Kordonboyu Mah. Ankara Cad. No : 65 Kartal / İSTANBUL
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Donanmacı Mah. 1717 Sk. NO : 39/A Karşıyaka/İZMİR
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Sinanpasa mah şehit asım cad no 17 Beşiktaş/İSTANBUL
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Atatürk mah lale sokak no14/a Sincan/ANKARA
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Pazartesi | 09:00 - 18: 00 |
Salı | 09:00 - 18: 00 |
Çarşamba | 09:00 - 18: 00 |
Perşembe | 09:00 - 18: 00 |
Cuma | 09:00 - 18: 00 |
Cumartesi | 09:00 - 14: 00 |
*Kurumsal satış yöneticilerimizin çalışma saatleri mağaza çalışma saatlerinden farklılık gösterebilmektedir.
Vodafone Business’ın ihtiyaçlarınıza en uygun çözümlerini, kurumsal ticari şubelerimizdeki uzman satış danışmanlarımız aracılığıyla keşfetmek için formu doldurun, size ulaşalım!
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
VFNET Kurumsal Talep WebForm
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu sıfatıyla, Vodafone Net İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Vodafone” veya “Şirket”) tarafından internet sayfamızdaki kurumsal ürün ve hizmet talep irtibat formu kapsamında açıklanan amaç ve hukuki sebeplerle işlenecektir.
Kişisel veri işlemenin hukuki sebepleri, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde düzenlemektedir. kurumsal ürün ve hizmet talep irtibat formu kişisel verileriniz, aşağıda yer alan tabloda belirtilen amaçlarla ve söz konusu amaçlar doğrultusunda dayanılan hukuki sebepler kapsamında işlenmektedir.
Kişisel Veri İşleme Amaçları | Kişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebebi | İşlenen Kişisel Veriler |
- Sizi Arayalım irtibat seçeneği kapsamında; şikayet, talep, öneri ve isteklerinizin alınması ve talebinize ilişkin tarafınızla iletişime geçilmesi. - Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Yönetmeliği m.5/3 uyarınca, tacir/esnaf olmanız nedeniyle mevzuat kapsamında ticari ileti gönderimi ve ürün/hizmet bilgilendirmesi yapılması.
|
Kanun m. 5/2 (f)
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması
|
- İletişim (Telefon numarası, elektronik posta adresi)
- Kimlik (Ad, Soyad)
|
- Size uygun ürün, hizmet ve kampanyalarının belirlenebilmesi için kişisel zevk, tercih ve alışkanlıklarınızın belirlenerek pazarlama analiz çalışmalarının yapılması ve bunların tanıtım, reklam ve pazarlamasının yapılması. - |
Kanun m. 5/1
Açık rızanız.
| - İletişim (Telefon numarası, elektronik posta adresi)
- Kimlik (Ad-soyad)
- Meslek (Meslek, ünvan, sektör, işveren/ilişkili olunan firma bilgisi)
|
- Olası bir hukuki uyuşmazlık durumunda, haklarımızın korunabilmesi ve kullanılması ile hukuki süreçlerin yürütülmesi. | Kanun m. 5/2 (e)
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması. | |
- Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (örneğin, hukuka aykırı işlem şüphesi taşıyan bir işleme dair bir kamu kurumunun talepte bulunması durumunda bilgilerinizin paylaşılması). | Kanun m. 5/2 (ç)
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması. |
Kişisel verileriniz, KVKK ve sair mevzuata uygun olarak; yukarıda yer verilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında üçüncü taraflara aktarılmaktadır. Kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü taraflar ve aktarım amaçları aşağıda belirtilmektedir.
Kişisel verilerinizi, tarafınızla iletişime geçilmesine ilişkin taleplerinizin alındığı internet sayfamız vodafone.com.tr aracılığı ile; otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplamaktayız.
KVKK’nın 11. maddesi ilgili kişi olarak haklarınızı düzenlemektedir. İşlenen kişisel verilerinizle ilgili olarak, Vodafone’a başvurup;
Kanun kapsamındaki taleplerinizi ve kişisel verilerinizle ilgili her türlü sorunuzu, bu bağlantıdaki KVKK İlgili Kişi Talep Formu’nu doldurarak veya Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e (Tebliğ) uygun şekilde hazırlamış olduğunuz bir dilekçe ile; Maslak Mah. Büyükdere Cad. No:251 Vodafone Plaza Maslak Sarıyer / İstanbul adresine (Noter kanalı, taahhütlü posta vb. yollarla) gönderebilir ya da ilgili formu VodafoneNet@hs03.kep.tr adresine elektronik imzalı olarak iletebilir, başvuru yapılan şirkete daha önce bildirilmek ve teyit edilerek ilgili şirket sistemlerine kayıt edilmiş olmak koşuluyla e-posta adresinizden kisiselverilerinkorunmasi@vodafone.com adresine iletebilir veya Tebliğ’de belirtilen diğer yöntemler aracılığıyla başvurabilirsiniz.
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA AYDINLATMA METNİ
VTAŞ Kurumsal Talep WebForm
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu sıfatıyla, hizmet aldığınız Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. (“Vodafone” veya “Şirket”) tarafından internet sayfamızdaki kurumsal ürün ve hizmet talep irtibat formu kapsamında açıklanan amaç ve hukuki sebeplerle işlenecektir.
Kişisel veri işlemenin hukuki sebepleri, KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde düzenlemektedir. kurumsal ürün ve hizmet talep irtibat formu elde edilen kişisel verileriniz, aşağıda yer alan tabloda belirtilen amaçlarla ve söz konusu amaçlar doğrultusunda dayanılan hukuki sebepler kapsamında işlenmektedir.
Kişisel Veri İşleme Amaçları | Kişisel Veri İşlemenin Hukuki Sebebi | İşlenen Kişisel Veriler |
- Sizi Arayalım irtibat seçeneği kapsamında; şikayet, talep, öneri ve isteklerinizin alınması ve talebinize ilişkin tarafınızla iletişime geçilmesi. - Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Yönetmeliği m.5/3 uyarınca, tacir/esnaf olmanız nedeniyle mevzuat kapsamında ticari ileti gönderimi ve ürün/hizmet bilgilendirmesi yapılması.
|
Kanun m. 5/2 (f)
İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri işlemenin meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması
|
- İletişim (Telefon numarası, elektronik posta adresi)
- Kimlik (Ad, Soyad)
|
- Size uygun ürün, hizmet ve kampanyalarının belirlenebilmesi için kişisel zevk, tercih ve alışkanlıklarınızın belirlenerek pazarlama analiz çalışmalarının yapılması ve bunların tanıtım, reklam ve pazarlamasının yapılması.
|
Kanun m. 5/1
Açık rızanız.
| - İletişim (Telefon numarası, elektronik posta adresi)
- Kimlik (Ad-soyad)
- Meslek (Meslek, ünvan, sektör, işveren/ilişkili olunan firma bilgisi)
|
- Olası bir hukuki uyuşmazlık durumunda, haklarımızın korunabilmesi ve kullanılması ile hukuki süreçlerin yürütülmesi. | Kanun m. 5/2 (e)
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması. | |
- Yetkili kurum veya kuruluşların Şirketimizden talepte bulunması ya da bu kurumlara bildirim yapmamızın öngörüldüğü durumlarda, yasal yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (örneğin, hukuka aykırı işlem şüphesi taşıyan bir işleme dair bir kamu kurumunun talepte bulunması durumunda bilgilerinizin paylaşılması). | Kanun m. 5/2 (ç)
Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için veri işlemenin zorunlu olması. |
Kişisel verileriniz, KVKK ve sair mevzuata uygun olarak; yukarıda yer verilen amaçlar ve hukuki sebepler kapsamında üçüncü taraflara aktarılmaktadır. Kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü taraflar ve aktarım amaçları aşağıda belirtilmektedir.
Kişisel verilerinizi, tarafınızla iletişime geçilmesine ilişkin taleplerinizin alındığı internet sayfamız vodafone.com.tr aracılığı ile; otomatik ve kısmen otomatik yöntemler ile toplamaktayız.
KVKK’nın 11. maddesi ilgili kişi olarak haklarınızı düzenlemektedir. İşlenen kişisel verilerinizle ilgili olarak, Vodafone’a başvurup;
Kanun kapsamındaki taleplerinizi ve kişisel verilerinizle ilgili her türlü sorunuzu, bu bağlantıdaki KVKK İlgili Kişi Talep Formu’nu doldurarak veya Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’e (Tebliğ) uygun şekilde hazırlamış olduğunuz bir dilekçe ile; Maslak Mah. Büyükdere Cad. No:251 Vodafone Plaza Maslak Sarıyer / İstanbul adresine (Noter kanalı, taahhütlü posta vb. yollarla) gönderebilir ya da ilgili formu vodafone@hs03.kep.tr adresine elektronik imzalı olarak iletebilir, başvuru yapılan şirkete daha önce bildirilmek ve teyit edilerek ilgili şirket sistemlerine kayıt edilmiş olmak koşuluyla e-posta adresinizden kisiselverilerinkorunmasi@vodafone.com adresine iletebilir veya Tebliğ’de belirtilen diğer yöntemler aracılığıyla başvurabilirsiniz.
Hizmet Noktası
Yeni hat alımı, fatura ödeme, numara değişikliği ve birçok işleminize ek olarak cihaz alımı ve ev interneti siparişi gibi işlemlerinizi de hızlıca tamamlayabileceğiniz hizmet noktasıdır.
Ticari Şube
İşletmenizin mobile hat, iş interneti/ telefonu, bulut çözümleri ve daha bir çok ihtiyacını karşılayabileceğiniz hizmet merkezidir.
Sair İşlemler
Sim kart değişikliği, hat devri , isim unvan değişikliği, numara değişikliği, açma, kapama işlemlerini gerçekleştirebileceğiniz merkezimizdir.
Yeni Nesil Deneyim Merkezi
İşletmelere özel çözümleri interaktif ekranlar vasıtasıyla deneyimleyebileceğiniz merkezimizdir.