EW 30
EFFICIENT WORKING
Vodafone Red CRM
Şirketlerin pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri operasyonlarının verimliliğini artırmak, satış ekibini daha iyi yöneterek performansını yükseltmek ve tüm bu operasyonel süreçlerin verisini rapor ve grafiklerle analiz etmek için tasarlanmış bulut tabanlı iş yazılımıdır.
Operasyonel Süreç Akışı:
Saha Satış - Çağrı Merkezi ile Randevu Planlama
Saha satış ekiplerinin randevularının çoğunlukla çağrı merkezi personeli tarafından gerçekleştirilen aramalar ile oluşturularak planlandığı, satış temsilcilerinin takvim, lokasyon destekli aktivite ve ziyaret sonuçlandırma, teklif gönderme, sipariş alma, masraf girişi, numune bırakma, görev tamamlama ve benzeri saha aktivitelerini IOS ve Android platformlar için geliştirdiğimiz akıllı telefon ve tablet uygulamalarımız ile gerçekleştirebildiği çözümdür. Çoğunlukla yeni müşteri kazanımı odaklı satış süreçlerine sahip sektörler tarafından tercih edilir.
Saha Satış - Periyodik Güzergah ve Ziyaret Planlama
Saha satış ekiplerinin aktivitelerini sürükle-bırak arayüzler, harita desteği ve güzergah tavsiye özelliği ile planlama, lokasyon destekli aktivite ve ziyaret sonuçlandırma, teklif gönderme, sipariş alma, masraf girişi, numune bırakma, görev tamamlama ve benzeri saha aktivitelerini IOS ve Android platformlar için geliştirdiğimiz akıllı telefon ve tablet uygulamalarımız ile gerçekleştirebildiği çözümdür. Özellikle distributör, bayi, eczane, hastane ziyareti gibi sabit lokasyonların periyodik olarak ziyaret edildiği satış otomasyonları için tercih edilir.
Satış Fırsatları Yönetimi
Bir satış fırsatının aşamalar halinde (funnel, pipeline), detaylı şekilde ve sürükle-bırak arayüzler sayesinde kolaylıkla takip edilebildiği çözümdür. Telefon görüşmeleri, ziyaretler, notlar, gönderilen e-postalar gibi tüm akiviteler fırsatla ilişkili olarak kaydedilir. Satış temsilcisi başına fırsat adedinin düşük, müşteri başına satış rakamlarının yüksek ve bir fırsatı satışa dönüştürmek için yapılan aktivitenin yoğun olduğu operasyonlarda tercih edilir.
Çağrı Merkezi ile Satış Otomasyonu
Gelen çağrılardan, mevcut müşterinin otomatik olarak tanındığı ve yeni müşterinin kolayca oluşturulabildiği, çeşitli müşteri adayı havuzlarının oluşturulup müşteri temsilcilerine atanabildiği, çağrı merkezi satış personelinin tek bir ekrandan tüm satış işlemlerini yürütebildiği çözümdür. Santral sistemi entegrasyonu sayesinde çağrı merkezi ekranından çağrı başlatma, gelen çağrıdaki numarayı tanıma, arama kayıtları üzerinden ses kaydı dinleme özellikleri de kullanılabilir.
Müşteri Hizmetleri ve Şikayet Yönetimi
Çağrı merkezi, e-posta, sosyal medya gibi çeşitli kanallardan ulaşan talep, sorun, şikayet, arıza gibi bildirimlerinin tek bir ekrandan kolayca yönetilebilmesini ve yanıtlanabilmesini sağlar. İçerisinde barındırdığı görev sistemi sayesinde tüm departmanlara görev atamaları yapılabilir ve çözülen müşteri talepleri müşterilere otomatik olarak e-posta ile bildirilir. Memnuniyet anketleri gibi uygulamalarla müşteri memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve yüksek seviyede tutmayı amaçlar.
Kimler Kullanabilir:
Müşteriyi ziyaret ederek, çağrı merkezi üzerinden ya da çevrimiçi satış yapan tüm şirketler Vodafone Red CRM Satış Otomasyon modüllerini kullanabilir. Satış süreçlerine ek ya da bağımsız olarak müşteri memnuniyetini yönetmek ve artırmak isteyen tüm kurumlar Müşteri Hizmetleri modülünü kullanabilir.
Çözüm Ortağı:
KivaCRM
*İlave Bilgiler
Temel Özellikler: Güçlü mobil uygulamalar, hızlı ve kolay arayüzler, verimlilik ve ekip yönetimi, satış fırsatları
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?