Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Sosyal medya yayınlarınızdan sonuç alamıyorsanız doğru kanalı kullanmıyor olabilirsiniz. Bu kadar çok sosyal medya platformu varken, işletmeniz için hangi sosyal medya kanalının doğru olduğunu nasıl anlarsınız?
Klasik 'nicelikten çok nitelik' ifadesi burada devreye giriyor. Alakalı ve ilişkilendirilebilir içeriğe odaklanın, yayımlarınızı zenginleştirin, sohbetler başlatın ve tutarlı olun. Markanızı yavaş yavaş bilinir hale getirin, sosyal medya kanallarınız sizin için faydalı bir araca dönüşecektir.
Özelleştirilmiş Mobil Şebeke ile binlerce cihazının birbirine kolayca bağlanmasını sağlayın, bu sayede hızlı ve esnek bir altyapıya sahip olun.
Bu platformların her biri işletmeler için iyi çalışan özelliklere sahiptir, ancak hangisini seçeceğinizi araştırmak zaman alıcı ve tekrarlayıcı olabilir. İşletmeniz için doğru sosyal medya platformunu belirlemenize yardımcı olacak, aşağıda bulabileceğiniz kullanışlı tabloda ihtiyacınız olan tüm temel bilgileri görebilirsiniz.
Çoklu lokasyonlarınızın komplike şebeke ihtiyaçlarını SD-WAN ile yöneterek IT alt yapınızın verimliliğini artırın.
Sosyal Medya Kanalı | Aşağıdakiler size uyuyorsa doğru sosyal medya kanalınızı buldunuz demektir. |
Facebook, 2,9 milyardan fazla aktif hesapla en fazla kullanıcıya sahip. Markanızın için bir topluluk oluşturmak için harika bir yer. |
|
Instagram, markanızı en iyi şekilde sergilemek için harika bir yerdir. Instagram görsellere odaklanır ve ürünleri sergilemek, satışları artırmak ve takipçilerinizle ilişkiler kurmak için ideal bir platformdur. |
|
TikTok
TikTok, sürekli gelişen ilgi çekici, ilişkilendirilebilir kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriklerle tanınır. Trendler, TikTok'un başarısının temelini oluşturur. Bu trendler hızla yayılır, bu yüzden gönderi yayınlamadan önce 3 departmanın onayını beklemeniz gerekiyorsa zamanlama konusunda geri kalabilirsiniz. |
|
Twitter, işletmenizi müşterilerinizle, meslektaşlarınızla ve influencerlarla bağlantıda tutmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca itibarınızı artırmanıza ve müşteri hizmetini ve iletişimini geliştirmenize olanak sağlar. |
|
İş dünyasındaki diğer insanlarla bağlantı kurmak istiyorsanız, LinkedIn sizin için doğru sosyal medya platformudur. LinkedIn, ilişkiler kurabileceğiniz ve potansiyel müşteriler oluşturabileceğiniz profesyonel ağlarla ilgilidir. |
|
Pinterest, moda, güzellik, ev dekorasyonu ve aşçılık gibi ilgi alanları etrafında ilham ve fikir arayan kullanıcıları cezbeder.
Görsel olarak çekici ürün veya hizmetlere sahip işletmeler için ideal bir platformdur. Pinterest’in amacı, içeriklerin kaydedilmesidir, bu göründüğünden çok daha anlamlı bir etkileşim sağlar. |
|
YouTube
YouTube, eğiten ve eğlendiren daha uzun videoları paylaşmak için oluşturulmuş bir platformdur. Hedef kitleniz için videolar üreterek dünyanın her yerinden insanlarla bağlantı kurabilir ve abonelikler aracılığıyla bir topluluk oluşturmak için ideal bir platformdur. |
|
İyi bir sosyal medya stratejisi, takipçileri müşteriye dönüştürmeninanahtarıdır. Artık her platformun işlevlerini biliyorsunuz, işletmeniz için hangi sosyal medya kanalının en iyi olduğuna karar verebilirsiniz.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler