Storytel nedir, hangi faydaları içerir?
Storytel bir sesli kitap ve e-kitap aboneliği uygulamasıdır. Storytel ile aboneliğiniz süresince, Storytel kütüphanesinde yer alan 7.500'ün üzerinde Türkçe sesli kitap, 3.500'ün üzerinde Türkçe e-kitap; 250.000'den fazla İngilizce sesli kitap ve e-kitaba sınırsızca erişebilirsiniz. Ayrıca Almanca, Fransızca, İspanyolca ve Arapça dillerinde de toplam 300,000'den fazla sesli kitap ve e-kitap içeriğine de uygulama üzerinden ulaşabilirsiniz. Storytel'de internetiniz olmasa bile kitaplarla bağınız kesilmiyor. Dinleme ya da okumak istediğiniz kitapları uygulama içerisine indirip, dilediğiniz yerde ve dilediğiniz zaman dinleme ya da okuma özgürlüğüne sahipsiniz. Storytel'de dinleme hızınızı kendinize göre ayarlayabiliyorsunuz. Dilerseniz normal okuma hızından daha yavaş ya da isterseniz daha hızlı dinleyebilirsiniz. Storytel uygulaması, otomatik kapanabilir. Verilen sürelerden birini seçerek ne zaman kapanmasını istediğinizi siz belirleyebiliyorsunuz. Storytel dinlerken hayattan kopmuyorsunuz; ister yürürken dinle ister arabada, metroda, otobüsteyken dinle, ister yemek yaparken dinle ister gym'deyken dinle. Storytel hayatının her alanında her an yanında.
Storytel paketini nasıl satın alabilirim?
Vodafone Yanımda mobil uygulaması içerisindeki Eğlence menüsünde İzle Eğlen kategorisinden Storytel paketini seçip mobil ödeme onayı ve paket onay adımlarını tamamlamanız gerekmektedir. Bu onayların ardından mail adresi ve seçeceğiniz bir şifre ile Storytel üyeliğinizi oluşturabilirsiniz. Storytel üyeliğiniz başarılı olarak tamamlandıktan sonra aktivasyon gerçekleşecektir.
Storytel 1 ay öde 2.ay hediye kampanyası nedir?
Bu kampanyadan 29 Kasım 2024 tarihi itibarıyla, tüm Vodafone bireysel ve faturalı hat sahibi müşterilerimiz faydalanabilir. Kampanya kapsamında, müşterilerimize, aktivasyon adımlarını tamamlamaları halinde 1 ay öde 2.ay hediye Storytel üyeliği verilmektedir.
Storytel 1 ay öde 2. ay Vodafone’dan Paketini kimler satın alabilir?
Bu paketi Vodafone bireysel faturalı tarifelerdeki tüm müşterilerimiz yeterli mobil ödeme limitleri olması durumunda satın alabilir. Her müşteri bu paketi yalnızca 1 kez satın alabilir.
Storytel Paketini nasıl aktifleştirebilirim?
Vodafone Yanımda/Avantajlar Menüsü/ Eğlence Yanımda/İzle Eğlen adımlarını takip ederek 1 ay öde 2. ay hediye Storytel üyeliğinden faydalanmak için üyelik aktivasyon işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Kampanyadan faydalanabilmek için mobil ödeme adımlarını tamamlamanız, hattınız mobil ödemeye açık değilse, açmanız ve ücretlendirileceğiniz tutara onay vermeniz ve Hüküm ve Koşullarını kabul etmeniz gerekir. Mevcut Storytel hesabınızı kullanarak veya e-posta ve seçeceğiniz bir şifre ile yeni hesap oluşturarak Storytel üyeliğinizi aktifleştirebilirsiniz.
Ödeme adımlarını tamamladım, Storytel aktivasyonunu tamamlamak için ne kadar zamanım var?
Mobil ödeme işlem adımları tamamlandıktan sonra 24 saat içinde aktivasyonunuzu tamamlamalısınız. Bu süre içinde aktivasyonunuzu tamamlamamanız durumunda satın alımınız iptal edilecek ve işlem tutarı tarafınıza iade edilecektir.
Storytel aktivasyonunda kullanıcı adı ve şifre için nelere dikkat etmeliyim?
Üyelik oluştururken mevcut Storytel hesabınızı kullanabilir ya da yeni hesap yaratabilirsiniz. Mevcutta aktif Storytel aboneliği olmayan bir hesap ile de aktivasyonu yapabilirsiniz. Mevcut aktif hesabınızı iptal etmeniz durumunda kullanım süreniz bittikten sonra tekrar aktivasyonu yapabilirsiniz.
İzle Eğlen üzerinden satın aldığım paket için Storytel üyeliğimi oluşturmak istediğimde “Bu e-mail adresi zaten kayıtlı. Aboneliğinle ilgili değişiklik yapmak için giriş yap?” uyarısı alıyorum, ne yapmalıyım?
Üyelik oluştururken girdiğiniz hesap bilgilerine ait aktif bir Storytel aboneliğiniz bulunuyorsa bu uyarıyı alırsınız. Aktif bir Storytel aboneliğinizin bulunmadığı farklı bir mail adresi ile işlemenize devam edebilirsiniz.
1 ay öde 2. ay hediye kampanya dönemi sonunda Storytel üyeliğime ne olur?
Kampanya dahilindeki 1 ay öde 2.ay hediye döneminin bitmesi akabinde abonenin üyeliğini iptal etmemesi halinde, müşteri otomatik olarak aylık ücretlenen döneme geçecektir ve mobil hat faturasına mobil ödeme kalemi olarak yansıyacak şekilde devam edecektir.
Mevcutta Storytel üyeliğim varken Eğlence Yanımda’dan tekrar üyelik oluşturabilir ve Vodafonelulara özel kampanyalardan faydalanabilir miyim?
Üyelik başlatmak istediğiniz email adresinde aktif bir Storytel üyeliği bulunuyorsa Eğlence Yanımda üzerinden tekrar bir üyelik oluşturamazsınız. Farklı bir email adresi ile Storytel ayrıcalıklarından faydalanabilirsiniz.
Storytel üyeliğinde ödeme yöntemi nedir?
Storytel paket alımları, Vodafone Mobil Ödeme (Faturama Yansıt) yöntemi ile yapılmaktadır. Başka ödeme yöntemi bulunmamaktadır.
Storytel Paketi otomatik olarak yenilenir mi?
Storytel paketinizi Eğlence Yanımda üzerinden iptal etmediğiniz sürece aylık otomatik olarak yenilenir.
1. ay öde 2. ay hediye paketini alıp aktifleştirdiğinizde 1. ay ücretlendirildikten sonra 2. ay ücretsiz kullanırsınız, 3. aydan itibaren paket faturanıza ek olarak ücretlendirilir. İstediğiniz zaman paketinizi iptal edebilirsiniz. Paketinizi Vodafone Yanımda / Eğlence Yanımda / İzle Eğlen / Mevcut Paketlerim alanından iptal edebilirsiniz.
Aktivasyonumu tamamlamadım, daha önce seçtiğim paketi tekrar alabilir miyim?
Satın alma işleminizi gerçekleştirdikten sonra 24 saat içerisinde Storytel üyelik aktivasyonunuzu yapmadığınız durumda, satın alma işleminiz iptal edilir ve işlem tutarı tarafınıza iade edilir. Üyelik aktivasyonu tamamlamadığınız için size sunulan Storytel paketlerini Vodafone Yanımda / Eğlence Yanımda / İzle Eğlen adımlarını takip ederek yeniden satın alabilirsiniz.
Storytel üyeliğinde taahhüt var mı?
Storytel paketlerinde taahhüt yoktur. Dilediğiniz zaman, Vodafone Yanımda mobil uygulaması içerisindeki Eğlence sayfasında İzle Eğlen kategorisinde “Mevcut Paketlerim” alanında paket detaylarına giderek “İptal et” butonuyla başlayan iptal adımlarını izleyerek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Storytel üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Vodafone Yanımda mobil uygulaması içerisindeki Eğlence sayfasında İzle Eğlen kategorisinde “Mevcut Paketlerim” alanında paket detaylarına giderek “İptal et” butonuyla başlayan iptal adımlarını izleyerek iptal edebilirsiniz. Storytel üzerinden iptal işlemi gerçekleştiremezsiniz.
Storytel sayfasından üyelik iptali yapamıyorum, sebebi nedir?
Vodafone Yanımda mobil uygulaması içerisindeki Eğlence sayfasında İzle Eğlen kategorisinde “Mevcut Paketlerim” alanında paket detaylarına giderek “İptal et” butonuyla başlayan iptal adımlarını izleyerek iptal edebilirsiniz. Storytel üzerinden iptal işlemi gerçekleştiremezsiniz.
Storytel 1 ay öde 2. ay hediye paketimi iptal edersem yeniden bu paketleri alabilir miyim?
Her müşterimiz bu paketleri yalnızca 1 kez satın alıp kullanabilir. İptal etmeniz durumunda sonraki dönemde aylık olarak ücretlendirilen Storytel paketini alabilirsiniz.
İzle Eğlen üzerinden mevcut Storytel paketim varken ikinci Storytel paketi alabilir miyim?
Eğer Eğlence üzerinden daha önce aktifleştirdiğiniz ve hala aktif bir Storytel paketiniz varsa ya da iptal ettiğiniz bir paketinizden kullanım hakkınız bulunuyorsa ikinci bir paket alamazsınız, kullanım süreniz bittikten sonra yeni Storytel paketi alabilirsiniz.
Mobil tarifemi değiştirirsem Storytel üyeliğime ne olur?
Bireysel faturalı başka bir tarifeye geçmeniz durumunda üyeliğiniz devam eder. Bireysel faturasız ya da Kurumsal tarifelere geçmeniz durumunda ödemesini yaptığınız dönemin sonunda üyeliğiniz durdurulur.
Son ödeme tarihi geçmiş ödenmemiş mobil faturam varsa Storytel paketi alabilir miyim?
Hattınızda kısıtlama bulunmuyorsa Storytel üyeliği satın alabilirsiniz. Ödenmemiş fatura sebebiyle hattınızda kısıtlama işlemi bulunuyorsa ilgili hattınızdan satın alım gerçekleştirilemez.
Mobil faturamı ödemezsem Storytel üyeliğime ne olur?
Aktif Storytel üyeliğiniz bulunuyorsa hattınızda kısıtlama işlemi olmadığı sürece paketiniz yenilenmeye devam eder. Hattınızda kısıtlama meydana gelirse, Storytel üyeliğiniz sona erer.
Cayma hakkım bulunuyor mu?
Eğer Storytel üyeliğinizi başarılı olarak aktifleştirdiyseniz cayma hakkınız bulunmamaktadır.
Mobil numaramı Vodafone’dan başka operatöre taşırsam, Vodafone mobil hattımı iptal edersem, başkasına devredersem ya da kayıp çalıntı bildirimi yaparsam Storytel üyeliğime ne olur?
Bu durumda Storytel üyeliğiniz otomatik olarak iptal olur. Ödemesini yaptığınız dönemin sonunda üyeliğiniz durdurulur.
Mobil ödememi kapatırsam ya da yeterli mobil ödeme limitim olmazsa Storytel üyeliğime ne olur?
Bu durumda Storytel üyeliğiniz otomatik olarak iptal olur. Ödemesini yaptığınız dönemin sonunda üyeliğiniz durdurulur.
Satın aldığım üyelikler için onayladığım ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesine nasıl erişebilirim?
Eğlence - İzle Eğlen - Hesabım - Formlar ve Sözleşmeler sekmesinden erişebilirsiniz.
Kampanyadan yararlanabilecek müşteri sayısında bir kısıtlama var mıdır?
Evet, Vodafone yasal kurallar çerçevesinde bildirerek kampanyada değişiklik yapma, sonlandırma hakkını saklı tutar.
Aynı müşteri birden fazla hattıyla kampanyadan yararlanabilir mi?
Evet, farklı GSM numarası ve Storytel hesabı oluşturmak için farklı bir e-posta adresi ile müşterilerimiz bu kampanyadan yararlanabilir.
Vodafone ile nasıl iletişime geçebilirim?
Vodafone Mobil Ödeme servisi, Storytel paket aktivasyonu veya paket iptal işlemlerinizde yaşadığınız sorunlar ve sorularınız için 0542 542 00 00 numarasından bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Storytel ile nasıl iletişime geçebilirim?
Storytel uygulaması ve servisi ile ilgili sorularınız varsa, Storytel yardım merkezini https://support.storytel.com/hc/tr ziyaret edebilir, destek ekibine ulaşmak isterseniz iletişim formu aracılığyla https://support.storytel.com/hc/tr/requests/new sorularınızı ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz.