Madde 1: Eşitlik Hakkı
Mobil iletişimden faydalanmak herkesin hakkıdır. Vodafone, cep merkezlerinde her bütçeye uygun akıllı cep telefonu tarifeleri sunar.
Madde 2: Şeffaflık Hakkı
Şeffaf hizmet almak herkesin hakkıdır. Vodafone, kazanmış olduğunuz promosyon TL’leri daha yüksek fiyattan değil kendi tarifenizin fiyatından kullandırır.
Madde 3: Seçme Hakkı
Özgürce seçmek herkesin hakkıdır. Vodafone, internet paketlerini sadece aylık değil, ihtiyacınız kadar internet kullanmanız için haftalık, günlük, saatlik olarak da sunar.
Madde 4: Vazgeçme Hakkı
Vazgeçmek herkesin hakkıdır. Vodafone, numaranızı taşıyıp ilk 30 gün içerisinde çekim kalitesinden memnun kalmazsanız paranızı iade eder.
Madde 5: Uluslararası İletişim Hakkı
Uluslararası iletişim kurabilmek herkesin hakkıdır. Vodafone, küresel şebekesindeki ülkelerde yurtiçi fiyatlarla konuşmanızı sağlar.
Madde 6: Kontrol Hakkı
Harcamalarını kontrol altında tutmak herkesin hakkıdır. Vodafone, tarifenizdeki dakikaların %80’ini harcadığınızda sizi bilgilendirir, fatura tutarınızı kontrol etmenizi kolaylaştırır.
Madde 7: Destek Hakkı
Zor durumda destek almak herkesin hakkıdır. Vodafone, bakiyeniz tükense de iletişiminizi devam ettirmeniz için size ilave bakiye yükler, mağdur olmanızı engeller.
Madde 8: Kolaylık Hakkı
Hizmete kolayca ulaşmak herkesin hakkıdır. Vodafone, çağrı merkezindeki Sesli İmza Hizmeti ile sizi hemen sesinizden tanır, gereksiz zaman kaybetmenizi önler.
Madde 9: Geri Bildirim Hakkı
Görüş bildirmek herkesin hakkıdır. Vodafone, hizmet aldığınız her noktada görüşlerinizi alır ve size daha iyi hizmet verebilmek için önerilerinizi değerlendirir.
Madde 10: Güvenlik Hakkı
Kişisel bilgilerinin korunması herkesin hakkıdır. Vodafone, kişisel bilgilerinizi ISO 27001 uluslararası kalite standartlarıyla belgelenmiş güvenlik sistemiyle korur.