Tüketici Hakları | Vodafone

Vodafone Tüketici Hakları

Madde 1: Eşitlik Hakkı

Mobil iletişimden faydalanmak herkesin hakkıdır. Vodafone, cep merkezlerinde her bütçeye uygun akıllı cep telefonu tarifeleri sunar.

Madde 2: Şeffaflık Hakkı

Şeffaf hizmet almak herkesin hakkıdır. Vodafone, kazanmış olduğunuz promosyon TL’leri daha yüksek fiyattan değil kendi tarifenizin fiyatından kullandırır.

Madde 3: Seçme Hakkı

Özgürce seçmek herkesin hakkıdır. Vodafone, internet paketlerini sadece aylık değil, ihtiyacınız kadar internet kullanmanız için haftalık, günlük, saatlik olarak da sunar.

Madde 4: Vazgeçme Hakkı

Vazgeçmek herkesin hakkıdır. Vodafone, numaranızı taşıyıp çekim kalitesinden memnun kalmazsanız paranızı iade eder.

Madde 5: Uluslararası İletişim Hakkı

Uluslararası iletişim kurabilmek herkesin hakkıdır. Vodafone, küresel şebekesindeki ülkelerde yurtiçi fiyatlarla konuşmanızı sağlar.

Madde 6: Kontrol Hakkı

Harcamalarını kontrol altında tutmak herkesin hakkıdır. Vodafone, tarifenizdeki dakikaların %80’ini harcadığınızda sizi bilgilendirir, fatura tutarınızı kontrol etmenizi kolaylaştırır.

Madde 7: Destek Hakkı

Zor durumda destek almak herkesin hakkıdır. Vodafone, bakiyeniz tükense de iletişiminizi devam ettirmeniz için size ilave bakiye yükler, mağdur olmanızı engeller.

Madde 8: Kolaylık Hakkı

Hizmete kolayca ulaşmak herkesin hakkıdır. Vodafone, çağrı merkezindeki Sesli İmza Hizmeti ile sizi hemen sesinizden tanır, gereksiz zaman kaybetmenizi önler.

Madde 9: Geri Bildirim Hakkı

Görüş bildirmek herkesin hakkıdır. Vodafone, hizmet aldığınız her noktada görüşlerinizi alır ve size daha iyi hizmet verebilmek için önerilerinizi değerlendirir.

Madde 10: Güvenlik Hakkı

Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır. Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.