Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

ADSL ışığım neden yanmıyor?

Modem

ADSL ışığım neden yanmıyor?

ADSL ışığının yanmamasına aşağıdaki durumlar sebep olmaktadır.

Öncelikle ekteki kontrolleri yapmanızı öneririz:

- Modem kablo bağlantıları hatalı yapılmış olabilir. Kablo bağlantısının doğruluğunu kontrol edin.

- Modem splitter bağlantısı hatalı yapılmış olabilir.(Yalnızca ADSL tipi) Kablo bağlantısını kontrol edebilirsiniz.

- Modeme bağlanan telefon kablosu kesik olabilir. Daire içindeki tesisatınızda ezilme ya da varsa ek noktalarında temassızlık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

- İç tesisat kaynaklı olabilir. Daire içindeki tesisatınızda ezilme ya da varsa ek noktalarında temassızlık olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.

Ek olarak, sorununuzun sebebi aşağıda belirtilen teknik nedenlerden kaynaklanabilir:

- Bina girişinden DSL sinyali daire içerisine giden tesisata bağlanmamış olabilir.

- Tanımlanan hızı şebeke desteklemiyor olabilir. (Yüksek hızın, şebeke ya da iç tesisat kablosunun zayıf olması kaynaklı taşınamaması durumu)

- Şebeke GENEL arızası olabilir.

- Abonelik aktif konumda olmayabilir ya da aktivasyon işlemleri henüz tamamlanmamış olabilir.

Üstteki tüm kontrolleri yaptığınız halde sorununuz devam ediyorsa, Vodafone Forum Ekibi’nden destek alabilirsiniz.

SüperNet - Esnaf

Yardım Konuları