Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Küçük işletmeniz için yeni bir web sitesine başlamak büyük bir görev gibi görünebilir. Yeni başlayan bir işletme olarak bir web sitesi oluşturuyorsanız veya zaten bir web siteniz varsa, orada hangi bilgilerin olması gerektiğini bilmek süreci daha kolay hale getirebilir ve web sitenizden tam olarak yararlanmanıza yardımcı olabilir.
Fiziksel santralin gerektirdiği bakım maliyetlerinizi tamamen ortadan kaldırın, kurulum masrafı olmadan bulut santral ile tanışın!
İşte web sitenizden en iyi şekilde yararlandığınızdan emin olmak için eklemeniz gereken 5 şey:
'Hakkında' sayfası genellikle bir web sitesinde en çok ziyaret edilen sayfalardan biridir. Bu, işletmeyi tanıtmak ve hikayenizi paylaşmak için bir fırsattır. Markanızı özelleştirmenizin ve ödeme yapan müşterileri sayfanıza çekmek için güven ve güvenilirliği artırmanın etkili bir yolu olabilir.
Sahadaki ekiplerinizin mobil cihazlarındaki akıllı ekip takip ile çalışma saatlerini, gün içindeki yol haritalarını, yaptıkları saha ziyaretlerini takip edin!
Aynı zamanda değerlerinizi ve sizi öne çıkaran diğer bilgi parçalarını vurgulamak için doğru bir yerdir - rakiplerinizden farklı yaptığınız bir şey veya savunduğunuz belirli bir nedeni bu sayfada vurgulayabilirsiniz.
İpucu: Bu sayfaya kitlenizin ihtiyaçları veya hedefleri hakkında bir veya iki cümle ile başlayın. Bu, okuyucuların anlaşıldığını hissetmelerini sağlar ve onların ihtiyaçlarını önemsediğinizi gösterir.
Ürün satıyorsanız, her ürünün kendi sayfası olmalı ve malzemeler ve boyutlar gibi özellikleri anlatan bir açıklama ve fiyat bilgisi içermelidir. Müşteri yorumları eklemek, potansiyel alıcıların güvenini artırmanın güçlü bir yoldur ve müşteri deneyimleri, insanların satışını yaptığınız ürünle ilgili sahip olabileceği soruları siz aracı olmadan yanıtlayabilir.
Teslimat süreleri ve maliyetleri hakkında net bilgiler dahil etmek, insanların ne bekleyeceklerini anlamalarına yardımcı olur. Ücretsiz teslimat veya ertesi gün seçenekleri sunuyorsanız, bu yararlı özellikleri vurgulamaya dikkat edin.
İpucu: Kopyalayıp yapıştırmak yerine her ürün için farklı açıklamalar yazın. Bu, kullanıcılara yalnızca sitenizde daha iyi bir deneyim sunmakla kalmaz, SEO için de faydalı olur.
Hizmet tabanlı işletmeler için, hizmetlerinizi okuyucularınızın anlaması için açık ve kolay bir şekilde tanımlamanız iletişiminizi kolaylaştıracaktır. Bunları özetleyerek başlayın, ardından her birini kısaca açıklayın. Çok sayıda hizmet sunuyorsanız, insanların bu hizmetler hakkında daha ayrıntılı olarak okuyabileceği her bir hizmete bağlantı içeren bir ana sayfanın bağlantısı olması faydalı olur.
İpucu: Bazen okuyucular, kendileri için hangi hizmetin en iyi olabileceğini bilmezler. Bu engeli kaldırmaya yardımcı olmak için, sizinle iletişime geçebileceklerini bilmelerini sağlayın, böylece en iyi seçeneği belirleyebilirsiniz.
İnternet sitesi ziyaretçileri, satın aldıkları ürünler kadar kimden satın aldıklarını da bilmek ister. Bir ekip sayfası, çalışanlarınızın parlamasına şans verir. Profesyonel uzmanlığın yanı sıra çalışanlarınızın kişiliklerini tanıtmak için de kullanılabilir.
İpucu: Her ekip üyesinin anlık görüntülerini kullanabilir, hatta her kişinin karakterini veya rolünü yansıtan bir avatar veya simge kullanabilirsiniz.
İnsanların sizinle iletişime geçebileceği yer burasıdır. İşletme telefon numaranızı, e-posta adresinizi, konum adresinizi, sosyal medya bağlantılarınızı ve canlı sohbetinizi ekleyin (varsa). İnsanların işletmenizi nerede bulabileceğini gösteren bir harita da ekleyebilirsiniz.
Yerleşik bir iletişim formu, web sitesi ziyaretçilerinin adları, e-posta adresleri ve ulaşma nedenleriyle ilgili kısa bir mesaj gibi detaylar, müşterinizin ayrıntılarını elde etmenizi kolaylaştırır. Ancak gerekli olmayan ayrıntıları sormayın - formunuzu basit tutun.
Çalışma saatlerinizi listelemek beklentileri belirlemenize yardımcı olur. Fiziksel bir mağazanız varsa ve müşteriler mağazanın açık olduğundan eminlerse ziyaret etme olasılıkları daha yüksek olacaktır. Tatil açılış saatlerini eklemeyi ve her zaman güncel tutmayı unutmayın; müşterileriniz bu bilgileri kolayca bulabildiğinde memnun olacaktır.
İpucu: Spam botlarının sizinle iletişim kurmasını engelleyen CAPTCHAile bir iletişim formu kullanmayı düşünün.
SSS (sıkça sorulan sorular) sayfası, en sık aldığınız soruları yanıtlamak için kullanılan bir alandır. Okuyucular, aradıkları bilgileri bulmak için bu sayfayı ziyaret edebilir ve bu, hem onlara, hem de size zaman kazandıracaktır. Bu sorular, nakliye ve iadeler, ödemeler veya malzemelerinizi nasıl tedarik ettiğiniz gibi şeylerle ilgili olabilir.
İpucu: Soruları müşterinizin bakış açısından yazın. Bu, okuyucu için işleri daha net hale getirir ve arama motorlarına yazılanlarla eşleşmesi daha muhtemel olduğundan SEO amaçları için daha iyidir. Örneğin: "Hediye kartı alabilir misin?” yerine "Hediye kartı alabilir miyim?”
Web siteniz hedef kitlenizle etkileşim kurmanız için büyük bir şanstır, bu nedenle bilgi sağlama şeklinizde onların bakış açısından bakmak, onlara verdiğiniz deneyim üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabilir.
Kullandığı ürünler