Bol bol GB kazan
Süpermarket Yanımda nedir?
Vodafone veya Vodafone’lu olmayan müşteriler Vodafone Yanımda uygulamasını indirerek Süpermarket Yanımda ‘dan alışverişlerini yapabilirler.
İstanbul, Ankara, Bodrum, İzmir, Eskişehir, Kocaeli illerinde hizmet verilmektedir.
Müşteriler sepetine ürünleri ekledikten sonra siparişi tamamlayabilmek için teslimat yapılmasını istedikleri adres bilgilerini doldurmalıdır. Daha önce sisteme Masterpass’e kayıtlı kredi kartı veya banka kartı tanımlamayanlar kartlarını sisteme tanımlayarak siparişlerini tamamlayabilirler. Bir kere bu işlemi gerçekleştirdikten sonra aynı tanımlı kart ile tek tıkla ödeme tamamlayabilirler. Vodafone’lulara özel Faturama Yansıt seçeneği ile market harcamalarınızı mobil faturanıza yansıtabilirsiniz.
Süpermarket Yanımda'ya nasıl üye olabilirim?
Vodafone Yanımda'ya üye olan tüm abonelerimiz Süpermarket Yanımda'yı kullanabilir, Vodafone’lu değilsen giriş ekranında Vodafone’lu Değilim seçeneği ile telefon numaranı girerek telefonuna sms olarak gelecek olan kod ile giriş yapabilir ve siparişini verebilirsin.
Süpermarket Yanımda rmarket siparişim nasıl hazırlanıyor?
Süpermarket Yanımda siparişin İstegelsin ekibi tarafından, İstegelsin dağıtım merkezlerinde toplanır ve sipariş ettiğiniz ürünlerin kategorilerine göre, ürünler ayrı ayrı poşetlenerek hazırlanır.
Vodafone Süpermarket hangi şehirlerde var?
İstanbul, Ankara, Bodrum (Muğla), İzmir, Eskişehir, Kocaeli illerinde hizmet verilmektedir.
Kullanıcı bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Kişisel bilgilerini Süpermarket Yanımda sayfasında; 'Hesabım' menüsünden görebilirsin. Adreslerini silebilir, değiştirebilir ya da yeni adres ekleyebilirsin. Yine aynı menüden siparişlerini görebilir, dilersen iptal edebilir ya da aynı siparişi tekrar verebilirsin.
Nasıl sipariş oluşturabilirim?
Ana sayfadaki reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün ismini ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğin ürünleri sepetine ekleyebilirsin. Sepetindeki ürünleri silebilir ya da başka ürünler ekleyebilirsin. Teslimat adresini belirledikten sonra teslimat günü ve saatini seçebilirsin. Ödeme ekranında ödeyeceğin tutarı görebilirsin. KVKK metni, Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni okuduğunu ve koşulları kabul ettiğini işaretleyerek siparişini tamamlayabilirsin.
Minimum sipariş tutarı ne kadardır?
Süpermarket'in minimum sipariş tutarı 90 TL'dir.
Önceki siparişlerimi nereden takip edebilirim?
'Hesabım' menüsünden 'Siparişlerim' alanına tıklayarak aktif ve eski siparişlerine ulaşabilirsin. Daha önce verdiğin siparişlerini ve iptal ettiğin siparişlerini zamanına göre görüntüleyebilir, eski siparişlerin üzerinden ürünleri tekrar sepete ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsin.
Stoğu tükenen bir ürünün siparişini verdiysem ne olacak?
Tedarik edilemeyen ürünlerin bedeli sipariş tutarından düşülerek faturalandırılır.
Süpermarket Yanımda ödeme yöntemleri nelerdir?
Vodafone Süpermarket'te Online Ödeme ve Faturama Yansıt seçenekleri ile siparişlerini tamamlayabilirsin. Online ödemelerinde SMS ile şifre gelecektir.
Kredi kartı bilgilerimi saklıyor musunuz?
Vodafone Süpermarket'in ödeme altyapısı Masterpass tarafından sağlanmakta olup, kredi kartı bilgilerin bu sistemde tutulmaktadır. Detaylı bilgi için https://www.masterpassturkiye.com/TermsAndConditions.aspx
Plastik poşet ve çanta ücretleriniz ne kadardır?
Plastik poşet için 25 kuruş, bez çanta için ise 2 TL tutarında ücretlendirilme yapılmaktadır.
Sipariş ettiğim ürülerin toplam tutarı ile tarafıma teslim edilen ürünlerin toplam tutarı arasında fiyat farkı oluştu. Bunun sebebi nedir, kredi kartıma nasıl yansıtacaksınız?
Sipariş verdiğin ürünler içerisinde stokta kalmayan ürünler ya da sipariş içeriğine göre ödemesi fazla alınan poşet ücretlerin iade edilmekte ve bu durum fiyat farklılıklarına neden olabilmektedir. Bu durumda tarafına teslim edilen ürünlerin toplam tutarı faturana yansıtılır. Tedarik edilemeyen ürünlerin bedeli sipariş tutarından düşülerek işlem yaptığın kartına iade yapılır.
E-Fatura nedir, ne zaman ve nasıl gönderilmektedir?
Gelir İdaresi Başkanlığının '433 Seri No'lu vergi Usul Kanunu genel tebliği gereğince 1 Ocak 2016 tarihi itibari ile e-Fatura uygulaması yürürlüğe girmiştir. e–Fatura, gelir idaresi başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun olarak faturanın elektronik ortamda oluşturulması, elektronik ortamda muhafazası ve ibrazını kapsayan bir uygulamadır. E-Faturan siparişin sana teslim edildikten sonra, gün içerisinde uygulamamıza kayıt olduğun e-posta adresine gönderilmektedir. Uygulamamız üzerinden 'Hesabım' menüsünde yer alan 'Siparişlerim' bölümünden dilediğin siparişine ait e-fatura detayına ulaşabilirsin.
Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim, çalışma saatleri nelerdir?
Müşteri hizmetlerimize haftanın her günü 09:00-00:00 saatleri arasında ulaşabilirsin. Numarası; 0850 255 15 15
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Oluşturduğun ve online ödemesini yaptığın siparişini, ürünlerin hazırlamaya başlamadan iptal edebilirsin. Bunun için 0850 255 15 15 numarayı araman yeterlidir.
Ürün iadesi nasıl yaparım?
Teslim aldığın üründe bir problem varsa, müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek iade / değişim talebini bize iletebilirsin. İade şartları; 27.11.2014 tarih 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 'Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 2. Maddesinin (ğ) nolu bendi gereği 'Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine' ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır. İade talebinizi, ürünlerinizin teslim edildiği tarihten itibaren 7 gün içerisinde ve ürünlerin son kullanım tarihi geçmeden iletmeniz gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürün kendi ambalajında olmalı ve beraberinde orijinal fatura da bulunmalıdır.
Siparişimi iptal ettiğimde veya iade yaptığımda param ne zaman yatar?
Tarafımızdan iade işlemi onaylandıktan sonra ücret iadesi kredi kartına yapılır. Ödemenin kartına yansıması, bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterdiğinden; ödediğin tutar bankana bağlı olarak, maksimum 5 iş günü içinde kartına iade edilecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır.
Siparişimde güncelleme veya değişiklik yapabilir miyim?
Oluşturduğunuz ve ödemesini online olarak tamamladığınız siparişinizle ilgili istediğiniz herhangi bir aksiyonu, sipariş sorumlularımız ürünlerini toplamaya başlamadan alabilirsin. Tamamlanan sipariş ile ilgili işlemlerinizi ana sayfada bulunan 'Aktif siparişin var' bildirimine tıklayarak ya da 'Hesabım' menüsündeki 'Siparişlerim' bölümünden yapabilirsin. Mevcut siparişine ürün eklemek için; 'Siparişime Ekleme Yap / Değiştir' butonuna tıklayabilirsin. Aktif siparişe eklemek istediğin ürünleri seçerek sepete atıp siparişini tamamlayabilirsin. Ek siparişiniz seçtiğin siparişle aynı zamanda aynı adrese teslim edilecek, ayrıca nakliye ücreti alınmayacaktır. Mevcut siparişinin teslimat gün ve/veya saatini ve/veya adresini değiştirmek için de aynı şekilde 'Siparişime Ekleme Yap / Değiştir' butonuna tıklayabilirsin. Aktif siparişe ait değiştirmek istediğiniz teslimat gün ve saatini seçerek siparişini tamamlayabilirsin.
Teslimat veya nakliye ücreti alınıyor mu?
75 TL – 150 TL arası teslimat ücretimiz 6,90 TL'dir. 150 TL ve üzeri alışverişlerinde ücretsiz teslimat hakkı kazanırsın.
Teslim edilen siparişimde eksik ürün olduğu zaman ne yapmalıyım?
Müşteri hizmetleri ile irtibata geçerek siparişindeki eksik ürün bilgisini paylaşman durumunda, eksik ürünün en kısa süre içinde adresine teslim edilir.
Dondurulmuş, Taze Manav, Şarküteri ve et ürünlerinin teslimatı nasıl yapılıyor?
Siparişinin hazırlandığı İstegelsin dağıtım merkezi içerisinde toplanan soğuk zincir ürünleri, istegelsin araçlarına yüklenene kadar -18 derecedeki dondurucu dolaplarda muhafaza edilir, özel soğutuculu çantalarda taşınır ve teslimatı özel soğutuculu araçlarımızla yapılır.
Siparişin teslimatı sırasında evde yoksam ne yapmalıyım?
Evde olmadığını bildirmek için müşteri hizmetlerimizi arayarak durumunu bildirebilirsin.
Poşetlerden neden ücret alınıyor?
1 Ocak 2019 tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın mevzuatı gereği plastik poşetler ücretli hale getirilmiştir ve poşetlerin asgari 25 kuruş ücret karşılığı verilmesi zorunlu hale gelmiştir. Poşetle teslimata alternatif olarak, alışveriş çantası ile de teslimat tercihi sunulmaktadır. Yasa kapsamında çift kat kalınlığı 15 mikron ve altında olan 500 x 350 mm ebadından küçük saplı sapsız poşetlerden ücret alınmayacaktır. Meyve, sebze poşetlerimiz bu kapsama girdiği için ücret alınmayacaktır.
Siparişlerdeki poşet miktarını nasıl belirliyorsunuz?
Siparişini hazırlanırken, ürünlerinin teslimatını gerçekleştirecek kadar poşet kullanıyoruz. Eğer poşet seçersen, her 80 TL'lik alışveriş için 1 poşet ücreti alınacaktır. Eğer bez çanta seçersen, her 100 TL'lik alışveriş için 1 bez çanta ücreti alınacaktır. Ürünler poşetlenirken daha az poşet/bez çanta kullanılması durumunda fazla poşet/bez çanta ücreti kartına iade edilecektir. Siparişlerinizi gıda güvenliğine uygun olarak sizlere teslim edebilmek için ürün gruplarına göre sınıflandırarak ayrı ayrı poşetliyoruz.
Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri taze ürünler arasından mı seçiliyor?
Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinin hazırlandığı İstegelsin dağıtım noktalarında, mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler sana özel seçilerek hazırlanır.