Kampanya 01.12.2020 tarihine kadar geçerlidir.
Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Kampanya’dan Kurumsal Müşteri’ler 24 ay taahhütlefaydalanabilirler. 24 aylık Kampanya süresinin başlangıcın faturalamanın başladığı ilk gün olacaktır.
Red Phone Kampanyası ile Müşteriler’e, VoIP hizmeti sağlanacak olup, VoIP hizmetine ilişkin 2.000 Dakika,
5.000 Dakika, 10.000 Dakika paketleri seçilerek, Vodafone Net şebekesi üzerinden Şehiriçi, Şehirlerararsı, Vodafone, Turkcell, Türk Telekom Mobil, Uluslararası Kademe 1-PSTN, Uluslararası Kademe 1-GSM ve Vodafone Net yönlerine doğru aramalarda taahhüt süresince seçilen paket için belirtilen indirimli aylık bedel üzerinden faturalandırma yapılır.
Müşteri’ler, Red Phone Kampanyası kapsamında aynı dakika paketini veya farklı dakika paketlerini birleştirerek 45.000 dakikaya kadar satın alabilirler. Bu durumda ücretlendirme seçilen dakika paketi adedine göre ilgili dakika paketi bedeli üzerinden yapılır.
Diğer yönlere doğru yapılan aramalar ve aşımlar aşağıda belirtilen tarifeler üzerinden kullanıma bağlı olarak faturalandırılır.
Ücretlendirme periyod 11824 ve 444 yönler haricinde 60, 11824 için 6, 444 için 1 saniyedir.
Kampanya kapsamında müşteri’lerin seçtiği paket içinde yer alan dakikalar bir fatura dönemi için geçerlidir, kullanılmayan dakikalar bir sonraki fatura dönemine devrolmaz.
Müşteri’ler üst dakika paketlerine geçiş yapabilirler.
Müşteriler’in Kampanyakapsamında sunulan VoIP hizmetinden faydalanabilmesi için gerekli olabilecek altyapı cihazlarına sahip olmaları gerekmektedir. Müşteri’ler dilerlerse yukarıda belirtilen Switch ve Voice Gateway cihazlarını Kampanya kapsamında Vodafone Net’ten satın alabilirler. Vodafone Net’ten cihaz talep edilmesi halinde Müşteri’ler tarafından seçilen cihazlar aylık bedellerle faturalandırılacaktır.
Müşteri’ler dilerse Kampanya kapsamında Vodafone Net'ten Bulut Santral Hizmeti satın alabilirler. Bu durumda ayrı bir Bulut Santral Hizmet Taahhütnamesi imzalanması gerekmektedir.
Müşterilere sağlanan cihazlar 2 (iki) yıl süresince garanti şartlarına tabidir. Cihazlar ile ilgili teknik sorunlarda kullanımdan kaynaklı arızalar dışında üretici ve/veya ithalatçı firmanın garanti şartları geçerlidir. VoIP hizmetinin sunulabilmesi için işbu Kampanya taahhütnamesinin imzalanması ile kurulum çalışmaları Vodafone Net tarafından başlatılacak ve Hizmet kurulumların tamamlanması ile aktive edilecektir.
Kampanya ile sağlanacak VoIP hizmeti kapsamında Müşteri’ler kendi yerel şebeke ortamlarının ve uygulamalarının konfigürasyonlarını yaparlar. Müşteri’ler, kendilerine ait sistemlerin Vodafone Net’in kullanmakta olduğu sistem ve network yazılımları ile izlenebilmesi için gereken konfigürasyonların yapılmasına izin verirler. Gerekli konfigürasyonların yapılmasına izin verilmediği takdirde, hat ve sistem izlemeleri Vodafone Net’in sorumluluğunda değildir. Vodafone Net, gerekli olan durumlarda teknik konfigürasyon değiştirme hakkını saklı tutacaktır.
Müşteri’ler, bu Kampanyakapsamında Vodafone Net’ten aldığı hizmetler ile ilgili oluşan arıza/problem bildirimleri, değişiklik talepleri, soru, şikayet ve önerilerini İşlem Yetkilisi aracılığı ile 7 gün 24 saat 0850 250 0 250 nolu Vodafone Net Müşteri Hizmetleri Destek Hattı’na telefon açarak veya destek@vodafone.net.tr e-posta göndererek ulaştırabilir ve kayıt açtırabilirler.
Vodafone Net, kendi kontrolü altındaki ve kendinden kaynaklanan problemlere müdahale edecektir. Arıza ya da talep zamanında veya uygun şekilde Vodafone Net Müşteri Hizmetleri Destek Hattına bildirilmediği takdirde Vodafone Net çözümün gecikmesinden sorumlu tutulamaz. Müşteriler, kendi denetimlerindeki cihaz ve diğer lokal altyapı ile ilgili problemleri çözmekten sorumludurlar.
Lokasyonlarda oluşan hat kesintilerinde, uzaktan ilk müdahale ve/veya devam eden arıza süreci esnasında Vodafone Net tarafından uzaktan gerekli görülen cihaz, kablosal ve benzeri kontroller için Müşteri lokasyonunda iletişime geçilecek personele ulaşılamaması ve yerinde müdahale kapsamında gerekebilecek desteğin lokasyonda yetkilinin olmaması, lokasyon çalışma saatleri dışında ve müşteriden kaynaklanan nedenlerle lokasyona giriş yapılamaması hallerinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı Vodafone Net sorumlu olmayacaktır.
Bu Kampanya ile sağlanan VoIP hizmeti kapsamında Müşteri'lerin santrali veya telefon altyapısında Müşteri tarafından yapılan düzenlemeler nedeniyle hizmetten kısmi veya tamamen yararlanılamaması ya da bazı yönlerde aramaların başarısız olması durumunda Vodafone Net sorumlu tutulmayacaktır.
Müşterinin taahhüt süresi dolmadan Kampanyataahhütnamesini iptal etmesi ya da Kapmanya Taahhütnamesi’ni ve/veya Vodafone Net Kurumsal Tip Abonelik Sözleşmesi‘ni ihlal etmesi durumunda Kampanya kapsamında iptal tarihine kadar geçen süre boyunca yapılan indirimler, aylık cihaz bedellerinin kalan, tahsil edilmemiş tutarları toplamı Müşteri’ye Vodafone Net tarafından faturalandırılır. Şu kadar ki; cihazların tahsil edilmemiş kalan bedelleri hariç olmak üzere, diğer sağlanan faydalara ilişkin tutarlar hiçbir zaman, iptal ettirilme tarihinden taahhüt süresi sonuna kadar olan dönem için seçilen paket kapsamında Müşteri tarafından ödenmesi gereken toplam tutarı aşmayacaktır.
Taahhüt süresi sona erdikten sonra Müşteri’nin Vodafone Net tarafından sunulan Hizmetler’i almaya devam etmek istemesi halinde söz konusu hizmetler Müşteri’ye bu taahhütnamenin ön sayfasında yer alan ilgili paketteki standart Red Fiber VoIP Liste fiyatı üzerinden aylık olarak faturalandırılacaktır. Vodafone Net’in Müşteri’ye makul bir süre önceden bilgi vererek standart Red Fiber VoIP Liste fiyatlarını değiştirme hakkı saklıdır. Bu halde Müşteri’nin taahhüt süresi sonunda Vodafone Net’ten VoIP hizmeti almaya devam
etmesi ve farklı bir kampanyaya giriş yapmaması halinde, Müşteri’ler VoIP hizmetini iptal edebilir. Vodafone Net cihazların markasını değiştirme hakkını saklı tutar. İşbu taahhütnamenin imzalanmasında doğan damga vergisi Müşteri’lerin sorumluluğundadır.
Müşteriler, Red Phone Kampanya koşullarını imzalayarak, kampanyaya katılmayı kabul ve taahhüt ederler.