Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Sahadaki motorlarınıza takılacak motor takip cihazı sayesinde araçlarınızın lokasyon bilgilerini kolayca takip edin, filo optimizasyonu ile yakıt tasarrufu sağlayın!
Pazarlamanın geleceği sanal gerçeklikte ve bu oldukça heyecan verici.
Artırılmış Gerçeklik (AR) ve Sanal Gerçeklik (VR), hedef kitlenizle nasıl bağlantı kurduğunuzu yeniden tanımlamaya hazırdır. Etkileşimli AR paketlemesinden etkileşimli VR ürün tanıtımlarına kadar, kitlenizi nasıl büyüleyebileceğinizi, marka katılımını nasıl artırabileceğinizi ve rekabet avantajı elde edebileceğinizi açıklıyoruz.
İşletmelerde çalışan verimliliğinin ölçümlenmesini, makinaların çalışma süresine göre iş kayıplarının önüne geçilmesini, enerji tüketimine göre enerji tasarrufu yapılmasını sağlar.
Peki Artırılmış Gerçeklik nedir? AR, akıllı telefonlar, tabletler veya akıllı gözlükler kullanarak fiziksel ortamımıza görüntüler, videolar veya 3B modeller gibi dijital öğeler ekleyerek gerçekliği canlandırır.
Sanal Gerçeklik, VR kulaklıkları ve el sensörlerini kullanarak çevremizle hareket edebileceğimiz, dokunabileceğimiz ve etkileşimde bulunabileceğimiz tamamen sanal bir dünyaya bizi sürükleyerek bir adım atıyor.
Hangisini seçerseniz seçin, her ikisi de artan marka bilinirliği ve katılımı, daha fazla satış ve iyileştirilmiş müşteri hizmetleri dahil olmak üzere bir dizi iş avantajı sunar.
Bir müşterinin akıllı telefonunu bir postere veya ürün paketine yönlendirdiğini ve ek bilgi veya etkileşimli özelliklerle canlandığını gördüğünü hayal edin. Müşterileri çekmek ve satışları artırmak için güçlü bir yoldur.
Arttırılmış Gerçeklik reklamları, müşterilerin satın almadan hemen önce ürünlerle etkileşimde bulunmalarını sağlayarak ilgi uyandırır ve dönüşüm oranlarını artırır.
Arttırılmış Gerçeklik geliştirmek bazen maliyetli olabilir ve sihrin gerçekleşmesi için kullanıcı dostu bir uygulamaya veya platforma ihtiyacınız vardır.
Tüketicilerin büyük bir bölümü (% 79'u ) ürünleri ‘denemek’ için VR kullanmakla ilgileniyor. Müşterileri, insanların satın almadan önce denemelerini sağlayan sanal bir showroom'a taşıyarak ürünleri önceden deneyimlemelerini sağlayın.
Sanal Gerçeklik, müşterilerin ürünlerinizi her yerde ve her zaman gerçekçi bir ortamda deneyimlemelerini sağlar.
Sanal gerçekliğin iyi bir teknolojik donanıma ve yatırıma ihtiyacı olabilir. İçerik oluşturmak oldukça zaman gerektirebilir.
Üreticiler ambalajlarını canlandırarak eğlenceli gerçeklikler, tarifler veya etkileşimli oyunlar sunabilirler. Bu, izleyici katılımını teşvik eder ve etkileşim şansını artırır.
Ürününüzü hayata geçirerek ve raftan öne çıkararak müşterileri şaşırtın ve meşgul edin.
Yaptığınız uygulama yüklemek için gönüllü müşterilere ihtiyacınız olacak. Bu da zaman gerektiren bir süreç.
Müşterilerinizi markanızın kalbine taşıyan sürükleyici deneyimler yaratın. İster geçmişinizi keşfetmek ister ürün yolculuğunu deneyimlemek olsun, Sanal Gerçeklik duygusal bir bağlantı kurmanıza yardımcı olabilir.
Sanal Gerçeklik, müşterilerinizin işinizin bir parçası gibi hissetmesini sağlayarak farkındalığı artırabilir ve marka sadakati oluşturabilir.
Kaynaklara yatırım ve geliştirme uzmanlığı gerektirebilir.
Ürünlerdeki Arttırılmış Gerçeklik oyunları, insanları özel teklifler, ödüller veya indirimler almak için eğlenceli zorlukları ve bulmacaları çözmeye teşvik edebilir.
Oyunlaştırma, ilgi çekici ve akılda kalıcı müşteri deneyimleri yaratarak onları daha fazlası için geri gelmeye teşvik eder.
İlgi çekici oyunlar tasarlamak zor olabilir ve her markanın imajına uymayabilir.
Bu eksilerden bazıları göz korkutucu olsa da, herhangi bir pazarlama kampanyasının zaman ve para gerektirdiğini unutmayın. Ve arttırılmış gerçeklik ve sanal gerçekliğe yatırım yapmanın getirileri, giderlerinden fazla olabilir. Aslında, pazarlamadaki sanal gerçeklik müşteri katılımını% 19 ve tıklama oranlarını% 15 artırabilirken, müşteriler ürünlerle etkileşim kurmak için ar'yi kullandıklarında dönüşüm oranlarında %94 artış oldu.
Ne lazım? Hangi cihazları kullanıyorlar? İçeriği nasıl buluyorlar? Cevapları öğrendikten sonra gerçekten hedefine ulaşan VR ve AR deneyimleri oluşturabilirsiniz. Hedef kitlenizin kim olduğunu ve müşterilerinize nereden ulaşabileceğinizi araştırıp anlayarak başlayın. Bu anlayışla, pazarlama faaliyetlerinizi ideal tüketiciniz için hedeflendiğinden ve optimize edildiğinden emin olacak şekilde uyarlayabilirsiniz.
Her zaman sanal gerçeklik veya Arttırılmış gerçeklik pazarlamasının hedeflerinize ve marka kimliğinize uyup uymadığını düşünün. Marka bilinirliğini artırmak istiyorsanız sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik seçeneğinide ekleyin. Potansiyel müşteri oluşturmak istiyorsanız geleneksel yöntemler daha iyi bir seçenek olabilir
Marka mesajınızın tutarlı olmasını sağlayın. Bu, kusursuz bir müşteri deneyimi için sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik pazarlamanızda yerleşik marka kurallarınızı (ses tonu, yazı tipleri, logolar vb.) kullanmak anlamına gelir. Çok kanallı pazarlamada olduğu gibi, marka mesajınızın sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik faaliyetleri de dahil olmak üzere tüm kanallarda uyumlu olduğundan emin olun.
sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik yatırımdır; bu nedenle bütçenizin başlangıç maliyetlerini, devam eden bakımı ve içerik oluşturma masraflarını karşıladığından emin olun. Doğru bir tahmin için her zaman yetkili bir geliştirme şirketinden yardım isteyin.
Sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik deneyimlerinizin kullanıcı dostu, görsel olarak çekici olduğundan ve çeşitli cihazlarda iyi çalışacak şekilde optimize edildiğinden emin olun; böylece mümkün olduğunca geniş bir kitleye ulaşabilirsiniz. Sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik etkinliğinizin erişilebilir olmasını sağlamanın harika bir yolu, onu gerçek kullanıcılarla test etmektir. Kalite Güvencesi (QA) testi, çalışan bir ürün yapılmadan önce bile yaşam döngüsü boyunca yazılım geliştirmenin önemli bir parçasıdır. Farklı geçmişlere ve yeteneklere sahip kişilerden geri bildirim alarak içeriğinizin kullanılabilirliğini, işlevselliğini ve erişilebilirliğini kolayca anlayacaksınız.
Etkinliğinizin sonuçlarını takip ederek neyin işe yarayıp neyin yaramadığını öğrenin. Dijital dünya hızlı hareket ediyor ve sanal gerçeklik ile arttırılmış gerçeklik teknolojileri de farklı değil; bu nedenle kampanyalarınızı test edin ve ayarlayın, hedef kitlenizi dinleyin ve gerektiği gibi ayarlayın.
Artık pazarlama faaliyetlerinizi sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik ile nasıl dönüştüreceğinizi bildiğinizden, stratejilerinizi bir sonraki seviyeye taşıyarak müşteri deneyiminizi geliştirip markanızı yükselteceğinizden emin olabilirsiniz.
Sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik pazarlamasını pazarlama stratejinize dahil etmek, hedef kitlenizle bağlantı kurmanın benzersiz ve sürükleyici bir yolunu sunabilir. Teknoloji ilerlemeye devam ettikçe, sanal gerçeklik ve arttırılmış gerçeklik oyununun ilerisindeki işletmeler, markanızı farklı kılacak ve müşterilerin ilgisini çeken, büyüleyen ve dönüştüren kalıcı bir etki bırakan unutulmaz, etkileşimli deneyimler yaratabilir.
Kullandığı ürünler