Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Değerli Müşterimiz, tebrikler!
Vodafone Pay’in Ramazan’da müşterilerine verdiği 7 hediyeden birini kazandınız! Hediyenizi tarafınıza ulaştırabilmemiz için iletişim bilgilerinizi eksiksiz ve doğru şekilde doldurmanızı rica ederiz. İlk atılan bilgilendirici SMS’ten sonra formu doldurma süreniz 5 gündür, geri dönüşünüz olmadığı takdirde hediye kazanım hakkı yedek talihlilere devredilecektir.
Gizlilik ve Güvenlik Politikası Vodafone Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. (VEPAŞ),kendilerinin ve paydaşlarının bilgi varlıklarına ve kişisel verilerine güvenli bir şekilde erişim sağlamayı, bilginin kullanılabilirliğini, bütünlüğünü ve gizliliğini korumayı, kendisinin ve paydaşlarının bilgi varlıkları ve kişisel verileri üzerinde oluşabilecek riskleri değerlendirmeyi ve yönetmeyi, kurumun güvenilirliğini ve marka imajını korumayı, bilgi güvenliğinin ihlali durumunda gerekli görülen yaptırımları uygulamayı, tabi olduğu ulusal veya sektörel düzenlemelerden, yasal ve ilgili mevzuat gereklerini yerine getirmeyi, anlaşmalardan doğan yükümlülüklerini karşılamayı, iç ve dış paydaşlara yönelik kurumsal sorumluluklarından kaynaklanan bilgi güvenliği gereksinimlerini sağlamayı, iş / hizmet sürekliliğine bilgi güvenliği tehditlerinin etkisini azaltmayı ve işin sürekliliğini ve sürdürülebilirliğini sağlamayı, kurulan kontrol altyapısı ile bilgi güvenliği seviyesini korumayı ve iyileştirmeyi taahhüt eder.
VEPAŞ’ta kişisel verileriniz güvence altındadır. VEPAŞ, kişisel verilerinizi tüm teknik ve idari tedbirleri alarak korur. Gerekli güvenlik düzeyini sağlamak için bütün teknolojik imkânları kullanır. İşbu Vodafone Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. Gizlilik ve Güvenlik Politikası (“Gizlilik ve Güvenlik Politikası” veya “Politika”), 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuat uyarınca, VEPAŞ’ın kullanıcılarına sunmakta olduğu elektronik para ve ödeme hizmetlerinde kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak kullanıcıların aydınlatılması amacıyla hazırlanmıştır.
Biz Kimiz?
Vodafone Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri AŞ (“VEPAŞ” veya “Şirket”), 6493 sayılı Ödeme ve Menkul Kıymet Mutabakat Sistemleri, Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkında Kanun uyarınca, T.C. Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (“BDDK”) tarafından verilen lisans kapsamında, Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası’nın (“Merkez Bankası”) düzenlemelerine bağlı olarak faaliyetlerini yürüten aktif bir elektronik para kuruluşudur.
VEPAŞ, veri sorumlusu sıfatıyla, işbu Politikada belirtilen çerçevede kullanıcıların kişisel verilerini işler. Veri işleme faaliyetlerinde, Şirket’in talimatıyla ve Şirket’in hesabına hareket edecek 3. Kişiler (“Veri İşleyenler”) istihdam edebilir.
“Kişisel Veri” nedir ? “Kişisel Verilerin İşlenmesi” ne anlama gelir?
Kişisel veriler, Kanunda, kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgi olarak tanımlanır.
Kişisel verilerin işlenmesi ise, tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla kişisel verilerin elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlemi ifade eder.
İşbu Politika’da “kişisel veri” ve “veri işleme/kişisel verilerin işlenmesi” kavramları ile ilişkili olarak yer verilen tüm açıklamalar, Kanunda yer verilen bu tanımlar kapsamında değerlendirilerek yapılmıştır.
Kişisel verilerinizi hangi yöntemlerle topluyoruz ?
Kişisel verilerin toplanma yöntemi, VEPAŞ tarafından sunulan hizmetin içeriğine ve kullanıcıya sunulma şekline göre değişiklik gösterebilir. Ancak en geniş anlamda, kullanıcıların kişisel verileri;
toplanabilir ve işlenebilir.
Hangi kişisel verilerinizi işliyoruz?
VEPAŞ, hangi kişisel verilerin işlendiği hususunda kullanıcılara karşı şeffaf olmayı, hizmetlerin kullanıcılara sunulması için gerçekten gerekli olan ve veri işlemenin hukuki sebebi ile bağlantılı ve ölçülü olmak koşuluyla kişisel verileri asgari düzeyde işlemeyi taahhüt eder. Kullanıcı tarafından deneyimlen hizmetin içeriğine ve sunuluş şekline göre değişiklik göstermekle birlikte, VEPAŞ tarafından işlenen kişisel veriler kategorik olarak şunlardır:
VEPAŞ’ın sunduğu hizmetlerin mobil ödeme gibi önemli bir kısmından yararlanabilmek için aynı zamanda Vodafone Telekomünikasyon AŞ’nin mobil abonesi olmanız gerekir.
VEPAŞ’ın başta Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. nezdinde gerçekleşen işlemlerde mevzuat uyarınca yükümlülüklerini tam ve eksiksiz olarak yerine getirebilmesi, müşteri risk tespiti/düzeyinin belirlenmesi, KYC (Müşterini Tanı İlkeleri), AML (Kara Paranın Aklanmasının Önlenmesi) ve Antifraud (Dolandırıcılığın Önlenmesi) finansal güvenliğinin sağlanması ile risk yönetimi faaliyetleri, VEPAŞ’ın meşru menfaatleri, hizmet kalitesinin sağlanması amaçları ile VEPAŞ Hizmetleri’nin sunulabilmesi ve ilgili mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerini yerine getirebilmesi için tarafınıza ait elektronik haberleşme hizmetlerine ilişkin harcama ve fatura bilgileri dahil, telefon numarası, TCKN, ad, soyad vb kimlik bilgileri, adres, iletişim bilgisi ve bu bilgilerin güncelliği, limit bilgisi, risk, işlem bilgileri vb. bilgileri başta olmak üzere hat tipi (faturalı / faturasız, kurumsal/bireysel), hattın statüsü, hat sahibinin yaşı, hattın yaşı, hattın devir / hat sahipliği değişikliği, hatta ait ödeme bilgileri, ve geçici/kalıcı aktivasyon bilgisi, ödemeye ilişkin talimatlar, hat yükleme sıklığı ve sayısı, hattın mobil ödemeye açık olması ve harcama yapılması, açık ise aylık harcama limiti ve bu limiti ulaşılması, işlemleri gerçekleştiren kanal bilgisi, bakiye yetersizliği sebebiyle başarısız işlem olup olmadığı, başarısız işlem sayısı hakkındaki kişisel bilgilerinin VEPAŞ , Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. ve Vodafone Finansman A.Ş. ve diğer Vodafone Türkiye Grup Şirketleri tarafından VEPAŞ ile karşılıklı olarak işlenmesi, ayrıca anılan süreler ve amaçlar dahilinde bu maddede sayılan bilgilerin Müşteri’ye mal ve hizmet sağlayan Üye İşyeri/Ödeme Hizmet Sağlayıcıları ve Kuruluşları/İş Ortakları/ /Temsilcileri/ Dış Hizmet Sağlayıcıları/ ilgili Finansal Kuruluşlar/ Bankalar ile karşılıklı olarak işlenmesi gerekebilir.
Kişisel verilerinizi ne amaçla, hangi hukuki sebebe dayanarak işliyoruz?
Kişisel verilerin işlenmesinin farklı amaçları ve hukuki sebepleri olabilir. Her şeyden önce, kullanıcıların VEPAŞ’tan aldıkları elektronik para ve ödeme hizmetlerinin sunulabilmesi için kişisel verilerinin işlenmesi bir zorunluluktur. Bunun yan sıra, VEPAŞ, kullanıcıların temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek koşuluyla, kullanıcılara sunduğu hizmetin kalitesini artırabilmek, kullanıcıların memnuniyetini ve sadakatini tesis edebilmek, etkin güvenlik tedbirleri alabilmek, sahtecilik ve dolandırıcılık olaylarını önleyebilmek gibi önceden belirlenmiş meşru amaçlarla da kişisel verileri işlemeye ihtiyaç duyabilir. Bu kapsamda kişisel verileriniz Vodafone Telekomünikasyon AŞ’ye aktarılarak işlenebilir. Öte yandan, Şirket’in Merkez Bankası’na, BDDK’ya ve diğer kamu kurum ve kuruluşları ile adli makamlara karşı yasal ve idari yükümlülüklerinin yerine getirilebilmesi için de kişisel verilerin işlenmesi bir zorunluluktur. Şirket’in gerçekleştireceği veri işleme faaliyetleri, yukarıda sayılan sebeplerden herhangi biri kapsamında değilse, kullanıcıların bilgilendirmeye dayalı açık rıza beyanlarını almak koşulu ile kişisel verileri işleyebilir. VEPAŞ, açık rıza beyanı vermiş kullanıcılara bunu geri alma ve açık rıza beyanı vermeme seçeneklerini her zaman sunar.
Belirtilen çerçevede, kişisel verileriniz, aşağıda belirtilen amaçlarla işlenebilecektir:
Kişisel verilerinizi kimlere aktarıyoruz?
VEPAŞ, kullanıcıların kişisel verilerini, yukarıda sayılan amaçların gerçekleştirilebilmesi için aşağıda listelenen 3. Kişilerle paylaşılabilecektir:
Kişisel verilerinize ilişkin sahip olduğunuz haklar nelerdir?
Kanun, ilgili kişilerin kişisel verileri üzerinde sahip olduğu hakları tanımlamıştır. Kanunun 11’inci maddesi uyarınca, Şirket tarafından kişisel verileri işlenen kullanıcıların Şirket’e başvuru yaparak kullanabilecekleri haklar şunlardır:
VEPAŞ’a nasıl başvurabilirsiniz?
VEPAŞ, kullanıcıların sahip olduğu haklara saygı duyar. Bu hakların etkin bir şekilde kullanılması için gerekli altyapıyı kurarak kendisinden talepte bulunulması halinde bu talepleri karşılamak üzere çaba sarf eder. Kanunun 11. Maddesi kapsamında taleplerinizi ve kişisel verilerinizle ilgili her türlü sorunuzu, linkteki KVKK İlgili Kişi Talep Formu’nu doldurarak veya Kişisel Verileri Koruma Kurumu tarafından yayımlanan Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e uygun şekilde hazırlamış olduğunuz bir doküman ile Şirket merkezi olan Maslak Mah. AOS 55. Sk 42 Maslak B Blok Sit. No: 4/665 Sarıyer/İstanbul adresine (Noter kanalı, taahhütlü posta vb. yollarla) gönderebilir ya da ilgili formu vodafoneelektronikpara@hs03.kep.tr adresine elektronik imzalı olarak iletebilir veya Şirket’e daha önce bildirilen ve teyit edilerek Şirket sistemlerine kayıt edilmiş olan e-posta adresinizden kisiselverilerinkorunmasi@vodafone.com adresine iletebilirsiniz.