Çağrılarınızı Bulut Teknolojisinin Avantajlarıyla Yönetin, İş Verimliliğinizi ve Müşteri Memnuniyetini Artırın

Çağrılarınızı Bulut Teknolojisinin Avantajlarıyla Yönetin, İş Verimliliğinizi ve Müşteri Memnuniyetini Artırın

İşletmenize gelen aramaları yönetmenin verimli ve güvenilir bir yolunu arıyorsanız Bulut Santral sizin için mükemmel bir çözüm olabilir. Bulut tabanlı bir çağrı yönetim sistemi olan Bulut Santral ile verimliliğinizi yükseltebilir, müşteri memnuniyetini kayda değer ölçüde artırabilir, zaman ve maliyet tasarrufu elde edebilirsiniz.

 

Günümüzün son derece rekabetçi iş ortamında, işletmelerin müşteri hizmeti yaklaşımı başarının kilit unsurlarından birini oluşturuyor. Günlük hayatta kullanımı giderek artan teknolojilerle birlikte gelişmeye ve değişmeye devam eden müşteri beklentilerine bağlı olarak işletmelerin en son müşteri hizmetleri trendlerine uyum sağlaması ve müşterilerine yüksek kalitede hizmet sunması, müşteri tercihlerinde belirleyici oluyor.   

 

Müşteri deneyimi (CX) stratejinizin yanı sıra iş verimliliğinizin de önemli bir parçası olan müşteri hizmetleri çok-kanallı ve kanallar-arası yaklaşımlarla gelişmeye devam ediyor. Ancak self-servis, e-posta, chatbot ve mesajlaşma uygulamalarının kullanımındaki artışa rağmen birçok araştırma, bugün hala müşterilerin tercih ettiği ilk kanalın telefon görüşmeleri olduğunu gösteriyor. Örneğin, 2020 Zendesk Müşteri Deneyimi Eğilimleri Raporu’na göre, teknolojiyi yoğun bir şekilde kullanan Y kuşağı bile sorunlarını e-posta, sosyal medya veya sohbet yerine telefonla çözmeyi tercih ediyor. Üstelik, araştırmada yer alan katılımcıların yaklaşık yarısı, yalnızca tek bir kötü müşteri hizmeti deneyiminden sonra başka bir rakibi tercih edeceklerini belirtiyor.

 

Aynı şekilde, Salesforce tarafından 2022’de 5.’si yayınlanan State of Service’ raporu da müşterilerin ilk tercihlerinden birinin telefon olduğuna işaret ediyor. Buna göre, müşteriler ve destek temsilcileri arasındaki etkileşimlerin dörtte üçünden fazlası telefon üzerinden gerçekleşiyor. Raporda, sesli aramaların tüm yaş grupları için öncelikli kanal olmaya devam ettiği görülüyor. Özetle, birçok farklı iletişim kanalı olmasına rağmen çağrı merkezi üzerinden hizmet almak, müşteriler arasında popülerliğini korumaya devam ediyor. Bunun nedeni ise telefon görüşmelerinin gerçek zamanlı, anında ve doğrudan olması. Telefon görüşmeleri ayrıca ne zaman geleceği bilinmeyen bir e-posta veya sosyal medya yanıtını beklemek yerine acil sorunları daha hızlı çözmeye de imkan verdiği için daha güvenli bir kanal olarak görülüyor.

 

Çağrı Yönetiminizi Bulut Teknolojisinin Gücüyle İyileştirin

 

İşletmelerin başarısında en önemli unsurlardan biri olan çağrı yönetiminde karşılaşılan zorluklara bakıldığında; fiziksel sistemlerin yol açtığı yüksek maliyetler, lokasyona bağlı çalışmanın getirdiği sınırlamalar, verimsiz kaynak yönetimi ve geriye dönük değerlendirme için gereken veri toplama ve raporlama araçlarının eksikliği ilk sıralarda geliyor.

İşletmelerin verimliliğini ve müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyen bu sorunlar, bulut tabanlı uçtan uca ve merkezi çağrı yönetimi çözümleriyle aşılabilir. Vodafone Business’ın çağrı yönetimini esnek ve verimli bir şekilde gerçekleştirmek isteyen işletmeler için sunduğu Bulut Santral çözümü, size çağrılarınızı bulut teknolojisiyle yönetme olanağı sağlıyor. Bulut altyapısı sayesinde işletmenizdeki tüm sabit telefon altyapısını tek bir merkezden yöneterek;

  • Gelen çağrıları sabit telefon veya mobil uygulamanız üzerinden anında karşılayabilirsiniz.
  • Otomatik çağrı karşılama metni ile müşterilerinizin ulaşmak istedikleri birimlere beklemeden, hızlı bir şekilde yönlendirilmesini sağlayabilirsiniz.
  • Konferans Araması özelliği sayesinde çalışanlarınızla anlık haberleşebileceğiniz aramalar yapabilirsiniz.
  • Hatlarınızda yoğunluk olması durumunda Çağrı Bekletme özelliğini devreye sokarak müşterilerinizi bilgilendirebilirsiniz.
  • Bulut Santral üzerindeki bir dahili numara meşgul olduğunda ya da cevapsız kaldığında gelen çağrının başka bir dahili numaraya veya telefona aktarılmasını kolayca sağlayabilirsiniz.
  • Sisteminize gelen çağrı sayısını, çağrı karşılama oranlarını ve toplam değerleri anlık raporlayabilirsiniz.

 

Vodafone Business Bulut Santral Çözümleri Size Neler Kazandırır?

 

Bulut Santral’in otomatik yanıt sistemi, çağrı karşılama, kaydetme ve yönlendirme özellikleri sayesinde hiçbir çağrıyı kaçırmadan müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Sabit ya da mobil telefonları ile bulut sistemine bağlanarak fiziksel santralin sağladığı tüm imkânların yanı sıra bulutun getirdiği ek faydalardan da yararlanabilirsiniz.

 

  • Çağrı yönetimi maliyetleriniz önemli ölçüde azalır

 

Bulut Santral size iletişim altyapısı, yönetim ve bakım maliyetlerinin olmadığı bir çağrı yönetimi olanağı sunuyor. Bulut tabanlı santral hizmeti sayesinde, tüm yönetim ve bakım hizmetlerinizin maliyeti düşerken fiziksel santralin yenilenme ve bakım gibi yüksek maliyetleri de ortadan kalkıyor.

 

  • Müşterilerinize lokasyondan bağımsız yanıt verme esnekliği kazanırsınız

 

Bulut Santral çözümleri ile kullanıcı sayılarını ihtiyaçlarınıza göre istediğiniz zaman kolayca değiştirebilir ve mekândan bağımsız çalışabilme özgürlüğü kazanırsınız. Bu sayede, çağrı merkezi görevlileriniz, müşterilere bulundukları yerden yanıt verebilir. Müşterilerinizin acil beklenti ve taleplerine, onları bekletmeden yanıt vermeniz, müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırarak başarınızı destekler.

 

  • Müşteri memnuniyetinizi artıracak verilere kolayca erişirsiniz

 

Dijital çağ, müşterilerin beklentilerini anlamayı ve buna göre aksiyon almayı gerektiriyor.  Bulut Santral, size bunun için yardımcı olacak kullanışlı özellikler sunuyor. Ses Kayıt özelliği ile gelen çağrıları kayıt altına alıp geriye dönük dinleme yapabilirsiniz. Bu sayede, sunduğunuz çağrı merkezi hizmetini yakından takip ederek geliştirilmesi gereken alanlarda gerekli iyileştirmeleri yaparak müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

 

  • Verimliliği artırırsınız

 

Bulut Santral’in interaktif sesli yanıt, çağrı yönlendirme, bekletme gibi özellikleri doğru kaynak yönetimi yapmanıza yardımcı olur. Bu sayede zamandan ve iş gücünden tasarruf edebilirsiniz.

 

  • Anlık raporlama ile verilerin gücünden faydalanırsınız

 

Bulut Santral çözümü size uçtan uca detaylı bir raporlama sunuyor. Gelen çağrı sayısının, çağrı karşılama oranlarının ve toplam değerin anlık olarak raporlanabilmesi, verileri değere dönüştürerek işinizi geliştirmek için gereken içgörülere daha kolay ulaşmanıza yardımcı oluyor.

 

Çağrı yönetiminiz için uygun maliyetli ve verimli bir çözüm sunan Bulut Santral, her ölçekten işletme tarafından kullanılabilir. Vodafone Business Bulut Santral çözümünü şirketinizin ihtiyaçlarına göre seçebileceğiniz aylık paket seçenekleri ile hızlı ve güvenli bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz. Gelişmiş raporlama olanakları ve izleme ekranları sunarak işletmenize ve operasyonlarınıza değer katan Vodafone Bulut Santral çözümünü IP Telefon veya Akıllı Telefon (Android, iOS) üzerinden kullanabilir, internet erişimi olan her yerden web sayfası ara yüzüne erişerek kolaylıkla yönetebilirsiniz.

Vodafone Business Bulut Santral hakkında daha fazla bilgi almak ve işletmenize en uygun planı seçmek için buraya tıklayabilirsiniz!