Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Bireysel

Her Şey Yanımda

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade Adımları:

1. Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

2. İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

3. "İade Talebi " butonuna basın.

4. İade edilecek ürünü seçin.

5. İade talep nedeninizi bildirin.

6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)

8. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.

İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade Adımları:

Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

"İade Talebi " butonuna basın.

İade edilecek ürünü seçin.

İade talep nedeninizi bildirin.

Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)

Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizdeki ürünleriniz ‘’Hazırlanıyor’’ statusune geçmeden iptal edilebilir. Ürünlerinizi Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasında “İptal Et” butonuna basarak iptal edebilirsiniz. Bu statü dışındaki siparişlerinizi iptal edemezsiniz .

İade politikanız nedir ?

• İade süresi siparişiniz elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.

• Ürünlerinizi ücretsiz iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.

• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.

• Satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması gerekir.

• Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte iade edilmesi gerekir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler ;

• Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler

• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler

• Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler.

• Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler

• Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler

• Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar

• Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar

• Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler

• Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariği ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine yönelik hizmetler

• Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler .

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Hayır, iadelerinizi seçilen kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?

Hayır, her teslimatınız için ayrı bir iade paketi hazırlanmanız gerekmektedir.

İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

İade kodunuza Her Şey Yanımda üzerinden Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasından iade talebi oluşturarak ulaşabilirsiniz.

İade kodumu nasıl iptal edebilirim?

İadeden vazgeçtiğiniz durumda iade kodunuzu iptal etmenize gerek yoktur.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.

İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Hayır, Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmedi, ne yapabilirim?

İade talebi oluşturduktan sonra paketinizi seçilen kargo şubesine iade koduyla birlikte teslim etmeniz gerekmektedir.

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

Faturanız yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadenizi yapabilirsiniz.

Ad Soyad:
Sipariş No:
İade Nedeni:

İade ettiğim ürünlerin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Kimler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir?

Tüm müşteriler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir.

Her Şey Yanımda’dan nasıl alışveriş yapabilirim?

Vodafone Yanımda içerisinden Her Şey Yanımda sayfasına girip satın almak istediğiniz ürünleri görüntüleyebilir ve satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Adres ve kart bilgilerinizi tamamlandıktan sonra siparişinizi onaylayarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Ödememi nasıl yapabilirim?

Kredi kartı, banka kartı ve Vodafone Pay kartınız ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale/EFT yoluyla ödeme seçenekleri bulunmamaktadır.

Kredi kartına taksit yapabilir miyim ?

Her Şey Yanımda’da taksitlendirme seçeneği bulunmamaktadır.

Kartımı nasıl kaydederim?

Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ekranına yönlendirilirsiniz. Ödeme ekranında kart bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Her Şey Yanımda üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişim bana ne zaman ulaşır? / Kargom nerede?

Satın aldığınız ürünler sipariş detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine ulaşmak için Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı.

Kargoya verilmiş siparişlerinizi ise kargo firmasından gelen bilgi SMS’indeki “Kargo Takip” linkinden ya da Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayım sayfasındaki Kargo Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.
Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.

Kargo beni adreste bulamazsa ne olacak?

Kargo firması adresinizde bulunmadığınız durumunda siparişinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır ve 3 gün içerisinde siparişinizi kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz satıcıya iade edilir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim ?

Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol edin.

Kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış, ne yapmalıyım?

Siparişinizin eksik, hasarlı ya da yanlış olduğunu düşünüyorsanız iade adımlarını takip ederek ürününüzü iade edebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü ekiplerimiz inceledikten sonra haklı bulunmanız durumunda iade tutarı bankanıza yatırılacaktır.

Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ;

Kargo görevlisine kutuda hasar varsa ‘’Hasar Tespit’’ üründe hasar varsa “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

Sipariş ekranından iade seçeneği ile iade kodu alın.

Ürünü bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip satıcıya geri gönderin.

Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi ürünlerinde ;

Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.

Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin

Siparişim hangi saatler arasında teslim edilecektir?

Siparişleriniz kargoların çalışma saatleri içerisinde teslim edilecektir.

MNG Kargo için 8.30 – 18.00

Yurtiçi Kargo için 9.00-18.00

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Hayır, sadece çalışma günlerinde teslimat yapılmaktadır.

Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?

Hayır, sadece yurt içi teslimat yapılmaktadır.

Hesabıma nasıl giriş yapabilirim, hesabıma giriş yapmadan alışveriş yapabilir miyim?

Vodafone Yanımda hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. GSM NUMARANIZ ve Vodafone Self Servis şifreniz ile mobil uygulamamız üzerinden giriş yapmanız yeterlidir. Şifreniz yoksa ya da unuttuysanız S yazıp 7000'e SMS göndererek Vodafone Self Servis Şifrenizi alabilir ve hesabınıza giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.

Adresimi nasıl kayıt ederim?

Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ve adres bilgileri ekranına yönlendirilirsiniz. Bu ekranda teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.

E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım sayfasında sağ üst köşedeki kalem işaretine basarak e-posta adresinizi güncelleyebilirsiniz?

Ürünlerin stokta olup olmadığını nasıl anlarım?

Stokta olmayan ürünler listelenmeyecektir. Stoğu azalan ürünlerin adetlerini ise ürün detay sayfalarında görüntüye bilirsiniz.

Ürün değerlendirmesi nasıl yapabilirim?

Alışveriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden satın almış olduğunuz ürünü değerlendirebilirsiniz.

Elime ulaşan siparişim için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Siparişinizi hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Çağrı merkezimize 08505494242 numaramız üzerinden 7/24 ulaşabilirsiniz.

İndirim kodu kullanarak yaptığım alışverişimi iptal/iade edersem aynı kodu tekrar kullanabilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz.

Kampanya süresince tüm siparişi iptal ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iptal etmeniz yeterlidir.

Kampanya süresince tüm siparişi iade ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iade etmeniz yeterlidir.

Farklı ödeme seçenekleri ile nasıl ödeme yaparım?

Satın alma sırasında seçmiş olduğunuz taksit opsiyonu; seçiminize göre 5.000 TL üzeri cihazlarda 3 taksit, 5.000 TL altı cihazlarda 6 ay veya 12 ay taksitle Vodafone faturanıza ek olarak yansıtılır. Satın alımınızı kolaylaştırmak için her zaman mevcut tarifeniz otomatik olarak seçili gelir. Tarifenize ait tarife ücreti de cihaz kontratınız süresince faturanıza yansıtılır.

Aynı zamanda "Ön Ödemeli" opsiyonundan yararlanarak belirli cihazlarda toplam tutarın belirli bir kısmını kredi kartı ya da banka kartı ile ödeyebilir, kalan tutarı tarifenize ek olarak faturanıza yansıtılacak şekilde planlayabilirsiniz. Ön ödemenizden sonra kalan tutarı 6 veya 12 ay taksitle faturaya ek ödemelerle planladığınız durumda "Telefon Alırken Anında Kolay Katkı" avantajından da yararlanabilirsiniz.

Ayrıca kontratsız olarak kredi kartı ile peşin ödeme ile bir ürün satın alabilirsiniz. Kredi kartı ile peşin alıma uygun olan ürünlerin ( stokları uygun ise) detay sayfalarına girdiğinizde Ödeme seçenekleri alanında "Peşin" sekmesini seçebilirsiniz.

Aynı zamanda ürün listesi sayfasındaki filtre içerisinden "Ödeme Tipi" seçeneği altında "Taahhütlü", "Ön ödemeli" ve "Peşin" seçenekleri ile kolayca filtreleme yapabilirsiniz.

Herhangi bir banka kısıtı olmadan, dilediğiniz bir kredi kartı ya da banka kartı (debit) ile ödemenizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.

Kontratlı teklif ürünlerinin fiyatlarına KDV dahildir.

Ön ödeme yöntemi nedir?

Ön ödeme yöntemi sayesinde mevcut müşteri limit puanınızla satın almaya elverişli olmayan akıllı telefonlara sahip olabilirsiniz. Bu yöntemle, kredi kartınızı kullanarak cihaz toplam bedelinin %60'ını aşmayacak şekilde ön ödeme yapabilir ve faturanızda aylık olarak yer alacak ek ödemelerin miktarını düşürebilirsiniz. Ön ödeme ile alabileceğiniz her bir akıllı telefonun sayfasında müşteri limit puanınızın uygunluğuna göre ön ödeme yöntemini bir seçenek olarak görebilirsiniz. Ön ödeme seçenekleri limit puanınıza göre özel olarak hesaplanmaktadır.

Eğer ön ödeme seçeneği ile satın alabileceğiniz hiçbir ürün göremiyorsanız, müşteri limit puanınız Vodafone değerlendirme kriterlerinden biri veya birkaçı için uyumlu olmayabilir. Bu kriterlerden bazıları aşağıdaki gibidir:

  • Vodafone faturalı bireysel veya Vodafone şahıs esnaf müşterisi olmanız gerekmektedir.
  • Katılmak istediğiniz cihaz kampanyasına uygun müşteri limit puanına sahip olmanız gerekmektedir.
  • Eğer telefon ile birlikte tarifenizi de değiştirmek istiyorsanız, son 30 gün içerisinde tarife değişikliği yapmamış olmanız gerekmektedir.
  • Son 48 saat içerisinde SIM kart değişikliği yapmamış olmanız gerekmektedir.
  • Kara-gri listede olmamanız gerekmektedir.

Vodafone Faturaya Ek Cihazlar sayfamızdan ya da Vodafone mağazaları üzerinden hattınıza ait en fazla 3 adet aktif taahhütlü akıllı telefon tanımlaması yapılabilir. Halihazırda taahhüdü devam eden 3 adet aktif telefonunuz var ise 4’üncü telefonu satın alamazsınız.

Yasal düzenlemeler kapsamında ön ödeme için taksitlendirme yapılamamaktadır. Ön ödemeler kredi kartına tek çekim olarak tahsil edilir.

İade ettiğim ürünün geri ödemesini nasıl ve ne zaman alabilirim?

Siparişinizin elinize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yaptığınız tarihten itibaren 10 gün içinde satın aldığınız ürünü, yanında verilen tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıda belirtilen satıcı adreslerine göndermeniz gerekmektedir.

İade işlemleri, ürün firmaya ulaştıktan ve gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerçekleştirilmektedir. Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Faturaya iade edilecek ve kredi kartına iade edilecek tutarların ödemeleri senkron değildir. Faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır. Eğer peşin ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, 05427567000 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak bu bilgiyi vermelisiniz. Ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz.

İadenin gönderileceği adres: İade Yetkilisi Adına Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15/2, 34750 Ataşehir/İstanbul

İptal ettiğim ürünün geri ödemesini nasıl ve ne zaman alabilirim?

Siparişinizi iptal etmeniz halinde işlemleriniz hızlıca tamamlanacak ve ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Kredi kartınızdan tahsil edilen miktar yeniden aynı karta iade olarak yansıtılır. Eğer ödeme yaptığınız kredi kartı artık geçerli değil ise, müşteri hizmetlerimiz tarafından aranır ve ücret iadesinin dilediğiniz banka hesap numarasına yatırılmasını talep edebilirsiniz. Bu süre zarfında faturanıza yansıyan herhangi bir bedel var ise, bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır.

Ödeme sayfasından "Güvenli Ödeme Yap" butonuna tıkladığımda 3D Secure penceresi açılmıyor. Neden?

3D Secure (banka güvenlik doğrulama) sayfaları yeni bir internet sayfası üzerinde açılmaktadır. İlgili sayfayı göremiyorsanız, internet tarayıcınızın yeni sayfa açmayı (pop-up) engelleme özelliği açık kalmış olabilir. Bu ayarı kontrol ettikten sonra yine de sonuç alamazsanız kartınızın bağlı bulunduğu banka ile iletişime geçebilirsiniz.

3D Secure şifre, kullanmak istediğiniz kredi kartına ait bankanızda kayıtlı telefon numaranıza, bankanız tarafından gönderilmektedir. Bankada kayıtlı telefon numaranızı kontrol etmek ve detaylı bilgi almak için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Siparişleriniz standart teslimat seçtiyseniz Yurtiçi Kargo ile, hızlı teslimat seçtiyseniz Kuryetel ile ortalama 3-6 saat içerisinde gönderilir. Kargo firması siparişi sadece hattın yasal sahibine imza karşılığı teslim eder.

Hızlı teslimat sadece İstanbul içi teslimatlarda seçilebilmektedir. Arnavutköy, Adalar, Çatalca, Silivri ve Şile ilçelerine hızlı teslimat yapılmaz. Kargonuzu Kuryetel tarafından size gönderilen SMS’te bulunan yönlendirmelerle takip edebilir ya da Kurteyel’in 444 90 00 numaralı hattından bilgi alabilirsiniz.

Gönderinizin güvenliği için tek kullanımlık teyit kodunu yalnızca teslimat anında kurye ile paylaşmanızı hatırlatırız.

Siparişiniz teslim edilirken kimliğinizin görülmesi talep edilerek T.C. Kimlik Numaranız alınır, not edilir ve cihazınız imza karşılığı teslim edilir. İletilen kargo poşeti ile birlikte cihaz faturası ve iade formu da gönderilir. Kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılır.

Siparişinizin teslim edilmesi için herhangi bir kargo bedeli talep edilmemektedir.

Satın aldığım ürün bana ne zaman ulaşır?

Siparişiniz onaylandıktan sonra, ortalama 4-6 iş günü içinde teslim edilir. Resmi tatillerde kargo firması teslimat yapmaz. Cihazınızı Ön Sipariş kapsamında aldıysanız, cihaz tüm Türkiye'de satışa çıktığı gün itibariyle ortalama 1-4 iş günü içinde teslim edilir. (Hava şartları, resmi tatil, dini bayram tatilleri ve olağanüstü haller durumunda bu süre değişiklik gösterebilir.)

"Sipariş Bilgileri" sayfasında "Teslimat Tipi" alanında seçebileceğiniz (sadece İstanbul için geçerli) 3 saatte hızlı teslimat seçeneğimiz ile size önerilen saat aralıklarından birini seçtiğinizde, akıllı telefonunuz kurye ile hızlıca ve ücretsiz olarak ulaştırılır. Hızlı teslimat opsiyonu için en az 1 akıllı telefon siparişi vermeniz gerekmektedir. Sadece akseuar ya da akıllı ev ürünleri siparişlerinde hızlı teslimat opsiyonu verilmemektedir.

Mağazadan Teslimat seçeneğimiz ise Pandemi süresince durdurulmuştur. Tekrar açıldığında Teslimat sayfalarımızda görebileceksiniz.

Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir?

Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek ve sizinle iletişime geçilecektir. Ofise giden kargo ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarılır. Ertresi gün yapılan dağıtım sırasında da aynı durumun yaşanması halinde kargo firması adresinize bir not bırakır ve siparişinizi tekrar kargo şubesine götürür. 3 gün içerisinde geri bildirim ile siparişinizi teslim almak istememeniz halinde siparişiniz tekrar tedarikçi firmanın deposuna çekilir.

Siparişiniz depoya geldiğinde ürününüzü istediğinize dair talep oluşturmuşsanız, siparişiniz tekrar gönderilir. Ürününüzün sizin dışınızda bir kişiye teslim edilmesini isterseniz mutlaka Vodafone Faturaya Ek Cihazlar online siparişiniz sırasında talep oluşturmanız gerekmektedir.

Hiçbir sipariş kargo şubesinden teslim edilmemektedir. Eğer siparişinizi kargo şubesinden teslim almak isterseniz mutlaka Vodafone üzerinden kayıt oluşturmalısınız.

Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Siparişiniz henüz kargoya verilmeden önce 0542 756 70 00 numaralı Vodafone Özel Müşteri Hizmetleri Hattı'nı arayarak adres değişikliği yapabilirsiniz. Hızlı teslimat seçimli siparişinizin adres değişikliğini yapmak isterseniz Kuryetel firmasına ait 444 90 00 numarasını arayarak yeni adresinizi bildirebilirsiniz.Teslimat sırasında kimliğinizi yanınızda bulundurmanız yeterlidir.

Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış ise ne yapmalıyım?

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

Kuryetel ile hızlı teslimat süreci nasıl gerçekleşir?

Siparişiniz sadece talebinizde belirtmiş olduğunuz adrese ve hattın yasal sahibine teslim edilir.

Siparişiniz teslim edilmeden Kuryetel’den teslimat saati hakkında bilgi alabilirsiniz. Gecikme olması halinde 0542 756 70 00 numaralı Vodafone Özel Müşteri Hizmetleri Hattı'nı arayabilirsiniz. Şikayet kaydınız alınır ve ilgili kurye firması üzerinden takibi gerçekleştirilir.

Kuryetel size ulaştıktan sonra 10 dakika bekler. Eğer sizi adreste bulamazsa ürünüzü standart teslimat yöntemi ile Yurtiçi Kargo aracılığıyla 3-6 gün içerisinde belirttiğiniz adrese ulaştırılacaktır. Faturaya Ek Cihazlar websitemizde ya da Vodafone Yanımda mobil uygulamamızda yer alan "Siparişlerim" sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.

Sipariş iptal süreçleri nasıl gerçekleşir?

Siparişinizi iptal etmek isterseniz 0542 756 70 00 numarasından Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak ya da online kanallarımızdaki "Siparişlerim" bölümünden iptal talebinizi iletebilirsiniz. Bu durumda siparişiniz henüz kargoya verilmediyse hızlıca iptal edilir ve iptal işlemleri tamamlandıktan sonra faturanıza yansıyan cihaz taksit bedeli bulunuyorsa bir sonraki faturanıza indirim olarak yansır. Siparişiniz dağıtımdaysa teslimat sonrasında cayma hakkınızı kullanarak iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Teslimat sonrası 14 gün içerisinde iade gönderimi yapmanız gerekmektedir.

Siparişiniz Vodafone tarafından iptal edilirse hızlıca iptal işlemleri başlatılır. Ardından faturanıza yansıyan cihaz taksit bedeli bulunuyorsa bir sonraki faturanıza indirim olarak yansır.

Sipariş iade süreçleri nasıl gerçekleşir?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur/arıza/hasardan dolayı yapacağınız iadelerde ise, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade ve değiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamayabilir. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz:

  • İade edeceğiniz ürünü, cihaz detay sayfasındaki "İade Koşulları" bölümündeki "İade Formu"nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş hali ve tüm aksesuarları ve hediyeleriyle birlikte, Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. Yurtiçi Kargo ile 578041711 no'lu iade kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Adres: Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

İade Kodu: Yurtiçi Kargo - 578041711

Mesafeli Satış Sözleşmesi'ne göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür. 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.

Satın aldığım ürün tarafıma kusurlu ulaştı. Ne yapmalıyım?

Ürünü iade süresi içerisinde tarafımıza göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi yapılacaktır. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek iade işlemi gerçekleştirilecektir. Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirmeniz ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Kargonuzu teslim almadan önce kargo poşeti ya da kargo kutusunda hasar olduğunu görüyorsanız veya kargo kutusunu açtıktan sonra siparişinize ait cihazın kutusunun hasarlı, cihazın kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olması, cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını kontrol ederek eğer hasarlı ise cihazı teslim almadan kargo görevlisine derhal "hasarlı teslim tutanağı" tutmasını talep ederek ürünü kargo görevlisine teslim edebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek gerekli işlemler yapılacaktır.

Kargo teslimatı sonrası ürünün kusurlu olduğunu düşünmeniz halinde siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirebilir ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış ise ne yapmalıyım?

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

İadem neden kabul edilmedi?

Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. İade olarak yolladığınız cihazlarınızı size iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları ve belgeleri ile birlikte yollamanız gerekmektedir. Herhangi bir parçası eksik olarak iletilen cihaz iadeleri kabul edilememektedir. Ayrıca düşürme, çarpma gibi ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarı mevcut olan cihazlar da iade olarak kabul edilememektedir. Aynı zamanda kulaklık aksesuar ürünlerinin paketi/ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmadığı için kabul edilmemektedir.

Faturaya Ek Cihazlar için müşteri hizmetleri numarası nedir?

0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kargo ile ürün gönderimi ücretli mi? Kargo ücreti ne kadar?

200 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo ile gönderilmektedir. 200 TL altındaki siparişleriniz için kargo ücreti 28,90 TL'dir.

Nasıl Cüzdan oluşturabilirim?

1 -Cüzdan oluşturma butonuna tıkla

2 - Bilgilerini kimliğinde yazılı haliyle doldur ve doğrula.

3 - Cüzdanın oluştu. “Şans Yanımda” sayfasındaki oyunlar ile Yanımda Puan kazanmaya başlayabilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda Puan ve TL Bakiye neyi ifade eder?

Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.

TL bakiye ise cüzdanına yüklediğin tutardır. Yanımda Puandan farklı olarak TL bakiyeni Her Şey Yanımda alışverişlerinde süresiz olarak kullanabilir, dilediğinde kartına geri aktarabilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı nasıl harcayabilirim?

Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.

Cüzdanımı nasıl kapatabilirim?

542 numarasını arayarak cüzdan kapatma işlemini gerçekleştirebilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda puanları devredebilir miyim?

Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.

Cüzdanımdaki Yanımda puanları nakit paraya çevirebilir miyim?

Yanımda puanlarını nakit paraya çeviremezsin.

Birden fazla cüzdana sahip olabilir miyim?

Hayır, cüzdan bilgileri kişisel veriler ile eşleştiği için her TCKN’nin bir adet cüzdan hesabı olabilir.

Cüzdan için tanımlanan telefon numarasını değiştirmek istersen 542’yi arayarak işlemini gerçekleştirebilirsin.

Cüzdanıma nasıl TL bakiye yükleyebilirim?

Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, 'Bakiye Yükle' seçeneğinden kendine ait Kredi/Banka kartınla kolayca bakiye yükleyebilirsin."

Yanımda puan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.

Cüzdanın kullanım ücreti var mıdır?

Hayır, cüzdan özelliğinin herhangi bir kullanım ücreti yoktur.

Yanımda puan nedir?

Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.

Nasıl Yanımda puan kazanırım?

Yanımda puan kazanmak için aktif bir Cüzdanım hesabına sahip olmalısın. Cüzdanım hesabı oluşturduktan sonra Şansını Kazı oynayarak Yanımda puan kazanabilirsin. Sahip olduğun Yanımda puanları Cüzdanım sekmesinden görüntüleyebilirsin.

Yanımda puanlarımı TL'ye çevirebilir miyim?

Yanımda puanlarını TL değerinde harcayabilirsin fakat doğrudan TL’ye çeviremezsin.

Yanımda puanlarımı nasıl harcarım / kullanırım?

Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.

Yanımda puanlarımı başkasına hediye edebilir miyim?

Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.

Yanımda puanlarımı başkasına devredebilir miyim?

Yanımda puanlarını başkasına devredemezsin.

Yanımda puan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Yüklenmemesi durumunda 08505494242 numarası aracılığıyla müşteri hizmetlerine ulaşabilirsin.

Operatör değişikliği yaparsam Yanımda puanlarıma ne olacak?

Yanımda puanların operatör değişikliğinde silinmez.

Şansını Kazı Nedir?

Şansını Kazı, bilet üzerindeki kapalı kutucukların açılması sonucu 3 adet aynı tutar bulunmasıyla bilet sahibine anında ikramiye kazandıran şans oyunudur.

Şansını Kazı nasıl oynanır?

Bilet üzerindeki kapalı kutucukları parmağınla kazıyarak açılmasını sağlayabilirsin. Aynı tutardan 3 tane açılması durumu kazandığının göstergesidir. Aynı sayının 3 adet açılmaması durumu biletin kaybettiğini gösterir. Satın alınan biletin kazınmaması halinde, bilet 48 saat içerisinde otomatik olarak kazınır. İkramiye kazanılması halinde tutar Cüzdanım hesabına yüklenecektir.

Şansını Kazı biletimi iade edebilir miyim?

Şansını Kazı biletleri iade edilmemektedir.

Şansını Kazı biletimi mobil ödeme ile alabilir miyim?

Evet, Şansını Kazı biletini mobil ödeme servisi ile satın alabilirsin.

Kazandığımı nasıl anlayabilirim?

Bilet üzerindeki kapalı kutucukları parmağın ile kazıdığında aynı tutardan 3 tane açılması biletin ikramiye kazandığının göstergesidir.

Çekiliş Yanımda kazanan çekilişleri nasıl öğrenebilirim?

Tüm çekilişler Milli Piyango İdaresi güvencesi ile gerçekleşmektedir. Kazanan biletleri görüntülemek için linketıklayabilirsiniz.

Çekiliş Yanımda Bilet numaramı nasıl öğrenebilirim?

Hesabım> Çekiliş Yanımda> Biletlerim adımlarını izleyerek çekiliş biletlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz “Biletlerim” sayfasında ilgili biletin üzerine tıklayarak bilet numaranızı öğrenebilirsiniz.

Cüzdanımdaki bakiyemi TL olarak çekebilir miyim?

Hayır, cüzdanındaki bakiye ATM’den çekilemez.

Cüzdanımın işlem detaylarına nasıl ulaşabilirim?

Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, “Cüzdan Hareketlerim” kısmından işlem detaylarına ulaşabilirsin.

Cüzdanımın işlem limiti ne kadar?

Cüzdan işlem limiti aylık 1.500 TL’dir. Bu tutar toplam işlem limitini kapsar. Dilersen tüm limitini tek seferde de kullanabilirsin.

Cüzdan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları/TL bakiyeyi cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Cüzdan ile aldığın ürünleri iptal veya iade ettiğinde Yanımda puanların/ TL bakiyen hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.

Süper Tombala nedir?

Geleneksel oyun heyecanını dijitale taşıyan Süper Tombala, 90 top ve 125 sabit kart ile oynanan ve oynadıkça Yanımda puan kazandıran bir dijital oyundur. Oyunculara istedikleri oyun odalarından kart satın alma ve aynı anda birden fazla odada çekilişlere katılma imkânı sunar.

Oyun Kartları ve Numaralandırma

1-125 arasında numaralandırılmış oyun kartları, 5 farklı renkte ve 25'lik gruplar halinde bulunur. 125 sabit kart sistemde önceden tanımlanmıştır.

Çekilişler

Çekilişler, haftalık olarak planlanır ve Çekiliş Takvimi tablosunda önceden belirlenen şekilde listelenir. Oyuncular hem sıradaki çekiliş için hem de takvimde ilan edilen gelecekteki çekilişler için tercih ettikleri oyun odasından kartlarını önceden satın alabilirler.

Oyun Odaları

Süper Tombala'da her çekiliş için farklı kart bedellerine sahip çeşitli oyun odaları bulunur. Her odanın kendi ikramiye havuzu vardır ve satılan kartlar ile kazananlar, odaya özgü olarak kaydedilir. Örneğin, aynı çekiliş için 2 TL, 10 TL ve 50 TL'lik kart bedelleri sunan 3 farklı oda bulunabilir. Bu sayede oyuncular istedikleri fiyatta ve her oda için özel kartlar satın alabilir ve aynı anda birden fazla odada aynı çekilişlere farklı kart bedelleri ile katılabilir

Süper Tombala adımları nelerdir?

Aşağıdaki adımları izleyerek Süper Tombala'da kazanma heyecanına ortak olabilirsiniz.

Oda Seçimi ve Kart Satın Alma: Oyuncular, farklı kart bedellerine sahip oyun odalarından birini seçerek katılım sağlarlar. Her oda, kendi şartlarına ve ikramiye havuzuna sahiptir.

Oyun Başlangıcı ve Gerekli Kartlar: Her odanın başlangıç şartı farklıdır; en az 10 farklı kartın satın alınması gereklidir. Eğer bir odada bu şart sağlanamazsa, o oda için çekiliş iptal edilir ve iştirakçilere kart bedelleri iade edilir.

Kart Satışı ve İşaretlenme: Çekilişin başlamasına 10 saniye kala kart satışı sona erer. Oyun başladığında, çekilen numaralar otomatik olarak kartlar üzerinde işaretlenir. Kazanmaya en yakın olan kartlar “Yürüyen Kartlar” kısmından takip edilebilir.

İkramiye ve Sonuçlar: Çekiliş sırasında kazandığın ikramiye ile ilgili anında bilgilendirilirsin. Eğer çekiliş takviminde yer alan bir çekilişe önceden katıldıysan, çekilişi canlı olarak izleyemesen bile Sonuçlar sayfası üzerinden istediğin zaman çekiliş detaylarını ve kazananları görüntüleyebilirsin.

Oda Geçişi ve Kart Bilgileri: Farklı oyun odaları arasında geçiş yapılarak kartlar izlenebilir ve farklı odalardaki kazanan kartlar anlık olarak görüntülenebilir.

Nasıl kart satın alabilirim?

Cüzdanına bakiye yükledikten sonra Kart Alsayfasından farklı tutarlardaki dilediğin kartı satın alabilir ya da “Rastgele al” seçeneğinden kendine rastgele bir kart atanmasını sağlayabilirsin.

Bakiye Yükleme: Süper Tombala ekranında bakiye yükle butonuna tıklanır. Gelen cüzdan yükleme ekranından kullanıcı sadece kendi banka/kredi kartına ait bilgiler ile cüzdanına bakiye yükleyebilir.

Kart Seçimi ve Satın Alma: Oyuncular, her çekiliş için değişmeyen kartlardan istedikleri kartı seçebilirler. Kart satın alırken, oyuncular listenin içinden seçim yapabilir veya sistem tarafından rastgele bir kart atanmasını sağlayabilirler.

Rastgele Atama: Rastgele al seçildiğinde, sistem henüz alınmamış veya en az miktarda satın alınmış olan kartlardan birini oyuncuya atar. Ayrıca satın alınan her kart için sistem tarafından o karta özel bir bilet numarası atanarak kayıt altına alınır.

Kart Detayları ve İkramiye Bilgileri:Kartlarım sayfasından, her çekiliş ve oyun odası için satın alınan kartlara ve detaylarına ulaşılabilir. Burada, her odanın toplam ikramiye bedeli ve satılan kart sayıları anlık olarak görüntülenebilir.

Oyun Kartlarının Takibi: Kartlar üzerinde, kaç oyuncu tarafından satın alındığı ve kazanılabilecek ikramiye bilgileri anlık olarak hesaplanır ve görüntülenir.

Çinko, İkramiye ve Jackpot nasıl kazanılır?

1.Çinko: Bir yatay sıradaki tüm numaraları ilk dolduran oyuncular 1. Çinko ikramiyesine hak kazanır.

2.Çinko: İki yatay sırayı ilk dolduran oyuncular 2. Çinko ikramiyesine hak kazanır.

Tombala: Her üç sırayı ilk dolduran oyuncular Tombala ikramiyesine hak kazanır.

Jackpot: Belirli sayıda top çekilmesi durumunda, ilk kartı dolduran oyuncular ilgili odanın Jackpot ikramiyesini alır. Jackpot miktarı ve kalan top sayısı, çekilişin başlamasıyla birlikte görüntülenir.

İkramiye ve çekiliş esasları nelerdir?

Çinko ve Çekiliş İptalleri: Kart satışı, belirlenen sayının altında kalırsa 1. Çinko iptal edilir ve doğrudan 2. Çinko veya Tombala için çekiliş yapılır.

Farklı Kart Adetleri ve İkramiye Dağıtımı: Satılan kart adedi 60 ve üstünde ise, 1. Çinko, 2. Çinko ve Tombala yapan kartlar ikramiye kazanır. 40 ile 60 arasında sadece 2. Çinko ve Tombala, 40'tan az ise sadece Tombala yapan kartlar ikramiye kazanır.

Eşit İkramiye Dağıtımı: Tombala, bir havuz oyunu olduğu için aynı kartları alan birden fazla oyuncu olduğunda, kazanılan ikramiye eşit şekilde paylaştırılır.

Jackpot ve İleri Tarihli Çekilişler: İleri tarihli çekilişlerde gösterilen Jackpot bedeli, o an için odanın biriktirdiği tutarı temsil eder. İleri tarihli bir çekilişin başlamasından önce Jackpot kazanılması durumunda, odanın Jackpot ikramiye bedeli sıfırlanır ve yeni bir Jackpot oluşmaya başlar.

İleri tarihli çekilişler için ikramiye dağıtım esasları değişebilir.

Sonuçları nasıl öğrenebilirim?

Çekiliş sırasında kazandığın ikramiye ile ilgili anında bilgilendirilirsin. Eğer çekiliş takviminde yer alan bir çekilişe önceden katıldıysan, çekilişi canlı olarak izleyemesen bile Sonuçlar sayfası üzerinden istediğin zaman çekiliş detaylarını ve kazananları görüntüleyebilirsin.

Satın aldığım kartları iade edebilir miyim?

Süper Tombala'da 125 sabit kart bulunur. Satın alınmış kartların iptal edilmesi, diğer oyuncuların hakkının ihlal edilmesine yol açabileceği için iade durumu söz konusu değildir.

Nasıl bakiye yüklerim?

Süper Tombala ekranında “Bakiye yükle” butonuna tıkladıktan sonra gelen cüzdan yükleme ekranında sadece kendi banka/kredi kartına ait bilgiler ile cüzdanına bakiye yükleyebilirsin.

Kazandığım ikramiye tutarı cüzdanıma yüklenmedi, ne yapabilirim?

08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durumu iletebilirsin.

Süper Tombala'dan kazandığım puanları TL bakiye olarak kredi/banka kartıma aktarıp kullanabilir miyim?

Süper Tombala oyunundan kazandığın ikramiyeler cüzdanına Yanımda puan olarak yüklenir ve sadece Her Şey Yanımda içerisindeki harcamalarında kullanılabilir, TL bakiyeye çevrilip çekilemez.

Satın aldığım biletimi görüntüleyemiyorum, ne yapabilirim?

08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durumu iletebilirsin.

Öneri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak öneri ve şikayetlerini iletebilirsin.

Kazandıklarımı nasıl harcayabilirim?

Kazandığın ikramiyeler cüzdanına Yanımda puan olarak yüklenir. Puan bakiyeni Her Şey Yanımda içerisinde kuyumculuk ürünleri dışında tüm alışverişlerinde ve diğer şans oyunlarında kullanabilirsin. Alışverişlerinde kullanırken ödeme adımında “Yanımda puanımı kullan” seçeneğini seçtiğinde puan tutarın sepetine indirim olarak yansıtılacaktır.

*Kazanılan Yanımda puanlar TL bakiyeye çevrilip karta aktarılamaz, nakit olarak çekilemez.