Vodafone İş Sürekliliği Politikası

Vodafone İş Sürekliliği Politikası

  • Afet ve acil durumlarda önceliğimiz can güvenliğini sağlamaktır.
  • İş sürekliliğinin sağlanması ile şirketimizin itibar ve marka değerinin korunmasını sağlıyoruz.
  • İş sürekliliği kapasitemizi, uluslararası ISO 22301:2019 standardı ve grup politikalarımıza uygun olarak sürekli iyileştiriyoruz.
  • Ürün ve hizmetlerimizin sürekliliğini müşteri beklentileri ve yasal yükümlülüklerimizi dikkate alarak sağlamayı hedefliyoruz.
  • İş sürekliliğinde kesinti yaratabilecek olayları ve olayların etkilerini önlemek/minimum seviyede tutabilmek için iş süreklilik planları hazırlıyoruz. Bu planlar ile ürün ve hizmetlerimizin mümkün olan en kısa sürede normal hizmet seviyelerine dönmesini hedefliyoruz.
  • Planlarımızın afet ve acil durumlarda çalışmasını garanti altına almak üzere düzenli tatbikatlar gerçekleştiriyoruz.

{}