Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Dijital dünyada mağazanız daima açıktır. Bu da kendinizi her zaman çevrimiçi olmak, müşterilerin sorularına cevap vermeye hazır olmak zorunda hissetmenize yol açabilir.
Son teknolojiye sahip Vodafone Veri Merkezlerindeki bulut depolama alanlarına iş yüklerinizi taşıyın, esnek, ölçeklendirilebilir altyapıyı uygun ödeme modelleriyle kullanın.
Microsoft office business iş Paketleri ile verimli çalışmanın yeni yollarını keşfedin!
Ama müşteriler daha talepkâr oldukça yıpranma riskiniz de artar.
Sizin veya ekibinizin gece gündüz çalışmadan müşterilerinizin hak ettiği ilgiyi ve ihtiyaç duyduğu cevapları almalarını garantilemeye yardım edecek birkaç yöntem mevcuttur.
Sosyal platformlarınızı en üst seviyeye çıkarmak
Sosyal medya, yapbozun hayati bir parçası ve birçok tüketicinin markalar hakkında daha fazlasını öğrenmek için kullandığı bir araçtır. Gerçekten de Instagram kullanan kişilerin %83'ü yeni markaları bu kanalda keşfeder.
Sosyal platformlara geçmeden önce işletmeniz için uygun bir ton yaratmalı ve hedef kitlenizin kullandığı kanalları belirlemelisiniz.
Bunları ayarladıktan sonra Hootsuite, Sprinklr ve Oktopost gibi araçlar sosyal içeriği planlamanıza yardım edebilir. Örneğin, sosyal metni vaktinden önce planlayarak bir adım öne geçebilirsiniz.
Kişisel teklifler
Bir müşteri ilk kez web sitenize geldiğinde hemen onlarla ilgilenmek istersiniz ama onlar bazen sadece dolaşmak ister.
Onları satın almaya veya en azından başka bir gün geri gelmeye teşvik etmenin yollarından biri, haber bültenlerine kayıt olmaları karşılığında ilk alışverişlerinde onlara bir indirim teklif eden açılır bir mesaj görüntülemektir . Verilerinin kullanımı konusunda açık olun ve GDPR kılavuzları uyarınca onaylarını aldığınızdan emin olun.
Hızlı cevap
Çevrimiçi müşteriler, web sitenizde sorularına bir cevabı kolayca bulamazsa bilgiyi önden sağlayan başka bir perakendeciden alışveriş yapar.
Müşteri hizmetlerinin ilk kuralı onların kendilerine hizmet etmelerini kolaylaştırmaktır. Sizin için de zamandan ve paradan tasarruftur. Böylece müşteriler kendi kendilerini idare ederken siz de işletmenizin diğer alanlarına odaklanabilirsiniz.
Bunu yapabilmeleri için de onları çalışma saatleri ve ayrıntılı bir SSS sayfası gibi ilgili bilgilere yönlendirdiğinden emin olun. Sepette terk edilmekten kaçınmak için de alışveriş yolculuklarının erken bir aşamasında teslimat maliyetleri gibi bilgileri erkenden sağlamayı unutmayın.
Daha karmaşık sorular için e-posta veya telefonla sizinle iletişim kurabileceklerini açıkça belirtin ve sizden gelecek cevaplarla ilgili beklentileri otomatik yanıtlarla yönetin.
Sohbet botları "daima açık" etkisi yaratarak müşteri ekibinizi destekleyebilir. Teknoloji her soruyu yanıtlayamasa da basit sorular için harika bir yardımcıdır ve daha gelişmiş sorulara bir başlangıç noktası oluşturabilir. Böylece müşteriyle anında ilgilenilmesini ve onun daha fazla yardım için doğru ekibe yönlendirilmesini sağlarsınız.
Öğrenin ve uyum sağlayın
Müşteri ilişkileri gelişmekte olan bir pratiktir. Her gün iyileşmenize yardım edebilecek yeni teknolojiler ortaya çıkar. Müşterilerinizin geri bildirimini dinlemeye çalışın ve buna uygun şekilde hareket edin.
Örneğin, Noel'den önceki hafta müşteriler muhtemelen ne kadar hızlı teslimat yapabileceğinizi öğrenmek isteyecektir; bu yüzden bu bilgiyi web sitenizin ana sayfasının tepesine yerleştirin.
Benzer şekilde müşteriler, şu anda fiziksel alanınızı ziyaret etmekten çekinebilir. Dolayısıyla bu endişelerine cevap verebilecek özel bir sayfa oluşturun.
Müşteri hizmetlerini, bir sorunuz olursa yanınızda duran yardımsever bir iş arkadaşınızın olduğu etkili bir self-servis kasa olarak düşünün.
Vodafone Business V-Hub:Dijital Danışmanım’ı ziyaret ederek bir danışmanla görüşebilir veya daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler