız hatlarda ise bakiyeden düşülür.
- Hattınızı Vodafone Mobil Ödeme servisine açmak veya kapatmak ücretsizdir. Mobil Ödeme servisi açma/kapama işlemlerinizi;
- SMS ile açmak için "MOBILODEME AC", kapatmak için "MOBILODEME KAPAT" yazıp 7878'e ücretsiz SMS göndererek,
- Vodafone Yanımda > Ayarlarım sekmesinden Mobil Ödeme’ye tıklayarak,
- Vodafone Pay > İşlemler menüsünden Mobil Ödeme’ye tıklayarak,
- 444 0 542 numaralı Vodafone Müşteri Hizmetleri üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
- Vodafone Mobil Ödeme ile yapacağınız alışverişlerde "2020" kısa numarası haricindeki diğer numaralara göndereceğiniz onay ve iptal SMS'leri vergiler dahil 41 kuruştur.
- Alışveriş tutarına Özel İletişim Vergisi (ÖİV) yansıtılmaz.
- Vodafone Mobil Ödeme servisi sadece tahsilat hizmeti sağlamaktadır. Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için ödeme yaptığınız üye iş yeri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
- Vodafone Mobil Ödeme Servisi için 0-90 gündür Vodafone müşterisi olanlar için aylık ve tek seferlik işlem limiti 350 TL, 90 günden uzun süredir Vodafone müşterisi olanlar için belirlenmiş maksimum işlem limitleri aşağıdaki gibidir:
Faturalı / Faturasız Hatlar | |
Tek Seferlik | 1000 TL |
Aylık | 2750 TL |
- Limit aşımı durumunda işlem yapılamaz. Vodafone Mobil Ödeme servisini kapatıp tekrar açmanız durumunda limit kullanımı sıfırlanmaz, kaldığı yerden devam eder.
- Faturasız hat sahibiyseniz, işlem yapabilmek için bakiyenizde yeterli TL olmalıdır. Cep Avans TL ile mobil ödeme yapılamaz.
- Sadece kendi GSM numaranıza yansıyacak şekilde alışveriş veya ödeme yapabilirsiniz.
- Mobil Ödeme Geç Tahsilat Bedeli, faturalı abonenin Mobil Ödeme yöntemini kullanarak işlem yapması ve Mobil Ödeme harcaması içeren faturasının son ödeme tarihinin geçmesi durumunda yansıtılacaktır.
- Mobil Ödeme Geç Tahsilat Bedeli, faturanın son ödeme tarihinden sonraki gecikme gün sayısına ve gecikmiş Vodafone faturasındaki Mobil Ödeme tutarına göre yansıtılır.
- 0 - 30 gün arası gecikme olması durumunda 150 TL’ye kadar geciken Mobil Ödeme tutarı için 23,9 TL; 150 TL ve üzeri gecikme tutarı için 37,9 TL
- 30 gün ve üzerinde gecikme olması durumunda 150 TL’ye kadar 37,9 TL; 150 TL ve üzeri gecikme tutarı için 49,9 TL
- Mobil Ödeme Geç Tahsilat Bedeli, mobil ödeme harcaması içeren Vodafone faturasının son ödeme tarihinden sonra 30 gün içinde ödenmesi durumunda ödemeden hemen sonra, son ödeme tarihinden sonra 30. güne kadar ödeme olmazsa 30. gecikme gününde ödeme olup olmadığına bakılmaksızın otomatik olarak müşteriye ücret yansıtılır.
- Vodafone Mobil Ödeme kullanımlarında 3 aylık olacak şekilde üyelik hizmet ücreti 21,9 TL alınmaktadır.
- 3 aylık süreler Ocak-Şubat-Mart, Nisan-Mayıs-Haziran, Temmuz-Ağustos-Eylül ve Ekim-Kasım-Aralık olarak tanımlanmıştır.
- İçinde bulunan 3 aylık sürede mobil ödeme işlemi yapılmaması durumunda üyelik hizmet ücreti alınmayacaktır.
- 3 aylık üyelik hizmet ücreti, ilgili 3 ay içerisinde yapılacak olan ilk mobil ödeme işlemi sonrasında faturalı hatlar için GSM faturasına yansıtılmaktadır, faturasız hatlar için müşterinin Vodafone TL bakiyesinden düşülmektedir.
- Telefonunuzun kaybolması veya çalınması durumunda, GSM hizmetlerinden ve Vodafone Mobil Ödeme Servisi'nden izinsiz yararlanılmasını engellemek için GSM hattınızı veya Mobil Ödeme Servisini geçici olarak kapatmanız gerekmektedir.
- Bu servis, bir Vodafone Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşu A.Ş. hizmetidir. Servis sağlayıcı kuruluş, ücret ve kullanım koşullarında değişiklik yapma ve istediği zaman hizmeti sonlandırma hakkını saklı tutar.
- Mobil Ödeme Hizmeti Kullanıcı Sözleşmesi için tıklayınız.