Süper Arama
kapatyükleniyorYardıma ihtiyacınız var mı?
tobi-non-login
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile siz de internetinizi yenileyin, size özel fırsatları hemen keşfedin!

Hemen incele
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bireysel

Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama ücreti ne kadardır?

Müşteri Hizmetlerimize:


* Vodafone Hatlarınızdan 542


* Diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00


* Yurtdışından +90 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.


• Vodafone Faturalı ve Faturasız hatlardan 542'yi ve 0 (542) 542 00 00'ı aramak; varsa tarifede bulunan dakika hakkından düşülmektedir. Dakika kullanım hakkı yok ise, sahip olunan tarifenin yurtiçi görüşme ücreti üzerinden dakika başına ücretlendirme yapılır.


• Vodafone Haberleşmenize engel olan teknik çağrılar sesli yanıt sistemi 05463542542 aramaları; Vodafone faturalı ve faturasız hatlardan ücretsiz olup, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan ise kendi operatör'lerinin Vodafone'a doğru arama tarifesinden ücretlendirilir.


Faturalı hattan, faturasız hatta geçiş işlemi yaparken herhangi bir kısıtla karşılaşır mıyım?

Evet.


- Aktivasyon yapıldıktan sonra ilk 30 gün içerisinde şebeke içi geçiş yapılamamaktadır.


- Şebeke içi geçiş yapıldıktan sonra 30 gün içerisinde tekrar şebeke içi geçiş yapılamaz.


Ek Paket alırken nelere dikkat etmeliyim?

Faturasız hat kullanıyorsanız, TL bakiyeniz yetersiz olsa dahi ek paket satın alımı yapabilirsiniz. Ancak, paket tutarı TL bakiyenizden düşemeyeceği için hattınıza onay SMS’i gönderilmez. Bir sonraki TL yüklemenizde satın almış olduğunuz paket tutarı TL bakiyenizden düşer. Ek paket haklarınızın yüklendiğine dair bilgilendirme SMS’inden sonra kullanıma başlayabilirsiniz. Faturalı/faturasız; Kullanmakta olduğunuz tarifenin esaslarına uygun olan ek paketleri seçmeniz gerekir. Ek Paketler tarife bağımsız olarak hattınıza tanımlanabilir ancak kullanılamaz. Bu nedenle tarifenizin esaslarına bakarak tarifenize uygun olan ek paketleri satın almanız gerekir. Hattınıza tanımlı bir ek internet paketi varken yeni bir ek internet paketi satın alabilirsiniz. Ancak, mevcut ek paketinizin son kullanma tarihi geçmeden, satın aldığınız yeni internet paketini kullanmaya başlayamazsınız. - Hattımda bulunan ek paketleri nereden görebilirim? KOLAYBAKIYE yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek tarife, paket ve Telsiz Kullanım Ücreti bilgisine ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Online Self Servis’e numaranız ve şifrenizle giriş yaparak Tarife ve Paketlerim sekmesinden ek paketlerinizin bilgisine ulaşabilirsiniz. Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan da “Kalan Kullanımlarım” menüsünden konuşma, internet ve mesajlaşma ek paketlerinizin bakiyelerini görüntüleyebilirsiniz.


Faturasız hat kullanıyorsanız, TL bakiyeniz yetersiz olsa dahi ek paket satın alımı yapabilirsiniz. Ancak, paket tutarı TL bakiyenizden düşemeyeceği için hattınıza onay SMS’i gönderilmez. Bir sonraki TL yüklemenizde satın almış olduğunuz paket tutarı TL bakiyenizden düşer. Ek paket haklarınızın yüklendiğine dair bilgilendirme SMS’inden sonra kullanıma başlayabilirsiniz.


Faturalı/faturasız;


Kullanmakta olduğunuz tarifenin esaslarına uygun olan ek paketleri seçmeniz gerekir. Ek Paketler tarife bağımsız olarak hattınıza tanımlanabilir ancak kullanılamaz. Bu nedenle tarifenizin esaslarına bakarak tarifenize uygun olan ek paketleri satın almanız gerekir.


Hattınıza tanımlı bir ek internet paketi varken yeni bir ek internet paketi satın alabilirsiniz. Ancak, mevcut ek paketinizin son kullanma tarihi geçmeden, satın aldığınız yeni internet paketini kullanmaya başlayamazsınız.


- Hattımda bulunan ek paketleri nereden görebilirim?


KOLAYBAKIYE yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek tarife, paket ve Telsiz Kullanım Ücreti bilgisine ulaşabilirsiniz. Ayrıca, Online Self Servis’e numaranız ve şifrenizle giriş yaparak Tarife ve Paketlerim sekmesinden ek paketlerinizin bilgisine ulaşabilirsiniz. Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan da “Kalan Kullanımlarım” menüsünden konuşma, internet ve mesajlaşma ek paketlerinizin bakiyelerini görüntüleyebilirsiniz.


Aylık paket ücreti faturama ne zaman yansıtılır?

Satın aldığınız paketin ücreti fatura kesim tarihinizdeki faturanıza yansır. Örneğin; ayın 10’unda aldığınız bir paketin ücreti, mevcut dönemin faturası üzerinden mahsup edilmektedir.


Dönem ortasında alınan ek paketler için ne kadar öderim?

Paket ücreti, faturanıza fatura kesim tarihinize göre eşit bölünmüş şekilde ya da tam ücret olarak yansıyacaktır. Örnegin, paketi 20 gün kullanacaksanız, 20 günlük ücret yansımaktadır. Satın aldığınız paketin esaslarını/kullanım koşullarını kontrol ederek, paketinizin ücretlendirme bilgisini öğrenebilirsiniz.


Satın aldığım ek paketler faturamda nerede görünür?

Satın aldığınız ek paketler faturanızda ‘Aylık İletişim Ücretleri’ altında ‘Ek paketler’ olarak görüntülenir. Faturanızda yer alan kullanım detaylarını görmek için Vodafone Yanımda Uygulaması’nı ya da Yanımda İnternet'i kullanabilir, fatura kalemleri hakkında detaylı bilgi edinmek için vodafone.com.tr üzerinden Fatura Danışmanı sayfasını inceleyebilirsiniz.


Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfası üzerinde seçtiğiniz faturanın detay bölümünde yer alan "Faturayı İndir" tuşuna basarak faturanızı görüntüleyebilirsiniz.


Satın aldığım paketi iptal ettim, paketi ne zamana kadar kullanabilirim?

Faturasız hattınızda iptal ettiğiniz pakete ait kalan kullanımlarınızı, paketin son kullanım tarihine kadar kullanabilirsiniz.


Güncel fatura tutarımı yurt dışındayken nasıl öğrenebilirim?

Güncel fatura tutarınızı Yanımda İnternet Fatura İnceleme sayfasından öğrenebilirsiniz. Fatura inceleme sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Limit aşımını engellemek için ne yapabilirim?

Limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından limit aşım tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Herhangi bir kullanım üst limit uyarısı belirleyebilir miyim?

Limit aşımını engellemek için Yanımda İnternet Fatura Ayarları sayfasından limit aşım tutarınızı belirleyebilirsiniz. Fatura ayarları sayfasına ulaşmak için tıklayınız.


Masterpass™ Nedir?

Masterpass™ internete bağlı tüm cihazlarla her seferinde ödeme yapılacak kart bilgisi girmeden kolay ve güvenli alışveriş yapmanızı sağlayan Mastercard’ın online ödeme çözümüdür.


Masterpass™'e kartlarımı nasıl kaydedebilirim?

Masterpass™ Türkiye web sitesi üzerinden (www.masterpassturkiye.com) Masterpass™'e kart ekleyebileceginiz gibi, Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulaması içinde de kart ekleyebilirsiniz.


Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamasına girip, “Cep Lira Yükleme> Başka Kredi Kartı ile ödemek istiyorum" veya "Fatura Öde>Başka Kredi Kartı ile ödemek istiyorum” bölümlerinden “Kartımı Masterpass™ altyapısına kaydetmek istiyorum” seçeneği tıklandıktan sonra kartınızın bağlı olduğu bankadan onaylı cep telefonunuza iletilen SMS şifresini girerek doğrulama yaptıktan sonra kartınız Masterpass™’e güvenli bir şekilde kaydedebilirsiniz. İşlemi gerçekleştirmek için kullandığınız Vodafone hattınız Masterpass™ kullanıcı adınız olacaktır.


Masterpass™’e kayıtlı kartlarımı Vodafone kanallarında nasıl kullanabilirim?

Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamaları üzerinden yapacağınız bireysel fatura ödeme ve TL yükleme işlemlerinizde Masterpass™’e kayıtlı kredi kartlarınızla her seferinde kart bilgilerini girmeden kolayca ödemelerinizi yapabilirsiniz.


Masterpass™'e kayıt olurken kullandığım cep telefonu numaram değişti, ne yapmalıyım?

Eğer Masterpass™'e kaydolurken kullandığınız cep telefonu numaranız değiştiyse, yeni numaranızı kullanarak Masterpass™'e üye olabilirsiniz. Eski numaranıza ait Masterpass™ hesabınızı silmek istiyorsanız; linke tıklayarak açılan sayfadan kart bilgilerinizi hatırlamadığınızı belirterek de hesabınızı güvenle silebilirsiniz. İstiyorsanız Mastercard ekibi ile MasterpassTurkiye@echoccs.com e-posta adresi üzerinden iletişime geçiniz.


Ek olarak aldığım paketler ay içinde biterse nasıl yenilerim?

Vodafone Yanımda uygulaması: Uygulamada yer alan "Ek Paket Al" sekmesinden kolaylıkla ek paket alabilirsiniz. Vodafone Yanımda uygulamasını indirmek için tıklayınız.


Yanımda İnternet: Ek paket almak için Yanımda İnternet sayfasındaki "Ek Paket Al" bölümünü ziyaret edebilirsiniz.


Tekrar eden paketlerinizi, ilgili dönem içinde yalnızca 1 kere alabilirsiniz. Örneğin aylık olarak tekrar eden paketiniz ay içinde bittiğinde tekrar aylık paket alamazsınız ancak haftalık ya da günlük paketleri, kullandığınız tarife ya da paketin özelliğine göre, 1 ya da daha fazla satın alabilirsiniz.


Yurt dışı Konuşma Paketleri’nin geçerli olduğu ülkeler hangileridir?

Yurt dışı Konuşma Paketleri, Amerika ve Avrupa kıtasındaki bir çok ülkede geçerlidir. Yurt dışı konuşma paketlerinin geçerli olduğu tüm ülkeleri buradan öğrenebilirsiniz. Yurt dışı paketlerini görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Kullanımlarıma en uygun ek paketleri nasıl bulabilirim?

Kullanımlarınıza uygun ek paketleri görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Satın aldığım ek paketi ne zaman kullanmaya başlayabilirim?

Satın aldığınız paketi cep telefonunuza gelen SMS bilgilendirmesi sonrası kullanmaya başlayabilirsiniz


Kredi kartıyla ek paket satın alabilir miyim?

Evet, faturasız hattınıza kredi kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Banka kartıyla ek paket satın alabilir miyim?

Evet, faturasız hattınıza banka kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Başkasının hattı için ek paket satın alabilir miyim?

Evet, başkasının faturasız hattına kredi kartınızla ek paket alabilirsiniz. Ek paket almak için kolay paketler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Konuşma paketleri nelerdir ve nasıl konuşma paketi satın alırım?

Konuşma Paketlerini incelemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Faturasız hatlar için telsiz kullanım ücreti nedir?

Telsiz kullanım detayı hakkında detaylı bilgiyi ve güncel tutara buradan ulaşabilirsiniz.


SMS/Mesaj paketleri nelerdir ve nasıl SMS paketi alırım?

SMS/Mesaj paketlerini incelemek için Vodafone Yanımda Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


İki adet aylık paket satın alabilir miyim?

Faturalı ve Faturasız Hatlarda,


Konuşma: 2 adet konuşma paketi aynı anda satın alınamamaktadır.


SMS: 2 adet SMS paketi aynı anda satın alınamamaktadır.


İnternet: 2 adet aylık internet paketi aynı anda satın alınamamaktadır. Günlük ve haftalık paketlerde kullanım süreleri sona erdikten sonra, aynı paketi satın alabilirsiniz.


Tarifeme ek konuşma, internet ve SMS paketlerini nasıl satın alabilirim?

Faturalı ve faturasız hatlar için konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Yanımda İnternet sayfası üzerinden, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Mağazalarından satın alabilirsiniz. Yurt dışıyla konuşma ve yurt dışını arama paketlerini de yine aynı kanallardan satın alabilirsiniz.


Üst üste paket satın alma durumunda kullanım önceliği nasıldır?

Faturalı ve faturasız hatlarda önce promosyon, sonra günlük/saatlik/haftalık paketler, sonra tek seferlik satın alınan ek paketler, en son olarak ise aylık tekrar eden paket ve tarifeden gelen haklar kullanılır.


Paket değişikliği yapabilir miyim?

Faturalı ve faturasız hatlarda, satın alınan paket, başka bir paket ile değiştirilemez. Ancak, satın aldığınız paketi Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilir ya da kısa süreli (saatlik /günlük / haftalık) ek paket satın alabilirsiniz.


Satın aldığım paketi nasıl iptal edebilirim?

Tekrar eden paketlerinizin iptalini, Yanımda İnternet Tarife ve Kullanımları sayfası üzerinden, ek paket detay bölümünde yer alan "İptal Et" tuşuna basarak geçekleştirebilirsiniz.


Paketimi nasıl yenileyebilirim?

Faturalı hatlarda, yeni fatura dönemine giriş yapıldığında tüm tarife ve varsa paket hakları yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.


Faturasız hatlarda, satın alınan ya da kullanılan tarife ve paketlerin sabit ücretini karşılayan bakiyenin var olması halinde her 30 günde bir yenilenmekte ve bilgilendirme SMS’i gönderilmektedir.


Satın alınan ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devrediyor mu?

Faturalı ve faturasız hatlarda, ek paketlerde kullanılmayan haklar bir sonraki aya devretmemektedir.


Virman nedir?

Virman; verilen bir hizmet karşılığında kesilen ücrettir. Bazı SMS opsiyonları, haftalık tekrarlayan bazı opsiyonlar virmana örnek olabilir. Aktivasyonu gerçekleşmiş ya da gerçekleşmeyi bekleyen paketlerin için Online Self Servis üzerinde bulunan Tarife ve Paketlerim alanını kontrol edebilirsiniz.


Aylık 15 GB Ek Paketinden yararlanabilmem için gerekli şartlar nelerdir?

Tüm Faturalı Bireysel Vodafonelular yararlanabilir.Bireysel esnaf ve yeni aboneler de ek paketten yararlanabilir.


Masterpass™ kullanımı güvenli midir?

Masterpass™’e eklediğiniz bilgileriniz bankadaki kayıtlı cep telefonunuz ile doğrulanarak, SMS onayı sonrası eklenebilir veya değiştirilebilir. Mastercard’ın dijital ödeme çözümü olan Masterpass™ ile güvenle işlem yapabilirsiniz.


Mevcutta Masterpass™’e kayıtlı kartlarım var, Vodafone kanallarında bu kartlarımı nasıl kullanabilirim?

Vodafone Online Self Servis ve Vodafone Yanımda uygulamalarında ödeme sayfasına geldiğinizde, varolan aboneliğin kullanımına dair bilgilendirme ekranı çıkacaktır. Bilgilendirme ekranına onay vermeniz halinde, size gelecek olan doğrulama kodunu girmeniz gerekmektedir. Sonrasında kayıtlı kartlarınızdan birini seçip, 3D Secure güvenlik kodunu girerek ödeme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.


Masterpass™'e kartımı ekleyemiyorum, ne yapmalıyım?

Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru bir şekilde girdiyseniz kartınızın bağlı olduğu banka tarafında kayıtlı cep telefonu numaranıza tek kullanımlık şifrenin yer aldığı SMS'in geldiğinden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru girmenize rağmen doğrulama SMS’i almıyorsanız, kartınızın bağlı olduğu bankayla iletişime geçerek cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru bir şekilde tanımlandığından emin olunuz. Doğrulama SMS'ini alıp ekrana doğru bir şekilde girmenize rağmen hata alıyorsanız, lütfen MasterpassTurkiye@echoccs.com adresinden Mastercard ekibi ile iletişime geçiniz.


Kayıtlı kredi kartlarımı nasıl silebilirim?

Ödeme ekranına geldiğinizde kayıtlı kredi kartlarınız listelenecektir. Listelenen kredi kartlarınızın yanındaki “ SİL” butonuna basarak Masterpass™’e kaydettiğiniz kartınızı silebilirsiniz.


Kullanmak istediğim kartımın kabul edilmemesi durumunda ne yapmalıyım?

Masterpass™ hesabınıza kaydedilen kartlarla Masterpass™ kabul edilen tüm işyerlerinde alışveriş yapabilirsiniz. Bazı durumlarda (limit yetersizliği, kartınızın internet alışverişine açık olmaması, işyerinin yetkileri, vb.) kartınızın bağlı olduğu banka işlemlerinizi onaylamayabilir. Bu durumda Vodafone ya da bankanızın müşteri temsilcisiyle görüşmeniz gerekmektedir.


Masterpass™ hesabımın olduğu telefon çalındı, ne yapmalıyım?

Masterpass™ telefonunuzda size ait bir veri barındırmaz. Yine de MasterpassTurkiye@echoccs.com üzerinden Masterpass™ müşteri destek birimi ile iletişime geçtiğiniz takdirde Masterpass™ hesabınızı geçici olarak devredışı bırakmak için size yardımcı olunacaktır.


Satın aldığım birden fazla ek paketten hangisinin kullanım önceliği olduğunu nasıl anlayabilirim?

Vodafone hatlarına tanımlanmış tarife ve ek paketlerdeki hakların kullanım önceliği sırası aşağıdaki gibidir:


1. Pass paketleri


2. Ücretsiz ek paketler (küçük paket öncelikli olacak şekilde)


3. Tekrarlamayan ek paketler (küçük paket öncelikli olacak şekilde)


4. Tekrarlı ek paketler


5. Tarifenizdeki kullanım hakları


6. Aşım paketleri


Yurt dışına çıkarken hangi ek paketlerden faydalanabilirim?

Yurt dışı paketlerini görüntülemek için Yanımda İnternet Ek Paket Al sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


Satın aldığım internet ek paketi çok çabuk bitiyor. Sorun ne olabilir?

Cihazınızın arka planında çalışan ve internetten veri akışına ihtiyaç duyan uygulamalara bağlı olarak internet kullanımınız farklılıklar gösterebilir.


Bir faturasız hat kullanıcısıyım. Satın aldığım aylık paketi ne kadar süre kullanabilirim?

Faturasız hatlar için aylık paketler tanımlanma itibarıyla 30 gün süreyle kullanılabilir.


Tarife ve ek paket bakiyelerimi anlık olarak nasıl sorgularım?

Yanımda İnternet Tarifem ve Kullanımlarım sayfasından bakiyelerinizi anlık olarak sorgulayabilir ya da OZET yazıp 7000'e gönderebilirsiniz.


Faturalı Red tarife ve paketlerde ise, bakiye sorgularında dönen bilgiye son 48 saatlik kullanımlar dahil değildir. Faturalı Esnek, Akıl Küpü, Kamu Akıl Küpü, Hesabını Bilen, Duran ve Devreden tarifelerde de paket bakiye sorgulamaları anlık olarak yapılabilir.


Ek paket alımı ve kota bitimi bilgilendirme SMS’leri ne zaman gönderilir?

Faturasız hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, sonra paket ücretinin TL bakiyesinden tahsil edildiğine, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında anlık olarak SMS ile bilgilendirilme yapılır.


Faturalı hatlarda ek paket alımlarında, ilk önce paket talebinin alındığına, paket devreye girdiğinde ise paketin tanımlandığına dair bilgilendirme SMS’leri gönderilmektedir. Ek paket kullanımları %80 ve %100 e ulaştığında 24 saat içinde SMS ile bilgilendirilme yapılır.


Tarife, Ek Paket ve Kullanımlar

Yardım Konuları