Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Süper Arama ile yapay zekaya soru sorabilirsin.
Süper Arama

Bireysel

Her Şey Yanımda

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade Adımları:

1. Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

2. İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

3. "İade Talebi " butonuna basın.

4. İade edilecek ürünü seçin.

5. İade talep nedeninizi bildirin.

6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)

8. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.

İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade Adımları:

Her Şey Yanımda anasayfasında yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.

İade etmek istediğiniz siparişinize tıklayın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

"İade Talebi " butonuna basın.

İade edilecek ürünü seçin.

İade talep nedeninizi bildirin.

Ekranda çıkan iade kargo kodunu bir yere not alın.

İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı alınmalı ve paketler ayrı olarak hazırlanarak kargoya verilmelidir.)

Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizdeki ürünleriniz ‘’Hazırlanıyor’’ statusune geçmeden iptal edilebilir. Ürünlerinizi Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasında “İptal Et” butonuna basarak iptal edebilirsiniz. Bu statü dışındaki siparişlerinizi iptal edemezsiniz .

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Hayır, iadelerinizi seçilen kargo firması ile ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

Hayır, Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür.14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

Faturanız yoksa aşağıdaki bilgileri boş bir kağıda yazıp iade paketinin içine koyup iadenizi yapabilirsiniz.

Ad Soyad:
Sipariş No:
İade Nedeni:

Kimler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir?

Tüm müşteriler Her Şey Yanımda’dan alışveriş yapabilir.

Ödememi nasıl yapabilirim?

Kredi kartı, banka kartı ve Vodafone Pay kartınız ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale/EFT yoluyla ödeme seçenekleri bulunmamaktadır.

Kartımı nasıl kaydederim?

Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ekranına yönlendirilirsiniz. Ödeme ekranında kart bilgilerinizi kaydedebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Her Şey Yanımda üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişim bana ne zaman ulaşır? / Kargom nerede?

Satın aldığınız ürünler sipariş detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine ulaşmak için Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı.

Kargoya verilmiş siparişlerinizi ise kargo firmasından gelen bilgi SMS’indeki “Kargo Takip” linkinden ya da Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayım sayfasındaki Kargo Takibi butonundan takip edebilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.

Kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış, ne yapmalıyım?

Siparişinizin eksik, hasarlı ya da yanlış olduğunu düşünüyorsanız iade adımlarını takip ederek ürününüzü iade edebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü ekiplerimiz inceledikten sonra haklı bulunmanız durumunda iade tutarı bankanıza yatırılacaktır.

Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ;

Kargo görevlisine kutuda hasar varsa ‘’Hasar Tespit’’ üründe hasar varsa “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

Sipariş ekranından iade seçeneği ile iade kodu alın.

Ürünü bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip satıcıya geri gönderin.

Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi ürünlerinde ;

Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.

Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin

Siparişim hangi saatler arasında teslim edilecektir?

Siparişleriniz kargoların çalışma saatleri içerisinde teslim edilecektir.

MNG Kargo için 8.30 – 18.00

Yurtiçi Kargo için 9.00-18.00

Yurt dışına teslimat yapılıyor mu?

Hayır, sadece yurt içi teslimat yapılmaktadır.

Hesabıma nasıl giriş yapabilirim, hesabıma giriş yapmadan alışveriş yapabilir miyim?

Vodafone Yanımda hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir. GSM NUMARANIZ ve Vodafone Self Servis şifreniz ile mobil uygulamamız üzerinden giriş yapmanız yeterlidir. Şifreniz yoksa ya da unuttuysanız S yazıp 7000'e SMS göndererek Vodafone Self Servis Şifrenizi alabilir ve hesabınıza giriş yaparak alışverişe başlayabilirsiniz.

Adresimi nasıl kayıt ederim?

Her Şey Yanımda sayfasında ürününüzü sepete ekledikten ve sepeti onayladıktan sonra ödeme ve adres bilgileri ekranına yönlendirilirsiniz. Bu ekranda teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.

Elime ulaşan siparişim için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Siparişinizi hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

Müşteri Hizmetleri'ne nasıl ulaşabilirim?

Her Şey Yanımda Müşteri Hizmetlerimiz, 08505494242 numaramız üzerinden 09:00-00:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Dilerseniz herseyyanimda@vodafone.com adresine talebinizi içeren mailinizi iletebilirsiniz. Size en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

Kargo ile ürün gönderimi ücretli mi? Kargo ücreti ne kadar?

200 TL ve üzerindeki alışverişleriniz ücretsiz kargo ile gönderilmektedir. 200 TL altındaki siparişleriniz için kargo ücreti 28,90 TL'dir.

Nasıl Cüzdan oluşturabilirim?

1 -Cüzdan oluşturma butonuna tıkla

2 - Bilgilerini kimliğinde yazılı haliyle doldur ve doğrula.

3 - Cüzdanın oluştu.

Cüzdanımdaki Yanımda Puan ve TL Bakiye neyi ifade eder?

Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.

TL bakiye ise cüzdanına yüklediğin tutardır. Yanımda Puandan farklı olarak TL bakiyeni Her Şey Yanımda alışverişlerinde süresiz olarak kullanabilir, dilediğinde kartına geri aktarabilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda puanları nakit paraya çevirebilir miyim?

Yanımda puanlarını nakit paraya çeviremezsin.

Birden fazla cüzdana sahip olabilir miyim?

Hayır, cüzdan bilgileri kişisel veriler ile eşleştiği için her TCKN’nin bir adet cüzdan hesabı olabilir.

Cüzdan için tanımlanan telefon numarasını değiştirmek istersen 542’yi arayarak işlemini gerçekleştirebilirsin.

Cüzdanıma nasıl TL bakiye yükleyebilirim?

Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, 'Bakiye Yükle' seçeneğinden kendine ait Kredi/Banka kartınla kolayca bakiye yükleyebilirsin."

Yanımda puan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.

Cüzdanın kullanım ücreti var mıdır?

Hayır, cüzdan özelliğinin herhangi bir kullanım ücreti yoktur.

Yanımda puanlarımı TL'ye çevirebilir miyim?

Yanımda puanlarını TL değerinde harcayabilirsin fakat doğrudan TL’ye çeviremezsin.

Yanımda puanlarımı nasıl harcarım / kullanırım?

Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.

Operatör değişikliği yaparsam Yanımda puanlarıma ne olacak?

Yanımda puanların operatör değişikliğinde silinmez.

Cüzdanımdaki bakiyemi TL olarak çekebilir miyim?

Hayır, cüzdanındaki bakiye ATM’den çekilemez.

Cüzdanımın işlem detaylarına nasıl ulaşabilirim?

Her Şey Yanımda'da, “Hesabım” menüsünün altındaki “Cüzdanım” bölümüne giderek, “Cüzdan Hareketlerim” kısmından işlem detaylarına ulaşabilirsin.

Teslimat anında ben yoksam sipariş kime teslim edilir?

Teslimat sadece size yapılacağından size adreste ulaşılamadığında siparişiniz kargo firmasının ilgili ofisine götürülecek ve sizinle iletişime geçilecektir. Ofise giden kargo ertesi gün tekrar dağıtıma çıkarılır. Ertresi gün yapılan dağıtım sırasında da aynı durumun yaşanması halinde kargo firması adresinize bir not bırakır ve siparişinizi tekrar kargo şubesine götürür. 3 gün içerisinde geri bildirim ile siparişinizi teslim almak istememeniz halinde siparişiniz tekrar tedarikçi firmanın deposuna çekilir.

Siparişiniz depoya geldiğinde ürününüzü istediğinize dair talep oluşturmuşsanız, siparişiniz tekrar gönderilir. Ürününüzün sizin dışınızda bir kişiye teslim edilmesini isterseniz mutlaka Vodafone Faturaya Ek Cihazlar online siparişiniz sırasında talep oluşturmanız gerekmektedir.

Hiçbir sipariş kargo şubesinden teslim edilmemektedir. Eğer siparişinizi kargo şubesinden teslim almak isterseniz mutlaka Vodafone üzerinden kayıt oluşturmalısınız.

Kurye veya kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış ise ne yapmalıyım?

Ürünün kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra teslimat adresinizi değiştiremezsiniz.

İade politikanız nedir ?

• İade süresi siparişiniz elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.

• Ürünlerinizi ücretsiz iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir.

• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.

• Satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması gerekir.

• Tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte iade edilmesi gerekir.

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler ;

• Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler

• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler

• Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler.

• Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler

• Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler

• Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar

• Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar

• Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler

• Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariği ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine yönelik hizmetler

• Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde ve maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler .

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?

Hayır, her teslimatınız için ayrı bir iade paketi hazırlanmanız gerekmektedir.

İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

İade kodunuza Her Şey Yanımda üzerinden Hesabım> Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasından iade talebi oluşturarak ulaşabilirsiniz.

İade kodumu nasıl iptal edebilirim?

İadeden vazgeçtiğiniz durumda iade kodunuzu iptal etmenize gerek yoktur.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürünleriniz bize ulaştıktan sonra 2-8 iş günü içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir ve süreci tamamlanır. İade şartlarına uygun olan ürünleriniz için ücret iade süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartlarında ücret iadesi birkaç günde sonuçlanırken, banka kartlarında daha uzun sürmektedir.

İade şartlarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.

Kargo firması iade gönderimi almaya gelmedi, ne yapabilirim?

İade talebi oluşturduktan sonra paketinizi seçilen kargo şubesine iade koduyla birlikte teslim etmeniz gerekmektedir.

Her Şey Yanımda’dan nasıl alışveriş yapabilirim?

Vodafone Yanımda içerisinden Her Şey Yanımda sayfasına girip satın almak istediğiniz ürünleri görüntüleyebilir ve satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Adres ve kart bilgilerinizi tamamlandıktan sonra siparişinizi onaylayarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kredi kartına taksit yapabilir miyim ?

Her Şey Yanımda’da taksitlendirme seçeneği bulunmamaktadır.

Kargo beni adreste bulamazsa ne olacak?

Kargo firması adresinizde bulunmadığınız durumunda siparişinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır ve 3 gün içerisinde siparişinizi kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz satıcıya iade edilir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim ?

Siparişinizin teslimi esnasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol edin.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Hayır, sadece çalışma günlerinde teslimat yapılmaktadır.

E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Hesabım sayfasında sağ üst köşedeki kalem işaretine basarak e-posta adresinizi güncelleyebilirsiniz.

Ürünlerin stokta olup olmadığını nasıl anlarım?

Stokta olmayan ürünler listelenmeyecektir. Stoğu azalan ürünlerin adetlerini ise ürün detay sayfalarında görüntüye bilirsiniz.

Ürün değerlendirmesi nasıl yapabilirim?

Alışveriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden satın almış olduğunuz ürünü değerlendirebilirsiniz.

İndirim kodu kullanarak yaptığım alışverişimi iptal/iade edersem aynı kodu tekrar kullanabilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz.

Kampanya süresince tüm siparişi iptal ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iptal etmeniz yeterlidir.

Kampanya süresince tüm siparişi iade ettiğiniz durumda işleminiz tamamlandıktan 1 saat sonra indirim kodunuz aktifleştirilecektir. Ürün özelinde indirim kodu kullandıysanız siparişinizde ilgili ürünü iade etmeniz yeterlidir.

Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı nasıl harcayabilirim?

Yanımda puanlarını, Her Şey Yanımda alışverişlerinin ödeme sayfasında çıkan “Cüzdanımdaki Yanımda puanlarımı kullan” seçeneğini seçerek harcayabilirsin. Bu seçeneği işaretlediğinde, Yanımda puanlarının tutarı, toplam sepet tutarına indirim olarak yansıyacaktır.

Cüzdanımı nasıl kapatabilirim?

542 numarasını arayarak cüzdan kapatma işlemini gerçekleştirebilirsin.

Cüzdanımdaki Yanımda puanları devredebilir miyim?

Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.

Yanımda puan nedir?

Yanımda puan, alışverişlerinde kullanabileceğin bir ödül puandır. Yanımda puanlarını biriktirerek geçerlilik süresi sona erene kadar Her Şey Yanımda alışverişlerinde kullanabilirsin.

Yanımda puanlarımı başkasına hediye edebilir miyim?

Yanımda puanlar hesaba aittir, başkasına hediye edilemez.

Yanımda puanlarımı başkasına devredebilir miyim?
Yanımda puan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Yanımda puanların ile aldığın ürünleri iptal veya iade etme durumlarında Yanımda puanların hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Yüklenmemesi durumunda 08505494242 numarası aracılığıyla müşteri hizmetlerine ulaşabilirsin.

Cüzdanımın işlem limiti ne kadar?

Cüzdan işlem limiti aylık 1.500 TL’dir. Bu tutar toplam işlem limitini kapsar. Dilersen tüm limitini tek seferde de kullanabilirsin.

Cüzdan ile aldığım ürünlerin iptal/iadesinde kazandığım Yanımda puanları/TL bakiyeyi cüzdanıma aktarabilir miyim?

Evet, Cüzdan ile aldığın ürünleri iptal veya iade ettiğinde Yanımda puanların/ TL bakiyen hesabına otomatik olarak geri yüklenecektir. Daha fazla bilgi almak için Her Şey Yanımda müşteri hizmetlerini arayabilirsin.