Küçük ve Orta Ölçekli İşletmenizde Dijital Dönüşümü Akıllı Süreç Yönetimi ile Hızlandırın

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmenizde  Dijital Dönüşümü Akıllı Süreç Yönetimi ile  Hızlandırın

Dijital dönüşümü dogru bir şekilde hayata geçirmek, işletmelere sürdürülebilir ve uzun vadeli büyümenin kapılarını açıyor. Operasyonlarınızın hızını artırmak, zaman, iş gücü ve maliyet tasarrufu sağlamak için Akıllı Süreç Yönetimi Çözümleriyle iş süreçlerinizi iyileştirme fırsatlarını keşfetmeye başlayın.

 

İş dünyasında oyunun kuralları değişti. Günümüzde hemen hemen her sektörde, iş modelleri ve süreçleri yeni dijital teknolojilerle dönüşüyor. Bir işletmenin faaliyet gösterdiği sektörün gerekliliklerine, iş gücünün ihtiyaçlarına ve müşterilerinin beklentilerine daha iyi yanıt vermesini sağlayan dijital dönüşüm, KOBI’ler için kaçınılmaz bir gereklilik haline geliyor. KOBI’lerin faaliyet alanlarına ve ölçeklerine göre dijital dönüşümde farklı hedefleri olmakla birlikte, teknoloji endüstrileri araştırma, analiz ve danışmanlık firması SMB Group, KOBI’lerin dijital dönüşüm için en önemli motivasyonlarını şöyle sıralıyor:

 

  • Küçük ölçekli işletmeler: Yeni müşteriler çekmek
  • Orta ölçekli işletmeler: Rekabetçiliği korumak
  • Üst orta ölçekli işletmeler: Çalışan verimliliğini artırmak

 

Hız, verimlilik ve degisimlere uyum saglama yeteneği gerektiren bu ihtiyaçların tek yanıtı teknoloji ve dijital çözümler olurken, yüksek yatırım maliyetleri, ayrıca sayısız seçenek arasından ihtiyaçlara tam yanıt verecek çözümü bulmanın pek de kolay olmaması, KOBI’ler için caydırıcı olabiliyor.

 

Süreçlerinizi Dijitallestirerek Zamandan Tasarruf Edin, Veriminizi Artırın

 

Süreçlerinizi Dijitalleştirerek Zamandan Tasarruf Edin, Veriminizi Artırın

 

dijital teknolojiler

 

Büyümenin itici gücü olan dijital teknolojiler ile maliyetlerinizi ve iş gücünüzün harcadığı zamanı ciddi ölçüde azaltırken verimliliğinizi, müşteri ve çalışan memnuniyetinizi yükseltebilir, süreçlerinizde ve faaliyet alanınızda işletmenizi güçlendirecek yeni fırsatları daha hızlı bir sekilde keşfedebilirsiniz. Bunun için Vodafone Business Akıllı Süreç Yönetimi, işlerinizi ve kaynaklarınızı doğru ve verimli bir şekilde yönetmenize yardımcı oluyor. Tekrarlı görevleri dijitalleştirerek süreçlerinizi iyilestirebilir, zamandan tasarruf ederek verimliliğinizi artırabilirsiniz. Akıllı Süreç Yönetimi sayesinde otomasyonel raporlama ile iş takibini, ölçümlenebilir veriler ile iç görüler edinmeyi, dijital veri kütüphanesi ile verilere ulaşmayı kolaylaştırabilirsiniz.

 

Satın alma yönetiminden insan kaynakları yönetimi, ön muhasebe, ürün ve stok yönetimine kadar 13 modül ile işletmenize destek olan Akıllı Süreç Yönetimi Çözümleri, bulut üzerinde çalıstığı için donanım, bakım ve güncelleme masraflarını da ortadan kaldırıyor, böylece maliyet tasarrufu sağlamanıza yardımcı oluyor. İşletmenizdeki tüm süreçleri tek ekrandan raporlamak, takip etmek ve yönetmek, aynı zamanda bunları mobil uygulama üzerinden de yapabilmek, size kaynaklarınızı en dogru sekilde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz esnekliği sağlıyor. Üstelik bu çözümden işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun planlamayı seçerek faydalanmanız mümkün.

 

Süreçlerinizi Dijitalleştirmek İşletmenize Hangi Avantajları Kazandırır?

 

Operasyonel verimliliği artırın

Dijitalleşme, işletmeniz için yeni yöntemler ve fırsatlar sağlayarak süreçleri iyileştirebilir. Müşteri verilerine erişimle birlikte, tasarım, proje yönetimi ve satış için yeni dijital araçlar, şirketlerin belirli müşteri ihtiyaçlarına göre ürün ve hizmetler oluşturmasını veya yeniden keşfetmesini sağlayarak süreci çok daha verimli hale getiriyor.

 

Vodafone Business Akıllı Süreç Yönetimi Çözümlerinde yer alan İnsan Kaynakları Yönetimi Modülü ile personelinize ait tüm evraklara ve taleplere kolayca ulaşıp yönetebilirsiniz. Personel Özet Akışı, İzin Yönetimi, Personel Haritası, İzin Taleplerim, Personel Listesi, İzin Tanımları, Personel Evrak Listesi gibi özellikleri sayesinde IK biriminizin iş yükünü hafifletirken kayda değer zaman tasarrufları kazanabilirsiniz.

 

Müsteri memnuniyetini artırın

Günümüzde müşteriler her işletme için kilit önemde bulunuyor. Dijital teknolojiler, müşterilerinizi daha iyi anlamanızın ve onlara daha iyi değer sunmanıza yardımcı oluyor. Teknolojinin doğru kullanımı ile KOBI’ler daha fazla müsteriye ulaşabilir. Örneğin, Deloitte tarafından yapılan bir araştırmaya katılan KOBI’lerin %40’ından fazlası müşterilerinin arttığını bildirirken, bu büyümenin bir kısmını dijital araçların kullanımına bağlıyor.

 

Vodafone Business Akıllı Süreç Yönetimi Çözümlerinde yer alan Görev Yönetimi Modülü ile proje yönetimini optimize ederek süreçlerden alınan verimi artırabilir, bu sayede çalısanlarınız arasındaki iletisimi güçlendirerek müsterilerinize daha iyi hizmet sunabilirsiniz. Görev Yönetimi Modülü’nü kullanmak müşteri şikâyetlerini %50’yi aşan oranda azaltmaya yardımcı olabiliyor. Merkez-saha ekipleri arasındaki telefon görüşmesi süresinin kayda değer ölçüde düşmesini sağlıyor. Harita üzerinden doğru rota planı ile yakıt giderlerinden %15 tasarruf edilmesini mümkün kılıyor.

 

İşletme maliyetlerini azaltın

Deloitte tarafından yapılan araştırmada, KOBI’lerin %20’den fazlası, dijital araçları kullanmanın en büyük faydalarından biri olarak işletme maliyetlerinin düşürüldüğünü bildiriyor.

 

Vodafone Business Akıllı Süreç Yönetimi Çözümlerinde yer alan Ürün & Envanter Yönetimi ile depo sayısı, ürün çesitliliği ve depolarınızdaki toplam envanter sayısı gibi bilgilerinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz. Örneğin, stok sayım-kontrol süresi toplam ortalama 3 gün olmakla birlikte, Ürün & Envanter Yönetimi Modülü’nün IntimeStock özelliği sayesinde stok sayım-kontrol süresini toplam ortalama 0,01 güne düşürebilirsiniz. 4 çalışanın verileri rapora dönüştürüp sunması işlem başı ortalama 3 saat olurken, Ürün & Envanter Yönetimi Modülü ile 1 çalışanın filtrelenebilir, analiz edilebilir raporlara erişim süresini 1 dakikaya çekebilirsiniz. Aynı sekilde, 80 dakika alan kayıtlı stok kayıp kontrol süresi de QR kod ile 3 dakikaya düşebilir.

 

KOBI ölçeğindeki işletmeler tarafından genelde dijitalizasyonun çok maliyetli olduğu düşünülse de Akıllı Süreç Yönetimi ile işletmenizin dijitalleşmesini çok uygun bir maliyetle gerçekleştirebilirsiniz.

Vodafone Business Akıllı Süreç Yönetimi Çözümleri ile ilgili detaylı bilgi edinmek için tıklayın.