Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Bireysel

Her Şey Yanımda

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade Adımları:

1. Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

2. İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

3. "İade Talebi " butonuna basın.

4. İade edilecek ürünü seçin.

5. İade talep nedeninizi bildirin.

6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)

8. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.

İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade Adımları:

Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

"İade Talebi " butonuna basın.

İade edilecek ürünü seçin.

İade talep nedeninizi bildirin.

Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)

Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizdeki ürünleriniz ‘’Hazırlanıyor’’ statusune geçmeden iptal edilebilir. Ürünlerinizi Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasında “İptal Et” butonuna basarak iptal edebilirsiniz. Bu statü dışındaki siparişlerinizi iptal edemezsiniz .

İade politikanız nedir ?

• İade süresi siparişiniz elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.

• Ürünlerinizi ücretsiz iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.

• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.

• Satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması gerekir.

• Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte iade edilmesi gerekir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler ;

• Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler

• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler

• Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler.

• Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler

• Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler

• Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar

• Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar

• Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler

• Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariği ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine yönelik hizmetler

• Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler .

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Hayır, iadelerinizi seçilen kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?

Hayır, her teslimatınız için ayrı bir iade paketi hazırlanmanız gerekmektedir.

İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

İade kodunuza Her Şey Yanımda üzerinden Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasından iade talebi oluşturarak ulaşabilirsiniz.

İade kodumu nasıl iptal edebilirim?

İadeden vazgeçtiğiniz durumda iade kodunuzu iptal etmenize gerek yoktur.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.

İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Hayır, Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmedi, ne yapabilirim?

İade talebi oluşturduktan sonra paketinizi seçilen kargo şubesine iade koduyla birlikte teslim etmeniz gerekmektedir.

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

Faturanız yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadenizi yapabilirsiniz.

Ad Soyad:
Sipariş No:
İade Nedeni:

İade ettiğim ürünlerin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Kimler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir?

Tüm müşteriler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir.

Her Şey Yanımda’dan nasıl alışveriş yapabilirim?

Vodafone Yanımda içerisinden Her Şey Yanımda sayfasına girip satın almak istediğiniz ürünleri görüntüleyebilir ve satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Adres ve kart bilgilerinizi tamamlandıktan sonra siparişinizi onaylayarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Ödememi nasıl yapabilirim?

Kredi kartı, banka kartı ve Vodafone Pay kartınız ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale/EFT yoluyla ödeme seçenekleri bulunmamaktadır.

Kredi kartına taksit yapabilir miyim ?

Her Şey Yanımda’da taksitlendirme seçeneği bulunmamaktadır.

Kartımı nasıl kaydederim?

Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ekranına yönlendirilirsiniz. Ödeme ekranında kart bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Her Şey Yanımda üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişim bana ne zaman ulaşır? / Kargom nerede?

Satın aldığınız ürünler sipariş detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine ulaşmak için Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı.

Kargoya verilmiş siparişlerinizi ise kargo firmasından gelen bilgi SMS’indeki “Kargo Takip” linkinden ya da Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayım sayfasındaki Kargo Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.
Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.

Kargo beni adreste bulamazsa ne olacak?

Kargo firması adresinizde bulunmadığınız durumunda siparişinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır ve 3 gün içerisinde siparişinizi kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz satıcıya iade edilir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim ?

Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol edin.

Kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış, ne yapmalıyım?

Siparişinizin eksik, hasarlı ya da yanlış olduğunu düşünüyorsanız iade adımlarını takip ederek ürününüzü iade edebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü ekiplerimiz inceledikten sonra haklı bulunmanız durumunda iade tutarı bankanıza yatırılacaktır.

Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ;

Kargo görevlisine kutuda hasar varsa ‘’Hasar Tespit’’ üründe hasar varsa “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

Sipariş ekranından iade seçeneği ile iade kodu alın.

Ürünü bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip satıcıya geri gönderin.

Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi ürünlerinde ;

Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.

Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin

Siparişim hangi saatler arasında teslim edilecektir?

Siparişleriniz kargoların çalışma saatleri içerisinde teslim edilecektir.

MNG Kargo için 8.30 – 18.00

Yurtiçi Kargo için 9.00-18.00

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Hayır, sadece çalışma günlerinde teslimat yapılmaktadır.

Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?

Hayır, sadece yurt içi teslimat yapılmaktadır.

Hesabıma nasıl giriş yapabilirim, hesabıma giriş yapmadan alışveriş yapabilir miyim?

Vodafone Yanımda hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. GSM NUMARANIZ ve Vodafone Self Servis şifreniz ile mobil uygulamamız üzerinden giriş yapmanız yeterlidir. Şifreniz yoksa ya da unuttuysanız S yazıp 7000'e SMS göndererek Vodafone Self Servis Şifrenizi alabilir ve hesabınıza giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.

Adresimi nasıl kayıt ederim?

Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ve adres bilgileri ekranına yönlendirilirsiniz. Bu ekranda teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.

E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım sayfasında sağ üst köşedeki kalem işaretine basarak e-posta adresinizi güncelleyebilirsiniz?

Ürünlerin stokta olup olmadığını nasıl anlarım?

Stokta olmayan ürünler listelenmeyecektir. Stoğu azalan ürünlerin adetlerini ise ürün detay sayfalarında görüntüye bilirsiniz.

Ürün değerlendirmesi nasıl yapabilirim?

Alışveriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden satın almış olduğunuz ürünü değerlendirebilirsiniz.

Elime ulaşan siparişim için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Siparişinizi hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Çağrı merkezimize 08505494242 numaramız üzerinden 7/24 ulaşabilirsiniz.

İndirim kodu kullanarak yaptığım alışverişimi iptal/iade edersem aynı kodu tekrar kullanabilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz.

Kampanya süresince tüm siparişi iptal ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iptal etmeniz yeterlidir.

Kampanya süresince tüm siparişi iade ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iade etmeniz yeterlidir.

Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir?

Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek ve sizinle iletişime geçilecektir. Ofise giden kargo ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarılır. Ertresi gün yapılan dağıtım sırasında da aynı durumun yaşanması halinde kargo firması adresinize bir not bırakır ve siparişinizi tekrar kargo şubesine götürür. 3 gün içerisinde geri bildirim ile siparişinizi teslim almak istememeniz halinde siparişiniz tekrar tedarikçi firmanın deposuna çekilir.

Siparişiniz depoya geldiğinde ürününüzü istediğinize dair talep oluşturmuşsanız, siparişiniz tekrar gönderilir. Ürününüzün sizin dışınızda bir kişiye teslim edilmesini isterseniz mutlaka Vodafone Faturaya Ek Cihazlar online siparişiniz sırasında talep oluşturmanız gerekmektedir.

Hiçbir sipariş kargo şubesinden teslim edilmemektedir. Eğer siparişinizi kargo şubesinden teslim almak isterseniz mutlaka Vodafone üzerinden kayıt oluşturmalısınız.

Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış ise ne yapmalıyım?

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

Kargo ile ürün gönderimi ücretli mi? Kargo ücreti ne kadar?

200 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo ile gönderilmektedir. 200 TL altındaki siparişleriniz için kargo ücreti 28,90 TL'dir.

Nasıl Cüzdan oluşturabilirim?

1 -Cüzdan oluşturma butonuna tıkla

2 - Bilgilerini kimliğinde yazılı haliyle doldur ve doğrula.

3 - Cüzdanın oluştu. “Şans Yanımda” sayfasındaki oyunlar ile Yanımda Puan kazanmaya başlayabilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda Puan ve TL Bakiye neyi ifade eder?

Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.

TL bakiye ise cüzdanına yüklediğin tutardır. Yanımda Puandan farklı olarak TL bakiyeni Her Şey Yanımda alışverişlerinde süresiz olarak kullanabilir, dilediğinde kartına geri aktarabilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı nasıl harcayabilirim?

Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.

Cüzdanımı nasıl kapatabilirim?

542 numarasını arayarak cüzdan kapatma işlemini gerçekleştirebilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda puanları devredebilir miyim?

Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.

Cüzdanımdaki Yanımda puanları nakit paraya çevirebilir miyim?

Yanımda puanlarını nakit paraya çeviremezsin.

Birden fazla cüzdana sahip olabilir miyim?

Hayır, cüzdan bilgileri kişisel veriler ile eşleştiği için her TCKN’nin bir adet cüzdan hesabı olabilir.

Cüzdan için tanımlanan telefon numarasını değiştirmek istersen 542’yi arayarak işlemini gerçekleştirebilirsin.

Cüzdanıma nasıl TL bakiye yükleyebilirim?

Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, 'Bakiye Yükle' seçeneğinden kendine ait Kredi/Banka kartınla kolayca bakiye yükleyebilirsin."

Yanımda puan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.

Cüzdanın kullanım ücreti var mıdır?

Hayır, cüzdan özelliğinin herhangi bir kullanım ücreti yoktur.

Yanımda puan nedir?

Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.

Nasıl Yanımda puan kazanırım?

Yanımda puan kazanmak için aktif bir Cüzdanım hesabına sahip olmalısın. Cüzdanım hesabı oluşturduktan sonra Şansını Kazı oynayarak Yanımda puan kazanabilirsin. Sahip olduğun Yanımda puanları Cüzdanım sekmesinden görüntüleyebilirsin.

Yanımda puanlarımı TL'ye çevirebilir miyim?

Yanımda puanlarını TL değerinde harcayabilirsin fakat doğrudan TL’ye çeviremezsin.

Yanımda puanlarımı nasıl harcarım / kullanırım?

Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.

Yanımda puanlarımı başkasına hediye edebilir miyim?

Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.

Yanımda puanlarımı başkasına devredebilir miyim?

Yanımda puanlarını başkasına devredemezsin.

Yanımda puan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Yüklenmemesi durumunda 08505494242 numarası aracılığıyla müşteri hizmetlerine ulaşabilirsin.

Operatör değişikliği yaparsam Yanımda puanlarıma ne olacak?

Yanımda puanların operatör değişikliğinde silinmez.

Şansını Kazı Nedir?

Şansını Kazı, bilet üzerindeki kapalı kutucukların açılması sonucu 3 adet aynı tutar bulunmasıyla bilet sahibine anında ikramiye kazandıran şans oyunudur.

Şansını Kazı nasıl oynanır?

Bilet üzerindeki kapalı kutucukları parmağınla kazıyarak açılmasını sağlayabilirsin. Aynı tutardan 3 tane açılması durumu kazandığının göstergesidir. Aynı sayının 3 adet açılmaması durumu biletin kaybettiğini gösterir. Satın alınan biletin kazınmaması halinde, bilet 48 saat içerisinde otomatik olarak kazınır. İkramiye kazanılması halinde tutar Cüzdanım hesabına yüklenecektir.

Şansını Kazı biletimi iade edebilir miyim?

Şansını Kazı biletleri iade edilmemektedir.

Şansını Kazı biletimi mobil ödeme ile alabilir miyim?

Evet, Şansını Kazı biletini mobil ödeme servisi ile satın alabilirsin.

Kazandığımı nasıl anlayabilirim?

Bilet üzerindeki kapalı kutucukları parmağın ile kazıdığında aynı tutardan 3 tane açılması biletin ikramiye kazandığının göstergesidir.

Çekiliş Yanımda kazanan çekilişleri nasıl öğrenebilirim?

Tüm çekilişler Milli Piyango İdaresi güvencesi ile gerçekleşmektedir. Kazanan biletleri görüntülemek için linketıklayabilirsiniz.

Çekiliş Yanımda Bilet numaramı nasıl öğrenebilirim?

Hesabım> Çekiliş Yanımda> Biletlerim adımlarını izleyerek çekiliş biletlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz “Biletlerim” sayfasında ilgili biletin üzerine tıklayarak bilet numaranızı öğrenebilirsiniz.

Cüzdanımdaki bakiyemi TL olarak çekebilir miyim?

Hayır, cüzdanındaki bakiye ATM’den çekilemez.

Cüzdanımın işlem detaylarına nasıl ulaşabilirim?

Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, “Cüzdan Hareketlerim” kısmından işlem detaylarına ulaşabilirsin.

Cüzdanımın işlem limiti ne kadar?

Cüzdan işlem limiti aylık 1.500 TL’dir. Bu tutar toplam işlem limitini kapsar. Dilersen tüm limitini tek seferde de kullanabilirsin.

Cüzdan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları/TL bakiyeyi cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Cüzdan ile aldığın ürünleri iptal veya iade ettiğinde Yanımda puanların/ TL bakiyen hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.

Süper Tombala nedir?

Geleneksel oyun heyecanını dijitale taşıyan Süper Tombala, 90 top ve 125 sabit kart ile oynanan ve oynadıkça Yanımda puan kazandıran bir dijital oyundur. Oyunculara istedikleri oyun odalarından kart satın alma ve aynı anda birden fazla odada çekilişlere katılma imkânı sunar.

Oyun Kartları ve Numaralandırma

1-125 arasında numaralandırılmış oyun kartları, 5 farklı renkte ve 25'lik gruplar halinde bulunur. 125 sabit kart sistemde önceden tanımlanmıştır.

Çekilişler

Çekilişler, haftalık olarak planlanır ve Çekiliş Takvimi tablosunda önceden belirlenen şekilde listelenir. Oyuncular hem sıradaki çekiliş için hem de takvimde ilan edilen gelecekteki çekilişler için tercih ettikleri oyun odasından kartlarını önceden satın alabilirler.

Oyun Odaları

Süper Tombala'da her çekiliş için farklı kart bedellerine sahip çeşitli oyun odaları bulunur. Her odanın kendi ikramiye havuzu vardır ve satılan kartlar ile kazananlar, odaya özgü olarak kaydedilir. Örneğin, aynı çekiliş için 2 TL, 10 TL ve 50 TL'lik kart bedelleri sunan 3 farklı oda bulunabilir. Bu sayede oyuncular istedikleri fiyatta ve her oda için özel kartlar satın alabilir ve aynı anda birden fazla odada aynı çekilişlere farklı kart bedelleri ile katılabilir

Süper Tombala adımları nelerdir?

Aşağıdaki adımları izleyerek Süper Tombala'da kazanma heyecanına ortak olabilirsiniz.

Oda Seçimi ve Kart Satın Alma: Oyuncular, farklı kart bedellerine sahip oyun odalarından birini seçerek katılım sağlarlar. Her oda, kendi şartlarına ve ikramiye havuzuna sahiptir.

Oyun Başlangıcı ve Gerekli Kartlar: Her odanın başlangıç şartı farklıdır; en az 10 farklı kartın satın alınması gereklidir. Eğer bir odada bu şart sağlanamazsa, o oda için çekiliş iptal edilir ve iştirakçilere kart bedelleri iade edilir.

Kart Satışı ve İşaretlenme: Çekilişin başlamasına 10 saniye kala kart satışı sona erer. Oyun başladığında, çekilen numaralar otomatik olarak kartlar üzerinde işaretlenir. Kazanmaya en yakın olan kartlar “Yürüyen Kartlar” kısmından takip edilebilir.

İkramiye ve Sonuçlar: Çekiliş sırasında kazandığın ikramiye ile ilgili anında bilgilendirilirsin. Eğer çekiliş takviminde yer alan bir çekilişe önceden katıldıysan, çekilişi canlı olarak izleyemesen bile Sonuçlar sayfası üzerinden istediğin zaman çekiliş detaylarını ve kazananları görüntüleyebilirsin.

Oda Geçişi ve Kart Bilgileri: Farklı oyun odaları arasında geçiş yapılarak kartlar izlenebilir ve farklı odalardaki kazanan kartlar anlık olarak görüntülenebilir.

Nasıl kart satın alabilirim?

Cüzdanına bakiye yükledikten sonra Kart Alsayfasından farklı tutarlardaki dilediğin kartı satın alabilir ya da “Rastgele al” seçeneğinden kendine rastgele bir kart atanmasını sağlayabilirsin.

Bakiye Yükleme: Süper Tombala ekranında bakiye yükle butonuna tıklanır. Gelen cüzdan yükleme ekranından kullanıcı sadece kendi banka/kredi kartına ait bilgiler ile cüzdanına bakiye yükleyebilir.

Kart Seçimi ve Satın Alma: Oyuncular, her çekiliş için değişmeyen kartlardan istedikleri kartı seçebilirler. Kart satın alırken, oyuncular listenin içinden seçim yapabilir veya sistem tarafından rastgele bir kart atanmasını sağlayabilirler.

Rastgele Atama: Rastgele al seçildiğinde, sistem henüz alınmamış veya en az miktarda satın alınmış olan kartlardan birini oyuncuya atar. Ayrıca satın alınan her kart için sistem tarafından o karta özel bir bilet numarası atanarak kayıt altına alınır.

Kart Detayları ve İkramiye Bilgileri:Kartlarım sayfasından, her çekiliş ve oyun odası için satın alınan kartlara ve detaylarına ulaşılabilir. Burada, her odanın toplam ikramiye bedeli ve satılan kart sayıları anlık olarak görüntülenebilir.

Oyun Kartlarının Takibi: Kartlar üzerinde, kaç oyuncu tarafından satın alındığı ve kazanılabilecek ikramiye bilgileri anlık olarak hesaplanır ve görüntülenir.

Çinko, İkramiye ve Jackpot nasıl kazanılır?

1.Çinko: Bir yatay sıradaki tüm numaraları ilk dolduran oyuncular 1. Çinko ikramiyesine hak kazanır.

2.Çinko: İki yatay sırayı ilk dolduran oyuncular 2. Çinko ikramiyesine hak kazanır.

Tombala: Her üç sırayı ilk dolduran oyuncular Tombala ikramiyesine hak kazanır.

Jackpot: Belirli sayıda top çekilmesi durumunda, ilk kartı dolduran oyuncular ilgili odanın Jackpot ikramiyesini alır. Jackpot miktarı ve kalan top sayısı, çekilişin başlamasıyla birlikte görüntülenir.

İkramiye ve çekiliş esasları nelerdir?

Çinko ve Çekiliş İptalleri: Kart satışı, belirlenen sayının altında kalırsa 1. Çinko iptal edilir ve doğrudan 2. Çinko veya Tombala için çekiliş yapılır.

Farklı Kart Adetleri ve İkramiye Dağıtımı: Satılan kart adedi 60 ve üstünde ise, 1. Çinko, 2. Çinko ve Tombala yapan kartlar ikramiye kazanır. 40 ile 60 arasında sadece 2. Çinko ve Tombala, 40'tan az ise sadece Tombala yapan kartlar ikramiye kazanır.

Eşit İkramiye Dağıtımı: Tombala, bir havuz oyunu olduğu için aynı kartları alan birden fazla oyuncu olduğunda, kazanılan ikramiye eşit şekilde paylaştırılır.

Jackpot ve İleri Tarihli Çekilişler: İleri tarihli çekilişlerde gösterilen Jackpot bedeli, o an için odanın biriktirdiği tutarı temsil eder. İleri tarihli bir çekilişin başlamasından önce Jackpot kazanılması durumunda, odanın Jackpot ikramiye bedeli sıfırlanır ve yeni bir Jackpot oluşmaya başlar.

İleri tarihli çekilişler için ikramiye dağıtım esasları değişebilir.

Sonuçları nasıl öğrenebilirim?

Çekiliş sırasında kazandığın ikramiye ile ilgili anında bilgilendirilirsin. Eğer çekiliş takviminde yer alan bir çekilişe önceden katıldıysan, çekilişi canlı olarak izleyemesen bile Sonuçlar sayfası üzerinden istediğin zaman çekiliş detaylarını ve kazananları görüntüleyebilirsin.

Satın aldığım kartları iade edebilir miyim?

Süper Tombala'da 125 sabit kart bulunur. Satın alınmış kartların iptal edilmesi, diğer oyuncuların hakkının ihlal edilmesine yol açabileceği için iade durumu söz konusu değildir.

Kazandıklarımı nasıl harcayabilirim?

Kazandığın ikramiyeler cüzdanına Yanımda puan olarak yüklenir. Puan bakiyeni Her Şey Yanımda içerisinde kuyumculuk ürünleri dışında tüm alışverişlerinde ve diğer şans oyunlarında kullanabilirsin. Alışverişlerinde kullanırken ödeme adımında “Yanımda puanımı kullan” seçeneğini seçtiğinde puan tutarın sepetine indirim olarak yansıtılacaktır.

*Kazanılan Yanımda puanlar TL bakiyeye çevrilip karta aktarılamaz, nakit olarak çekilemez.

Nasıl bakiye yüklerim?

Süper Tombala ekranında “Bakiye yükle” butonuna tıkladıktan sonra gelen cüzdan yükleme ekranında sadece kendi banka/kredi kartına ait bilgiler ile cüzdanına bakiye yükleyebilirsin.

Kazandığım ikramiye tutarı cüzdanıma yüklenmedi, ne yapabilirim?

08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durumu iletebilirsin.

Süper Tombala'dan kazandığım puanları TL bakiye olarak kredi/banka kartıma aktarıp kullanabilir miyim?

Süper Tombala oyunundan kazandığın ikramiyeler cüzdanına Yanımda puan olarak yüklenir ve sadece Her Şey Yanımda içerisindeki harcamalarında kullanılabilir, TL bakiyeye çevrilip çekilemez.

Satın aldığım biletimi görüntüleyemiyorum, ne yapabilirim?

08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak durumu iletebilirsin.

Öneri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

08505494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak öneri ve şikayetlerini iletebilirsin.

Çekiliş Yanımda nedir?

Çekiliş Yanımda, Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden ulaşabileceğin bir şans oyunudur. Milli Piyango idaresi güvencesiyle Piyango Sepeti tarafından düzenlenmektedir. 320 sayılı Kanun Hükmünde Kararname hükümleri uyarınca, İdare tarafından tertiplenen Karşılığı Nakit Olmayan Oyunlar için taahhüt edilen ikramiyeler Devlet garantisi altındadır.

Çekilişlere nasıl katılırım?

Çekiliş Yanımda üzerinden bir çekilişe katılabilmek için öncelikle bilet satın alman gerekir. Her ürün için ayrı bilet satışı gerçekleşmektedir. Bilet satışları, Çekiliş Yanımda sayfasında, çekiliş koşullarında açıklanan tarih ve saatlerde başlayıp sona erecektir.

Çekiliş biletlerini nasıl ve hangi ödeme yöntemleriyle satın alabilirim?

Çekiliş Yanımda sayfasında bulunan Çekilişler sayfasından istediğin bileti sepetine ekleyebilirsin. Sepetindeki biletleri faturana yansıtarak, kendi kredi/banka kartınla ya da Yanımda puanlarını kullanarak satın alabilirsin.

Çekilişlerde kaç adet ödül veriliyor?

Her çekiliş için verilecek ödül adeti değişiklik göstermekte olup ilgili çekilişin açıklama sayfasında yer almaktadır.

Aldığım çekiliş biletlerini nereden görüntüleyebilirim?

Aldığın biletleri Her Şey Yanımda > Şans Yanımda > Çekiliş Yanımda > Biletlerim alanından görüntüleyebilirsin.

Çekiliş süreci nasıl ilerliyor?

Çekilişler, üzerinde numaraların yazılı olduğu topların, hareketli kürelerden seçimi ile halka açık olarak veya gelişen teknoloji kullanılarak dijital olarak gerçekleştirilmektedir. Katılımcılar, çekilişleri https://www.youtube.com/@mpikurumsal6864 linkinden izleyebilirler.

Çekilişe katılım belirtilen tarihe veya biletler tükenene kadar devam edecek olup, satış sonlandırıldıktan sonra belirlenen tarih ve saatte çekiliş yapılarak sonuçlandırılacaktır. Biletleri çekiliş tarihinden daha önce tükenen çekilişler daha erken bir tarihte de yapılabilir.

Çekilişin gerçekleşme tarihi değişti, neden?

Yoğun talep sebebiyle biletleri çekiliş tarihinden erken tükenen çekilişler, Milli Piyango İdaresi tarafından daha erken bir tarihte yapılabilir. Eğer çekiliş tarihini kaçırdıysan biletlerinin sonuçlarını Çekiliş Yanımda>Biletlerim kısmından kontrol edebilirsin.

Çekiliş Yanımda Bilet numaramı nasıl öğrenebilirim?

Her Şey Yanımda > Şans Yanımda > Çekiliş Yanımda > Biletlerim adımlarını izledikten sonra açılan Biletlerim sayfasında ilgili biletin üzerine tıklayarak bilet numaranı öğrenebilirsin.

Çekiliş sonuçlarını nasıl öğrenebilirim?

Çekilişler gerçekleştiğinde sonuçlarını Her Şey Yanımda > Şans Yanımda > Çekiliş Yanımda >Biletlerim alanından kontrol edebilirsin. Çekilişleri kazanan bilet talihlilerinin bilet numaralarına ise https://www.piyangosepeti.com.tr/sonuclar üzerinden ulaşabilirsin. Sonuçlar, Milli Piyango İdaresi resmî web sitesi üzerinden ilan edilmesinden itibaren kullanıcılara tebliğ edilmiş sayılır.

Aldığım çekiliş biletimi iade edebilir miyim?

Satın alınan çekiliş biletlerinin iadesi bulunmamaktadır.

Çekilişten kazandığım ikramiyeyi nasıl alabilirim?

İkramiye kazanan kullanıcıların, sonuçların ilan edilmesinin ardından 15 gün içerisinde Piyango Sepeti çağrı merkezi üzerinden başvuru yapmaları gerekir. Bu başvuru yapılmadığı takdirde kullanıcı kazandığı ikramiye hakkını kaybeder. Kazanılan ikramiye, tescile tabi olmayan bir ürün ise; kullanıcının başvuru yapmasını takip eden 7 gün içerisinde kargoya teslim edilir. Tescil gerektiren ürünler için ise, gerekli resmi prosedürlerin gerçekleştirilebilmesi için kazanan kullanıcının başvuruyu takip eden 30 gün içerisinde şahsen başbayi ofisine gitmesi gerekir.

Kargo ile ikramiyemi nasıl teslim alabilirim?

Tescile tabi olmayan bir ikramiye kazandığında, ürün tarafına kargo ile teslim edilir. Teslimat sırasında kimliğini göstererek kazandığın ikramiyeyi teslim alabilirsin. Kargo teslimatı sırasında adresinde olmaman durumunda ya da herhangi bir nedenle teslimatın gerçekleşmemesi halinde yeniden gönderim sağlanacaktır. Yeniden gönderim en çok üç kez gerçekleştirilecektir.

Çekilişten kazandığım ikramiye için vergi öder miyim?

Çekilişi kazanmış olan kullanıcılar, kazandıkları eşya / hizmet ikramiyeleri için tüm vergi ve diğer yasal ücretlerden, Veraset ve İntikal Vergisi’nden muaf tutulacaktır. Kazanılan ikramiye, tescile tabi bir ürün ise (araba, motor vb.) sadece tescil masrafı ve tescil için gerekli vekaletname ücretleri kazanan kişiler tarafından ödenecektir.

Hediye hakkımı devredebilir miyim?

Çekilişi kazanan talihliler, kazandıkları haklarını teslim almadan bir başkasına devredemezler. Kazanılan hediye, kazanan kişi tarafından teslim alındıktan sonra istenilen kişiye devredilebilir.

Çekiliş Yanımda yasal mıdır?

Çekiliş Yanımda üzerinden gerçekleşen tüm çekilişler, Milli Piyango İdaresi güvencesi ile Piyango Sepeti tarafından düzenlenmektedir. Düzenlenen tüm çekilişler, 320 sayılı KHK hükümleri uyarınca, İdare tarafından düzenlenen “Karşılığı Nakit Olmayan Oyunlar” için taahhüt edilen ikramiyeler Devlet garantisi altındadır.

Çekilişlere katılmak için yaş sınırı var mı?

On sekiz yaşından küçük kullanıcıların çekilişe katılması kanunen mümkün değildir. On sekiz yaşından küçükler Karşılığı Nakit Olmayan Oyunlara iştirak edemezler, iştirak etmiş olsalar dahi kazandıkları ikramiyeleri verilmez ve bedeli Milli Piyango İdaresi’ne gelir olarak kaydedilir.

Satın aldığım biletimi görüntüleyemiyorum, ne yapabilirim?

08505494242 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iletebilirsin.

Öneri ve şikayetlerimi nereye iletebilirim?

08505494242 Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iletebilirsin.