Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Bir sosyal medya gönderisinde veya web sitesinde #sponsorlu veya 'Ortaklık bağlantısı' olduğunu hiç fark ettiniz mi? Bu, kişi veya şirketin söz konusu içerik aracılığıyla yapılan satın almalardan komisyon aldığı anlamına gelir. Bu, Satış ortaklığı pazarlaması olarak bilinir ve küresel olarak bağlı kuruluş pazarlama sektörünün değeri 17 milyar doların üzerindedir. Herkes bir satış ortağı olabilir, ancak genellikle her büyüklükteki etkileyicinin bu işi üstlendiğini görürsünüz. Küçük işletmeler için, satış ortaklığı pazarlaması, görünürlüğü artırmaya, ağınızı genişletmeye ve ekstra bir gelir akışı sağlamaya yardımcı olmak için dijital pazarlama stratejinize uygulanabilir.
Satış ortaklığı pazarlamasının ne olduğunu ve nasıl çalıştığını keşfedelim.
Fiziksel santralin gerektirdiği bakım maliyetlerinizi tamamen ortadan kaldırın, kurulum masrafı olmadan bulut santral ile tanışın!
Sahadaki ekiplerinizin mobil cihazlarındaki akıllı ekip takip ile çalışma saatlerini, gün içindeki yol haritalarını, yaptıkları saha ziyaretlerini takip edin!
Basitçe söylemek gerekirse Satış ortaklığı pazarlaması, diğer kişilerin her satış veya olası satış için küçük bir komisyon karşılığında ürün veya hizmetinizi tanıtmasıdır. Dijital pazarlamanızdan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olan bir reklam modelidir. Çevrimiçi platformlarında paylaştıkları benzersiz bir bağlantı aracılığıyla web sitenize potansiyel müşteri kazandıran veya ürünlerinizin satışını artıran üçüncü tarafları ödüllendirir.
İşletmeniz için bir satış ortaklığı pazarlaması programına başlamadan önce, artılarını ve eksilerini özetlemek iyi olur.
Bağımız satış ortaklığı pazarlaması, bağlantılarınızın ürününüz veya hizmetinizle ilgili bloglar, podcast'ler veya sosyal medya gibi yerleşik çevrimiçi sitelerde kullanılmasıdır. Satış ortağının ürünü kullanması şart değildir ancak bağlantı, söz konusu içeriği tüketen herkesin kullanması için mevcuttur.
Bu tür satış ortaklığı pazarlaması, satış ortağı ile doğrudan dahil oldukları ürün arasında bir ortaklık oluşturduğundan küçük işletmeler için en faydalı olanıdır. Belki sevdikleri bir ürün, kullandıkları bir hizmet ya da harika deneyimler yaşadıkları bir şeydir. Yararlı bir bağlı satış ortaklığı pazarlaması oluşturmak için ürününüze önem veren kişi ve markalarla bağlantı kurabilirsiniz.
Tutarlı trafik oluşturmak zor olduğundan satış ortaklığı pazarlaması küçük işletmeler için zor olabilir. Peki bir işletme satış ortaklığı pazarlamasından nasıl yararlanabilir? İşte başarı için bazı ipuçları.
● İşletmenizi siber suçlulardan korumak için, bağlantılarınızın saldırıya uğramasını zorlaştıran bağlantı gizleme araçları kullanın.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler