Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bireysel

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Satın aldığım ek paketler faturamda nerede görünür?

Satın aldığınız ek paketler faturanızda ‘Aylık İletişim Ücretleri’ altında ‘Ek paketler’ olarak görüntülenir. Faturanızda yer alan kullanım detaylarını görmek için Vodafone Yanımda Uygulaması’nı ya da Yanımda İnternet'i kullanabilir, fatura kalemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için vodafone.com.tr üzerinden Fatura Danışmanı sayfasını inceleyebilirsiniz.


Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfası üzerinde seçtiğiniz faturanın detay bölümünde yer alan "Faturayı İndir" tuşuna basarak faturanızı görüntüleyebilirsiniz.


Güncel fatura tutarımı yurt dışındayken nasıl öğrenebilirim?

Güncel fatura tutarınızı Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından öğrenebilirsiniz. Fatura inceleme sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Limit aşımını engellemek için ne yapabilirim?

Limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından limit aşım tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Masterpass™ Nedir?

Masterpass™ internete bağlı tüm cihazlarla her seferinde ödeme yapılacak kart bilgisi girmeden kolay ve güvenli alışveriş yapmanızı sağlayan Mastercard’ın online ödeme çözümüdür.


Masterpass™'e kartlarımı nasıl kaydedebilirim?

Masterpass™ Türkiye web sitesi üzerinden (www.masterpassturkiye.com) Masterpass™'e kart ekleyebileceginiz gibi, Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulaması içinde de kart ekleyebilirsiniz.


Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamasına girip, “Cep Lira Yükleme> Başka Kredi Kartı ile ödemek istiyorum" veya "Fatura Öde>Başka Kredi Kartı ile ödemek istiyorum” bölümlerinden “Kartımı Masterpass™ altyapısına kaydetmek istiyorum” seçeneği tıklandıktan sonra kartınızın bağlı olduğu bankadan onaylı cep telefonunuza iletilen SMS şifresini girerek doğrulama yaptıktan sonra kartınız Masterpass™’e güvenli bir şekilde kaydedebilirsiniz. İşlemi gerçekleştirmek için kullandığınız Vodafone hattınız Masterpass™ kullanıcı adınız olacaktır.


Masterpass™'e kayıt olurken kullandığım cep telefonu numaram değişti, ne yapmalıyım?

Eğer Masterpass™'e kaydolurken kullandığınız cep telefonu numaranız değiştiyse, yeni numaranızı kullanarak Masterpass™'e üye olabilirsiniz. Eski numaranıza ait Masterpass™ hesabınızı silmek istiyorsanız; linke tıklayarak açılan sayfadan kart bilgilerinizi hatırlamadığınızı belirterek de hesabınızı güvenle silebilirsiniz. İstiyorsanız Mastercard ekibi ile MasterpassTurkiye@echoccs.com e-posta adresi üzerinden iletişime geçiniz.


Ek olarak aldığım paketler ay içinde biterse nasıl yenilerim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamada yer alan "Ek Paket Al" sekmesinden kolaylıkla ek paket alabilirsiniz. Vodafone Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.


Yanımda İnternet: Ek paket almak için Yanımda İnternet sayfasındaki "Ek Paket Al" bölümünü ziyaret edebilirsiniz.


Tekrar eden paketlerinizi, ilgili dönem içinde yalnızca 1 kere alabilirsiniz. Örneğin aylık olarak tekrar eden paketiniz ay içinde bittiğinde tekrar aylık paket alamazsınız ancak haftalık ya da günlük paketleri, kullandığınız tarife ya da paketin özelliğine göre, 1 ya da daha fazla satın alabilirsiniz.


Yurt dışı Konuşma Paketleri’nin geçerli olduğu ülkeler hangileridir?

Yurt dışı Konuşma Paketleri, Amerika ve Avrupa kıtasındaki bir çok ülkede geçerlidir. Yurt dışı konuşma paketlerinin geçerli olduğu tüm ülkeleri buradan öğrenebilirsiniz. Yurt dışı paketlerini görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Başkasının hattı için ek paket satın alabilir miyim?

Evet, başkasının faturasız hattına kredi kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Faturasız hatlar için telsiz kullanım ücreti nedir?

Telsiz kullanım detayı hakkında detaylı bilgiyi ve güncel tutara buradan ulaşabilirsiniz.


İki adet aylık paket satın alabilir miyim?

Faturalı ve Faturasız Hatlarda,


Konuşma: 2 adet konuşma paketi aynı anda satın alınamamaktadır.


SMS: 2 adet SMS paketi aynı anda satın alınamamaktadır.


İnternet: 2 adet aylık internet paketi aynı anda satın alınamamaktadır. Günlük ve haftalık paketlerde kullanım süreleri sona erdikten sonra, aynı paketi satın alabilirsiniz.


Tarifeme ek konuşma, internet ve SMS paketlerini nasıl satın alabilirim?

Faturalı ve faturasız hatlar için konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Yanımda İnternet sayfası üzerinden, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Mağazalarından satın alabilirsiniz. Yurt dışıyla konuşma ve yurt dışını arama paketlerini de yine aynı kanallardan satın alabilirsiniz.


Mevcutta Masterpass™’e kayıtlı kartlarım var, Vodafone kanallarında bu kartlarımı nasıl kullanabilirim?

Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamalarında ödeme sayfasına geldiğinizde, varolan aboneliğin kullanımına dair bilgilendirme ekranı çıkacaktır. Bilgilendirme ekranına onay vermeniz halinde, size gelecek olan doğrulama kodunu girmeniz gerekmektedir. Sonrasında kayıtlı kartlarınızdan birini seçip, 3D Secure güvenlik kodunu girerek ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.


Masterpass™'e kartımı ekleyemiyorum, ne yapmalıyım?

Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru bir şekilde girdiyseniz kartınızın bağlı olduğu banka tarafında kayıtlı cep telefonu numaranıza tek kullanımlık şifrenin yer aldığı SMS'in geldiğinden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru girmenize rağmen doğrulama SMS’i almıyorsanız, kartınızın bağlı olduğu bankayla iletişime geçerek cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru bir şekilde tanımlandığından emin olunuz. Doğrulama SMS'ini alıp ekrana doğru bir şekilde girmenize rağmen hata alıyorsanız, lütfen MasterpassTurkiye@echoccs.com adresinden Mastercard ekibi ile iletişime geçiniz.


Kayıtlı kredi kartlarımı nasıl silebilirim?

Ödeme ekranına geldiğinizde kayıtlı kredi kartlarınız listelenecektir. Listelenen kredi kartlarınızın yanındaki “ SİL” butonuna basarak Masterpass™’e kaydettiğiniz kartınızı silebilirsiniz.


Masterpass™ hesabımın olduğu telefon çalındı, ne yapmalıyım?

Masterpass™ telefonunuzda size ait bir veri barındırmaz. Yine de MasterpassTurkiye@echoccs.com üzerinden Masterpass™ müşteri destek birimi ile iletişime geçtiğiniz takdirde Masterpass™ hesabınızı geçici olarak devredışı bırakmak için size yardımcı olunacaktır.


Satın aldığım birden fazla ek paketten hangisinin kullanım önceliği olduğunu nasıl anlayabilirim?

Vodafone hatlarına tanımlanmış tarife ve ek paketlerdeki hakların kullanım önceliği sırası aşağıdaki gibidir:


1. Pass paketleri


2. Ücretsiz ek paketler (küçük paket öncelikli olacak şekilde)


3. Tekrarlamayan ek paketler (küçük paket öncelikli olacak şekilde)


4. Tekrarlı ek paketler


5. Tarifenizdeki kullanım hakları


6. Aşım paketleri


Yurt dışına çıkarken hangi ek paketlerden faydalanabilirim?

Yurt dışı paketlerini görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Satın aldığım internet ek paketi çok çabuk bitiyor. Sorun ne olabilir?

Cihazınızın arka planında çalışan ve internetten veri akışına ihtiyaç duyan uygulamalara bağlı olarak internet kullanımınız farklılıklar gösterebilir.


Bir faturasız hat kullanıcısıyım. Satın aldığım aylık paketi ne kadar süre kullanabilirim?

Faturasız hatlar için aylık paketler tanımlanma itibarıyla 30 gün süreyle kullanılabilir.


Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Yardım Konuları