Vodafone Net internet ve/veya telefon hizmetine yönelik iptal talebinizi aşağıdaki yollardan birini seçerek iletebilirsiniz.


İptal talebinizin işleme alınması için gerekli evraklar aşağıda belirtilmiştir.

  • Bireysel Hizmetler İçin Gerekli Evraklar
  • Kurumsal Hizmetler İçin Gerekli Evraklar


Adresten taşınma nedeniyle iptallerde yeni adrese ait ikametgah belgesinin iptal işlemi için gerekli evraklar içerisinde iletilmesi gerekmektedir.
İptal talebinizi ilettikten sonra,



  • İptal işlemi için gerekli evraklarınızın kontrolünün ardından ortalama 24 saat içinde evraklarınız eksik ise evraklarınızın eksik olduğuna veya evraklarınız tam ise hizmetinizin kısıtlandığına dair SMS ile bilgilendirileceksiniz.
  • İptal için gerekli evraklar eksiksiz ise iptal işleminizin tamamlanması sürecinde 0 850 542 5 542 numaralı telefondan aranarak cayma bedeli ve modem iade konularında bilgilendirileceksiniz. İptal işleminizin hızlı bir şekilde tamamlanması için gelen aramaya yanıt vermeniz önem taşımaktadır.
  • e-Devlet sistemine E-Devlet Şifresi yöntemi ile giriş yapıldığı takdirde Vodafone Net – Abonelik Fesih Başvurusu hizmetinden faydalanılamamaktadır.


Hizmet Değişiklikleri Talep Formları
Telefonsuz Hizmet Almak İçin : Telefon Hizmet Talep Formuİndir
Telefonsuz internet erişimi’ne (Yalın İnternet) geçiş başvurusu için : Yalın ADSL’e Geçiş Talep Formuİndir
Telefon kullanım tarifenizi değiştirmek için : Telefon Hizmeti Tarife Değişikliği Formuİndir
Ev telefonunuzu başka bir adrese taşıtmak için : Telefon Hizmeti Nakil Formuİndir
VodafoneNet’ten aldığınız hizmeti başka bir şahısa devretmek için : Hat Devir Talep Formuİndir
Telefon hizmet sağlayıcınızı değiştirmek için : Telefon Hizmeti Sağlayıcı Değişiklik Formuİndir