Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Bulut Santral

Fiziksel santralin gerektirdiği bakım maliyetlerinizi tamamen ortadan kaldırın, kurulum masrafı olmadan santralinizi buluta taşıyın!

Vodafone Business Bulut Santral ile çağrılarınızı bulut teknolojisiyle yönetebilirsiniz.

Çalışanlarınızla anlık haberleşebileceğiniz aramalar yapın.

Değişen dünyaya ayak uydurmak zor olabilir; işte bu nedenle işletmenizin başarılı olmasına yardımcı olmak için buradayız. Her ölçekteki işletmenin yenilik yapması, başarması ve bağlantıda kalması için bir platform sağlamak amacıyla sürekli olarak yeni teknolojilere yatırım yapıyoruz .

Online Sesli Görüşme

Sabit telefon veya mobil uygulamanızdan anında çağrıları karşılayın.

Otomatik Çağrı Karşılama

Otomatik çağrı karşılama metni ile müşterilerinizi ulaşmak istedikleri birimlere yönlendirin.

Konferans Araması

Çalışanlarınızla anlık haberleşebileceğiniz aramalar yapın.

Çağrı Bekletme

Yoğunluk yaşanan durumlarda çağrı bekletme özelliğini kulanarak müşterilerinizi bilgilendirin.

Arama Yönlendirme

Bulut Santral üzerindeki bir dahili numaranın meşgul ya da cevapsız olması durumunda, çağrıyı başka bir dahili numaraya veya telefona aktarın.

Yönetici Raporları

Size gelen çağrı adetlerini, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri anlık olarak raporlayın.

Şirketiniz için en iyi planı seçin

Aylık planlarımızdan ihtiyaçlarınıza en uygun olanı seçin, şirketinize değer katın.

  • 1 -10 Lisans

    Bulut santral hizmeti

    1-10 lisans için aylık birim ücret

    7/24 destek

    110
    /Aylık birim lisans
    Teklif al

    11-25 Lisans

    Bulut santral hizmeti

    1-10 lisans için aylık birim ücret

    7/24 destek

    106
    /Aylık birim lisans
    Teklif al

    26-50 Lisans

    Bulut santral hizmeti

    1-10 lisans için aylık birim ücret

    7/24 destek

    103
    /Aylık birim lisans
    Teklif al

    Ortak Paket Özellikleri 

    • Üst paketlere geçiş yapılabilir
    • Dahili hat lisansı veya mobil 
    • IP Phone (Dahili hat) tercih edilecekse VPN ve dakika paketi satın alınmalıdır.
    • Mobile uygulama tercih edilecekse dakika paketi satın alınmalıdır.

Bulut Santral Müşteri Taahhütnamesi için tıklayınız.

Bulut Santral Elite Lisans Taahhütnamesi için tıklayınız.

BULUT SANTRAL ÇÖZÜMLERİ BAŞVURU FORMU

5 kolay adımda Bulut Santral hizmetinden faydalanmaya başlayın!

*Zorunlu alanlar

*Bireysel müşteriler bu hizmetten faydalanamaz

Güvenlik kodu resmi
Sesli güvenlik kodunu oynat
Güvenlik kodunu değiştir

Formu doldurmanız halinde Özel Teknoloji Danışmanlarımız tarafından 0212 705 24 88  numaralı telefondan en kısa sürede aranacaksınız.

BULUT SANTRAL ÇÖZÜMLERİ BAŞVURU FORMU

5 kolay adımda Bulut Santral hizmetinden faydalanmaya başlayın!

Vodafone Business ile Bulut santral hizmetini kolay bir şekilde elde edin. Formu doldurun, danışmanlarımızla size uygun ürünü seçin, kurulumu gerçekleştirin.

  • Formu Doldur Forma bilgilerinizi bıraktığınızda teknoloji danışmanlarımız sizinle iletişime geçecek ve size uygun ürün hakkında..
  • Randevu Alın Çağrı merkezimiz sizi arayarak, Teknoloji Satış Yöneticilerimiz adına randevu alır.
  • İhtiyaçlarınızı Belirleyin Teknoloji Satış Yöneticilerimiz şirketinizi ziyaret edip, satın alma işlemlerinizi gerçekleştirir.
  • Kurulumunuzu Gerçekleştirin Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra kullanıcı adı ve şifreniz ile uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Ek Destek Alın Ürün ile ilgili ek bir destek ihtiyacı durumunda yetkili GSM numaranızdan  542’yi tuşlayarak Özel Teknoloji Danışmanınıza ulaşabilirsiniz.
Yükleniyor

Neden Vodafone Bulut Santral Çözümü?

Kapsamlı paket ve fiyat avantajları sayesinde tasarruf edebilir, alanında uzman teknoloji danışmanlarıyla birlikte kolay kurulum ve satış sonrası destek ayrıcalığına erişebilirsiniz. 

Çağrılarınızı anlık olarak raporlayın

Tüm sistemdeki departmanlara, şubelere, takımlara çağrı merkezi kırılımlarına göre kullanıcılara gelen çağrı adetlerini, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri anlık olarak raporlayın, takip edin.

Kaydedin, bekletin ve yönlendirin

Dilediğiniz yerden tüm çağrılarınızı kaydedin, gelen çağrıyı bekletin ve istediğiniz şekilde yönlendirme yapın.

Müşteri memnuniyetini artırın

Uzaktan yönetim platformu sayesinde işinizi kolaylıkla takip edin, şirketinizin aramalarını günlük olarak raporlayıp müşteri memnuniyetini artırın.